Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
number_one sanoi:
Ai saatana muistu just mieleen yksi todella tuskainen shaisse kertomus-- "Miehestä" suurempaa numeroa tekemättä ryntään vessaan hirveällä rähinällä
ja käyn paskalla aivan normaalisti...

Mutta nyt alkoi kiinnostaa, mitä suolen tyhjennyksen jälkeen tapahtui? Kerkesitkö lopulta bileisiin, päästivätkö sisään, saitko naista (jos sait, oliko enemmän Tabermannin vai Penelopen näköinen), minkälainen oli kääpiöruotsalaisten tanssishou, jne?

Pakko kai iteki tänne kertoa juttu joka tapahtus joku pari vuotta sitten..
Noh oltiin kaverin kanssa kaupassa ostamassa jotain pientä mässyä ja sitten lopulta kun seisoimme kassajonossa alkaa hirvee paine pukkaamaan suolesta ja ajattelen että jos pistän pienet agentit. Noh tähän asti kaikki hyvin ja naureskelin mielessäni että "hyi saatana, tää on aivan järkyttävän hajunen"..siinä sitten hetken oltuaan(10 sec) on mun maksuvuoroni ja tässä kohtaa myyjä nousee tuoliltaan ja ottaa selkänojastaan takin ja alkaa tuulettamaan paskan hajua pois. Siinä yritän olla rauhallisena mutta saankin hyvän idean ja syytän kaveriani agentistani. Sanon suhteellisen kovalla äänellä että "Hyi vittu sua xxxx, rajoita vähän!" ja tietenkin kaveri menee ihan lukkoon ja myyjä + 5 muuta jonossa oliaa kääntää vihaisen katseen kaveriani kohti. Oli siinä pokassa pitelemistä ja tietenkin kaveri suhteellisen nolona :hyper:

Mieleeni muistuu eräs hauska kakkajuttu.

Olin töissä isossa talossa. Täällä on monta eri kerrosta ja kerroksissa useita vessoja. Itse työskentelen ylimmässä. Kerran olin kakkimassa miesten vessassa, ja kakinkin ihan huolella! Pönttöä vedin jatkuvasti, ettei tukkeudu, mutta loppujen lopuksi onnistuin paskomaan pöntön tukkoon.

Koitin avata pönttöä sillä kikkareharjalla, mutta tuloksetta. Pönttö oli ihan äyräitään myöten täynnä kakkakikkaresoppaa, eli vettä ja sontaa. Hakkasin harjalla kokkareita pienemmäksi, holvasin vettä, tein siis kaikkeni, mutta ei auttanut

Hävetti niin paljon etten kehdannut käydä asiasta heti ilmoittamassa vaksille alakertaan, vaan odottelin pitkään ja hartaasti, että sen vuoro loppui ja kävin sitten laittamassa nopeasti lapun hänen pöydälleen, että "miesten vessassa on pientä tukkoisuutta" Pönttö oli kuitenkin täynnä paskaa ja haju järkyttävä.. Se haisi jopa käytäville asti, mutta en tunnustanut kenellekään.

Loppujenlopuksi kiinteistöhuollosta oltiin käyty pumppaamassa se pönttö auki, mutta voi pojat, että oli tiukassa. Varmaan 2kg aitoa kakkaa oli pöntössä, eikä auennut vessaharjalla, ei, vaikka kuinka runnoi ja pyöritteli, sekä koitti hajoittaa suurempia kikkareita pikku murusiksi..Ja ne kikkareet mutatoitui...eli ainakun sain hajoitettua muutaman, niin ne tavallaan yhdistyi sitten yhdeksi isoksi läjäksi, eli normaali aseet eivät tepsineet tätä hirviötä vastaan.

Onko kukaan muu koskaan paskantanut pönttöä tukkoon?

L0b0 sanoi:
Onko kukaan muu koskaan paskantanut pönttöä tukkoon?

Kyllä, mutta en yksin. Pietarilaisessa kahvilassa käytiin 4 jätkän toimesta (vuorotellen, tosin) tuutilla. Sain tietysti kunnian olla viimeinen. Venäläinen vessa ei toiminut ihan yhtä tehokkaasti kuin härmäläinen IDO ja osa edellisen kävijän kikkareista jäi aina kellumaan siihen veteen. Samoin paperia ei kai olisi saanu laittaa ollenkaan sinne pönttöön, mutta eihän me suomipojat sitä tajuttu. Kolmannen jätkän jälkeen pönttö lainehti jo sontaa ja paperia kivana mössönä mutta pakko oli mennä ja rutasta omat perään. Vetää en enää uskaltanu koska tilaa ei ollu enää vedelle vaan sonta kelluin noin 3-5 sentin päässä reunasta.. Juotiin kaffet nopeesti ja karkuun.

exitusletalis sanoi:
Kyllä, mutta en yksin. Pietarilaisessa kahvilassa käytiin 4 jätkän toimesta (vuorotellen, tosin) tuutilla. Sain tietysti kunnian olla viimeinen. Venäläinen vessa ei toiminut ihan yhtä tehokkaasti kuin härmäläinen IDO ja osa edellisen kävijän kikkareista jäi aina kellumaan siihen veteen.

Taisi olla kaadot pönttöön päin tai sitten 35 putkea ja väänsitte 40 torttua.

hahahah vittu toi n00kien suolaus oli kovis :D Toi on niiin veemäistä kun joku onnistuu tossa ja jäät itse "mottiin"...

Originally Posted by Elcaco
Mutta nyt alkoi kiinnostaa, mitä suolen tyhjennyksen jälkeen tapahtui? Kerkesitkö lopulta bileisiin, päästivätkö sisään, saitko naista (jos sait, oliko enemmän Tabermannin vai Penelopen näköinen), minkälainen oli kääpiöruotsalaisten tanssishou, jne?

No siis juttuhan meni niin että kaveri muka oli noissa bileissä, jotka tarinan mukaan olivat kovat, mutta loppuivat juuri kun saavuin paikalle äsken kertomani ähellyksen päätteeksi :curs:

JA VITUT, sanan ma. Kyseinen kaveri vaan ilmeisesti vedätti mua todella rankasti ja ne bileet olivatkin aika laimeat eikä siellä vissiin ollutkaan mitään kaverin mainitsemia spessu juttuja :itku:

Vitutuksen määrä oli sanoinkuvaamaton kun pääsin paikalle ja kaveri tulee vastaan naureskellen :curs:

SAATANAN HELVETIN PERSE! Vituttaa muuten vieläkin kun kelaan kyseistä tapahtumaa :curs: :curs: :curs:

Hetken rauhoituttuani mieleeni tuli vielä yksi kakka "trikki"

Ootteko muuten koskaan nähny, että mies istuu riukupaskalla ja samaan aikaan rupee kusemaan itteänsä suuhun?

Pakko tunnustuu että itse olen kyseinen episodin todistanut (huom. itse en ollut tekemässä äsken mainittua sankaritekoa), eikä kivalta näyttänyt :D

Toinen kova juttu on, kun kaveri on paskalla ja samaan aikaan laattaa itsensä päälle :urjo: Hyi saatana :lol2:

number_one sanoi:
Ootteko muuten koskaan nähny, että mies istuu riukupaskalla ja samaan aikaan rupee kusemaan itteänsä suuhun?

Ja siis kuinka tämä tapahtui? :eek:

Mä olen todistanut sellaista, kun juhannuksena nuotion äärellä joku spuge yrjösi nuotioon ja piereskeli samaan aikaan jotain sinfoniaa. Itse en toki tätä suorittanut.

Originally Posted by MissEvilEve
Ja siis kuinka tämä tapahtui?

Helposti :D

Kaveri istuu siinä kaikessa rauhassa riukupaskalla ja vääntää torttua. Tietenkin äijällä on pieni jönkkis päällä kun festareilla ollaan :D Sitten aivan yhtäkkiä refleksin omaisesti herrasmies rupeaa kusemaan, kun kerta paskalla ollaan :lol2:
Ja naamaanhan ne osuu kun tykki on niin jyrkkään kulmaan viritetty ;)

Eli niinkuin äsken mainitsin, tuollainen tyrä on helppo suorittaa :)

Ite olen onnistunut oksentamaa ja ripuloimaan samaan aikaan, tai ei ihan samaan aikaan mutta kuitenkin. Eli oli oksennustauti, menin ripulille vessaan (taas) , no vähän aikaa pöntöllä istuttuani tuli vähän paha olo, ja sitten housut kintussa kyykkyyn pytyn eteen ja oksentamaan... Oli vähän paha haju :( :D

Suurissa yleisötapahtumissa on mukavaa farttailla "silent huntereita"... viimeeksi Metallican keikalla stadikalla oli maha niin sekaisin, että farttia tuli komeasti koko keikan ajan. Useampikin taisi mainita hajuhaitasta ympärillä, mutta eihän siitä kiinni voi jäädä. En myöskään ollut ainoa alan harrastaja liikenteessä. Paras oli kyllä, kun joku ulkomuodoltaan ihan ok tyttö ei enää pystynyt pitelemään itseään nähdessään mun huolella syväkyykätyt pakarat, ja tunki kädet mun farkun takataskuihin... no farttailuhan jatkui samaan malliin, ihan tarkoituksella :D Eipä ollut pitkäkestoinen ihastus se, ei.

hillopurkkipieru
vedettiin parin frendin kanssa pohjia ja syötiin paahtoleipää hillon kanssa. siinä oli yks hillopurkki, jossa hilloa ehkä pariin leipään. kaverit jo känässä. purkki auki ja suoritetaan talletus. frendi tuli, voiteli leipäänsä ja ihmetteli, miks se haisee paskalta. jumalauta mää nauroin.

naamapieru
pikkubroidi oli jotain 10v. ei muuta ku tukasta ja korvista poikaa kiinni ja pierastaan naamalle. vieläki on raumat. voi ressukkaa.

paskaraita
oltii muuttamassa veke. kämppä siivottu ja kamat pakattu, eli kaikki valmista. 10min päästä lähtö. ainoostaan meikän skeidat ja sit veke. mun mielestä oli loistotemppu jättää pönttöön iso paskaraita sisään. eihän se tuleva asukki voi sellasesta ees valittaa, mutta kivat terkut vaa sinne... pitää olla joku särö. aina.

Oltiin kavereiden kanssa Mäkissä syömässä. Meitä oli siinä neljä, että yksi pöytä täyttyi. No tilattiin ruuat, saatiin ne. Kun mä lopettelin ateriaa, niin vetäsin ihan ajattelematta kauheen fartin. Porukat käänty kaikki kattomaan. Mä jotenki vaistomaisesti katoin sitä vieressä istuvaa kaveria ja niin jostain syystä teki kaikki muutkin paikalla olijat. Kaveri meni niin punaseksi ja kiroili siinä tulta ja tappuraa. Me revettiin muiden kavereiden kanssa oikeen huolella. Kun toi tapahtu oli justiinsa kunnon ruuhka-aika mäkissä, että tapahtuma ei varmasti jäänyt huomaamatta. Myöhemmin naurettiin tolle oikeen huolella! :D

tää tapahtu joskus yläasteella. Enkun tunti oli meillä päivän viimenen tunti. No, porukka oli jo siinä vaiheessa päivää aika levotonta eikä ketään kiinnostanu se opiskelu, heitettiin vaan läppää. opettaja ei oikein tykänny siitä ja sano sitten tunnin pääteeks että nyt harjoitellaan sitä miten ollaan rauhallisesti. pidettiin sit semmonen 5 minuutin mittanen hiljanen hetki, missä kukaan ei saanu puhua ja kaikkien piti olla ihan hiljaa, sitä ennen ei saanu lähtee kotia. porukka otti sen ihan tosissaan ja oikeesti hiljeni. no, hiljanen hetki oli kestäny muutaman minuutin kun meikäläiseltä karkas peräpaineet aika äänekkäästi. siihen katkes hiljaisuus kun kaikki repes nauramaan :D . nolotti ja huvitti samaan aikaan :D . opettaja ei onneks suuttunu mulle kun se ajatteli että vahinkoja sattuu...

on sitä joskus koulussa tullu piereskeltyä mut tuo tulee nyt päällimmäisenä mieleen

n00kie sanoi:
Noh oltiin kaverin kanssa kaupassa ostamassa jotain pientä mässyä ja sitten lopulta kun seisoimme kassajonossa alkaa hirvee paine pukkaamaan suolesta ja ajattelen että jos pistän pienet agentit. :hyper:

Hyvä käytännön pila on mennä kassajonoon, odottaa että väkimäärä perässäsi kasvaa, heittää ilmoille valtava märännys eli mykkä hiihtäjä, odottaa hetki että paskahaju kunnolla leviää...sen jälkeen ottaa kahdella kädellä nenästä kiinni, katsoa takanaolijoita ja näyttää vapaan käden etusormella edessäseisovaa päätä samalla kiukkuisesti puistellen. ;)

gnut sanoi:
hillopurkkipieru
vedettiin parin frendin kanssa pohjia ja syötiin paahtoleipää hillon kanssa. siinä oli yks hillopurkki, jossa hilloa ehkä pariin leipään. kaverit jo känässä. purkki auki ja suoritetaan talletus. frendi tuli, voiteli leipäänsä ja ihmetteli, miks se haisee paskalta. jumalauta mää nauroin.

naamapieru
pikkubroidi oli jotain 10v. ei muuta ku tukasta ja korvista poikaa kiinni ja pierastaan naamalle. vieläki on raumat. voi ressukkaa.

paskaraita
oltii muuttamassa veke. kämppä siivottu ja kamat pakattu, eli kaikki valmista. 10min päästä lähtö. ainoostaan meikän skeidat ja sit veke. mun mielestä oli loistotemppu jättää pönttöön iso paskaraita sisään. eihän se tuleva asukki voi sellasesta ees valittaa, mutta kivat terkut vaa sinne... pitää olla joku särö. aina.

Muija ihmettelee miks mä putosin tuolilta lattialle että kolina kävi... ei seetana näitä juttuja... :hyper:

number_one sanoi:
Ai saatana muistu just mieleen yksi todella tuskainen shaisse kertomus :D

"Nyt ois tiedossa ihan yyber bileet. 200 neliön kämppä, naisia 80%, uima-allas, poreallas, boolia, kaksi ruotsalaista kääpiötä vetää tanssiesityksen jne, jne, jne... Mutta sulla on 5min aikaa ku muuten ei päästä ineen..."
.
.
.

Nää paskajutut nyt ei kiinnosta ketään mutta :kuvia: noista bileistä :kuola:

vai pääsitkö edes sinne loppujen lopuksi?

-edit- perhana en huomannu et tähän oli vielä yks sivu lisää ja sinne oli jo vastattu.. :nolo: menin niin hämilleni noista bileistä jo..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom