No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
Ei enään potki aine samallalailla kun alkuun ja annostus on sama reilu yksi mitallinen. Kun olen purkin lopottanut niin koitan jotain muuta buusteria

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Auttaiskohan tuohon tehon hiipumiseen se että syklittelee niin että esim. joka toinen viikko käyttää ja joka toinen viikko ei? Sattumoisin mulla nimittäin on joka toinen viikko aamuvuoroa niin silloin vois aina tarvia ku salille lähtee :)

Blue Rasperry ainakin maistuu ihan(alta) esanssilta. :) Joskus muinoin ostin tuon pöntön ja näyttäis olevan tuota vinposetiinia mukana. Omakohtaisesti energiajuomalla ja tuolla on aikalailla samat vaikutukset treenissä, mutta ehkä hiki irtoaa hieman helpommin tuon kanssa. Mutta mitäpä minä tiedän kun olen nyysi. :)

Mulla ainakin tulee muutakin kuin pelkkä hikoilu. Esim. keskittyminen on potenssiin 3 kun ottaa boosterin.

Ei enään potki aine samallalailla kun alkuun ja annostus on sama reilu yksi mitallinen. Kun olen purkin lopottanut niin koitan jotain muuta buusteria

Otatko myös välipäivinä vai vaan treenipäivisin? Itse otan vaan treenipäivisin noin 30 min ennen treeniä eli kuukaudessa (3 kovaa, 1 kevyt) 9 annosta, koska kevyellä viikolla en tieteenkään tarvii boosteria.

Siinä vaiheessa kun huomaa ettei aine enää potki kunnolla (voi olla kyse myös tottumisesta eli samaa efekti fyysiseen suorituskykyyn tulee mutta sitä ei tunne yhtä voimakkaana enää) kannattaa ottaa tauko joka "nollaa" aineiden vaikutuksen eli kuten kreatiinin kanssa usein syklitellään (hieman eri syystä tosin) vaikka pari kuukautta käyttäen ja kuukausi ilman. Muistaakseni argiini ainakin oli niitä lisäravinteita joita pitäisi vähän kierrättää tottumisen takia. Samoin esim. kofeiiniin toleranssi kasvaa ja samalla määrällä ei saavutakaan enää yhtä suurta vaikutusta.

Tänään tuli mullekin tätä. Makuna Fruit Punch. Hyvän makuista, yhden annosmitallisen sekoitin reiluun kahteen desiin vettä. Kahvia en juo ikinä enkä vedä muutakaan kofeiinipitoista. Ei tullut huono olo tai mitään.
Piristi kyllä mukavasti, tänä aamuna heräsin 04:50 töihin ja kotiin tulin kolmelta. Otin vajaa puoli tuntia ennen treeniä tuota ja kyllä piristi, väsymisestä ei ollut merkkiäkään. Beta-alaniinia tuossa ainakin on ku ihoa kihelmöi. Olis voinu ottaa vähä aiemminkin, kunnon pumpit rupes tulemaan vasta puolessa välissä treeniä.. Hauikset meni pumppiin vaikka vuorossa oli yläkropasta vain työntävät lihakset ja niissäkin lyhyehköä sarjaa eikä mitään pumppailua :D Rinnassa oli semmoinen pumppi etten muista milloin ois viimeksi ollut..
Hack-kyykyssä tuli kolme kertaa peräkkäin sarjaenkat, liekkö ollut tuolla aineella vaikutusta asiaan. Niiden jälkeen tein vielä prässissä kovan widowmakerin. Kaikenkaikkiaan tuntuu että toimivaa ainetta on, parasta antia oli tuo ettei väsyttänyt mutta kyllä pumpitkin oli tosi hyviä verrattuna esim. Rapid Pumpin tuomiin pumppeihin.. Saapa nähdä että miten lihakset räjähtää sit ku kasvatan annosta ja teen kunnon pumppailusarjaa :)

Jeeps, eli tänään tuli testailtua ekaa kertaa. Treeni vuorossa rinta ja habat.

Fruit Punch maku oli ihan jees, maistus semisti Fun Lightille. Eikä tuolla maulla edes mielestäni niin suurta merkitystä oo, tuskin kukaan jotain boosterii maistelemaan jää? Pääasia että sen saa vedettyä huiviin ilman mitään kikkailuja, se onki oikeestaan meitsin ainoo kriteeri maun suhteen.

Tyhjään masuun, ja veteen sekotettuna otinki sitten yhen reilun scoopin. Vaikutus? Jaa-a, kait sitä hikee vähän helpommin pukkas, but that was about it. Aikasempi boosteri tuntus kul itseasias toimivan parremmin, mutta tohon tietty vaikuttaa niin monta eri tekijää että huhhei. Sanottakoon vielä että vkloppuna olin viettääs pikkubroidin ylppäreitä, ja siellä sitten pitkästä pitkästä aikaa pari päivää putkeen doksutteluu ja kakkua sun muuta paskaa mussutettiin niinku ihan tolkuttomasti. Untakaan ei mitenkään kovin paljoo kertyny.

Kokeilen huomenna vetää puoltoista scooppii ja paremmat unet sun muut ruokailut päälle että mikä fiilis.

Näin reilun kuukauden käytön jälkeen piristävä vaikutus ei enää tunnu läheskään niin tehokkaana kuin ekalla viikolla. Mutta, kova pumppi tulee edelleen käsiin ja olkapäihin, joten sen takia oon tykänny tätä vedellä melko useasti. Paino tippuu VHH:n takia, mutta treeniteho on silti ollut korkealla ja mm. vinopenkin sarjapainoihin sain nousua ja penkkikin kulkee yhtä hyvin kuin 5-6 kg läskimpänä. Tässä on aine, mitä syön vielä pitkään. Toki vois itekin pitää kuukauden tauon, jotta sitten sais tuntea taas aineen tehon paremmin.

Nyt vedin sitten kunnon pumppailutreenin tuon No-xploden kanssa.. Vuorossa oli yläselkä, mutta hetken mielijohteesta otin treeniin mukaan pari eristävää liikettä hauiksille, joita en yleensä erikseen treenaa.. Pumppi oli loistava ja tuntu että jaksaa vääntää aivan hirveästi. Loppuun tein tyhjällä tangolla 60 toiston setin hauiskääntöjä, kaveri autto pakkotoistoissa, tuntu että kädet repeää.. Sen jälkeen ei enää jaksanu tuota tankoa kääntää hauiksilla kertaakaan.

Yhden pöntön testasin. Ei mitään pahaa sanottavaa, mutta mikään "ihmeaine" tämä ei todellakaan ole niinkuin annetaan mainoksissa (tietenkin) ymmärtää. Mielestäni saman hyödyn saa, jos ottaa erikseen esim. Crea, Beta-alanin, Cofein... Paljon halvemmaksi erikseen otettuna tulisi, jos se jotain merkitsee.

Tuli sitten tosiaan testattuu puoltoista scooppii tossa toissapäivänä, ruokailut ja levot ihan jees tällä kertaa. Jalkapäivä ja noh, en huomannu sitten minkäänlaista vaikutusta. :d Piristihän se voimakas maku siinä mukavasti ku sen vähään veteen sekotti, mut siinä se vaikutus sit oliki.. :p Ens kerralla otetaan pari scooppii ja katon minuutilleen että tulee otettuu puoltuntii ennen reenii.. :p

Tänään funtsin jos kokeilis MRI'n Black Powderii vaihteen vuoksi, katellaan et antaako se minkälaiset kicksit, jos antaa..

Itse ostin viikko sitten purkin ja voin sanoa, että toimii älyttömän hyvin. Tiedä sitten vaikuttaako GH Stack ja BCAA tämän kanssa yhdessä, mutta otettuani ensimmäisen huikan tätä tavaraa, niin tuntui, että käsivarret räjähtää treenatessa. Vaikka hintavaa onkin, niin taidanpa ostaa jatkossakin tätä. :hyper:

Tänään funtsin jos kokeilis MRI'n Black Powderii vaihteen vuoksi, katellaan et antaako se minkälaiset kicksit, jos antaa..

Mun mielestä toi on parempaa tavaraa. Parempi maku, vaikuttavina aineina n.samat kuin NO-Xplodessa. Ylipäätään näissä kamoissa on kätevästi "kaikki" samassa, joista nyt ehkä kuitenkin kreatiini on se "tärkein".

Mun mielestä toi on parempaa tavaraa. Parempi maku, vaikuttavina aineina n.samat kuin NO-Xplodessa. Ylipäätään näissä kamoissa on kätevästi "kaikki" samassa, joista nyt ehkä kuitenkin kreatiini on se "tärkein".

Meitsi on nyt kokeillu vähän kaikenlaista boosterii tässä lähiakoina ja eipä oikeen mikään niistä oo antanu mitään sellasia hypetyksen arvosia kicksejä. Mass Pump on itseasiassa potkinu parhaiten(joka oli/on myöskin halvin), mutta siihenki voi olla niin monta syytä että moido. Suurin syy lienee varmaankin että se oli eka boosteri jota kokeilin vähään aikaan, eli ennen sitä oli ollu boostereistä paussia. Ketuttaa ku on just toi purnukka nyt loppu, olis ollu mielenkiintosta kokeilla sitä nyt ku on leikkiny näiden muidenkin kanssa. Tuskin antais sekään mitään ihmeellisempää treeniin nyt ku on kroppa taas tottunu näihin, ja siihen piristävään vaikutukseen.

Kait se pitäs pitää sellaset kuukauden tai pari taukoa, niin alkais homma taas potkiin. On vaan niin helkkarin näppärää ottaa scooppi jotain boosterii ku siinä on kaikki mömmöt samassa setissä, sitäpaitsi jos sä jonku tollasen purnukan jostain alennuksessa bongaat niin ei ne niin hirvittävän kalliita enää loppupeleissä ole. Pitäs vähän verrata hintoja jos sekottelis ite vs. että vetää just jotain valmista sekotusta..

Ohan se 27 senttiä suhteessa kalliimpaa kun Mass pump :)
Hahaha, jumalauta mitä vittuilua! :D

Joskus pari kolme neljä viis kuus kk sitte ku ei No-xplode ollu pahemmin missään tarjouksessa, niin hintaero oli suurempi! :rolleyes:

Ite ostin Monster pumppia ja tänään oli ekaa kertaa testissä. Jännästi vähän kihelmöi olkapäitä abaut pari minuuttia yhessä vaiheessa ja kun rupesi hauiksia tekemään niin tuntui ettei happoja saa tekemälläkään. :D Joka siis on vain hyvä asia... Treenissäkin olo oli pirun pirteä ja kaikki kulki suunniteltua paremmin.

Tosta että liekkö ihan jees kun söis jotain kepeetä hiilaria tunti ennen tätä boosterin ottoa, jonka ottaisin 30-15 minuuttia ennen reeniä (lienee ihan hyvä aika?) , koska tosissaan jos olen yli 1½ tuntia syömättä enne reeniä niin yleensä menee mätelehtemiseks homma.

No-xplodea ei vielä testattu,mutta tässä kesän aikana ehkä kokeillaan...

Monster pump:
- hintalaatusuhteeltaan paras tähän mennessä,toimii parhaiten kun vatsa on kunnolla tyhjä eli itellä 2-3h ruokailusta.sama juttu muittekin valmisteiden kohdalla.

Brutal Fx:
- peruskamaa toimii

Mass pump:
- peruskamaa toimii

NanoVapor:
- kyllähän silläkin pumppia tulee,mutta olo on jotekin liian exoottinen kylmine väreineen(?).väärä coctaili mulle

Crack:
- tehokkain kaikista (ehkä liiankin?),mutta hengitys kulkee ja romu liikkuu - hyvä että jalat pysyy maassa...:)

Lukeeko jossain paljonko noita pikkuainesosia oikein on tossa "N.O.-Xplode Proprietary Blend
18,000 mg" :ssä ?

esim. Tyrosine, Taurine, Beta-alaniini...

Suositut

Back
Ylös Bottom