No-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli itsellekin nyt tilattua tätä, koska töiden jälkeen on yleensä aika väsynyt olo ja näin ollen treeneistäki on sitten se viimeinen rypistys jäänyt puuttumaan... Raportoidaan ensi viikolla, miten aine toimii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä oli tosiaan niin äärimmäisen väsynyt olotila, kun koulun jälkeen kotio pääsin. Mietin jo, että pitääkö jättää koko treeni väliin ja jäädä maate. Sen takia otin täyden annostuksen, mutta ihan kustannussyistäkin olis hyvä jos pärjäis vaikka kahdella lusikallisella.

Joo, pitäs kyl itekin kokeilla isompaa annostusta antasko se hyötyjä enemmän kun haittoja ton paskan fiiliksen muodossa. Menee tota kahvia.ym sen verran et varmaa myös vaikuttaa.

Oon ollut aina aika skeptinen tälläisten tehonlisääjien suhteen, mutta tuli tilattua sitten ku halvalla sai ja kun täällä on niin hypetetty. Huomenna eka annos :)

Oon ollut aina aika skeptinen tälläisten tehonlisääjien suhteen, mutta tuli tilattua sitten ku halvalla sai ja kun täällä on niin hypetetty. Huomenna eka annos :)

Muista sitten ottaa tyhjään vatsaan.

Ja tän aineen todellisen tehon huomaa silloin, kun on väsynyt tai vetämätön olotila. Eli jos oot nukkunut hyvät yöunet ja ruokailut mennyt nappiin, niin tuskin tätä kannattaa silloin ottaa, koska se treeni tod. näköisesti kulkee ihan mukavasti muutenkin. No tuleehan tässä toki kreatiinit ja beeta-alaniini otettua samalla eli ei täysin "hukkaan" mene.

Muista sitten ottaa tyhjään vatsaan.

Ja tän aineen todellisen tehon huomaa silloin, kun on väsynyt tai vetämätön olotila. Eli jos oot nukkunut hyvät yöunet ja ruokailut mennyt nappiin, niin tuskin tätä kannattaa silloin ottaa, koska se treeni tod. näköisesti kulkee ihan mukavasti muutenkin. No tuleehan tässä toki kreatiinit ja beeta-alaniini otettua samalla eli ei täysin "hukkaan" mene.

Eilen aine pääsi hyvin testikäyttöön kun nukuin vaivaiset 5,5h yöunet ja oli tukkoinen olo. Söin aamiaisen ja 2h päästä otin palkkarin, 1h tämän jälkeen no-xploden ja sitten 20min päästä olin salilla. Kieltämättä lämmittely meni sutjakasti ja ensimmäiset sarjat meni kanssa kivast! Loppua kohti alkoi väsyä mutta luulisin että oisi treenit menny paljon löysemmin ilman tätä. Otin yhden mittalusikallisen.. pitää ens kerralla testata 2h palkkarin jälkeen.

Eilen aine pääsi hyvin testikäyttöön kun nukuin vaivaiset 5,5h yöunet ja oli tukkoinen olo. Söin aamiaisen ja 2h päästä otin palkkarin, 1h tämän jälkeen no-xploden ja sitten 20min päästä olin salilla. Kieltämättä lämmittely meni sutjakasti ja ensimmäiset sarjat meni kanssa kivast! Loppua kohti alkoi väsyä mutta luulisin että oisi treenit menny paljon löysemmin ilman tätä. Otin yhden mittalusikallisen.. pitää ens kerralla testata 2h palkkarin jälkeen.

Järjestys pitäisi kyllä olla seuraava: ruokailu (esim. 2h tauko), treenibuusteri (esim. no-xplode) vähän ennen treeniä, treeni, palkkari välittömästi jälkeen ja taas seuraavana ruokailu.

Mulla on käytössä Fairingin Rage x2 joka on melko vastaava tuote ja taisin pitää 3vko breikin käytöstä. Nyt taas muutama treeni alla buusterin kanssa ja hyvin se taas alkoi heti potkimaan! Jokainen treeni kulkenut paremmin kuin ennen buusteria.

Järjestys pitäisi kyllä olla seuraava: ruokailu (esim. 2h tauko), treenibuusteri (esim. no-xplode) vähän ennen treeniä, treeni, palkkari välittömästi jälkeen ja taas seuraavana ruokailu.

Hieman selvennystä asiaan, mulla toi ruokailu on juuri se "palkkari" 50g heraa ja 50g maltoa. Se korvaa sen safkan mitä söisin ennen treeniä, ja tottakai treenin jälkeen myös palkkari. Pidin sen takia n. 1h taukoa ennen kun otin treenubuusterin koska toi palkkari ennen treeniä imeytyy nopeammin kuin safka.

Hyvin potki jalkatreeneisä tänään no-explode :hyvä:

Kyllä tämä tuntuu toimivan, vaikka vaikutus ei mitään maata mullistava olekaan. Ei mielestäni auta työpäivän jälkeiseen väsymykseen, mutta muuten kyllä saa treeneihin pientä lisäboostia. Eli ei mielestäni toimi niinkään piristeenä, mutta antaa kyllä pientä lisätehoa jos muut asiat ovat kunnossa.

Oma kokemus tästä aineesta on se että paska lentää kaarella ja huono olo ku kiskoo tyhjään mahaan. Eipä siit sen enempää...

Paljonko porukka kiskoo tätä kyseistä ainetta? Ite otan 2-3 mitallista n. tuntia ennen treeniä, ja kyllä jonkinlaista buustia on huomattavissa, mutta sitäkin paremmin tämä aine soveltuu saatanan kovan pumpin saavuttamiseen. (4-10) 9

Ylimainostettua kamaa ainakin itsellellä, ehkä hikoilu lisääntyy mut siihen jää jos ei placeboa lasketa...kait noita pumppi tuotteita on parempiakin.

Itse olen ollut tyytyväinen treenibuusteriin. Käytössä tällä hetkellä mass pump. Suurimman eron olen huomannut treenatessa, että syke on koko ajan korkeammalla. Ilman buusteria syke tippuu alle sadan sarjojen välissä mutta buusterin kanssa ei. Yleensä syke on 110-120 sarjojen välissä, kun olen nauttinut buusterin. Olen testaillut monesti treenejä myös ilman buusteria ja aina sama homma sykkeen kanssa. Dietatessa pieni etu kalorin kulutukseen on aina positiivista. Toki muutenkin olen huomannut treenitehojen nousseen hieman. Tuntuu, että jaksaa pusertaa viimeiset tiukatkin toistot paremmin.

Laitoin sit just tätä tilaukseen, sen verran hypetetty tuote että pakkohan sitä on kokeilla. Makuna fruit punch. Laitan myöhemmin fiiliksiä että potkiiko vaiko heitinkö rahani kaivoon. :3

Laitoin sit just tätä tilaukseen, sen verran hypetetty tuote että pakkohan sitä on kokeilla. Makuna fruit punch. Laitan myöhemmin fiiliksiä että potkiiko vaiko heitinkö rahani kaivoon. :3

Kyllä on vähintään rahan arvoista tavaraa.Fruit punch hyvä maku mun mieleen,vähän voimakas. :)

Minäkin tilasin eilen ja Fruit Punch makuna myös mulla, joskus maistoin samannimistä drinkkiä ja se oli ainaki loistava :)

Oon nyt muutaman kerran kokeillut aamutreenejä ennen (bjj/lukkopaini/nyrkkeily) ja juonut sen pyöämatkan aikana ja treenit on sujunut 2,5kk telakalla olon jälkeen hyvinkin reippaasti ja osaksi kiittäminen no-xploden. Pienillä annoksilla oon lähtenyt liikkelle jokseenkin reistailevan sydämen ja rytmihäiriöide vuoksi, mutta hiljaa hyvää tulee. Sopii siis tällaiselle semi-invaliidille myös..

Suositut

Back
Ylös Bottom