No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
Taisi lukea purkissa että ei saa sekoittaa ravistelemalla tai jotain vastaavaa. Mä laitan lasiin ja sekotan lusikalla.

Tuottaa varmaan hiilidioksidia tjsp sekottuessaan. Availe korkkia pari kertaa sheikaillessa ni pääsee paineet karkaa sieltä, eikä se sitten räjähdä sitten naamalle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulin tässä muuten tänään ajatelleeksi, että onko kukaan kokeillut ottaa tätä vain yhden mittakauhallisen kolmen sijasta. Ajattelin jos se vaikuttaisi samalla tavalla kuin kolme. Täytyy kokeilla ainakin itse kunhan saan seuraavan purkin tilattua. Riittäisi kolme kertaa pidempään jos olisi näin....

No niin eilen stedasin 1/3 lusikallisen salilla ja tänään ½ lusikallisen lenkillä. Ei ollenkaan niin järkky fiilis kuin toi eka kokonainen mitallinen. Sitten tuli muuten lukastua tuo tuoteseloste. Tää Fitnesstukusta tilattu N.O Explode sisältää tuon aiemmin mainitun vinposetiinin. Tota enkun kielistä wikiä lukiessa tuli huomattua tuo että mihin tuo toleranssin hakeminen perustuu.

"It is recommended that first-time users ingest only 2–5 mg of vinpocetine with meals to make sure they are not hypersensitive to it. Users may then increase the dosage to 10–40 mg a day (which may, although very rarely, cause some light side-effects)."

Eli vaikee sanoa mistä toi mun eka miinoitus johtui, tuosta vinposetiinista vai kofeiinista. Voi olla että oli syynä molemmat.

Eli kannattaa aloitella todellakin kevyesti tämä kanssa jos on pelkoa että potkii turhan hyvin.

Sen tuntee kun sheikkeri alkaa turpoomaan kourassa, korkki auki vaan ja kuuluu pieni sihahdus kun paineet lähtee ja taas voi vatkata :D tuli intissä huomattuu tää jollain tuotteella mikä teki samaa

...valmistaja suosittelee sekoittamaan lusikalla, ettei typpioksidit haihdu taivaan tuuliin. Ravistaminen heikentää tuotteen vaikutusta.

Auttanut mulla adhd-oireisiin. Eniten tarkkaavaisuuteen ja muistiin.

Pätevää tavaraa.

Millä tavalla oot huomannu ton? Ollut rauhallisempi, mutta silti treeni saanut lisää potkua ?

Hyvää tavaraa! Antaa todella hyvin lisäpotkua treeniin. :rock:

Tyhjään vatsaan n. 30 min ennen treeniä - toimii ainaki mulla.

Ite kans alkuun annostelin hieman liikaa, mitä olisi tarvinnut, enkä sitten yhtenä yönä nukkunut ollenkaan :D
Nyt otan paljon maltillisemmalla annostelulla, niin ei oo ollu univaikeuksia.

Shotgun toimi aikanaan kans ihan hyvin.

Itsellä nyt ollu pari viikkoa käytössä ja ehkä hieman pettynyt olen ollut, pari kauhallista tulee rouhaistua ennen treeniä ja välillä huomaa että lämmittää kivasti mutta hypetykseen nähden olisin kaivannut enemmän. Alussa oli hieman univaikeuksia mutta nyt jo tottunut aineeseen.

Näin kesäisin kun töissä joutuu olemaan, niin joku treeniboosteri olisi ihan kätevä, koska työpäivän jälkeen on yleensä aika veto pois ja tästä johtuen treenien tehokin laskee...

Pitää varmaan kokeilla, josko tästä olisi edes hieman apua tilanteeseen.

Itsellä nyt ollu pari viikkoa käytössä ja ehkä hieman pettynyt olen ollut, pari kauhallista tulee rouhaistua ennen treeniä ja välillä huomaa että lämmittää kivasti mutta hypetykseen nähden olisin kaivannut enemmän. Alussa oli hieman univaikeuksia mutta nyt jo tottunut aineeseen.

Heh. meikä hypettää heti 100:sella jos huomaa jostakin lisäravinteesta edes jotain hyötyä. Palkkarit on eka minkä on huomannu ja toinen on sitten tämä :). Ei mitään maata vavisuttavaa mutta jotain ei normaalia tuntemuksia tulee.

Semmonen kyssäri vielä että tuliko muilla annostelumitta purkin mukana? Mulla ei minkään valtakunnan mittaa tullut enkä omista sellasta puntaria millä sais punnittua. Oon tosi huono arvioimaan paljo esim. Lusikallinen vois painaa.

Semmonen kyssäri vielä että tuliko muilla annostelumitta purkin mukana? Mulla ei minkään valtakunnan mittaa tullut enkä omista sellasta puntaria millä sais punnittua. Oon tosi huono arvioimaan paljo esim. Lusikallinen vois painaa.

Mulla tuli se kauha ja tossa punnitsin niin 21 grammaa oli kauhassa. Eli 40g olen ite ottanut ennen treeniä, mikäs se annostus olikaan... :wtf:

Kokeiles kaivaa sitä purkkia vähä syvemmältä, se kauha voi olla hautautuneena siel pohjalla.

Eilen tuli testattua xplode ja täytyy kyllä TODELLA liputtaa tän aineen puolesta! Täydet kolme mittalusikallista otin tyhjään mahaan n. 2,5 tuntia ennen iltatreeniä:

+ väsymystä ei yhtään (takana lyhyet yöunet, aikainen herätys, 12 tuntia tekemistä)
+ höyhenen kevyt askel salille kävellessä
+ kahdessa liikkeessä isommat sarjapainot kuin edellisellä viikolla
+ 15 minuuttia lyhyempi treeni (lyhyemmät tauot sarjojen välillä)

- nihkeä hiki päällä jo ennen salille pääsyä
- yöllä heräsin virkeänä joksikin aikaa ihmettelemään

Eilen tuli testattua xplode ja täytyy kyllä TODELLA liputtaa tän aineen puolesta! Täydet kolme mittalusikallista otin tyhjään mahaan n. 2,5 tuntia ennen iltatreeniä:

+ väsymystä ei yhtään (takana lyhyet yöunet, aikainen herätys, 12 tuntia tekemistä)
+ höyhenen kevyt askel salille kävellessä
+ kahdessa liikkeessä isommat sarjapainot kuin edellisellä viikolla
+ 15 minuuttia lyhyempi treeni (lyhyemmät tauot sarjojen välillä)

- nihkeä hiki päällä jo ennen salille pääsyä
- yöllä heräsin virkeänä joksikin aikaa ihmettelemään

Kyllä kolmella mittalusikalla itellä ainakin lentäs varmaan enemmänkin laatta ja ei pysys tanko tärinästä johtuen kädessä :D
Hyvä aine kyllä, itse otan sitä yhtä lusikkaa, viimeksi kokeilin hieman yli puolta ja sekin tuntu toimivan.. Liika kun antaa vaan pahan olon.

Kyllä kolmella mittalusikalla itellä ainakin lentäs varmaan enemmänkin laatta ja ei pysys tanko tärinästä johtuen kädessä :D
Hyvä aine kyllä, itse otan sitä yhtä lusikkaa, viimeksi kokeilin hieman yli puolta ja sekin tuntu toimivan.. Liika kun antaa vaan pahan olon.

Itse painan 115kg ja yksi mittakauha ei vaikuta oikeastaan mitään.Että painon mukaan jokainen ottaa :)

Itellä oli tosiaan niin äärimmäisen väsynyt olotila, kun koulun jälkeen kotio pääsin. Mietin jo, että pitääkö jättää koko treeni väliin ja jäädä maate. Sen takia otin täyden annostuksen, mutta ihan kustannussyistäkin olis hyvä jos pärjäis vaikka kahdella lusikallisella.

Suositut

Back
Ylös Bottom