Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo onhan tuo ollut ihan hauskaa katsella muitten kirjoituksia tähän asti, mutta kaippa nyt pakko osallistua keskusteluun kun näyttää olevan aika hiljaista ja eipä tässä mitään ihmeempää ole kuvioissa! Nyt ainakin tuntee kuuluvansa porukkaan:)

Juu, ei oo oikeen tuo juominen munkaan laji...
nimimerkillä; 4 lasia yhteensä viiniä juoneena ruoan kanssa koko elämäni aikana

Joo. Tänne kirjoittelu luo semmosen yhteenkuuluvaisuudentunteen :haart:

Kuittaan.

Eipä täs tänään ole muuta ollu, ku nauttinu Grantsia paksusta lasista:kippis1: Ei ollu intressii lähtee mihinkää.

Poistuu taka vasemmalle.

Mulla ei toi juominen pysy ees hanskassa. Viimeksi varasin mäyriksen ja kun se loppu niin tietysti sit piti saada lisää ja se oli sit jo vahvempaa mitä otettiin. Filmihän siinä katkee ennen aikojaan kokemattomalla. Sellanen juominen mulle kyl passaa mikä vähän keventää tunnelmaa mutta se miten sen saa pidettyä siinä onkin vaikeaa.

9. Kompaniaa eksyin tässä tylsyyksissäni katsomaan mutta emäntä heräsi konekiväärien ja räjähdyksien ääniin ja siispä jussi-ilta jatkuukin with-life. Hope so. :)

Vähän samanlaisen kuin puoli viiden aikaan taksijonossa, kun halaillaan toisiansa ja kysellään että oletko menossa samaan suuntaan?:kippis1: Vai olisiko ollut joku muu kyseessä:david:?

Heh. No jonku semmosen ettei kukaan oo yksinään reppana kun meitä on tällänen isompi joukko valvoskelemassa himassa :)

Mä käytin juhannusperjantain jotekin hyväksenikin, kävin ottaan setin kuvia. Löytyvät galtsusta. Toinen standi kaatui tuulessa ja poppa hajosi saatana.

IMG_6188-13.jpg

OK jäätelöt syöty ja pieni tippa paloviinaa eksynyt lasin pohjalle.Huomen aamulla taas töihin.

Hauska et on muitakin nolife heppuja netin ääressä.

Eihän sitä mihinkään tullu sitte lähettyä. Ainut mikä harmittaa, kun niin harvoin jaksaa käydä kahtelemassa, on että pinppiin ei ole edes teoreettisia mahiksia. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom