No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
Vai Jack3d ei aiheuta huonoa oloa ja jäätävää kusi/paskaravia? No-xploden tehovaikutus on ainakin helvetinmoinen mutta vituttaa kun menee pakki vähän sekasin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tämä kyllä minulla ainakaan toimi toivotusti. Jack3d ollut käytössä noin 7vk ja ajattelin tätä käyttää pari vk, mutta eipä ainakaan ensimmäisen 3 kerran kokemuksella ole juuri mitään vaikutusta.

Joo eipä ole minullekkaan tämä aine potkinut toivotulla tavalla, kahta kauhallista olen käyttänyt muttei anna läheskään samanlaista tulosta kuin 1MR mulle antoi. Lisäksi maku on täyttä kuraa.

Xplodesta kulkee vähän aika ohitte, onhan se ollut markkinoillakin jo tovin. Uudempia ja tehokkaampia sekä muuten parempia aineita on. :)

Tän kun vetää tunnin puoltoista aamupalan ja kahvin jälkeen naamaan niin oksennusrefleksi on taattu :D Kantsii siis olla tarkka et vetääkö liian täyteen mahaan, vaikuttaa aika paljon tohon. Tosin vatsaystävällisempiä latausjuomia on olemassa.

Tän kun vetää tunnin puoltoista aamupalan ja kahvin jälkeen naamaan niin oksennusrefleksi on taattu :D Kantsii siis olla tarkka et vetääkö liian täyteen mahaan, vaikuttaa aika paljon tohon. Tosin vatsaystävällisempiä latausjuomia on olemassa.

Ei kyllä itsellä ole mitään ongelmia vaikka vetäisi heti aterian päälle.

Nyt olen pari kuukauttaa käyttänyt tätä buusteria ja reilut puolet purkista on mennyt, joten voisin heittää vähän arvostelua tästä aineesta.

NO-xplode on omalla kohdallani tehnyt tehtävänsä eli auttanut jaksamaan treeneissä paremmin ja saanut mukavat pumpit aikaan, esim. selkätreenissä hauikset menevät yhtä kovaan pumppiin kuin hauistreenissä (en ota kantaa onko se hyvä vai huono juttu).
Negatiivisia puolia omalla kohdallani on lisääntynyt hikoilu ja lisäksi AINA kun otan annoksen NO-xplodea tulee minulle törkeä paskahätä joka kestää n. 15 minuuttia. Blue Raspberryn maku on omasta mielestäni aivan hirveä ja pelkkään veteen sekoitettuna en meinaa saada juomaa alas, mehuun sekoitettuna aineen saa juuri ja juuri alas kurkusta.
Yhdeksi positiiviseksi puoleksi pitää kuitenkin laskea suht edullinen hinta. Arvosanaksi antaisin NO-xplodelle 7/10.

Mä taas sanoisin No-Xplodea aika huonoksi buusteriksi, jonkun verran noita olen kuitenkin testaillut. No-Xplode NT tuntui kuitenkin toimivan hieman paremmin, en tiedä sitten onko hienomman nimen aiheuttamaa placebo-oireilua. :D

googleta "no-xplode liver values" itellä paukku yläraja jo ekasta purkista enkä edes joka reeniin ottanut..

Sama täällä. Itse tosin menin kahdella kauhalla ja joka reeniä ennen. Varmaan aika yksilöllistä tuo arvojen nousu. Itsellä nousi vaan sen verran korkealle että oli lääkärit passittamassa jo koepalan ottoon. Onneksi selvisi sitten aiheuttaja ja säästyttiin siltäkin.

Nettiä selailemalla huomasin että BSN olisi uudistanut no xplodea eli nyt ne kauppaa sitä "No-xplode 2.0" nimellä. Tietääkö kukaan onko tätä uutta suomessa vielä myynnissä missään/koska tulee? Näyttäisi olevan suurilta osin kyllä samaa kamaa kuin vanhaki, pienillä päivityksillä vaa.

En kyllä ite tätä enää ota ellei ole ihan vetämätön olo ennen treeniä.
Mulla tulee jo yhdestä kauhallisesta huono olo.

Negatiivisia puolia omalla kohdallani on lisääntynyt hikoilu ja lisäksi AINA kun otan annoksen NO-xplodea tulee minulle törkeä paskahätä joka kestää n. 15 minuuttia.
Mulla tulee kanssa joka kerta salille mennessä paskahätä, joka sit kyllä menee ohi hetken päästä. Apaut 10min nauttimisen jälkeen alkaa iho kihelmöimään reilusti. Yhden purkin söin, ennen joka treeniä. Purkin loppuvaiheella en huomannut enää huomattavaa piristystä, 2 mittaa otin koko ajan. Makuna taisi olla Blue Rasberry (tai Fruit Punch, en nyt muista), sellasta sinistä aika hirveen makuista kuraa.

Jos kokeilisi seuraavaksi jotain muuta, ihan vaikka noiden maksa-arvojen takia, jos ne nyt on käyttöön reagoineet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom