Nolo tunnustus...sanokaa etten ole ainoa?!

KUUNTELEN TOMPPAA!!!

Ei oo skeidaa
042284462822.jpg

:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen samanikäinen hevimies, hieman nössö kuitenkin.

Autossa kuuntelen usein Sävel- ja Iskelmä-radiota.

Nostetaas tämä, oireet pahenee.

Tuore tilauksenvahvistus ceedeeonista:

Mattila Anneli - Laulun lahjan sain 1 € 10.95 € 10.95
Mattila Anneli - Luottaa huomiseen 1 € 10.95 € 10.95
Voutilainen Laura - Kosketa Mua 1 € 10.95 € 10.95

Edit: Kuunnelkaa nyt!! http://www.youtube.com/watch?v=LMWRt1lXDGE&feature=related

E2: Ja tuosta: http://www.youtube.com/watch?v=jILbaGuS3MI&feature=related

Mutta onkohan tuossa nyt sitten enää puhdas iskelmä kyseessä...??!

E3: Anneli Mattila esiintyy näköjään tänään ( torstaina ) Turun Galaxissa.

Aloitin iskelmän ja "pehmeämmän" Suomi-Popin kuuntelun säännöllisesti jo 14-vuotiaana. Tähänkin päivään mennessä on mieleeni paras musiikkilaji.

Omat suosikit sekalaisessa järjestyksessä:

- A.Aallon rytmiorkesteri
- Mamba
- Kari Tapio
- Agents
- Tomi Markkola
- Janne Tulkki
- Yölintu
- Topi Sorsakoski
- Antti Huovila
- Jukka Kuoppamäki
- Finlanders
- Kirka
- Danny

Aloitin iskelmän ja "pehmeämmän" Suomi-Popin kuuntelun säännöllisesti jo 14-vuotiaana. Tähänkin päivään mennessä on mieleeni paras musiikkilaji.

Omat suosikit sekalaisessa järjestyksessä:

- A.Aallon rytmiorkesteri
- Mamba
- Kari Tapio
- Agents
- Tomi Markkola
- Janne Tulkki
- Yölintu
- Topi Sorsakoski
- Antti Huovila
- Jukka Kuoppamäki
- Finlanders
- Kirka
- Danny

Viddu äijä! Me ei tapeltas autossa mikä musa soi reteoista.. Oon yrittäny puhua Mikeä ympäri kuvauskeikoilla, mut se sano et niin pitkään kun penkkaan vähemmän mulla ei oo sanan valtaa sen musamakuun.. HÖ! Just viime viikolla olin yhdessä mestassa pokena yhden illan VAAN sen takia että Yölintu esiinty siellä.. :D

Ps. Topin ja Agentsin minikesäkiertue ois pitäny nähdä..

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Vähänkö repesin ketjun avauspostille!:hyper::hyper::hyper:

:thumbs: ja :) ja :hyvä:

- Olavi Virta
- Eija Kantola
- Agents
- 1970-luvun suureelliset FinnHitsit, kuten Katson autiota hiekkarantaa jne., myös 1960- ja 1970-luvun Euroviisut
- Reetu
- Paula Koivuniemi
- Tapio Rautavaara
- jotkut Irwinin kipaleet
- Yölintu

:down: ja :urjo: ja :kakka:

- Mamba (siis hyi helvetti!!!)
- Zen Cafe (siis ei stana, mitä paskaa!!!!)
- Suurlähettiläät
- Yö (ehkä pahin kaikista)
- Kolmas Nainen (ehkä vielä Yötäkin pahempaa)
- melkein kaikki nykyajan iskelmä, ei iske, ovat niin samanlaisia, muovisen oloisia, särmättömiä ja ylikilttejä
- Kari Tapio, hirveen yliarvostettu juoppo
- 1980-luvun ja sen jälkeiset Euroviisut, karmeeta muovista ylipirteetä paskaa, ei kiitos

Noin mun musamaku on näiden tämän ketjun aiheena olevien kohdalla mennyt jo pitkään. Muuten kuuntelin viime työvuorossa Stonen No Anesthesiaa sekä Leveragen (emännän ostama levy, en muuten hirveesti tykkää, mutta siinä on niin kovat kitarat kokonaisuutena, riffit, soolot ja saundit, että ei toi kovin paskaakaan ole) ja Dismemberin uusimpia, jotta aika metallista on musamaku yleisesti ottaen.

Radiosta en useimmiten kuuntele musaa. Tympii liian lyhyet ja liian harvoin uusittavat soittolistat niin raskaasti, että yleensä radiosta valkkaan jonkun YLEn ykkösen tms. puheohjelmaa sisältävän kanavan.

Radio 957 on Tampereella vähän poikkeus tohon sääntöön. Heillä tulee vähän monipuolisemmin rokkia, mutta turhan lyhkänen ja liian harvoin uusiutuva on heidänkin soittolistansa. Sieltä iski erään kerran todella kovaa Bostonin More than a feeling ja Alice Cooperin Billion dollar babies. Kiesus, että rokkaa hienosti noi kipaleet! :rock:

Minusta tuntuu, että kun on koko lapsuutensa kuunnellut jotain älämölöärökkiräppiä niin sitten aikuisiässä alkaa kaipaamaan musiikkia, jossa lauletaan selkeällä suomen kielellä oikeista asioista.

taitaa olla ihan perus suomimiehen oireet. myönnettäköön että nasta pimu on aika päräyttävä biisi, mutta siihenpä se sit jääkin.

Mä aloin kuuntelee Yölintua yms. joskus 27-28 vuotiaana, eikä paluuta vanhaan ole ollut :nolo:

EDIT: Iivilin lista on lähes kuin itseni kirjoittama :thumbs:

Oma musiikkimakuni on hyvin monipuolinen: pop ,disco, rock, klassinen, heavy, nykyään jopa iskelmä! :D On huvittavaa huomata, kuinka sitä näin vanhetessa alkaa pitää musiikista, jota 20-vuotiaana olisi pitänyt aivan kamalana...

Oma elämänkokemus vaikuttaa myös siihen, kuinka kappaleiden sanoitukset ja tulkinta koskettavat aivan eri tavoin, ts.tutusta kappaleesta löytyy aivan uusia ulottuvuuksia oman kypsymisen myötä.

Laura Voutilainen on kyllä hyvä!:thumbs:

mä oon 25 vanha. Oon aina kuunnellu ja rakastanu iskelmää. nyt vasta viime vuosina musamakuun on lisääntyny hevit ynnä muu tyttöjentukkasten musiikki.

näinkinpäin voipi olla.

Yölintu ja Agents toimii aina ja pakko se on tunnustaa, että Paula Koivuniemelläkin on meneviä ralleja ;-) vähän tuo hävettää ja oli siinä vaimon ilmeessä ihmettelemistä kun yhtäkkiä alkoi äijä laulamaan yölinnun biisejä kun sattui autosoitin niitä suoltamaan ulos :D

Hmmh, mikähän mulla on, kuuntelen yleensä "konemusaa" ja metallimusaa, mutta välillä tulee kuunneltua popedaa ja Leeviä iha simona :P

Last.fm 2. eniten kuunneltuna on muuten Leevi and the Leavings =P

17-vuotias Janne Tulkki/Tapio Rautavaara fanittaja myöntää syyllistyneensä samaan... Siis kaverini pitävät minua kahjona, mutta en milloinkaan ole ollut vain yhden musiikkityylin mieheiä, vaan kuuntelen sitä mikä iskee tai on muuten vain hyvää. Esim. Eppu Normaalia, Cypress Hilliä, Slayeria yms. En usko. että tuo mitään ainakaan haittaa vaikka Kakea kuuntelisitkin:)

Joooo! Modern Talking, Leevi and the Leavings ja Bondtunnarit ovat myös mahtavuutta! :D Osittain emäntä on aivopessyt mut noista tykkäämään, osittain olen ihan omia aikojani haksahtanut.

Lasketaanko tämän ketjun aihepiiriin erittäin selkeällä suomella lauletut taistolaislaulut? Ovathan nekin tietynlaista campia, eli niin huonoa, että ovat jo hyvää (vähän, kuten jotkut euroviisut ja iskelmät). Paskaahan sieltäkin osastolta löytyy, mutta myös oikeasti hyviä kipaleita, joissa laulajat ovat erinomaisia, esim. Agit Prop. HUOM! tunnen useimmiten lähinnä huvittuneisuutta taistolaislaulujen poliittisen sisällön suhteen, mutta jos puhutaan siitä puhtaasti musana, niin hienojakin kipaleita löytyy.

Hmmm, pitäsköhän perustaa ihan oma ketju taistolaislauluille?

Olin eräällä varastolla töissä pari vuotta ja opin siellä vihaamaan Iskelmää oikein kunnolla. Joka keskiviikko sitä helvetin paskaa joutu kuunteleen. Ostin varta vasten sellaisen radion jonka sai käsivarteen kiinni, jotta pystyin kuuntelemaan silloista Radio Cityä. Tosin oli siellä poikkeuksiakin, kuten: Kirka, Janne Tulkki ja Tom Jones(jos oikein muistan niin taisivat ainakin silloin soittaa). Enempää ei tuu mieleen, koska oon pysynyt visusti erillään sen jälkeen. Maanantaisin oli toinen paska päivä, sillon soi Suomipop.. voi vittu.. Lista paskoista biiseistä on melkein loputon.. "PÄÄTTYMÄTTÖMÄLLÄ KASETILLA" huoh........ Radio 957 on ihan kohtuullinen ja Radio Rock. Ainoat mitä pystyy harkitsemaan. Olispa sellanen radio joka soittais pelkkää AC/DC:tä. Voisin maksaa sellaisesta radiosta, siis jos ei satu levyt mukaan.

Mutta mikäs vittu se aihe oli..:confused: jeps sori :offtopic:

Joooo! Modern Talking, Leevi and the Leavings ja Bondtunnarit ovat myös mahtavuutta! :D Osittain emäntä on aivopessyt mut noista tykkäämään, osittain olen ihan omia aikojani haksahtanut.

Siis tykkäätkö sinäkin James Bond leffojen tunnareista ja musiikista?
Siis ei jum****ta, toinen ihminen neverever, joka minun lisäksi tykkää noista. sis ihan parhaita forever:rock::worship::kippis1::dance::hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom