Nolo tunnustus...sanokaa etten ole ainoa?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vanhana heviäijänä kävin kuuntelemaan myös iskelmää, kun oli pahin grunge-aika meneillään.
Huomasin että iskelmä bändeissä on loistavat muusikot, eli studiomuusikot!

Hauskempi kuunnella huippumuusikoita kun treenaamisen sijasta kaljaalitkiviä b-luokan rock-muusikoita.

Tämän päivän iskelmä on sellaista pop-iskelmää, eikä enää sellaista "kaikki on mennyt ja portit suljettu takaapäin" -meininkiä mikä toimii loistavana ryyppymusiikkina vanhoille juopoille pikkuräkälöissä.

Iskelmä rulaa.

Mulla on kans alkanu sellasta että varsinkin vanhemmat iskelmät on yhtäkkiä ruvennu kuulostamaan hyvältä. Vaikka tykkään todella laajasti erilaisesta musiikista, niin nyt tuntuu että se painotus on menny aikaan kun en ole ollut vielä edes olemassakaan. :)
Edit: On muuten jännä että mitä enemmän noita vanhoja kappaleita kuuntelee, niin tulee mieleen sitten hetkiä millon ne on tullu kuultua kotona joskus aivan pikkukakarana.

En tiä iskelmästä, mutta Kaija Koota mä rokitan aina ihan täysillä.

Mulla on kans alkanu sellasta että varsinkin vanhemmat iskelmät on yhtäkkiä ruvennu kuulostamaan hyvältä. Vaikka tykkään todella laajasti erilaisesta musiikista, niin nyt tuntuu että se painotus on menny aikaan kun en ole ollut vielä edes olemassakaan. :)
Edit: On muuten jännä että mitä enemmän noita vanhoja kappaleita kuuntelee, niin tulee mieleen sitten hetkiä millon ne on tullu kuultua kotona joskus aivan pikkukakarana.
Varsin vanhat iskelmät, luokkaa Finnhits, taitaa järkiään olla käännöksiä englanninkielisistä hiteistä.
Eli tavallaan eri genree kuin meidän omat tarjaylitalot :D

Kaija Koo on livenä ihan törkeen kova!:rock:

Rauli "Badding" Somerjoki :rock:

Ja muutaki suomi iskelmää meikä tytön musiikki vehkeistä usiasti kuuluu:rolleyes:

Toki paljo muutaki musiikkia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom