Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin kukaan nolifettää jussiaan täällä ilman taustamusiikkia. Mitäs taustalla soi? Itselläni on epäisänmaallisesti jenkkiläistä heviä.

Tytöt tykkää :hyper: YY KAA KOO JA NEE :rock:

Joo, voishan sitä tukehtua omaan yrjöönsä, hukkua, palaa, ajaa nokkakolari tukkirekan kanssa, kuolla telttaan grillin häkään........

:jaahas:

Hauskaa voi pitää ilman alkoholiakin ;) Mut toki mielummin viettäsin jussia kaveriporukassa, kuin tässä koneen ääressä istuskellen.

edittiä: Taustalla soi Korpiklaani.

Just nyt soi Andain - Beautiful Things, seuraavaksi lähtee Illdisposed - Jeff, trancesta raskaaseen metalliin on tämän Jussin musisointi noin pääpiirteissään. Chateissakin väkeä, alkaa elämä hymyilee :D

Vai musiikkia vielä pitäis kuunnella. Kivahan se on olla tekemättä mitään mutta sisälläni on painostava tunne että pitäis olla muualla kuin kotona. Kävin kyllä ajelemassa autolla lenkin mennäkseni johonkin mutta en osannut mennä mihinkään. Tänne mut on tuomittu neljän seinän sisään...:(

^^Hieno juttu! Meikä on vielä vain pakkiksen varassa ja alan vasta nyt tuntea yksinäisyyttä. Jonnekin chattiin kai eksyttävä...

Jahas, väsymys ja yksinäisyys on tehnyt täällä tehtävänsä. Porukka alkaa muuttua levottomaksi. ;)

Noh, itse voisi hauduttaa pari isoa kupillista vihreää teetä juuri ohjeiden mukaan ja nautiskella vielä yhdestä elokuvasta. :)

Tähän väliin myös pieni keskustelun herättely, oletteko huomanneet että baareissa käymisen/festareiden jne. välttely olisi vähentänyt uusiin ihmisiin tutustumista tai kavereiden kanssa yhteisen ajan vähentymistä? Nim. merk. alkaa kohta uskomaan että vain baareista voisi oikeasti löytää tyttöjä. Kalliiksi tulisi vaan joka viikonloppu lähteä, eikä noita kavereitakaan mukaan saisi kun juopottelevat usein vain kotona.

Juhannus mennöö taas kerran täsä koneella istuskellen. Varmasti pääsisin kaverien kanssaki rellestämään, jos vain halua olisi. Mutta kun juomishommat ei ole mulle erityisen tärkeitä (absolutisti), nii ei pahemmin huvita myöskään kattella kaverien perään, etteivät he hyppää pääedeltä järveen, sammu saunaan tai tukehu oksennukseen.:rock:

Jussi menee kyllä nyt varmaan ihan hyvin, kuhan vain löytäis jostain keskustelu seuraa, muuten iskee tylseys maximus, josta sauraa vitutus maximus, varsinkin kun gluteus maximukseni (meniköhän oikein:david:) ei ole tarpeeksi iso.

Taastalla soi vaihtelevasti tavaraa, mutta Porcupine Tree on kyllä tällä hetkellä parasta fiilistely musaa, jos tuntuu hyvältä nii laitan The Berzerkeriä pauhaamaan.

Mulla soi aamulla kello kuudelta ja sit alkaa uusi työpäivä. Poistun ennenkuin alan ottaa osaa levottomiin keskusteluihin --- jotenki en halua mennä väsyneenä duuniin pelkästään siksi, että höpötän netissä juhannusyön ;)

Näin :wanha: tarvii kesälläki unta...

Heh...:love:
Olen vaan niin prun huono keskustelemaan. Löin sentään makkaraa pannulle mutta olutta ei ole. Kyllä se tästä lähtee.
Jotenkin säälittävän tuntuista. :lol2:

Ihan hyvinhän tuo sujuu. Heitä makkarat huuleen niin juttu luistaa, ei sitä kaljaa mihinkään tarvi.

Enkä sääli yhtään joten ei voi olla säälittävää.

Tuosta kaljasta sen verran etten ole itsekkään sitä juonut tai alkoholia ylensäkään yli 2,5 vuoteen. Siihen kyllä oikeestaan loppuikin mun "sosiaalinen" elämä. Ei kyl millään muotoa jaksa katsoa kännissä olevia ihmisiä.

Taustalla tällä hetkellä Boney M - Gotta go home
a020.gif

Perhana, ei pitäisi kuunnella tällaista, alkaa menojalka vipattaa siihen malliin että oikein pahaa tekee kun pitää täällä vain istua kököttää.

Nyt ois kyllä hyvät saumat mennä tohon Korson kesustaan kävelemään ja nauttimaan kauniista illasta, ilman että känniapinat mellastais nurkissa :D
Oiskohan aseman grilli auki... :rolleyes:

Mun piti juoda pari siideriä, ajattelin et kun oon miinuksilla ollu kaloreiden kanssa kuitenkin niin vedän saman verran safkaa kuin yleensäkin ja sit saan mahdutettuu sen litran kuivaa omppusiiderii vielä ilman että menee plussalle. Toisaalta taas kun on ollu miinuksilla kolme viikkoa (miinus yks päivä kulutuksen tasolle) ni päätinkin sit vaan syödä kalorini täyteen RUOKAA. Kalkkunamakkaraa grillattuna, nam nam. Ja pari kourallista karkkia :D

Muuten sit leikinkin mammaa miehelle, kaverille ja naapureille, eli siivoilin jälkiä, laitoin terveellistä perunasalaattia uusista perunoista, huolehdin tarjoilut, pesin pyykkiä, tuuletin sänkyvaatteita jne. ja täydensin kuohuviinipulloja jääkaappiin sitä mukaan kun niitä juotiin. Saunassa kävin itseäni hemmottelemassa ja nyt illalla koiran lenkityksen jälkeen on ihana kun tuoksuu puhtaalta ja kosteusvoiteelta.

Päätin että en aio muiden jussia alkaa pilaamaan ja syyllistämään dieettijutuilla ja terveistä elämäntavoista paasaamalla tai ylipäänsä leikkimällä ah niin uhrautuvaa marttyyriä, ja onnistuinkin jopa menkkakärttyisyydestä huolimatta :evil: Mutta nyt täällä sitten piti vähintään "saavutuksella" kerskailla kun ei livenä voi kerta :rolleyes:

No niin jos sitä juhannuksen kunniaksi rikkoisi oikein pakkis neitsyyden, parin vuoden lueskelun jälkeen! Tässä sitä kotona ollaan ja hieman whiskiä on juotu. Nettipokeria on tullut hieman jauhettua lähinnä ajantappona, kaverin kanssa oli vähän puhetta jos lähtisi baarissa käymään. Mutta kun ei siitäkään oikein ota selvää onko lähdössä vai ei...

No niin jos sitä juhannuksen kunniaksi rikkoisi oikein pakkis neitsyyden, parin vuoden lueskelun jälkeen!...

No jo oli aikakin sitten avata viestisaldo :)

Meiksi huudattelee Soulflyä ja chattaan. Yksi pakkislainen jo löysi ja tuli juttusille, tänks ja terkkuja ;)

No jo oli aikakin sitten avata viestisaldo :)

Meiksi huudattelee Soulflyä ja chattaan. Yksi pakkislainen jo löysi ja tuli juttusille, tänks ja terkkuja ;)

Ääk joku puhuu mulle:nolo:
Täytyy aloittaa varovasti ettei ihan pelästy tälläinen arkajalka...
Noh joo takaisin asiaan onhan sitä tullut vietettyä kaikki juhannukset rauhallisemmin kotosalla. Jotenkin ei ole ollut halua lähteä rypemään festareille. Ja nyt kun oikeastaan kaikki kaverit ovat pariutuneet eipäs olisi kovinkaan hauska lähteä mökkijuhannusta viettelemään ainoana pariutumattomana. Joten onhan täällä pakkiksellakin ihan hauskaa:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom