Nolo tunnustus...sanokaa etten ole ainoa?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älkäähän nyt Veskua mollatko, meilläkin ovat 2- ja 4v pojat kuunnelleet joka ilta joulusta lähtien Loirin joululevyä nukkumaan mennessään... Ei se voi olla huono:D

Älkäähän nyt Veskua mollatko, meilläkin ovat 2- ja 4v pojat kuunnelleet joka ilta joulusta lähtien Loirin joululevyä nukkumaan mennessään... Ei se voi olla huono:D

Mä en ainakaan mollaa! Loiri on oikeasti yksi Suomen lahjakkaimpia ihmisiä...:worship:

Tätä nimee ei tainnut vielä tulla: Vesku Loiri :worship:

Oi että kun se vetää niitä Leinon tekstejä :itku: . Ihana.

Musiikkimaku laajenee ja muuttuu ihan siksikin, että saa tietoonsa ja kuunneltavakseen enemmän musiikkia! Yksinkertaista. Ja kivaa.

Okei mäki tunnustan.. kuuntelen joskus Finlandersia. Mutta oikeasti niillä on muutamat ihan sikahyvät biisit!:D Osaan ne ulkoa melkeen.. tossa muutama vuos sitten ajoin roi-tukholma-roi, eikä ollu ku noitten levyjä autossa mukana.. no tulihan niitä sit kuunneltua sen muutaman kerran ;)

Vaikka kyllä mulla muutenki musamaku on tosi laaja.. mutta kuitenkin enimmäkseen tulee kuunneltua trancea jne.

Mä luulen, että jossain (yksilöllisessä) iässä sitä vaan kehtaa tunnustaa ITSELLEEN pitävänsä jostain, joka ei ole "katu-uskottavaa" (?). Vähän sama kuin jossain vaiheessa lapsena tulee se vaihe, että raivaa kaikki lastenkirjat ja lelut pois huoneesta ja yrittää tehdä siitä "aikuisemman", ts. teinihuoneen, ja parin vuoden päästä niitä vanhoja juttuja kehtaa taas pitää esillä.

Lapsethan ei osaa hävetä pitävänsä jostain (vaikka just Kari Tapiosta), se genretietoisuus tulee myöhemmin.

Itsekin kuuntelen siis monenmoisen hevin lisäksi Tom Jonesia, Edith Piafia, Tapio Rautavaaraa, Barry Whitea, Nancy Sinatraa ja ties mitä.

Edit. Kaikkihan ei tykkää missään iässä jostain tietystä, esim. just iskelmästä, en tarkoittanut että "kyllä se teihinkin vielä iskee", vaan että ne omat mieltymykset tulee sieltä pintaan vaikka ne olisivatkin olleet tainnoksissa.

No eihän se musiikkimaku miestä tee. Mun mielestä se on yks lysti mitä kukakin tykkää kuunnella.

Mietityttää enemmänki et miten voi tykätä moisesta sieluttomasta paskasta? :D Tuntuu siltä että musiikkimaku menee rankemmaksi vielä omalta osaltani. Kuuntelen luultavasti metallia vielä kiikkustuolissa.

Tuskin yksin olet "ongelmasi" kanssa. Mä vaan en liity kerhoon (vielä).

Slipknotista suoraan A.Aaltoon. On jo niin tottunut siihen ajatukseen että ok, en olekaan kova jätkä vaan lopunkaiken aika säälittävä että nyt menee jo Jari Sillanpääkin...Hän laulaa..On se Iahanaa. JA ne Shanghain Valot...

Ei uppoo muhun mitkään iskelmät, johan sliipparit sen jo aikanaan totesi et kukaan ei enää kuuntele abbaa hevi tulee ja hevi tappaa. Teknistä metallia ala Dream Theatre, Morbid Angelistä Steve Morseen, sellaiset bändit on yleinsä hyviä missä ei ekalla kuuntelu kerralla arvaa että miltä biisit kuulostaa alun perusteella (sävelkulku)

ite pidän Loiria lahjakkuutena lähinnä noitten meriittien takia, kohtuullinen näyttelijä, laulaja, fudisveska, nyrkkeilijä, biliksenpelaaja, pellehyppääjä, pelimies...yms.yms.

Korjaisin sen verran, että Vesku on helvetin hyvä näyttelijä, ja myös hyvä laulaja. Miehen tapa tulkita musiikkia jakaa kyllä mielipiteitä. Huilistina toki heikompi. Kyllä Loiria voi Suomen mittakaavassa pitää jopa monilahjakkuutena, täällä kun vastaavan tittelin yleensä saa pelkästään tekemällä monia eri asioita (osasi niitä tai ei). Eihän Vesku nyt kuitenkaan mikään DaVinci tai Ehrensvärd ole.. ;)

Itse olen faijan ansiosta snadista asti kuunnellut Loirin leino-tulkintoja, ja nämä uudemmat Junnu Vainio-levyt uppoavat vielä paremmin. :rock:

Ja vielä: Janne Hurme: Kirje :rock:

Meillä soi töissä aika paljon Iskelmäradio... kyllähän iskelmäki jopa tippuu, mut ne vitun paskat coverit vituttaa:curs: !

Slayerin "God Hates Us All" sopii jotenkin tunnelmaan, kun vääntää Hervannan mäkeä ylös pimeässä lumi/räntäsateessa.
;)

OH YEAH! Slayer on mun pyhässä kolminaisuudessa Kreatorin ja Deathin kanssa! Perkule, siis kyllähän mä kuuntelen pelkkää mättöä, mutta välillä herkistelee Leavingsien tahtiin tai Nazarethin yms. Mutta todella harvoin, tolla mun postilla meinasin että uppoaa se "humppa" kyllä. Mut siis.... Slayer..... ahhh. Disciple ja Exile looppina vaan ni kyllä kasvaa lihakset. . . . ainakin niskassa :rock: :worship:

yllätyin itekki ku huomasin tuossa yks ilta autolla ajellessa että lauleskelin xl5:sen biisiä ku se tuli radiosta, wtf!! :eek: rupesin sit miettii et miten mä osasin ne sanat melkein ulkoo :nolo: onneks ei ollu muita kyydis..

Kerran tuolla Lahden yöelämässä joku nuorimies tökkäs mulle kadulla Kake Randelinin cd:n käteen :lol2: Kai mä sit näytän sille, et Kakea kuunnellaan?! :rolleyes:

Olen 18-vuotias tyttö (kuulostaapa ihan joltain kirjekaveri-ilmoitukselta :offtopic: ) ja laulan kyllä mukana ja joskus kuuntelenkin kaikenlaista "skeidaa". KUUNTELEN TOMPPAA!!! Voi luoja, toivottavasti kukaan ei tunnista mua tästä :hyper: Kuuntelen myös Ylexiä ja ostan vaatteeni H&m:ltä ym. joten en kai ole täysin toivoton tapaus kuitenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom