Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
[Max] ei voi muuta sanoo, kun että paska tuuri, mut onneks ei käyny pahemmin.

Minä olin eilis-illan mökillä, ja lähin sitten siellä melomaan kaikki vaatteet päällä. Onnistuin sitten tahtomattani tekemään eskimokäännoksen, mutta se ei sitten mennykkään takaisin ylöspäin. Sain sitten räpiköityä takaisin rantaan, lenkkarit pois, kännykkä kuivumaan ja takaisin veteen. Opin sitten jopa ohjaamaan sitä kanoottia, mutta vähä turhan myöhään kännykän kannalta ja sehän tuossa pahiten kyrsii, muuten oli hauska kokemus.

E: nyt siis alkaa nolifettaminen:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Porukka pitänyt koko yön threadin elossa, kunnon omistautumista asialle:thumbs:

Meikä alkaa pukeutumaan, kraka:curs:....tiedä vaikka siellä häissä olis joku nätti ja vapaa tytsy.:rolleyes:

Pitäkääs pakkis pystyssä vielä tää päivä, mä kiitän ja kuittaan.

Meikäläisen juhannus alkaa vasta viikon päästä, kun 10 jampan kanssa lähdetään mökille splättäilemään. Tänään iltavuoroon duuniin ja koitan selvitä ilman päreiden palamista. Ipanat pysykää poissa, teitä ei kaivata liikkeeseen aiheuttamaan älämölöä.

Lifetystä ja no-lifetystä täynnä.
Ostin juomat ja pistin ne kylmään, soittelin mahdollisia menoja kavereille ja rentouduin (koulutöitä tekemällä, tietty) auringossa. Marketista olin jo menossa kertakäyttögrilliä hakemaan kun päätin, että ruoka ja lepo saa nyt voiton. Nukuttua tuli <3

...mutta _nyt_ sitten kaipaa seuraa ja sosiaalista kanssakäymistä. Prkl :p Onkohan tänään ketään missään?

Jees, eilen ja toissapäivänä oli iltavuorot, tänään ja huomenna yövuorot. Melko selvä homma, ettei mihinkään tarvi lähteä. Kävin tuossa kaverin mökillä eilen illalla saunomassa, joten aivan reisille ei koko juhannus mennyt. Repsahdin jopa alkoholijuomiin ja join saunan päälle 1:n oluen :eek::D

[Max];1575535 sanoi:
Kalajoelle olin menossa, 10km matkaa takana ja 40km edessä, sitten rysähti.

Huijjjjj!!! Onneksi ei käynyt pahemmin. Pelti on peltiä ja sitä saa rahalla, ihmishenkeä ei sitten voikaan korjata...

Ite just tulin duuniin, 13-21. Jee jee. Irkkausta siis edessä :D

Mulla alkoi juhannusvapaat torstaina. No, saman tien tulin kipeeksi ja nyt maannut kotona kolmatta päivää. Ei nyt ollut tarkoitus lähteäkkään mihinkään pidemmälle, mutta harmittaa tietysti, kun jää treenit väliin ja oli sovittu, että käyn kavereita moikkaa. Taitaa tää olo onneksi tästä vähitellen parantua.

Tulihan sitä neljätuntia nukutuksi. Nukkumaan mennessä jo vaivasivat selkäkivut ja petiin päästyä iskivät vatsakivut joita jatkui aamuun asti. Mut josko tää selvä juhannus jatkuis hiukka vähemmillä kivuilla.

Tulihan sitä neljätuntia nukutuksi. Nukkumaan mennessä jo vaivasivat selkäkivut ja petiin päästyä iskivät vatsakivut joita jatkui aamuun asti. Mut josko tää selvä juhannus jatkuis hiukka vähemmillä kivuilla.

Moikka yöllinen seurani! :)

Sähän oot kärsimyksissä ollu :( Ota jtn särkylääkettä pahimpaan hätään. Ei kannata kärvistellä turhaan.

Moikka yöllinen seurani! :)

Sähän oot kärsimyksissä ollu :( Ota jtn särkylääkettä pahimpaan hätään. Ei kannata kärvistellä turhaan.

Terve

Yleensä oon ollut vahvasti kipulääkitystä vastaan. Tullut syötyä tapaturmien yhteydes sen verta paljon et koittanut välttää. Mutta nyt oli pakko kuudenpintaan ottaa ja sit vasta sai hetken nukutuksi. Mut oli hauskat keskustelut eilen:).

Terve

Yleensä oon ollut vahvasti kipulääkitystä vastaan. Tullut syötyä tapaturmien yhteydes sen verta paljon et koittanut välttää. Mutta nyt oli pakko kuudenpintaan ottaa ja sit vasta sai hetken nukutuksi. Mut oli hauskat keskustelut eilen:).

Joo no ei niitä turhaan kannata popsiakaan. Syystä vain, ja nyt öli syytä :)

Mulla täällä forumit, irkit, meset, kaikki mahdolliset auki. Reilu 6h vielä jäljellä, kyl tää tästä.

N0L1F3... En jaksa mennä pihalle kun ötökät tappaa mut siellä.. Ärsyttää.
Tullut joku yliherkkyysreaktio, pitää nyt ainakin pari päivää ottaa chillisti kotona.

jussi meni kyl hienosti...kotosalla olin ja nukahin jo ennen kymmentä...siis ilman alkoholia...aika hurja jussi:) ei vaan innostanu juhlia...

Juu meikä kanssa ilmoittautuu noulaiffaajaksi..eilen ihan normi-ilta, punttitreenit ja käväsin matkalla kotiin uimassa läheisellä rannalla. Sitten iltapalat ja ajoissa unille. Ei näkyny prinssin prinssiä unissa, tosin puuttu ne kukatkin;) Tänään lyhyt aamulenkki, jonka jälkeen olluki yhtä kotona möllöttämistä..jos kattois telkkua..tai jonkun leffan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom