No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
Pari vuotta vanha ketju, mutta olkoon. Soveltuukos tuote kuinkas hyvin dieetille?

Tähän ei tosiaan ole tullut vielä vastausta, kiristyskausi alkaa ihan kohta ja explodet on jo ostoskorissa. Miten tätä voi soveltaa HIIT:issä? ja kuinka paljon Nitrix antaa boostia tohon lisäksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no explode

Tähän ei tosiaan ole tullut vielä vastausta, kiristyskausi alkaa ihan kohta ja explodet on jo ostoskorissa. Miten tätä voi soveltaa HIIT:issä? ja kuinka paljon Nitrix antaa boostia tohon lisäksi?

Sopii hyvin dietille, antaa varmasti lisäpotkua ilman kaloreita tai rasvaa!

Ja ei kai tuon kanssa mitään toista samaa tuotetta tarvi, antaa kyllä hyvin potkua harjoituksiin!:dance:

Kuinka hyvin ko. tuote mahtaa soveltua pitkäkestoiselle aerobiselle harjoitukselle. Monet treenit, kun kestään sen 4-6 tuntia ja lajeina pyöräily+juoksu? Jokatapuksessa täytynee ainakin yksi purnukka ostaa salitreenejä varten testiksi.

Kuinka hyvin ko. tuote mahtaa soveltua pitkäkestoiselle aerobiselle harjoitukselle. Monet treenit, kun kestään sen 4-6 tuntia ja lajeina pyöräily+juoksu? Jokatapuksessa täytynee ainakin yksi purnukka ostaa salitreenejä varten testiksi.

Tuli hankittua purkki. Nyt on ensimmäinen 5 tunnin pyörälenkki (n.150km/30-35km/h) takana ja no-xplodet mahassa. Selvästi olo oli parempi ja jaksoi rutistaa enemmän kuin normaalisti, joten menkööt tämä nyt tuon jauhon piikkiin sitten. Kaiken lisäksi olin koko matkan vetovuorossa muutamaa kilometriä lukuunottamatta. Huomenna aamusta taas uusi testi, mutta näin yhden kokeilukerran jälkeen täytyy sanoa, että loistava tuote muiden mömmöjen lisäksi.

Itte ostin ja 3 kertaa nyt kokeillut..Kahdella ekalla kerralla otin yhden mitallisen, 20min jälkeen helvetin huono olo. Ei vaikuttanut treeniin mitenkään. Viimeks otin kaksi mitallista ja huono olo jäi pois ja treeni oli todella hyvä. Ei haukotuttanut tunnin jälkeen ja jaksoi vielä kotonakin touhua suoraan salilta tulon jälkeen.

Luin annostelu ohjeet, joissa sanottiin että otettava tyhjään mahaan 30-45min ennen treeniä, eikä saa syodä tuntiin sen jälkeen, miten olette sen käytännössä toteuttanut, kun siinähän tulisi pitkä väli syömisen ja treenin välillä(jos olen ymmärtänyt oikein)

No eihän siinä tule pitkä väli.. Jos syöt tunnin ennen treeniä, otat puoli tuntia sen jälkeen tuota ainetta (eli puoli tuntia ennen treeniä), lähdet salille puolen tunnin päästä, treenaat tunnin niin saat syödä heti..

No eihän siinä tule pitkä väli.. Jos syöt tunnin ennen treeniä, otat puoli tuntia sen jälkeen tuota ainetta (eli puoli tuntia ennen treeniä), lähdet salille puolen tunnin päästä, treenaat tunnin niin saat syödä heti..

Ei kuule ruoka sula puolessa tunnissa. 3h ennen treeniä vetää ruokaa on aika hyvä. Mitä no explodeen tulee niin, piristää treeniä joskus, mutta joskus taasen tulee huono olo treenin aikana.

"Runsaasti hiilihydraatteja sisältävä ruoka poistuu mahasta varsin nopeasti, proteiinipitoinen ruoka jonkin verran hitaammin ja runsaasti rasvaa sisältävä ruoka kaikkein hitaimmin. Aterian jälkeen mahalaukku tyhjenee noin neljässä tunnissa. Mahalaukkuun mahtuu ruokaa noin 1,5 litraa. Tyhjänä mahalaukku vetäytyy aivan pieneksi."
http://opetus.ruokatieto.fi/Suomeksi/Nuoret/Ravitsemus/Ruuansulatus

Itse ostin nelisen kuukautta sitten purkin NO-xplodea ihan testimielessä. Ennen en ole tällaisia taikapulvereita harrastanut mutta nyt ajattelin huvikseni kokeilla. Otan joskus yhden tai kaksi kauhallista aamulla n. 40 minuuttia ennen salia. Tyhjään vatsaan vedettynä tuloksena on lähes takuuvarmasti huono olo, aamupalan jälkeen vedettynäkin se aiheuttaa aika usein huonovointisuutta.

Piristävä ja treeniä parantava vaikutus tulee yleensä mutta ei aina, kun teho alkaa hiipua niin minulla ainakin auttaa jos pitää pari treenipäivää taukoa ja aloittaa sitten uudestaan. Keho ilmeisesti tottuu liikaa tuon kofeiiniin yms ainesosiin. Itse en juo lainkaan kahvia tai nauti muitakaan piristeitä niin minulla NO-xplode antaa monesti todella ison piristyksen treeniin.

Sen verran järkyn kallista tavaraa täällä toisella puolella maailmaa (n. 70 euroa purkki) että enpä taida ostaa enää uudestaan.

Mistä ihmeestä ostat ku nykyään saa isomman koon purkin n.30-35e

Olen kokeillut suhteellisen monta tämmösiä pre-workout tuotteita ja täytyy myöntää että NO-xplode on top3:ssa. Muut omassa top3:ssa ovat RageX2 ja Crack.

Onko joku muu kokeillut muita hyviä pre-workout tuotteita??? Olen nimittäin sitä mieltä että niihin tottuu aika nopeasti.

Itellä kohta yksi purkki mennyt ja toista laitetaan tilaukseen, ja on kyllä toiminut hyvin. Heti ensimmäisellä kerralla en huomannut mitään suurta toimivuutta mutta pitempään kun on käyttänyt niin huomaa toimivuuden. Sarjakestävyys paranee ja pumppi on hyvä. Olen vain hieman huolissani NO-xploden B6-vitamiinin määristä. Sitä on yhdessä mittalusikallisessa 1250% päivän saantisuosituksesta. B6-vitamiini voi kuulemma aiheuttaa yliannostettuna hermostovaurioita ja kun tätä ainetta ottaa ikolme mittakahallista kerralla niin B6-vitamiinia tulee aika huolella. Ei saisi kuulemma ylittää päivässä yli 20 kertaista määrää... Jos joku tietää asiasta niin jos viittii vastailla...

Vitamin B6 is usually safe, at intakes up to 200 mg per day in adults.
However, vitamin B6 can cause neurological disorders, such as loss of sensation in legs and imbalance, when taken in high doses (200 mg or more per day - 10,000% of US RDA) over a long period of time.
Vitamin B6 toxicity can damage sensory nerves, leading to numbness in the hands and feet as well as difficulty walking.
Symptoms of a pyridoxine overdose may include poor coordination, staggering, numbness, decreased sensation to touch, temperature, and vibration, and tiredness for up to six months.[5]

Lähde: Wikipedia

Mut oon myös kuullut itse että aika suuria annoksia saa ottaa kuitenkin suht huolettomasti.
Xplodessahan on 1scoopissa 25mg b6:sta.. Kolmesta tulee se 75mg joka ei oo yhtään paha.
Itse kyllä luovuin b-vitamiini tableteista kun aloin käyttää xplodee, juuri samasta syystä. Nois tabuissa ku oli b6:sta 35mg.

Tuli mieleen noista BSN:än valmisteista, että fitnesstukun sivuilla mainitaan että esim No-xplode toimii parhaiten esim. bsn:än nitrix:in kanssa. EIkös näillä kahdella valmisteella ole kokonaan sama vaikutus. Miten saa muka paremman hyödyn käyttämällä kumpaakin??

Siinä vaan yritetään saada tyhmät ostajat ostamaan koko varaston tyhjäksi. Luultavasti siinä Nitrixin kuvaustekstissä mainitaan että paras teho tulee kun käyttää Syntha-6:ta tai jotain..

Toka purkki menossa tätä ja antaa edelleen lisää tehoa treeniin, joskaan ei niin paljon kuin ensimmäisen purkin aikana. Näiden kahden purkin välissä on ollut vajaa kolme kuukautta. Ensimmäisen purkin aikana jaksoin tehdä penkkiä treenin lopussa paremmin kuin aikasemmin ikinä: 60kgX12, 65kgX8, 70kgX5, 75kgX3. Nyt kun olen muutamana kertana tehnyt penkkiä treenin lopussa, niin en ole meinannut saada edes 50kg ylos kymmentä kertaa. Mistä ihmeestä tämä voi johtua. Mulla on kyllä ollut kuukauden tauko treenistä ihan äskettäin mutta en usko, että se pudottaisi tuloksia noin paljoa. Enkä usko myöskään, että toleranssi NO-xploden kreatiiniin ja kofeiiniin on kasvanut, kun on ollut kuitenkin melkein kolme kk taukoa ekan purkin jälkeen.

Toinen ongelma on se kun teen esim. pystypunnerruksia smithissä niin ensimmäiset kolme-neljä toistoa menevät melkein ihan leikiten, mutta viidettä en meinaa saada ollenkaan. Energia vaan jotenkin romahtaa ihan äkisti..

Jos joku täällä osaisi neuvoa niin olisin hyvin kiitollinen siitä jos tekisi sen :).

Toka purkki menossa tätä ja antaa edelleen lisää tehoa treeniin, joskaan ei niin paljon kuin ensimmäisen purkin aikana. Näiden kahden purkin välissä on ollut vajaa kolme kuukautta. Ensimmäisen purkin aikana jaksoin tehdä penkkiä treenin lopussa paremmin kuin aikasemmin ikinä: 60kgX12, 65kgX8, 70kgX5, 75kgX3. Nyt kun olen muutamana kertana tehnyt penkkiä treenin lopussa, niin en ole meinannut saada edes 50kg ylos kymmentä kertaa. Mistä ihmeestä tämä voi johtua. Mulla on kyllä ollut kuukauden tauko treenistä ihan äskettäin mutta en usko, että se pudottaisi tuloksia noin paljoa. Enkä usko myöskään, että toleranssi NO-xploden kreatiiniin ja kofeiiniin on kasvanut, kun on ollut kuitenkin melkein kolme kk taukoa ekan purkin jälkeen.

Toinen ongelma on se kun teen esim. pystypunnerruksia smithissä niin ensimmäiset kolme-neljä toistoa menevät melkein ihan leikiten, mutta viidettä en meinaa saada ollenkaan. Energia vaan jotenkin romahtaa ihan äkisti..

Jos joku täällä osaisi neuvoa niin olisin hyvin kiitollinen siitä jos tekisi sen :).

No tuolla taas ei ole kyseisen tuotteen kanssa mitään tekemistä. Jos taukoa on ollut, tulokset varmasti tippuvat hetkellisesti huomattavankin paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom