No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
kolme-neljä toistoa menevät melkein ihan leikiten, mutta viidettä en meinaa saada ollenkaan. Energia vaan jotenkin romahtaa ihan äkisti..
ihan kun olisit ketolla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin se NO Xplode potkii, mutta tykkään ehdottmasti enemmän Fairingin RageX2:sta. Pitää vaan AINA ottaa NO Xplodia tyhjällä vatsalla... muuten se on aika kesy.

Ite olen NO-Explodia käyttänyt nyt pari purkkia ja täytyy sanoa että toimivaa tavaraa! Treenitehot nousseet pari pykälää ylemmäs tämän tuotteen ansiosta :)

Kokeilkaa hyvät ihmiset Fairingin Rage (löytyy ainakin fitnesstukulta) jos tykkäätte NO-Xplodesta, Rage on mun mielestä jopa parempi.

Onko teillä No-Explode kerännyt nestettä? Itsellä tuntuisi painon nousseen käytön aloittamisen jälkeen.. Liekkö aineen sisältämien kreatiiniyhdisteiden syytä?

Hyvää ainetta! Ainuita lisäravinteita jonka vaikutuksen huomaa. Suosittelen! Onko muilla samaa oiretta kuin minulla että drinkin juotua silmissä sumenee ja tulee vähän sellainen nousuhumalainen fiilis? Saman "oireen" antaa vaikka ottaisi puusterin täyteenkin mahaan.

Isellä samat oireet. Vähän rupeaa silmissä heittää kun ottaa. Nyt oon 3 purkkia vetänyt n. 16vko peräjälkeen ja ohjeen mukaan pitäisi pitää taukoa 12 vai 14 vkon käytön jälkeen. Mitä mieltä olette, pitäisikö siis pitää taukoa vai voiko vielä 4 purkin aloittaa?

Isellä samat oireet. Vähän rupeaa silmissä heittää kun ottaa. Nyt oon 3 purkkia vetänyt n. 16vko peräjälkeen ja ohjeen mukaan pitäisi pitää taukoa 12 vai 14 vkon käytön jälkeen. Mitä mieltä olette, pitäisikö siis pitää taukoa vai voiko vielä 4 purkin aloittaa?

Taukoo vaan ettei elimistö totu liikaa noxii.

Hyvää ainetta! Ainuita lisäravinteita jonka vaikutuksen huomaa. Suosittelen! Onko muilla samaa oiretta kuin minulla että drinkin juotua silmissä sumenee ja tulee vähän sellainen nousuhumalainen fiilis? Saman "oireen" antaa vaikka ottaisi puusterin täyteenkin mahaan.

Ihanko oot tosissas ? Otatko pelkästään ennen treeniä ja annostuksen mukaan. Voisi mielenkiinnosta kokeilla...

Edit: lueskelin tuota sisältöä ja on kofeiinia jne. Itse kun treenaan aika myöhään illalla niin onkohan tuon jauheen jälkeen mahdottomuus saada unta, n. 3-4 tuntia ottamisesta.

edit2: nojoo, siellähän se luki, että korkeintaan 4 tuntia ennen nukkumaan menoa.

Ihanko oot tosissas ? Otatko pelkästään ennen treeniä ja annostuksen mukaan. Voisi mielenkiinnosta kokeilla...

Edit: lueskelin tuota sisältöä ja on kofeiinia jne. Itse kun treenaan aika myöhään illalla niin onkohan tuon jauheen jälkeen mahdottomuus saada unta, n. 3-4 tuntia ottamisesta.
.

Kyllä mä olen illallakin ottanut, en sitten tiiä mistä milloinkin unettomuuteni johtuu :).

Heitän vielä kylkeen pari kofu tablettia jos oikein on vetelä olo. En edes ole annostusta lukenut, olen laittanut 1-3 purkin mukana tullutta annosmittaa.
Nykyään laitan vain yhden mitan kun sekin jo riittää, aluksi ajattelin että laitetaan kunnolla niin näkee että toimiiko ja toimihan se.

Napsiiko porukka kreaa normimäärät palkkarissa Xploden ohella? Kun eikös tämä sisällä myös kreaa ainakin jossakin muodossa?

Ei oo paniikkihäiriöihin taipuvasen hommia tää aine. Ainakaan täydellä mitalla. Otin yhden kauhallisen ja ei mennyt kun 15 minuuttia niin rupes surraamaan päässä ja raajoissa. Kävin heittämässä 7 kilsan lenkin jonka jälkeen toi olo pikkasen tasottu. En oo koskaan mitään kovempia piristeitä vedellyt mutta helkkarin sekava/levoton olo oli seuraavat 6 tuntia joten voisin kuvitella et tää on jotain vastaavaa. Eli veikkaisin että tossa on tota kofeiinia aika runsaasti per mitallinen taikka sit siellä on jotain muuta vahvempaa. Jostain netistä yritin kaivella mutta koska toi on "salainen" resepti niin en löytänyt todellista määrää mistään. Jossain luki ettei olisi kuin 100mg/kofeiinia per kauha, mutta veikkaan että se ei pidä kutiaan. Itsellä on kofeiinin suhteen raja n. 200 mg ja sit alkaa menemään vittumaiseksi olo. Ja tää teki tasan sen saman efektin.

Toi oli kyllä iso virhe aloittaa yhdellä mitalla. Pitää kokeilla puolta mittaa seuraavalla kerralla josko se ois vähemmän lennokkaampaa sitten. Suosittelen muillekin kofeiiniherkille alkuun varovaisempaa starttia. Ainahan tota voi ottaa lisää jos ei ala potkimaan.

Ja joku nyt ajattelee et kandeeko koffaherkän käyttää ollenkaan mutta kyl se pakko on jotain keksiä kun välillä on aika hemmetin flegu olo salilla.

Samanlaista oiretta täällä. Semisti sekava olo tulee hetkeksi, mutta rauhottuu tovin päästä. Virkeempi olo ja ei kyllä puudutu reenissä!

Oon nyt kyllä samalla testaillut tuota skip:n inosineä ja rx:optimizeria. Pitäisi melkein ensi kerralla jättää ne pois ( tai testata niitä ilman xplodea ), että kummalla parempi vaikutus.
Onkohan noita edes mitään hyötyä syödä/juoda samaan aikaan?:confused:

Jätin tuossa kevyen viikon alkaessa no-boosterit pienelle tauolle. Käytössä ollut BSN nitrix ja Fairing Rage x2 eli ihan suoraan No-xplodesta ei ole kokemusta, mutta vastaavista tuotteista. Kevennyksen jälkeen olen nyt tehnyt täyden kolmen treenin kierron ja pakko sanoa ettei tunnu olevan ihan yhtä hyvin potkua treeneissä. Samalla jäi myös beta-alaniini ja kreatiini pois eli ne selittävät osan tehojen hiipumisesta. Pumpit ovat huonompia ja kestävät lyhyemmän ajan, tämä menee selkeästi no-boosterien piikkiin. Saa nähdä miten seuraava treenikierto menee. Otan kreatiinin ja beta-alaniinin käyttöön sitten ennen no-boostereita n. parin viikon päästä todennäköisesti niin pystyn kommentoimaan no-boostereita minimoimalla muiden vaikutukset. Mielenkiintoista nähdä antaako taas yhtä hyvin potkua kuin viimeeksi Rage x2:n aloittaessa!

Kaiken kaikkiaan suosittelen kyllä tämän tyyppisiä tuotteita jos haluaa vähän enemmän panostaa lisäravinnepuoleen!

Onko kellään muulla räjähdelly tämä No-xplode?:wtf:

Eilen otin ekan satsin, sekotin, ja hetken kuluttua shakerin korkki pamahti auki.
Ajattelin että vika johtui vanhasta ja kulahtaneesta shakerista, ja korkki ei välttämättä ollut kunnolla kiinni.

No äsken otin uuden satsin, tarkastin huolella että korkki on kunnolla kiinni ja aloin ravistamaan. Ei aikaakaan kun korkki lentää helvettiin ja seinät, laatikot, jääkaapin ja pakastimien ovet on no-xploden peitossa.

Jatkossa pitää käyttää kyllä kierteellistä shakeria.

Onko kellään muulla räjähdelly tämä No-xplode?:wtf:

Eilen otin ekan satsin, sekotin, ja hetken kuluttua shakerin korkki pamahti auki.
Ajattelin että vika johtui vanhasta ja kulahtaneesta shakerista, ja korkki ei välttämättä ollut kunnolla kiinni.

No äsken otin uuden satsin, tarkastin huolella että korkki on kunnolla kiinni ja aloin ravistamaan. Ei aikaakaan kun korkki lentää helvettiin ja seinät, laatikot, jääkaapin ja pakastimien ovet on no-xploden peitossa.

Jatkossa pitää käyttää kyllä kierteellistä shakeria.

Taisi lukea purkissa että ei saa sekoittaa ravistelemalla tai jotain vastaavaa. Mä laitan lasiin ja sekotan lusikalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom