Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
Ensimmäiset kuukautiset ja oikein ruoskimalla?:D

(Juu, aika väsynyttä... Meen pois..)

Lopullisesti, ei virallisesti. Tai jtn. Niinhän sitä joo sanotaan että kuukautiset ovat merkki 'naiseudesta', mutta mun mielestä 11-vuotias pikkulikka ei ole naista nähnytkään. Siksi nääs tämä 'lopullinen naiseus' saavutetaan imo vasta tuossa vaiheessa :)

Ruoskaa siinä ei ollut kyllä, huuto kieltämättä oli sen mukaista että olisi varmaan joku voinut luulla näin :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lopullisesti, ei virallisesti. Tai jtn. Niinhän sitä joo sanotaan että kuukautiset ovat merkki 'naiseudesta', mutta mun mielestä 11-vuotias pikkulikka ei ole naista nähnytkään. Siksi nääs tämä 'lopullinen naiseus' saavutetaan imo vasta tuossa vaiheessa :)
Jep juu, 11v ei tod ole nainen sanan koko merkityksessä, eikä edes 13v (tilasto:))

Ruoskaa siinä ei ollut kyllä, huuto kieltämättä oli sen mukaista että olisi varmaan joku voinut luulla näin :nolo:
Kumpiko huus?

Kumpiko huus?

Hoho. Ei lähdetä tuolle linjalle ruotimaan näitä intiimejä asioita tämmöisessä epäseksuaalisessa ketjussa :evil:

Vieläkö porukkaa kukkuu hereillä vai onko suurin osa ja kuukahtanut? Itse tässä ajattelin kohtia kömpiä lakanoihin, olisi huomenna 13-21 duunia...

Hoho. Ei lähdetä tuolle linjalle ruotimaan näitä intiimejä asioita tämmöisessä epäseksuaalisessa ketjussa :evil:

Vieläkö porukkaa kukkuu hereillä vai onko suurin osa ja kuukahtanut? Itse tässä ajattelin kohtia kömpiä lakanoihin, olisi huomenna 13-21 duunia...

Kaikki painaa F5 yksityiskohtien toivossa.

edit. nukkumaan jo.

:offtopic:No mitä jätätkö nuo tärkeät asiat arvailujen varaan? Just ajattelin kysyä minkälainen teltta oli kyseessä?

No mutta asiaan kai sitä voisi itsekin miettiä tuota :zzzz:
kun ei tullut lähdettyä baarinkaan. Tai jos vielä sittenkin vähän pelaisi nettipokeria, jäihän sitä rahaa säästöön...

Joo. Nyt jää kyllä pimentoon kaikki teltan merkistä ja väristä lähtien. Hyvää yötä kekkeruusit. Jos nolifettäjiä on vielä hereillä niin jatkakaa ketjua. Tässä on Jussia vielä lauantaikin!

Joo on. Töis koko vitun juhannus. Ja viälä yävuaros, ts. päivät menee toteen nukkues ja yöt kuunnelles ku kaverit soittelee kännis festareilta. Noh, kiva että ees ajattelevat :) Tasan saatana ensimmäinen ja viimeinen jussi töis.

Meinasin että olisin liittynyt tähän "nolife" kerhoon mutta kaverit sai houkuteltua lähteen tonne liikenteeseen :) mut eiköhän tossa 03.00 aikoihin liitytä tähän seuraan jos en mitään ihmeempiä "löytöjä" illan aikana tee :)

Pahoittelen että olen myöhässä mutta piti kävästä pari neitokaista saattelemassa kotiin niin aikataulu pikkasen veny ;)

^^Samoin just juotiin 2-3 kuppii kahvii (en muista tarkkaan :D) ja just sopivasti iskee viel lasku humalakin :D (ei hyvä,ei saa nukuttuu koko yön varmaakaa)

En tiedä, mutta oli helvetin tylsä juhannus... Olin yhessä vaiheessa vetämässä yhtä helvetin kusipää hokkilaista turpaan jo, kaveri sitten esti! Ens juhannuksena oon kotona, tai toivottavasti tyttökaverin kaa:D

Vartti vielä duunia ja sit koisaamaan. Huomenna tuun taas duuniin ja lukemaan teidän höpinöitä. Niin, hyvää juhannusta kaikille!

joo, tätä samaa shittiä taas taas tämäkin juhannus. soitin työkaverille eilen ja mökillä ollaan.
Itse täällä vitun porissa hiton kännissä. yhden saksalaisen insinöörin löysin baarista ja puhuttiin niitä näitä EU:sta. joten, hyvää juhannusta vaan. ei yksin kyllä mitään orgioita saa pystyyn, but whatta hey!

Ite kärsin kipeenä kotona, tylsää on. Käsittämätöntä, oon vuodessa kipee max 3-4 päivää, ja nyt sattu sit juhannuksena tämä. Vielä hieno ilmakin! Ainoa positiivinen asia on, ettei oo menny rahaa yhtään. Enpä tosin tiedä olisko täällä stadissa edes sen kummempaa ohjelmaa/tekemistä. Olo kuitenki on kuin olis krapulassa tai pahempikin. En pääse huomenna salille jos tää jatkuu vielä pitkään...

Sällit riehunu täällä koko yön :) Menin nukkumaan kymmeneltä ja heräsin seittemältä, äsken tuli aamunavetalta. Onko joku vielä nolifempi? :D

Kalajoelle olin menossa, 10km matkaa takana ja 40km edessä, sitten rysähti. Toinen auto keulasta sisälle satasen alueella, meidän auto pyöri kuin hyrrä. Muut meidän autossa selvis vammoitta paitsi minä, mutta ei minullekkaan pahasti käyny. Silmäkulma repes kahtia luuhun asti. Sinne meni sekin juhannus, olin kerenny just edellisenä iltana ostaa sen koko juhannuksen lipun :) No, rahaa saa tienattua lisää mutta miestä on paha laittaa uusiks jos henki menee. Ensi juhannuksena sitten :evil:

edit: eli nolffaamiseks menee tääkin juhannus, ei oikeen voi mtn tehdä kun on se vaara että menee jtn paskaa haavaan ja tulehtuu :)

Liitteet

• XpiC011.jpg
    XpiC011.jpg
    109,3 KB · Katsottu: 336
[Max], oho, toivottavasti ei mitään aivovauriohommia tullut. Kantsii selvittää tarkasti ettei jää mitään piileviä.

Muistan oman Kalajoki-reissun vuodelta -88, onko siitäki jo niin kauan. Edessä ajavasta autosta nakeltiin viinapulloja tielle yms., oli aika vauhdikas reissu.

Ei oo ollu pää mitenkää järjettömän kipee, ei oo ees oksettanu eli ei merkkejä aivotärähdyksestä. Suurin ongelma tässä on vitutus :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom