No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs mieltä olisitte, olisiko NO explodesta ja Endoburn NT:stä lisä apuna painon pudotukseen?
Hyvällä ruokavaliolla ja puntti treenillä olen saanut painonpudotuksen alkamaan hyvin mutta voisiko noilla vielä hiukkasen nopeuttaa prosessia ja auttaa lihaksia säilymään?
Kun tuntuu että reenejä ei jaksa oikein kunnolla vetää miinus kaloreilla niin tuo NO explode varmaan auttaisi siihen.
Ja kai tuo endoburn NT hieman nopeuttaisi rasvan palamista, vai onko nuo rasvanpolttopillerit ihan huuhaata?

En ole itse Endoburn Nt:ä testannu, mutta sisällön perusteella vois olla ihan jees. Synefriini, kofeiini ja geraniumi siinä muistaakseni lähinnä potkii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs mieltä olisitte, olisiko NO explodesta ja Endoburn NT:stä lisä apuna painon pudotukseen?
Hyvällä ruokavaliolla ja puntti treenillä olen saanut painonpudotuksen alkamaan hyvin mutta voisiko noilla vielä hiukkasen nopeuttaa prosessia ja auttaa lihaksia säilymään?
Kun tuntuu että reenejä ei jaksa oikein kunnolla vetää miinus kaloreilla niin tuo NO explode varmaan auttaisi siihen.
Ja kai tuo endoburn NT hieman nopeuttaisi rasvan palamista, vai onko nuo rasvanpolttopillerit ihan huuhaata?

Rasvanpolttoon taitaa olla tehokkaampaa vihreä tee ja kofeiini.
No-xplode on itsellä antanut kyllä lisää virtaa väsyneenä ja silloin kun on ollut selkeästi miinuksilla, että kyllähän siitä hiukan apua voi dietillä olla. Ei kannata kuitenkaan mitään ihmeitä odottaa, ei se vaikutus meinaan niin suuri ole.

Rasvanpolttoon taitaa olla tehokkaampaa vihreä tee ja kofeiini.
No-xplode on itsellä antanut kyllä lisää virtaa väsyneenä ja silloin kun on ollut selkeästi miinuksilla, että kyllähän siitä hiukan apua voi dietillä olla. Ei kannata kuitenkaan mitään ihmeitä odottaa, ei se vaikutus meinaan niin suuri ole.
Jaa. Vihreä tee ja kofu ei kyllä mun tietämyksen perusteella varmaan kuitenkaan tota Endoburn nt - valmistetta taida voittaa.

Hyviä ainesosia tuo ainakin sisältää, varmaan ihan ok kamaa. Tuossa on imeisesti geraniumia joka on testattavien listalla jos kilpailet jossain.

Muita ihan pätevän oloisia:
USPlabs OxyELITE Pro
Universal Animal Cuts
Muscle Pharm Shred Matrix
Gaspari Nutrition Mitotropin

Ilmankin tosin pärjää...

Hyviä ainesosia tuo ainakin sisältää, varmaan ihan ok kamaa. Tuossa on imeisesti geraniumia joka on testattavien listalla jos kilpailet jossain.

Muita ihan pätevän oloisia:
USPlabs OxyELITE Pro
Universal Animal Cuts
Muscle Pharm Shred Matrix
Gaspari Nutrition Mitotropin

Ilmankin tosin pärjää...
Jep. Ei sovi kisakaudella käytettäväksi testatuilla urheilijoilla. 1,3 on kisoissa kielletty aine. Oxyelite on ainakin noista ihan oikeesti kova tuote. Sisältää tosin sekin tuota geraniumia / 1,3:sta.

Tiedustelisin että onko No-xplode haitaksi/vaaraksi nuoremmalle?

Olen 16,5 vuotta, ja tässä jalkapallo kauden lähentyessä puntti jää kokoajan vähemmälle ja vähemmälle.
Itse kuitenki nautin puntteilusta niin paljon että tämä punttimäärän väheminen harmitaa äärettömästi.
Jotenka, olen miettinyt vaihto ehtoja jolla saisin kaiken irti puntti reeneistäni. Minulla murtu heinäkuun
lopulla jalka jalkapallo matsissa, ja murtumisen jälkeen kolme kuukautta riehuin punttisalilla, ja aijjemmat
kosketukset puntteihin kantavat jo monen vuoden takaa, eli en ole mikään bieberi siinä suhteessa.
Minulla on ravinto ja muu liikunta kaikki äärimmäisen hyvällä mallilla, haluaisin vain lisä tehoja puntteiluuni.
Onko No-xplode ratkaisu? tai mahdolliset muut NO tuotteet ? tai pumppia muuten kasvattavat aineet?
Käytän malto/hera härdellejä oikein ja säännöllisesti, eli mitä mieltä oletta, onko minulla tarvetta kajota
moisiin tuotteisiin ? ja sen verran ehkä vielä kerroon, että esimerkiksi No-explodestahan saa kaiken
tehon irti kun sitä käyttää joka päivä, vaikka ei puntteilekkaan. Mutta milulla oli tarkoitus käyttää
tuotetta vain punttipäivinä. Onko tässä missään mitään järkeä ? kertokaa minulle! KIITOS!!!

Tiedustelisin että onko No-xplode haitaksi/vaaraksi nuoremmalle?

Olen 16,5 vuotta, ja tässä jalkapallo kauden lähentyessä puntti jää kokoajan vähemmälle ja vähemmälle.
Itse kuitenki nautin puntteilusta niin paljon että tämä punttimäärän väheminen harmitaa äärettömästi.
Jotenka, olen miettinyt vaihto ehtoja jolla saisin kaiken irti puntti reeneistäni. Minulla murtu heinäkuun
lopulla jalka jalkapallo matsissa, ja murtumisen jälkeen kolme kuukautta riehuin punttisalilla, ja aijjemmat
kosketukset puntteihin kantavat jo monen vuoden takaa, eli en ole mikään bieberi siinä suhteessa.
Minulla on ravinto ja muu liikunta kaikki äärimmäisen hyvällä mallilla, haluaisin vain lisä tehoja puntteiluuni.
Onko No-xplode ratkaisu? tai mahdolliset muut NO tuotteet ? tai pumppia muuten kasvattavat aineet?
Käytän malto/hera härdellejä oikein ja säännöllisesti, eli mitä mieltä oletta, onko minulla tarvetta kajota
moisiin tuotteisiin ? ja sen verran ehkä vielä kerroon, että esimerkiksi No-explodestahan saa kaiken
tehon irti kun sitä käyttää joka päivä, vaikka ei puntteilekkaan. Mutta milulla oli tarkoitus käyttää
tuotetta vain punttipäivinä. Onko tässä missään mitään järkeä ? kertokaa minulle! KIITOS!!!
Ei ole, ratkaisusi on priorisoida asioita ja puntaroida kumpi on sulle tärkeämpää, fudis vai puntti ja panostaa siihen enemmän. Itse jouduin saman valinnan tekemään kamppailulajit vs kehonrakennus. Et saa tosta tuotteesta pelastusta, saat kyllä vähän lisää virtaa reeneihin. Mutta nyt on löytynyt myös aineen maksa-arvoja nostava vaikutus ja se ei ole mikään hyvä juttu, etenkään sun ikäselle kaverille jolla reenit on pelkkää ylämäkeä seuraavat 5-7 vuotta verrattuna kun aletaan menee paljon yli 20 v rajapyykin yli :D

Ps. mitä ihmeen järkeä tollasta tuotetta on vetää joka päivä? Ennenkaikkea kun se nostaa maksa-arvoja, vapaapäivinä voi sitten muuten vetää aminohappoja.ym naamariin. Ton kanssa pitääkin pitää breikkejä.

ite otan tota no-xplodea karkeasti ehkä kerran viikossa, silloin kun väsyttää perkeleesti töiden takia, eikä jaksaisi ilman, antaa tuo lisäpotkua reenin. ps. maistuu ihan vitun pahalle. jostain syystä toi paska alkaa myös heikottaa ja vie ruokahalut pariksikin tunniksi, ainakin välillä. :D:D

edit. on muuten piristävää ainetta, vastaa varmaan 3-4 kuppia kahvia. välillä vedän pakon edestä tuota, kun vkpl:na ovilla seisoskelee ja venyy tunnit aina aamuyölle asti, jaksaa hyvin tuon avulla.

kerran itseasiassa oksensin kun join tuota desin pari yhdellä kulauksella. raakaa kananmunaa ja rypsiöljyä voi kyllä juoda, mutta ei tuota. :D ainakun avaan purkin, alkaa kauhea ökyminen :D

Itellä iskee juomisen jälkeen sellanen outo kakominen päälle. Aina välillä pitää kakoa vaikka kurkku ois kuiva. Tuo limen tms. makunen on ihan ok, tosin helvetin ältsyä se silti on mut alas menee toi 4dl aina kerralla.

Itellä iskee juomisen jälkeen sellanen outo kakominen päälle. Aina välillä pitää kakoa vaikka kurkku ois kuiva. Tuo limen tms. makunen on ihan ok, tosin helvetin ältsyä se silti on mut alas menee toi 4dl aina kerralla.
Joo mulla tulee myös laattaa ja pahaa oloa+heikotusta tosta.

Niin aivan!

Okei joo! periaatteessa, tiesinkin miten on se järkevin, vaan on hirvee halu saada jotain "eXtraa" puntti treeneihin.
En tiä mistä se kumpuuaa. Mutta tämä on hyvä, ihan normi kaurapuurolla eteen päin vain! kiitoksia!

Kun et käytä seuraavia vuosias dokaamiseen ja polttamiseen vaan vedät täysillä reeniä+syöt hyvin niin kehityt varmasti ihan perkeleesti seuraavan 5 vuoden aikana. Sitten sitä extraa kehiin ;) Ostat vaan hyvää palkkaria, heraprodea ja vaikka kreatiinia niin kehityt..

Onkos toi maksa-arvojen nousu miten vaarallista? Ajattelin ku oon ite vetäny No-xplodea jo seitsemän purkkia... Ja onko se edes varmaa, että noiden arvojen nousu johtuu No-xplodesta??

Onkos toi maksa-arvojen nousu miten vaarallista? Ajattelin ku oon ite vetäny No-xplodea jo seitsemän purkkia... Ja onko se edes varmaa, että noiden arvojen nousu johtuu No-xplodesta??

Sen mäkin haluaisin tietää.. Jos se johtuu tosta niin pitäsin ainakin kunnon breikkejä aineesta ja olisin rasittamatta muuten maksaa. Joku joka voi sulkea kaikki muut tekijät pois, voisi käydä mittaamassa arvot ja postata tänne ;)

yhden illan perskännit kuitenkin nostavat varmasti enemmän maksa-arvoja, kuin annos xplodea silloin tällöin. voihan ne maksa-arvot käydä mittaamassa jos mietityttää.

3 kauhaa explodea voittaa kännit mennen tullen, ite vedin todella harvoin pari kauhaa ja ylärajaa hipoi, viinalla ei koskaan lähelläkään..
No toi ei oo enää pientä. En oo kyllä viel koskaan nähny tarvetta hevostella ton kanssa ja vetää yli yhtä kauhaa, vois kai koklaa joskus antasko lisää potkuu :)

ite laitan aina kaks kukkurallista kauhaa. ykkösellä menee alas kun ajattelee jotain muuta :D N. 5 kertaa viikkoon otan ton annoksen ja vuoden kohta vetänyt putkeen. arvot on juuri mitattu ja ne oli ylärajoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom