Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikäs tää maksan tappaja juttu on
Vatsan tää kyllä väänsi mulla ihan sekasin, ei oo mun aine. :S
Tän kun vetää tunnin puoltoista aamupalan ja kahvin jälkeen naamaan niin oksennusrefleksi on taattu :D Kantsii siis olla tarkka et vetääkö liian täyteen mahaan, vaikuttaa aika paljon tohon. Tosin vatsaystävällisempiä latausjuomia on olemassa.
mikäs tää maksan tappaja juttu on
googleta "no-xplode liver values" itellä paukku yläraja jo ekasta purkista enkä edes joka reeniin ottanut..
Mulla tulee kanssa joka kerta salille mennessä paskahätä, joka sit kyllä menee ohi hetken päästä. Apaut 10min nauttimisen jälkeen alkaa iho kihelmöimään reilusti. Yhden purkin söin, ennen joka treeniä. Purkin loppuvaiheella en huomannut enää huomattavaa piristystä, 2 mittaa otin koko ajan. Makuna taisi olla Blue Rasberry (tai Fruit Punch, en nyt muista), sellasta sinistä aika hirveen makuista kuraa.Negatiivisia puolia omalla kohdallani on lisääntynyt hikoilu ja lisäksi AINA kun otan annoksen NO-xplodea tulee minulle törkeä paskahätä joka kestää n. 15 minuuttia.