Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Apuuva mitähän sitä tekisi kaveri baarissa ja lähetteli sieltä tilannekatsausta että aika hiljaista on? Mutta voisihan sitä mennä käymään jos vaikka tarttuisi se kauan odotettu prinsessa käsipuoleen!:hyper: No ainakin jos tarpeeksi ottaa niin lyhtypylväskin käy...

Juu täällä 1 juhannusta yksin himassa viettävä henkilö lisää:rock: ei kauheesti keittojutut innosta pahemmin. Vittuku ei oo salit auki ni ei pääse treenailee:( no mut huomen taas lisää punnerruksii 2 tuolin välis lisäpainoreppu seläs:rock: , ruokaa, leffoi, pakkist , ja Hulkin kuvii ja päiväkirjaa:rock: siinä kyllä asenne jätkä. Toivottavasti ite 8 vuoden pääst saman laine. Luulin et oon ainoo joka istuu juhannuksen himas. Mut sit löysin tän:haart: tuo suurta helpotusta tietää ettei oo ainoo joka ei oo örveltämässä. Aika turha koko juhannus(odottaa maanantaita ja rinta hauis treeniä:hyper:)

Eihän sitä mihinkään tullu sitte lähettyä. Ainut mikä harmittaa, kun niin harvoin jaksaa käydä kahtelemassa, on että pinppiin ei ole edes teoreettisia mahiksia. :lol2:

Äläs nyt tollasia puhu.18 v jätkä. Vaik en taida olla paras puhuja kun on itellä 15 vuotta enemmän ikää ja itsekseni tääl nökötän.

Väsyttää niin paljon et olo on kuin kännis olis.:hyper:
Mihinkään ajelemaan mene... paskaako tässä valvoo ja paskaako tässä ny menis sit nukkumaankaan. Samanlainen paska päivä sielt on tulossa neljän seinän sisällä. Huomenna rankasemaan itseään painojen kanssa. Paha poika...:whip:

Nolifetä loppuelämäs täällä -ketjukin vois olla ihan paikallaan.:(

Mut eeii pidä masentua! Ahistua ehkä. Vasta toiseksi paskin juhannus tämä, ja oikeestaan ihan jees!! :)

:rock:
Nolifetä loppuelämäs täällä -ketjukin vois olla ihan paikallaan.:(

Mut eeii pidä masentua! Ahistua ehkä. Vasta toiseksi paskin juhannus tämä, ja oikeestaan ihan jees!! :)

No eihän tässä mitään huonoa ole, kukaan ei ainakaan oksenna päälle:rock:
Ja rahaakin säästyy, jos ei oteta huomioon pientä mahdollisuutta että häviää nettipokerissa... :)

Nyt voisin vaikka heittää tällaisen kysymyksen,jos muita pakkislaisia on vielä linjoilla.

Millaisia Juhannus muistoja teillä on?

Taidan itse muistaa kunnolla ainoastaan kaksi.

Ensimmäinen muisto, reilu 10v ikää.Ajelin fillarilla keskellä yötä pitkin omakotialuetta ja kävin läheisellä uimarannalla ammuskelemassa "viritetyllä" starttipistoolilla herneitä veteen,ihmettelin kun oli valoisaa.Kaikki kaverit tietysti jo nukkumassa.

Toinen muisto, reilut 25v. Mummon ja vaarin tykönä grillaamassa ja saunomassa.

Kummatkaan näistä eivät varmaankaan ole muiden mielestä kovinkaan erikoisia.Mutta itselleni nämä ovat ainoat 32 vuoden aikana jääneet muistot:david:.

Ei mitään erikoista muistoa takana joten toivottavasti edessä on vielä jotain mitä en vaihtaisi pois.:(
Tää juhannus tuskin kuuluu niihin mitä en vaihtaisi. :D

Nyt voisin vaikka heittää tällaisen kysymyksen,jos muita pakkislaisia on vielä linjoilla.

Taidan itse muistaa kunnolla ainoastaan kaksi.

Ensimmäinen muisto, reilu 10v ikää.Ajelin fillarilla keskellä yötä pitkin omakotialuetta ja kävin läheisellä uimarannalla ammuskelemassa "viritetyllä" starttipistoolilla herneitä veteen,ihmettelin kun oli valoisaa.Kaikki kaverit tietysti jo nukkumassa.

Toinen muisto, reilut 25v. Mummon ja vaarin tykönä grillaamassa ja saunomassa.

Kummatkaan näistä eivät varmaankaan ole muiden mielestä kovinkaan erikoisia.Mutta itselleni nämä ovat ainoat 32 vuoden aikana jääneet muistot:david:.

Kyllähän tuota useamman muistaa, mutta laitetaan nyt vaikka esimerkin mukaan kaks.

Muksuna mökillä pohjoisessa saunottiin illalla perheen voimin ja saunan jälkeen jäätiin siskon kans alas rantaan saunalle jotain pelleilemään ja juomaan limpparia, kun alkoi ukostaa. Äitee huuteli jo sisälle kauempaa mökin verannalta, mutta huudettiin takaisin, että tullaan kohta. Samantien löi salama ja sekunnin päästä jysähti niin maan perkeleesti. Varmaan 5 sekuntia meni ku juostiin mökkiin sisälle. Äitee sai hyvät naurut.

Toinen vähän vanhempana, juuri täyttäny 16 ja kotosalla vietettiin useamman sukulaisen ja tuttavan kanssa juhannusta ja sain hörppiä itsekin siinä hapanta. Alkuilta meni mukavasti, kunnes bongasin Anisviinapullon, eikä kukaan vastaankaan sanonut kun siitä paukkua tein. Pätkiviä muistikuvia...jokellan jotain naapurin ukolle, heilun ympäri pihaa ja lauleskelen. Seuraava muistikuva sängystä 12 aikaa seuraavana päivänä. Olin kuulema höpötellyt isoon ääneen pöydässä ja yhtäkkiä oli vaan pää tipahtanut pöytään. Jumalauta oli paha olo aamulla. Alkoholinsietorajat oli löydetty.

Ei mitään erikoista muistoa takana joten toivottavasti edessä on vielä jotain mitä en vaihtaisi pois.:(
Tää juhannus tuskin kuuluu niihin mitä en vaihtaisi. :D

No kerro nyt jotaan lisä materiaalia:) Mitenkä juuri tämä Juhannus ei tunnu erikoiselta? Olisitko halunnut viettää aikaa kavereiden kanssa,juopotella,nais seuraa,vai mitä?

Täällä koitan väkisin jotaan juttua väntää...

Juhannusmuistot...? EI NIITÄ VOI JULKAISTA!

Mulla ollu hurja menneisyys ;)

:offtopic:
Tosta viestistä tuli mieleen eka kerta kun filmi pätkäs viinan takia. Armeijasta ekaa kertaa lomilla ja kaverin kanssa ryyppäämässä paikallisessa. Seuraavana aamuna heräsin kotona sängystäni ja viimeinen mielikuva oli kun kävelen jäätä pitkin kotia maisema silmissä keikkuen. Ei ole mitään hajua miten olen kotiin asti päätynyt mutta onneksi en hankeen ollut sammunut. Kyllä hävetti.:nolo:

Itse en ainakaan osaa ottaa viinaa montaa päivää joten nuo juomingi kekkerit ovat vähän niinqu pannassa. Ja tähän asti on saanut sivuutettua festaripuolen sillä että on sanonut urheilevansa. Joo pitäisi varmaan alkaa keksimään jotain muuta selitystä kun on alkanut motivaatio tippumaan ja paikatkaan eivät ole ihan kaikkein parhaimmassa kunnossa:curs:. Ehkäpä täytyy alkaa harjoittelemaan tuota viinapuolta, ensi viikonlopulla kaverin polttarit ja kaksi päiväiset. Ehkäpä siitä alkaa tämä "normaali" elämä:kippis1:

Parhaat kaiketi -98 Nummirockista. Hyvä kaveriporukka oli kasassa, kaikilla sopiva känni, sen illan pääesiintyjänä joku Pantera.. Mikälienee.. (R.I.P. Dimebag Darrell) ja prrkeless että oli mukava reissu!

Kehnoin muisto lienee vuodelta 1990. Porukat kännissä, itse kotona omassa huoneessa, juuri uudelle paikkakunnalle muuttaneena ja isosisko ja -veli jossain muualla hauskanpidossa.. Fuck that day.

No kerro nyt jotaan lisä materiaalia:) Mitenkä juuri tämä Juhannus ei tunnu erikoiselta? Olisitko halunnut viettää aikaa kavereiden kanssa,juopotella,nais seuraa,vai mitä?

Täällä koitan väkisin jotaan juttua väntää...

Hyviä ystäviä ja hauskanpitoa tässä kaipaa. Tietysti jos jonkun ihanan naisenkin vierelleen saisi niin malttaisin koneenkin sulkea. Mulla on vaan se tilanne elämässä että täytyy päästä yli tietyistä asioista ja tekemään jotain sen eteen että joskus olisi hyvä olla.

Juhannusmuistot...? EI NIITÄ VOI JULKAISTA!

Mulla ollu hurja menneisyys ;)

Moi:) Sinun jutuista pakkiksella olenkin saanut sellaisen käsityksen (ei pahalla,ennemminkin hyvällä!) että tietynlaisia elämän kokemuksia on tullut enemmänkin koettua.

Minä taas edustan toista puolta,voisin jopa sanoa että ääripäätä:rolleyes:

Tässä voisin tunnustaa juhannuksen kunniaksi,että olet yksi pakkislaisista joiden kirjoituksia tulee seurattua. Tiedän että olet varattu mutta saat minulta "papukaijamerkin":rock:

Meille joillekin otuksille,tietyt luonnolliset asiat tuottavat yhä enemmissä määrin suoritus paineita...

.........Lyhyesti....olet yksi idoleistani:worship:

...saat minulta "papukaijamerkin":rock:
.........Lyhyesti....olet yksi idoleistani:worship:

Oho oho. Nyt joku luulee että tää on maksettu mainos ;)

Kiitos kuitenkin, lämmittää mieltä saada positiivista palautetta aina välillä :love:

Jottei mene ihan OT:ksi niin heitetään varmaan ikimuistoisin Jussimuisto tähän threadiin:

'Eka kerta', teltassa oman mökin pihalla. Ikää oli vähän vajaa 16v. :evil:

Silloin minusta tuli lopullisesti NAINEN :whip::thumbs:

'Eka kerta', teltassa oman mökin pihalla. Ikää oli vähän vajaa 16v. :evil:

Silloin minusta tuli lopullisesti NAINEN :whip::thumbs:

Ensimmäiset kuukautiset ja oikein ruoskimalla?:D

(Juu, aika väsynyttä... Meen pois..)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom