No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
Eka kokemus aineesta tältä aamulta, aiemmin olen käyttänyt vain Jack3dia. Otin tyhjään mahaan mitallisen herättyäni ja vartin päästä puuroa kitaan. Siitä n. 45 min päästä salille. Maku fruit punch oli yllättävän hyvä, olin varautunut että maistuu ihan hirveälle - oli oikeastaan vähän saman makuista kuin joskus myynnissä ollut Fanta Berry tms? Oli sellaista punaista, vähän kirpakkaa. Tuntui ettei tapahtunut oikein mitään, yövuoron jälkeen 6 h yöunien jälkeen olin edelleen väsähtänyt, eli ei piristänyt kummemmin. Kuitenkin salilla kirjaimellisesti valui hiki jalkoja treenatessa, jota tapahtuu mulla erittäin harvoin. Pitää koittaa seuraavan kerran niin että ottaa vaikka pari tuntia syömisen jälkeen, josko sitten tapahtuisi jotain muutakin (pumppia taikka piristymistä).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka kokemus aineesta tältä aamulta, aiemmin olen käyttänyt vain Jack3dia. Otin tyhjään mahaan mitallisen herättyäni ja vartin päästä puuroa kitaan. Siitä n. 45 min päästä salille. Maku fruit punch oli yllättävän hyvä, olin varautunut että maistuu ihan hirveälle - oli oikeastaan vähän saman makuista kuin joskus myynnissä ollut Fanta Berry tms? Oli sellaista punaista, vähän kirpakkaa. Tuntui ettei tapahtunut oikein mitään, yövuoron jälkeen 6 h yöunien jälkeen olin edelleen väsähtänyt, eli ei piristänyt kummemmin. Kuitenkin salilla kirjaimellisesti valui hiki jalkoja treenatessa, jota tapahtuu mulla erittäin harvoin. Pitää koittaa seuraavan kerran niin että ottaa vaikka pari tuntia syömisen jälkeen, josko sitten tapahtuisi jotain muutakin (pumppia taikka piristymistä).
Ei näitä tehonlisääiä noin kuulukaan ottaa. Itse otan aina minimi tunnin puoltoista ruoan jälkeen, mieluummin enemmän. Vaikka harvemmin sitä yli 2-3tuntia on syömättä.

Ja tossa on niin pitkä aika ottamisesta, että teho alkaa hiipua jo. Ainakin itselläni parhaiten toimii kun puolen tunnin päästä ottamisesta on jo salilla. Varsinkin kun tyhjään mahaan ottaa jackedin, niin vaikutus alkaa miltei heti pistelyllä.

No kappas, kummakos tuo jos ei toiminut :D Kiitoksia. Pitää koittaa sitten vaihtaa jotenkin päivärytmiä niin että menisi salille vasta vähän myöhemmin kun ruoat ovat olleet mahassa jonnin aikaa ja uskaltaa ottaa boosterin siihen päälle. Tuo n. tunti heräämisestä salille on aika perus ollut tähän asti..

Pidättekö taukoja boostereista? Mietinpähän tässä vaan kun on n. 5 viikkoa vetänyt viiteen treeniin viikossa tehonlisääjää, niin oiskohan tuo tauon paikka kun ei enää ihan niin hyvin potki.. Kai viikon tauko on ihan jees?

Tuli tilattua eilen Wellmax:sta purkki tuota No:ta ja tänään se jo tuli. Makuna orange. Pääsee heti huomenna kokeilemaan miten potkii.

Aiemmin tuli käytettyä Eiselt:in Brutal FX:ää ja otin sitä aina n.30min ruuan jälkeen. Sillä kyllä tuntui hetken päästä b-a:n vaikutus pistelynä ja pumppi oli mielestäni ihan ok. En tiedä sitten miten olis toiminu tyhjään vatsaan. Välillä väänsi vatsaa ja välillä ei ja alkoi melkein heti jauheet otettua. En kyllä pitäny sitä mitenkään ongelmana.

Nyt pitäs Jackedien loputtua syödä tuo puolikas purkkki nossia pois. Muistin heti, miksi NO on huonompaa. a)efekti on selvästi heikompi kuin jackedissä b)NO aiheuttaa paskan olon.

Nyt pitäs Jackedien loputtua syödä tuo puolikas purkkki nossia pois. Muistin heti, miksi NO on huonompaa. a)efekti on selvästi heikompi kuin jackedissä b)NO aiheuttaa paskan olon.
No aijaa, mulla jäi myös vikat NO:t tonne kaappiin kun aloin jackediä aikoinaan käyttämään. Aamulla tuli aina puolet tehonlisääjästä autotallin lattialle kun lähti salille. Ihan kivan pumpin siitä saa mutta siinä kaikki.

Pidättekö taukoja boostereista? Mietinpähän tässä vaan kun on n. 5 viikkoa vetänyt viiteen treeniin viikossa tehonlisääjää, niin oiskohan tuo tauon paikka kun ei enää ihan niin hyvin potki.. Kai viikon tauko on ihan jees?

Tulee otettua aika epäsäännöllisesti niin aina potkii hyvin. Kyllähän noihin toleranssi kasvaa jos niitä kiskoo naamariin tuota tahtia. Omalla kohdalla Jack3dia menee vain jos on väsynyt tai vähän vetämätön olo.

Mielestäni tuoksu oli ainakin hyvä, mausta en osaa sanoa kun vasta illemmalla kun tulee ekat otettua. Ei ole kyllä ikinä mistään boosterista tullut oksennus, kokeiltu Mass:n Pump, Eiselt Brutal FX, Leader N2 Extreme. Tietty nyt voipi olla eri juttu...

Nyt on 3 treeniä takana ton uuden buusterin kanssa enkä ole kyllä mitään erikoista huomannut. Pumppi ehkä hitusen parempaa treenin jälkeen mutta voi tietty olla että on tullu tehtyä paremmin loppuun asti lihakset kuin edellisellä buusterilla. Mitään tuntemuksia aine ei herätä, kun vertaa Eiselt:n niin se aiheutti kihelmöintiä mutta se olikin beta-alaninin vaikutusta. Tässähän sitä ei ole lisättynä. Huono puoli aineessa että vaahtoaa ihan törkeästi, ei ole todellakaan mukava vetää mitään vaahtoa alas kurkusta...

Hyvin toimii. Ekalla treenillä otin puoltoista scooppia toimi iha jees. Tokalla treenillä otin kolme scooppia nii sitte kyl potki tosi hyvin.
Ei oo kyl mitään parhaan makusta (Blue Raspberry) ja niiku Viltzu sano vaahtoo iha sikana.

Mulla on kans orange makuna ja vaahtoo kyllä aivan törkeästi. Olen kokeillu laittaa ensin vedet lasiin ja sitten jauheet ja toisin päin mutta ei apua. Ja juuri se vaahto maistuu ihan pas*alle, ei se sekoittunu neste.

Mulla on kans orange makuna ja vaahtoo kyllä aivan törkeästi. Olen kokeillu laittaa ensin vedet lasiin ja sitten jauheet ja toisin päin mutta ei apua. Ja juuri se vaahto maistuu ihan pas*alle, ei se sekoittunu neste.

Sen vaahdon voi lusikoida pois siitä pinnalta.

Tuli tossa yks päivä katteltua ainesosalistaa tarkemmin ja tosta löytyy toi "Glycerol hydrating polymers" ja tarkastelin ADT:n/Wadan listoja niin toi glyserolihan on merkitty plasma laajentajaksi ja sitä kautta kielletyksi diureetiksi. Eli tääkin on siis kielletty lisäravinne kilpaurheilussa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom