No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen mäkin haluaisin tietää.. Jos se johtuu tosta niin pitäsin ainakin kunnon breikkejä aineesta ja olisin rasittamatta muuten maksaa. Joku joka voi sulkea kaikki muut tekijät pois, voisi käydä mittaamassa arvot ja postata tänne ;)

Jahas, taisi juuri selvitä miksi verikokeissa maksa-arvo oli punaisella vaikka kaikki muut oli enemmän kuin kohdallaan. 1-2 mitallista menee treenin alla.

Eipä tota kyllä uskalla vedellä sitten enmpää ku tän hetkisen purkin loppuun. Pitänee vaihtaa Crackiin tai esim Super Pumpiin... Näissä muissa tehonlisääjissä ei kai sitten sitä ainetta ole mikä nostaa maksa-arvoja. Eikös se aine muuten ole jostain kasvista peräisin??

Niin ja vielä sitä, että minkähän laista haittaa siitä arvojen noususta on. Siinä linkin tekstissähän puhuttiin jotain maksavauriosta.

Nyt on testattu annostuksia ja mulle sopivin näyttäis olevan 2 kauhallista, kolmesta tuli hieman huono olo ja syke ei meinannut laskea millään treenin aikana.
Näin dieetillä ollessa antaa mukavasti potkua ja jaksaa painaa treenin loppuun asti täydellä teholla, mitään pumppia tehostavaa vaikutusta en toistaiseksi ole huomannut.

Mitä makuja tyypit vetää tätä? Itsellä taitaa olla jotain lime tai lemon, sellasta vihreää karsean keinotekoisen makuista ja hajuista. Sen mukillisen kyllä juo helposti (1 mittakauhallinen) mutta hyi perse niitä röyhtäyksiä joita tulee salilla ja oikeestaan koko illan. Aina se paska maku palaa suuhun ja tulee hieman huono olo, ollut kohta vuoden se purkki jo kaapissa kun ei sitä viitti ottaa kuin äärimäisessä hädässä (eli väsyneenä salille lähtiessä).

Ostin No-xplode NT:tä ja mulla ainakin tämä piristää yllättävän paljon.. enemmän kuin osasin odottaa lailliselta jauholta. Makukaan ei ole mikään aivan hirveä(fruit punch). Muita laillisia piristeitä kofeiinin lisäksi en ole koskaan koittanu mutta kyllä tämä kofua paljon tehokkaampaa on. Otin yhden "annostikun" 30min ennen treeniä ja kunnon piristyminen tuli kun treeniä oli kulunut 30-40min. nyt otin tunnin ennen treeniä niin pitäis olla ajoitus nyt kohdallaan. Mitään pahaa oloa ei tullu. Hiki kyllä valui kunnolla treeneissä ja päässä tuntui pientä painetta. Vähän taisi aiheuttaa myös ruokahaluttomuutta kun treenien jälkeen ei oikeen ruoka maistunu normaalisti. Saattoi myös hieman auttaa keskittymiskykyyn tämä..

Ostin No-xplode NT:tä ja mulla ainakin tämä piristää yllättävän paljon.. enemmän kuin osasin odottaa lailliselta jauholta. Makukaan ei ole mikään aivan hirveä(fruit punch). Muita laillisia piristeitä kofeiinin lisäksi en ole koskaan koittanu mutta kyllä tämä kofua paljon tehokkaampaa on. Otin yhden "annostikun" 30min ennen treeniä ja kunnon piristyminen tuli kun treeniä oli kulunut 30-40min. nyt otin tunnin ennen treeniä niin pitäis olla ajoitus nyt kohdallaan. Mitään pahaa oloa ei tullu. Hiki kyllä valui kunnolla treeneissä ja päässä tuntui pientä painetta. Vähän taisi aiheuttaa myös ruokahaluttomuutta kun treenien jälkeen ei oikeen ruoka maistunu normaalisti. Saattoi myös hieman auttaa keskittymiskykyyn tämä..

Itellä on kans ollu toi NT käytössä nyt pari kuukautta ja on kyllä ainakin omia reenejä hyvin piristäny ja punttitulokset kasvanut hyvin. Täytyy vaan olla tarkkana ettei ota boosteria hirveän myöhään tai saattaa olla vaikeuksia saada unta heti, kun toi antaa hyvin fokusta reeneihi mut illasta saattaa olla välillä vähä levoton olo. En ole tota perus no-xplodee kokeillu mut olis kiva tietää jos joku on kokeillu molempia että onko miten paljon eroa näitten välil?

Mitä makuja tyypit vetää tätä? Itsellä taitaa olla jotain lime tai lemon, sellasta vihreää karsean keinotekoisen makuista ja hajuista. Sen mukillisen kyllä juo helposti (1 mittakauhallinen) mutta hyi perse niitä röyhtäyksiä joita tulee salilla ja oikeestaan koko illan. Aina se paska maku palaa suuhun ja tulee hieman huono olo, ollut kohta vuoden se purkki jo kaapissa kun ei sitä viitti ottaa kuin äärimäisessä hädässä (eli väsyneenä salille lähtiessä).

Itellä blue raspberry, perusjenkki tuotteellehan toi maistuu (äklömakia), helposti kyllä menee kuitenkin 2mittaa alas. Ei mulla kyllä aiheuta mitään röyhtäilyjä tai tai huonoa oloa.

Itellä on kans ollu toi NT käytössä nyt pari kuukautta ja on kyllä ainakin omia reenejä hyvin piristäny ja punttitulokset kasvanut hyvin. Täytyy vaan olla tarkkana ettei ota boosteria hirveän myöhään tai saattaa olla vaikeuksia saada unta heti, kun toi antaa hyvin fokusta reeneihi mut illasta saattaa olla välillä vähä levoton olo. En ole tota perus no-xplodee kokeillu mut olis kiva tietää jos joku on kokeillu molempia että onko miten paljon eroa näitten välil?

Kumpaakin kokeillu ja toimivuuden kanssa ei ole eroa. Ainoastaan ovat eri muodossa eli toinen on purkissa jauhona ja toinen taas (NT) ns. kerta-annoksena yksittäis pakattuina pusseissa.

Oon käyttänyt No-Xplodea muutaman kuukauden, alkuviikosta kävin verikokeissa ja kaikki ok. Ehkä "turhaa" ja kallista, mut piristää mukavasti kun mun tapauksessa treenailu keskittyy 19-21 välille illalla olosuhteiden pakosta.

no-xploden riittävyys?

Osaisiko kukaan sanoa kuinka monta kauhallista (eli annosta) tuommoisesta yhdestä kilon purkista NO-XPLODEa saa? Kiinnostais tietää, kun olen kahden vaiheilla tilaanko hyväksi toteamaani 1.M.R purkin vaiko tuota NO-XPLODEa, jota on yhdessä purkissa n. 5 kertaa enemmän.

Kannattaa huomioida se että vähemmän on joskus enemmän.. No Xplodessa on kyllä iso se isompi paketti ja kyllä mulla ainakin kestää/kesti pitkään mutta kilpailijoiden tuotteissa on omien juttujensa mukaan ja muutenkin vähemmän täyteaineita. Sisällysluettelo paljon pienempi ja purkki+mittalusikka 3 kertaa pienempi mutta kama toimii vähintään yhtä hyvin kun xplode, tämä koskee esim jack3diä. Osa tosta on valmistajan hypeä mutta uskon siihen sikäli että xplodesta menee pakki sekasin tai laatta lentää monesti etenkin aamusella kun taas noista määrällisesti vähemmän nautittavista ei tule mitään, osaksi tohon on syynä makeutusaineet ja maltodextriinit mitkä vie paljon tilaa, makeutusaineiden aiheuttaessa myös noita oireita monelle.

Onko kukaan kuullu että nostais maksa arvoja, itellä s-alat 55 vaikka en ottanut kuin max 2 x viikko, salikvarilla arvo 150 kun otti useamman kerran viikossa, taitaa kyl kuormittaa jos tosiaan syynä molemilla nousuun toi No-xplode....

http://www.whiteman.af.mil/news/story.asp?id=123063315

Kuultu on ja itse koettu kanssa. Minulla maksa-arvot nousi niin korkealle että alko jo lääkäri pelotella koepalalla. Arvot oli kuulemma samalla tasolla kuin maksatulehduksessa. Siinä sitten käytiin pari kertaa ultraäänessä tarkistaan sisuskalut ja verta otettiin käsivarresta enemmän kuin tarpeeksi. Yritin ensimmäiselle lääkärille puhua että voisko tämä (No-Xplode) vaikuttaa mutta ei ottanut kuuleviin korviinsa. Onneksi menin sitten toisen lääkärin luo joka epäili heti sitä myrkkyä. Piti oikeen kaivaa vuoden vanhat paperit kaapista niin ei tarvi muistella.

S-Afos 158
S-alat 958
S-Asat 346
jne...

Enkä edes muista olivatko nuo korkeimmat arvot. Kokeita otettiin nimittäin sen verran useasti. Kahdella kauhalla mentiin ja ekaa purkkia söin.
Huvittavinta ja pelottavinta tässä oli kuitenkin se että mitään ulkoisia oireita ei ollut. Onni että tuli käytyä muista syistä lekurilla ja huomattiin, ei olis nimittäin kuulemma näillä arvoilla kauaa tarvinut maksan toimia.

Mikäs aine tässä xplodessa nostattaa maksa-arvoja? Itse vetelen argiinia aika huolella ihan sillä kysyn. Argiiniahan plodekin sisältää, tosin kaikkea muutakin sälää ihan urakalla. Milloinkohan bsn lanseeraa uuden xploden, joka sisältää geraniumia...

Mikäs aine tässä xplodessa nostattaa maksa-arvoja? Itse vetelen argiinia aika huolella ihan sillä kysyn. Argiiniahan plodekin sisältää, tosin kaikkea muutakin sälää ihan urakalla. Milloinkohan bsn lanseeraa uuden xploden, joka sisältää geraniumia...

Toivottavasti nyt ees tää xplode vois säilyä ilman tota geraniumia niin voi vetää sentää jotain boosteria, joka ei sisällä dopingia.

Kestipä pitkään purkki tota No-xplodea, melkeenpä vuoden.. Käytin tosiaan erittäin harvoin ja vain silloin jos oikeasti tuntu siltä, että tarttis buustia treeniin.. Pienen potkun tosta tuntui usein saavan ihan mitallisestakin, ja usein kovan paskahädänkin tolla sai aikasiks. Blue rasperryn maku ainakin oli sen verran myrkkymäinen, että välillä tuli melkeen oksennus refleksi jo pelkästään sen hajusta :urjo:

Vois testaa purkillisen Jack3dia seuraavaksi..

Kestipä pitkään purkki tota No-xplodea, melkeenpä vuoden.. Käytin tosiaan erittäin harvoin ja vain silloin jos oikeasti tuntu siltä, että tarttis buustia treeniin.. Pienen potkun tosta tuntui usein saavan ihan mitallisestakin, ja usein kovan paskahädänkin tolla sai aikasiks. Blue rasperryn maku ainakin oli sen verran myrkkymäinen, että välillä tuli melkeen oksennus refleksi jo pelkästään sen hajusta :urjo:

Vois testaa purkillisen Jack3dia seuraavaksi..
Sama homma, siirryin sitten jack3diin. Sitruunanmakuinen jack3di on maultaan jopa lähellä vitun hyvää näin lisäravinneasteikolla ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom