Meiä isi o 45 ja se kuuntelee räbää.
Sama homma, faija on 45 ja musiikkimaku on 50centistä Pink Floydiin ja Iron Maideniin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meiä isi o 45 ja se kuuntelee räbää.
Ikä 28v, ns. miehinen mies, ei aiemmin mielenterveysongelmia.
Ja mikä ongelma vai?
No, olen nyt sit ruvennut "vanhoilla" päivillä kuuntelee himas liian usein jotain Kake Randelinia, Matti ja Teppoa ym. skeidaa...
Mistä tää voi johtua?
Millä tästä pääsee eroon, vai pääseekö? :itku:
Kysyin jo faijalta vinkkejä, mut se vaan totes et hänel on ihan sama ongelma ollut, eikä vieläkään ole lääkettä löytynyt...
Onneks on tää Pakkis et voi tunnustaa näin traagisia asioita.
Mikä teitä vaivaa?
Siis voi vittu, mistä näitä sikiää? Iskelmää? Te ootte sairaita..
toivottavasti en vanhoilla päivillä itse sorru moiseen
Heh, täysin sama ongelma! Paulaa tulee huudeltua ja kyllä kaverit yleensä vähän pahasti katsoo... Mutta Paula voitti eilen Iskelmä Finlandian ;)Ikää on kans 28 ja Yölinnun keikalle olen luvannut lähteä vuotta nuoremman kaverini kanssa heti kun ne tulee stadiin. Lisäksi samaisen mimmin kans huudatetaan kännissä Petrin Munkkia ja Paula Koivuniemeä. Yleensä tyypit pitää mua aika kovana rocktyyppinä ja nykyisin ne pyörittelee säälivästi päätään ku kotibileissä vetäisen Simo Silmua soimaan. Aika nopeesti joutuu kyllä vaihtaan musaa ku muilla frendeillä ei vielä ihan toi Anneli Mattila-genre uppoa.