Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä oli tosiaan niin äärimmäisen väsynyt olotila, kun koulun jälkeen kotio pääsin. Mietin jo, että pitääkö jättää koko treeni väliin ja jäädä maate. Sen takia otin täyden annostuksen, mutta ihan kustannussyistäkin olis hyvä jos pärjäis vaikka kahdella lusikallisella.
Oon ollut aina aika skeptinen tälläisten tehonlisääjien suhteen, mutta tuli tilattua sitten ku halvalla sai ja kun täällä on niin hypetetty. Huomenna eka annos
Muista sitten ottaa tyhjään vatsaan.
Ja tän aineen todellisen tehon huomaa silloin, kun on väsynyt tai vetämätön olotila. Eli jos oot nukkunut hyvät yöunet ja ruokailut mennyt nappiin, niin tuskin tätä kannattaa silloin ottaa, koska se treeni tod. näköisesti kulkee ihan mukavasti muutenkin. No tuleehan tässä toki kreatiinit ja beeta-alaniini otettua samalla eli ei täysin "hukkaan" mene.
Eilen aine pääsi hyvin testikäyttöön kun nukuin vaivaiset 5,5h yöunet ja oli tukkoinen olo. Söin aamiaisen ja 2h päästä otin palkkarin, 1h tämän jälkeen no-xploden ja sitten 20min päästä olin salilla. Kieltämättä lämmittely meni sutjakasti ja ensimmäiset sarjat meni kanssa kivast! Loppua kohti alkoi väsyä mutta luulisin että oisi treenit menny paljon löysemmin ilman tätä. Otin yhden mittalusikallisen.. pitää ens kerralla testata 2h palkkarin jälkeen.
Järjestys pitäisi kyllä olla seuraava: ruokailu (esim. 2h tauko), treenibuusteri (esim. no-xplode) vähän ennen treeniä, treeni, palkkari välittömästi jälkeen ja taas seuraavana ruokailu.
Oma kokemus tästä aineesta on se että paska lentää kaarella ja huono olo ku kiskoo tyhjään mahaan. Eipä siit sen enempää...
Ei oo keho vielä tottunut aineeseen. Itellä oli ihan sama tilanne ekan viikon aikana.
Laitoin sit just tätä tilaukseen, sen verran hypetetty tuote että pakkohan sitä on kokeilla. Makuna fruit punch. Laitan myöhemmin fiiliksiä että potkiiko vaiko heitinkö rahani kaivoon. :3
Minäkin tilasin eilen ja Fruit Punch makuna myös mulla, joskus maistoin samannimistä drinkkiä ja se oli ainaki loistavaLaitoin sit just tätä tilaukseen, sen verran hypetetty tuote että pakkohan sitä on kokeilla. Makuna fruit punch. Laitan myöhemmin fiiliksiä että potkiiko vaiko heitinkö rahani kaivoon. :3