Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho mitä ihmettä, en oo kyllä kuullu tollasesta. Oot varma että ei oo mikään muu voinut vaikuttaa arvoihin? Käytän tätä itse yleisesti sen 4-5 kertaa viikkoon et kiinnostaa kyllä.Onko kukaan kuullu että nostais maksa arvoja, itellä s-alat 55 vaikka en ottanut kuin max 2 x viikko, salikvarilla arvo 150 kun otti useamman kerran viikossa, taitaa kyl kuormittaa jos tosiaan syynä molemilla nousuun toi No-xplode....
http://www.whiteman.af.mil/news/story.asp?id=123063315
Onko kukaan kuullu että nostais maksa arvoja, itellä s-alat 55 vaikka en ottanut kuin max 2 x viikko, salikvarilla arvo 150 kun otti useamman kerran viikossa, taitaa kyl kuormittaa jos tosiaan syynä molemilla nousuun toi No-xplode....
http://www.whiteman.af.mil/news/story.asp?id=123063315
Lol näköjään tuo lisäravinnepisnes on kannattavaa kun placebo on näin vahva vaikutus, varsinkin alle 25-vuotiailla...
NO-Explodessakaan ei juuri mitään muuta piristävää ole kuin kofeiini, kaikki muut on lähinnä mahdollisimman monimutkaisesti nimettyjä perus aminohappoja, kreatiinia, b-alaniinia tai sitrulliinimalaattia.
lol uudelleen. Pääasia tietysti että tuntuu kivalta, mutta kofeiinitabletit maksaa apteekissa joku 3 euroa 100kpl ja kreatiinimonohydraatti on niin tehokasta kreatiinia kuin kreatiini voi olla ja sekään ei juuri mitään maksa. Beta-alaniinikin on halpaa. Näillä perusaineilla saa sen tehon mitä noista "buustereista" on saatavissa, kaikki muu on lähinnä täytettä ja hämäystä.
Tämä ihan tiedoksi niille opiskelijoille tai työttömille jotka yrittävät pärjätä vähällä rahalla ja kuvittelevat nyt jäävänsä jostain mullistavasta vaille kun eivät osta jotain NO-69:iä.
No xplodessa saat samaan rahaan paljon hyvää
Kesällä töiden takia tätä käytin että jaksoin salilla kulkea nii tuli kyllä tosi paha olo. Useampaan otteeseen joutuin oksentamaan ku tätä olin ottanu. Yleensä otin vain yhden mittalusikallisen, enimmillään muistaakseni 1,5. Kyllä tää hyvin piristi, mulla oli samaan aikaan myös purkillinen MRI Black Powderia nii No-Xplode voitti sen kyllä 100-0. Black Powderista tuli kans paha olo. Jack3d toimii paremmin mulla ku No-Xplode ja siitä ei tule pahaa oloa, liekkö sitten jotaki tekemistä sen kans että annoskoot huomattavasti pienempiä, kofeiinia paljon vähemmän ja luonnollisesti makeutettua.Tä
Itse aineesta vielä, tuleeko jengille tosta pahaa oloa? Mulla alkaa vähän heti alkuun laatta fiilis iskemään, etenkin aamulla pari tuntia safkan jälkeen. Taidan koklata seuraavaks tota crackiä väliin mitä on kovasti kehuttu.
Kesällä töiden takia tätä käytin että jaksoin salilla kulkea nii tuli kyllä tosi paha olo. Useampaan otteeseen joutuin oksentamaan ku tätä olin ottanu. Yleensä otin vain yhden mittalusikallisen, enimmillään muistaakseni 1,5. Kyllä tää hyvin piristi, mulla oli samaan aikaan myös purkillinen MRI Black Powderia nii No-Xplode voitti sen kyllä 100-0. Black Powderista tuli kans paha olo. Jack3d toimii paremmin mulla ku No-Xplode ja siitä ei tule pahaa oloa, liekkö sitten jotaki tekemistä sen kans että annoskoot huomattavasti pienempiä, kofeiinia paljon vähemmän ja luonnollisesti makeutettua.
Toi aine myös edistää rasvanpolttoakin vähän.
Olet myös väärässä kreatiiniasiassa sillä designkreatiinit keräävät helvetin paljon vähemmän vettä ja pöhöä kun monohydraatti.
Lol näköjään tuo lisäravinnepisnes on kannattavaa kun placebo on näin vahva vaikutus, varsinkin alle 25-vuotiailla...