Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isellä samat oireet. Vähän rupeaa silmissä heittää kun ottaa. Nyt oon 3 purkkia vetänyt n. 16vko peräjälkeen ja ohjeen mukaan pitäisi pitää taukoa 12 vai 14 vkon käytön jälkeen. Mitä mieltä olette, pitäisikö siis pitää taukoa vai voiko vielä 4 purkin aloittaa?
Hyvää ainetta! Ainuita lisäravinteita jonka vaikutuksen huomaa. Suosittelen! Onko muilla samaa oiretta kuin minulla että drinkin juotua silmissä sumenee ja tulee vähän sellainen nousuhumalainen fiilis? Saman "oireen" antaa vaikka ottaisi puusterin täyteenkin mahaan.
Ihanko oot tosissas ? Otatko pelkästään ennen treeniä ja annostuksen mukaan. Voisi mielenkiinnosta kokeilla...
Edit: lueskelin tuota sisältöä ja on kofeiinia jne. Itse kun treenaan aika myöhään illalla niin onkohan tuon jauheen jälkeen mahdottomuus saada unta, n. 3-4 tuntia ottamisesta.
.
Ainakin minä otan.Napsiiko porukka kreaa normimäärät palkkarissa Xploden ohella? Kun eikös tämä sisällä myös kreaa ainakin jossakin muodossa?
Hyvää ainetta! Ainuita lisäravinteita jonka vaikutuksen huomaa. Suosittelen! Onko muilla samaa oiretta kuin minulla että drinkin juotua silmissä sumenee ja tulee vähän sellainen nousuhumalainen fiilis? Saman "oireen" antaa vaikka ottaisi puusterin täyteenkin mahaan.
Onko kellään muulla räjähdelly tämä No-xplode?:wtf:
Eilen otin ekan satsin, sekotin, ja hetken kuluttua shakerin korkki pamahti auki.
Ajattelin että vika johtui vanhasta ja kulahtaneesta shakerista, ja korkki ei välttämättä ollut kunnolla kiinni.
No äsken otin uuden satsin, tarkastin huolella että korkki on kunnolla kiinni ja aloin ravistamaan. Ei aikaakaan kun korkki lentää helvettiin ja seinät, laatikot, jääkaapin ja pakastimien ovet on no-xploden peitossa.
Jatkossa pitää käyttää kyllä kierteellistä shakeria.
Taisi lukea purkissa että ei saa sekoittaa ravistelemalla tai jotain vastaavaa. Mä laitan lasiin ja sekotan lusikalla.
Katos vaan, niin lukeekin. :lol2: