No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
Purkki tuli tilattua ja nyt kolmet treenit menty NO-Xploden voimalla. Ai saatana että potkii hyvin. Energialataus on ihan järjetön. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamutreenaajan ongelma.
Eli normaalisti homma menee näin;

9.00 herätys
9.10 aamupala 1dl hera80, pieni pala leipää, vitamiinit kalaöljyt jne.
9.30-9.45 treeni alkaa.

Tuotehan pitäis ottaa tyhjään vatsaan n. 30min ennen treeniä... En sitten tiedä että jos tohon heran ja leivän päälle vois ottaa. tuskin kuitenkaan laatta lentää kun niin vähän syö. mutta hyödyt?

Eli miten pitäis ajottaa ruoat treeniaamuna?

5 purkkia jo mennyt ja kuudes lähti tilaukseen. Tuotteesta ollut erittäin suurta hyötyä treenissä. Ainoo huono puoli on kamala maku. Varsinkin tuo grape. Hyi helvetti, kun joisi viemärivettä ja ulostetta.

Sitä vaan ajattelin kysyä, että onko muilla käytön aikana puutuneet kädet helposti. Itse heräilen välillä yöllä kun toinen käsi puutunut. En sitten tiedä johtuuko no-xplodesta vai mistä, mutta silloin kun ainetta ei ole käytössä, ei kädet puudu.

Tilasin muuten samalla yhden purkin Nitrix:iä, niin saa nähdä miten vaikuttaa. Ainakin BSN sanoo, että saa maksimaalisen hyödyn ku stackaa nitrixin Cellmassin ja muiden Core-series-tuotteiden kanssa. Oli kuitenkin pakko tilata ihan testin vuoksi. Saa luvan toimia.

Sitä vielä, että jotkut täällä haukkuu no-xplodea kun ei toimi mutta ovat sanoneet ottaneensa vain yhden mittakauhan. Oletteko kokeilleet kahta tai kolmea mittakauhaa?? Itse otan aina kolme kauhallista. Kerran päätin kokeilla ottaa vain kaksi mitta kauhaa, niin toimi läheskään yhtä hyvin.

Onko kukaan kuullu että nostais maksa arvoja, itellä s-alat 55 vaikka en ottanut kuin max 2 x viikko, salikvarilla arvo 150 kun otti useamman kerran viikossa, taitaa kyl kuormittaa jos tosiaan syynä molemilla nousuun toi No-xplode....

http://www.whiteman.af.mil/news/story.asp?id=123063315
Oho mitä ihmettä, en oo kyllä kuullu tollasesta. Oot varma että ei oo mikään muu voinut vaikuttaa arvoihin? Käytän tätä itse yleisesti sen 4-5 kertaa viikkoon et kiinnostaa kyllä.

Onko kukaan kuullu että nostais maksa arvoja, itellä s-alat 55 vaikka en ottanut kuin max 2 x viikko, salikvarilla arvo 150 kun otti useamman kerran viikossa, taitaa kyl kuormittaa jos tosiaan syynä molemilla nousuun toi No-xplode....

http://www.whiteman.af.mil/news/story.asp?id=123063315

Ei oo itsellä ainakaan noussu maksa-arvot, mutta jos viinaa ottaa niin nehän pomppaa helposti tommosiin lukemiin. Nimim. krapulassa maksa-arvoja mittauttaa nuorena ja tulos 180.

Lol näköjään tuo lisäravinnepisnes on kannattavaa kun placebo on näin vahva vaikutus, varsinkin alle 25-vuotiailla...

NO-Explodessakaan ei juuri mitään muuta piristävää ole kuin kofeiini, kaikki muut on lähinnä mahdollisimman monimutkaisesti nimettyjä perus aminohappoja, kreatiinia, b-alaniinia tai sitrulliinimalaattia.

lol uudelleen. Pääasia tietysti että tuntuu kivalta, mutta kofeiinitabletit maksaa apteekissa joku 3 euroa 100kpl ja kreatiinimonohydraatti on niin tehokasta kreatiinia kuin kreatiini voi olla ja sekään ei juuri mitään maksa. Beta-alaniinikin on halpaa. Näillä perusaineilla saa sen tehon mitä noista "buustereista" on saatavissa, kaikki muu on lähinnä täytettä ja hämäystä.

Tämä ihan tiedoksi niille opiskelijoille tai työttömille jotka yrittävät pärjätä vähällä rahalla ja kuvittelevat nyt jäävänsä jostain mullistavasta vaille kun eivät osta jotain NO-69:iä.

niimpä niin. kannattaisi kokeilla tuotetta ennekun avaudut. vaikka olenkin alle 25v, tiedän kyllä mikä mulla toimii ja mikä ei.

Lol näköjään tuo lisäravinnepisnes on kannattavaa kun placebo on näin vahva vaikutus, varsinkin alle 25-vuotiailla...

NO-Explodessakaan ei juuri mitään muuta piristävää ole kuin kofeiini, kaikki muut on lähinnä mahdollisimman monimutkaisesti nimettyjä perus aminohappoja, kreatiinia, b-alaniinia tai sitrulliinimalaattia.

lol uudelleen. Pääasia tietysti että tuntuu kivalta, mutta kofeiinitabletit maksaa apteekissa joku 3 euroa 100kpl ja kreatiinimonohydraatti on niin tehokasta kreatiinia kuin kreatiini voi olla ja sekään ei juuri mitään maksa. Beta-alaniinikin on halpaa. Näillä perusaineilla saa sen tehon mitä noista "buustereista" on saatavissa, kaikki muu on lähinnä täytettä ja hämäystä.

Tämä ihan tiedoksi niille opiskelijoille tai työttömille jotka yrittävät pärjätä vähällä rahalla ja kuvittelevat nyt jäävänsä jostain mullistavasta vaille kun eivät osta jotain NO-69:iä.

Tämä nyt on suurinta paskaa ikinä, kyllä esim No xplodessa saat samaan rahaan paljon hyvää, alaniinista on hyötyä, kreasta on hyötyä ja kofeiinista on hyötyä, ja niin on kyllä aminoistakin.. Ja jos noi kaikki tai edes kolme ekaa sekottelet erikseen niin kalliiks tulee. Mulla kuitenkin kestää toi purkki kauan, käydän aina yhtä mittalusikkaa. Kevyet viikot pidän aineesta breikkiä. Toi aine myös edistää rasvanpolttoakin vähän. :) Olet myös väärässä kreatiiniasiassa sillä designkreatiinit keräävät helvetin paljon vähemmän vettä ja pöhöä kun monohydraatti.
Perusaineita kyllä, mutta kaikki tarvittava yhdessä paketissa! Hypeä näissä on mukana, sitä en kiellä mutta placeboksi ei voi sanoa. En itse vedä kun kevyttä viikkoa ilman tehonlisääjää.

Ei tämä nyt millekään nuorelle yläaste ikäiselle alottelijalle välttämätön aine ole mutta etenkin työssäkäyvälle aktiiviharrastajalle duunipäivän jälkeen tervetullut tehon ja virkeyden lisääjä.

Itse aineesta vielä, tuleeko jengille tosta pahaa oloa? Mulla alkaa vähän heti alkuun laatta fiilis iskemään, etenkin aamulla pari tuntia safkan jälkeen. Taidan koklata seuraavaks tota crackiä väliin mitä on kovasti kehuttu.

Itse aineesta vielä, tuleeko jengille tosta pahaa oloa? Mulla alkaa vähän heti alkuun laatta fiilis iskemään, etenkin aamulla pari tuntia safkan jälkeen. Taidan koklata seuraavaks tota crackiä väliin mitä on kovasti kehuttu.
Kesällä töiden takia tätä käytin että jaksoin salilla kulkea nii tuli kyllä tosi paha olo. Useampaan otteeseen joutuin oksentamaan ku tätä olin ottanu. Yleensä otin vain yhden mittalusikallisen, enimmillään muistaakseni 1,5. Kyllä tää hyvin piristi, mulla oli samaan aikaan myös purkillinen MRI Black Powderia nii No-Xplode voitti sen kyllä 100-0. Black Powderista tuli kans paha olo. Jack3d toimii paremmin mulla ku No-Xplode ja siitä ei tule pahaa oloa, liekkö sitten jotaki tekemistä sen kans että annoskoot huomattavasti pienempiä, kofeiinia paljon vähemmän ja luonnollisesti makeutettua.

Kesällä töiden takia tätä käytin että jaksoin salilla kulkea nii tuli kyllä tosi paha olo. Useampaan otteeseen joutuin oksentamaan ku tätä olin ottanu. Yleensä otin vain yhden mittalusikallisen, enimmillään muistaakseni 1,5. Kyllä tää hyvin piristi, mulla oli samaan aikaan myös purkillinen MRI Black Powderia nii No-Xplode voitti sen kyllä 100-0. Black Powderista tuli kans paha olo. Jack3d toimii paremmin mulla ku No-Xplode ja siitä ei tule pahaa oloa, liekkö sitten jotaki tekemistä sen kans että annoskoot huomattavasti pienempiä, kofeiinia paljon vähemmän ja luonnollisesti makeutettua.

Joo, tota crackiä kehuu paljon monet kilpakehonrakentajat.. En oo nähny kyllä tarpeen yli yhtä mittaa tota ottaa, yksikin on riittäny saamaan silmät auki. Aamulla tota ei niin edes tunne tarvitsevansa.

Ylipäätään näistä on itselle suurta hyötyä, todistettu taas tänään (Jack3D tälläkertaa). Kaikki yhdessä, helppo käyttää ja toimii. Mittalusikka riittää Jack3D ja ei ole tarvetta lähteä vetelemään montaa kauhaa.

itellä oli ensin toi bluerasperry ja seuraavaks kokeiliin orangee kummatki on maultaan tosi kamalan makusia MUTTA tästä on todella ollu hyötyä itselle samanlailla kun monelle muulle. Työpäivän jälkeen on välillä tosi heikko olo pari mittaa tota kun vetää nii kyllä vaikutuksen on huomannut salilla sitten, keskittyminen todella paljo parempaa. Miinusta tuossa on todellakin se maku ja maksa-arvojen nousu (ainakin itellä) kävin mittauttamassa ne. Mää vedän ton myrkyn alas aina ykkösellä, jos sitä jää hörppiin niin ei varmasti saa koko mukia tyhjäks. Syvää henkeä vaan ja nielee väkisin. Mitään jälkihuonovointia itelle tosta ei tuu.

Mitäs mieltä olisitte, olisiko NO explodesta ja Endoburn NT:stä lisä apuna painon pudotukseen?
Hyvällä ruokavaliolla ja puntti treenillä olen saanut painonpudotuksen alkamaan hyvin mutta voisiko noilla vielä hiukkasen nopeuttaa prosessia ja auttaa lihaksia säilymään?
Kun tuntuu että reenejä ei jaksa oikein kunnolla vetää miinus kaloreilla niin tuo NO explode varmaan auttaisi siihen.
Ja kai tuo endoburn NT hieman nopeuttaisi rasvan palamista, vai onko nuo rasvanpolttopillerit ihan huuhaata?

Suositut

Back
Ylös Bottom