Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu täysin siitä, miten alhaalle tangon laskee ja mahdollistaako olkapään nivelet ja taipuvuus liikkeen teon.Originally posted by DOMS man
Miten kova tulos tuo 100 kg ko. liikkeessä mielestänne on.
Originally posted by DOMS man
Kuinka moni on saavuttanut niskantakaapunnerruksessa 100 kg. Kuinka kauan tuohon meni aikaa.
Miten kova tulos tuo 100 kg ko. liikkeessä mielestänne on. Itse olen aloittelijana saanut juuri ja juuri tehdyksi sarjaa 45 kg:lla.
Originally posted by Tomi
Riippuu täysin siitä, miten alhaalle tangon laskee ja mahdollistaako olkapään nivelet ja taipuvuus liikkeen teon.
Miten kova tulos tuo 100 kg ko. liikkeessä mielestänne on. Itse olen aloittelijana saanut juuri ja juuri tehdyksi sarjaa 45 kg:lla.
Originally posted by mtk77
Vastaa penkkipainoissa mielestäni jotain 150-170 kg.
Originally posted by MaxWilkins
TEPA REINIKAINEN: niskantakaa >200kg jopa 250kg, kukaan ei usko mutta totta on.
TEPA REINIKAINEN: niskantakaa >200kg jopa 250kg,
Originally posted by MaxWilkins
TEPA REINIKAINEN: niskantakaa >200kg jopa 250kg, kukaan ei usko mutta totta on. Suoritus puhdas lukkunottamatta pientä jalkojen "nytkäytystä", itse olin sivusta seuraaja!!
Kuinka moni on saavuttanut niskantakaapunnerruksessa 100 kg. Kuinka kauan tuohon meni aikaa.
Joku reipas nuorukainen vois kaivaa kuulantyötäjä Andy Bloom:in tulokset esiin, noi Tepan raudat on nimittäin vielä ihan lasten kengissä siihen jannuun verrattaessa, eikä senkään jätkän kuula liikaa lennä...Originally posted by Larzan
Tuota ei tosiaan usko kukaan. Seurailin itse tepan treenaamista joskus vuonno 1998-1999 ja jos liikepuhtaus ja uhoominen on edelleen samaa luokkaa kuin silloin niin todellinen tulos on vähän 100Kg:n päälle... :jahas:
En voi tosiaankaa sanoa pitäneeni äijän tyylistä salilla. Hirveätä painojen paiskomista ja möykkäämistä. Penkkiä selkä kaarella 150kg:lla muutama toisto.. Eihän sitä tosin tiedä hyvä lääkitys tepalla nykyään on?! Ja voihan se olla oppinu treenaa liikkeet vähän puhtaammin?!
Luulisi kuulan hiukan paremmin kuitenkin lentävän jos tuollaisia tuloksia saa... :D
Originally posted by AK-47
Idioottien hommaa punnertaa niskan takaa ylipäätään ja vielä tyhmempää jotain ykkösiä ottaa, ihan oikeasti. Yksi päivä se rapsahtaa; se on milleistä kiinni - ja sitten vertaillaan, kellä on pisin arpi isoimmat KELA-korvaukset. Voi vittu!!!1111!!!2!!22!112!!!
Originally posted by HCG-1
Joku reipas nuorukainen vois kaivaa kuulantyötäjä Andy Bloom:in tulokset esiin, noi Tepan raudat on nimittäin vielä ihan lasten kengissä siihen jannuun verrattaessa, eikä senkään jätkän kuula liikaa lennä...