No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitettavasti.

Siksi noita nyt "testiin" otan kun hinnat tuotuna ovat sentäs kohtuulliset. En mä noita suomesta nykyisillä hinnoilla ala ostaan...

Valitettavasti.

Siksi noita nyt "testiin" otan kun hinnat tuotuna ovat sentäs kohtuulliset. En mä noita suomesta nykyisillä hinnoilla ala ostaan...

Oletko muuten kokeillut GN Nitric Power Stormia tai Dymatizen Energized Xpandia?

Toi on mulla käytössä ja piristää ainakin mukavasti...

Saman huomasin itsekin. Jonkin verran potki paremmin kuin V12.

Oletko muuten kokeillut GN Nitric Power Stormia tai Dymatizen Energized Xpandia?

SANilta V-12 ja CM2 on olleet myös testissä. Piristihän ne.

Jos jenkeistä noi nyt saan niin ne testaan ja sitten rupeen "leikkiin" omilla aminohappo comboilla... Tulee halvemmaksi ja saa haluamansa suhteet. :D

N.O.Explode ja Nitrix

Elikkä N.O.Explodea on kulutettu 2 purkkia ja stackkina mukana on ollut myös Nitrixiä!
Jenkkilästä saa halvalla suomessa ihan ylihintaisia tuotteita!
Nitrix 4 kertaa päivässä 1 pilleri ja ennen treeniä explodet naamaan efedriinin kanssa!
Huomaa tehon ja vaikutuksen 2 viikon käytön jälkeen!
Pumppi kestää pitkään ja jaksaa nostaa muutaman toiston enemmän!
Tosiaan pitää pitkään syödä kyseisiä tuotteita jotta alkaa huomaan vaikutuksen!
Nitrixiä pitäisi olla se 360 pillerin purkki jonka saa jenkkilästä samaan hintaan ku suomesta 90 pillerin purkin!:arvi: :arvi:

Elikkä N.O.Explodea on kulutettu 2 purkkia ja stackkina mukana on ollut myös Nitrixiä!
Jenkkilästä saa halvalla suomessa ihan ylihintaisia tuotteita!
Nitrix 4 kertaa päivässä 1 pilleri ja ennen treeniä explodet naamaan efedriinin kanssa!
Tosiaan pitää pitkään syödä kyseisiä tuotteita jotta alkaa huomaan vaikutuksen!
Nitrixiä pitäisi olla se 360 pillerin purkki jonka saa jenkkilästä samaan hintaan ku suomesta 90 pillerin purkin!:arvi: :arvi:

Eikös Nitrixiä pitäisi ottaa päivässä 3 x 3 tablettia

http://www.bodybuilding.com/store/bsn/nitrix.html ?
"Take 3 tablets 3 times per day (everyday)"

Kai tuolla efelläkin on osuutta jaksamiseen?

Kai tuolla efelläkin on osuutta jaksamiseen?

Totta kai, mutta tuo mainitsemani määrä on vaan se minkä valmistaja mainitsee purkin kyljessä.

Tosin treenipäivinä ei ole mielestäni muutenkaan järkeä ottaa täyttä annosta Nitrixiä kun No-Exlopdessa on jo arginiinia ihan tarpeeksi (tai a-akg:ta).

Eikös noilla NO-boostereilla saa elimistölle aikamoiset hapetusstressi vaikutukset aikaan ?

Raskas treenihän on jo sinänsä stressitilanne elimistölle. Mutta sinänsä olet kai oikeassa ja jos noita NO-tuotteita käyttää pidemmän aikaa neuvotaan käyttämään samalla antioksidantteja (vihreä tee, c-vitamiini, ala jne.).

En kyllä usko että jos satunnaisesti käyttää No-Explodea tai vastaavaa niin silloin pitäisi olla huolissaan missä stressireaktioista.

Itsellä kyseinen tuote on ollut pelkkää plussaa treenin aikana. Treenin loppua kohden jaksaa painaa jonkin verran kovempaa kuin ennen ja saa sillä ihan mukavan oloisen pumpin päälle...

ko. ainetta tuli aamulla nautittua tyhjään vatsaan yksi mitallinen + ~10g kreatiinia ja 10g beeta-alaniinia.

Beetan kihelmöinti on jo tuttua (ja varsin vittumaista :D) mutta tämä no-explode vähän ihmetyttää. N. 20 minuuttia nauttimisen jälkeen tuli tosi pirteä olo (noin 20 minuuttia heräämisen jälkeen olen vielä normaalisti aika unessa).

Nyt, noin tunti nauttimisen jälkeen, tuo pirteys on alkanut väistyä + söin patongin aamiaiseksi ja nyt oksettaa :(.

Eli ilmeisesti ei ruoan kanssa sovi hyvin yhteen. Mutta pitäisi nauttia tyhjään vatsaan, enkä minä ainakaan kovin montaa tuntia jaksa tyhjällä vatsalla olla syömättä.

Mites treenin kanssa, ei kai silloin nyt ainakaan voi ottaa tyhjään ? Ja tosiaan, mites otatteko välipäivinä vai pelkästään ennen treeniä?

Itse ostin nelisen kuukautta sitten purkin NO-xplodea ihan testimielessä. Ennen en ole tällaisia taikapulvereita harrastanut mutta nyt ajattelin huvikseni kokeilla. Otan joskus yhden tai kaksi kauhallista aamulla n. 40 minuuttia ennen salia. Tyhjään vatsaan vedettynä tuloksena on lähes takuuvarmasti huono olo, aamupalan jälkeen vedettynäkin se aiheuttaa aika usein huonovointisuutta.

Piristävä ja treeniä parantava vaikutus tulee yleensä mutta ei aina, kun teho alkaa hiipua niin minulla ainakin auttaa jos pitää pari treenipäivää taukoa ja aloittaa sitten uudestaan. Keho ilmeisesti tottuu liikaa tuon kofeiiniin yms ainesosiin. Itse en juo lainkaan kahvia tai nauti muitakaan piristeitä niin minulla NO-xplode antaa monesti todella ison piristyksen treeniin.

Sen verran järkyn kallista tavaraa täällä toisella puolella maailmaa (n. 70 euroa purkki) että enpä taida ostaa enää uudestaan.

Ittellä ollu n. vuoden käytössä kyseinen tuote ja ihan hyvin piristää/antaa virtaa.
Itse en muuten kofeiinia nauti, että en tiedä sitten miten toimii niillä ketkä sitä kahvia 10 kuppia päivässä kiskoo.

Sen verran järkyn kallista tavaraa täällä toisella puolella maailmaa (n. 70 euroa purkki) että enpä taida ostaa enää uudestaan.

Ja kyllähän ton purkin saa halvimmillaan n. 40 eurolla, ei aina tarttee ostaa sieltä kalleimmasta paikasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom