Nolo tunnustus...sanokaa etten ole ainoa?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eipä sitä juuri muuta radiosta tule kuunneltua nykyisin kuin iskelmää, juuri nytkin koneella soi Janne Tulkki. :D Ehkä jotain Cityä vois välillä kuunnella jos kuuluis täällä.
Niin, ja koneelta löytyy tosiaan lähes koko Randelinin tuotanto, ja paaaljon muuta vastaavaa. Tulihan sitä vuosi pari sitten käytyä kattomassa ihan livenäkin, hyvin se veti.
Nuo iskelmät on alkaneet kiinnostaa entistä enemmän kun on muutaman kerran innostunut laulelemaan karaokea..
..että älkääpäs peljätkö, löytyy täältä paljon hullumpiakin. :hyper:

Musamaku on muuten aika laidasta laitaan, mutta nykyisissä pintabaareissa ei oikein voi olla kun soittavat aivan uskomatonta paskaa. :urjo:

Samaa ikäluokkaa mutta en vaan pysty. Ei mitenkään. Ehkä henkisellä iällä on jotain tekemistä asian kanssa?

Ikä 28v, ns. miehinen mies, ei aiemmin mielenterveysongelmia.
Ja mikä ongelma vai?

No, olen nyt sit ruvennut "vanhoilla" päivillä kuuntelee himas liian usein jotain Kake Randelinia, Matti ja Teppoa ym. skeidaa...
Mistä tää voi johtua?
Millä tästä pääsee eroon, vai pääseekö? :itku:
Kysyin jo faijalta vinkkejä, mut se vaan totes et hänel on ihan sama ongelma ollut, eikä vieläkään ole lääkettä löytynyt...
Onneks on tää Pakkis et voi tunnustaa näin traagisia asioita.

Oo onnellinen, mulla tuo sama mielenterveysongelma alkaa näkymään jo 19 vuoden iässä...

Kari Tapio on ihan huippu, mut mä oonkin jo vanhempi... Kuuntelen mielelläni iskelmän lisäksi heviä, discoa, rockia, slovareita, poppia, bluessia/soulia, klassista, synteettisaattori-/instrumentaalimusaa ja vaikka mitä. Periaatteessa kaikkea muuta, mutta ei räppiä, hiphoppia, teknoa ja sen sellaista.

Radion ollessa päällä kuuntelen yleensä City Radiota tai Groovea.

Tästä tiedosta voi olla jollekin iloa....itsellänikin oli kausi jolloin kuuntelin iskelmää, mutta se voi mennä ohi. Onneksi mulla meni melkein kokonaan joten yleensä en siedä Kari Vepsää nykyään.
Taantumaa varmaan henkisessä kasvussa.

Siis voi vittu, mistä näitä sikiää? Iskelmää? Te ootte sairaita..

toivottavasti en vanhoilla päivillä itse sorru moiseen :nolo:

Toivottavasti en koskaan hurahda tuollaisiin hömpötyksiin. Tuntuu ainakin nyt älyttömältä ajatukselta. MUTTA, jos sitten joskus huomaisin kuuntelevani iskelmää, pitäisi pyytää joltakin pikaista ja kovakouraista vieroitusapua kyseisestä taiteenlajista.

[hyräilyä] Tulin kotiin, luulin sinut löydän
kirjees näin päällä peilipöydän... [/hyräilyä] :eek:

Mua pelottaa :itku: Mitä jos mäkin hairahdun metallin polulta iskelmään?

Ikää on kans 28 ja Yölinnun keikalle olen luvannut lähteä vuotta nuoremman kaverini kanssa heti kun ne tulee stadiin. Lisäksi samaisen mimmin kans huudatetaan kännissä Petrin Munkkia ja Paula Koivuniemeä. Yleensä tyypit pitää mua aika kovana rocktyyppinä ja nykyisin ne pyörittelee säälivästi päätään ku kotibileissä vetäisen Simo Silmua soimaan. Aika nopeesti joutuu kyllä vaihtaan musaa ku muilla frendeillä ei vielä ihan toi Anneli Mattila-genre uppoa.

Ikää on kans 28 ja Yölinnun keikalle olen luvannut lähteä vuotta nuoremman kaverini kanssa heti kun ne tulee stadiin. Lisäksi samaisen mimmin kans huudatetaan kännissä Petrin Munkkia ja Paula Koivuniemeä. Yleensä tyypit pitää mua aika kovana rocktyyppinä ja nykyisin ne pyörittelee säälivästi päätään ku kotibileissä vetäisen Simo Silmua soimaan. Aika nopeesti joutuu kyllä vaihtaan musaa ku muilla frendeillä ei vielä ihan toi Anneli Mattila-genre uppoa.
Heh, täysin sama ongelma! :) Paulaa tulee huudeltua ja kyllä kaverit yleensä vähän pahasti katsoo... Mutta Paula voitti eilen Iskelmä Finlandian ;) :rock:
Mutta kuuntelen kyllä kaikkea musiikkia, että ei ne kavereitten musiikitkaan huonoja ole :piis:

Niin juu, arvakkaapa kenellä on liput Paulan 40-vuotis juhlakonserttiin Tampereelle :nolo:

Mikään muu ei autossa soi kuin Sävel Radio ja Iskelmä. Aivan loistavaa musiikkia.:rock: Tottakai paskaakin mahtuu joukkoon, mut suurimmaks osaks helvetin hyvää!
Oi niitä aikoja kun Viking Line Cinderella veti vielä 20 tuntisia risteilyjä:( , lähes aina oli joku mahtava "kevyemmän" musiikin edustaja keikalla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom