nolo kysymys.....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petrib
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
44
:nolo:

Vartaloni on mielenkiintoisesti päättänyt kasata suuren määrän rasvakudoksestani rintalihasteni päälle, eikä mihinkään muualle (ainakaan niin häiritsevästi).

Lenkkeilen ja käyn salilla säännöllisesti, ja muuten olen mielestäni ihan sopusuhtaisissa mitoissa. Onko olemassa mitään tapaa saada ns. "miestissejä" häviämään?

Fläsä lähtee dieettaamalla, ja se lähtee joka paikasta samalla tavalla - mitään täsmälaihdutusta ei ole, ellei sitten rasvaimu. :)

Onko nuo olleet kauankin? Joillekin kasvaa tuollaiset murrosiässä, niitä kutsutaan gynoiksi eikä ne lähde kuin leikkauksella. Jos siinä nännin kohdalla tuntuu olevan sellanen selvä "pallo" jotain kiinteämpää tavaraa (vrt. rinnat (pienet)) niin kyse saattaa olla gynoista...

Minkä ikäinen olet? Jos ne on gynot ja olet vielä nuori, on hyvinkin mahdollista että ne pikkuhiljaa katoavat iän myötä.

Kantsii käydä näyttämässä lekurille ja sanoa suoraan jos ne haittaa. Gynoillekin voi tehdä vielä murrosiässä jotain, mut sit jos menee vuosia aikaa niin turha toivoo että häviää.

Läskistä taas jos kyse niin se lähtee sillä vanhalla tavalla. :)

maximillian sanoi:
Kantsii käydä näyttämässä lekurille ja sanoa suoraan jos ne haittaa. Gynoillekin voi tehdä vielä murrosiässä jotain, mut sit jos menee vuosia aikaa niin turha toivoo että häviää.
MItä, siis voiko noille tehdä jotakin jolla ne häviää, muutaku yrittää dietata?

Mistä kaikki on yhtäkkiä niin varmoja että ne on gynot? Eihän petrib nänneistä puhunut, vaan rasvasta rintakehän alueella.
Laihduttamisen lisäksi on hyvä pitää aina hyvä ryhti niin ne näyttää lihaksilta... Mä oon bannannut myös soijatuotteet ihan varmuuden vuoksi.
Veikkaan että olet joko a) vahvasti ylipainoinen mesomorfi, eli löytyy myös kaljamaha tai b) vähän ylipainoinen ektomorfi, eli et näytä läskiltä, mutta fläsää on kertynyt tasaisesti ihme paikkoihin.
Teoriani: ektomorfit kerää rasvaa tasaisemmin koko (ylä)vartaloon, esim. tisseihin, ojentajiin, selkään, koska tämä saa ne näyttämään kookkaammilta ja voimakkaammilta kuin ovatkaan. Tämä teoria ei perustu mihinkään.

Juu, pelkkä läski rinnoissa ei tarkoita gynoja. Joillain vaan rasvaa kertyy ihan kaikkialle. Itellä on sama ongelma, mutta rasvojen ollessa tarpeeks alhaalla tissitkin häviää. Mulla on ollut erikseen ihan gynoakin, mutta se tuli ja meni vaikuttamatta asiaan mitenkään. Pidät vaan rasvat alhaalla ja treenaa rinnat isoiks äläkä syö sitä hirveetä estrogeeni soijaa.

suortti sanoi:
Juu, pelkkä läski rinnoissa ei tarkoita gynoja. Joillain vaan rasvaa kertyy ihan kaikkialle. Itellä on sama ongelma, mutta rasvojen ollessa tarpeeks alhaalla tissitkin häviää. Mulla on ollut erikseen ihan gynoakin, mutta se tuli ja meni vaikuttamatta asiaan mitenkään. Pidät vaan rasvat alhaalla ja treenaa rinnat isoiks äläkä syö sitä hirveetä estrogeeni soijaa.

Tuskin kukaan soijasta on gynoja saanut :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
cuscus sanoi:
Tuskin kukaan soijasta on gynoja saanut :D
Tiedä, vaikka jollain se olisi ollut juuri se laukaiseva tekiä. Voi se soijan "vaarallisuus" olla ihan puppuakin, mutta ihan varmuuden vuoksi en syö sitä enään ikinä.

PS: Eikös kaikki kasvissyöjä pojat ole hinttejä? ;)

Taas tämä roskaväite soijasta. Maailmassa olisi vino pino tissimiehiä, jos soijasta olisi kyse. Vältelkää muuten kanssa runkkaamista. Vanha kansa tietää, että väline mädäntyy, jos sitä räplää.

Jos on gynot niin ei välttämättä mitään leikkauksia tarvita, vaan kuuria kehiin!;) Siis ihan lekurin kontrolloimana. Muuten se kiristely ei varmaan oo yhtään huono juttu... monesti miekkosilla ei oo tapana huomata muuta rasvaa kun tissit vaan... tai no jaa tää on mun kokemus asiasta....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom