Niskantakaapunnerrus 100 Kg

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
47
Kuinka moni on saavuttanut niskantakaapunnerruksessa 100 kg. Kuinka kauan tuohon meni aikaa.

Miten kova tulos tuo 100 kg ko. liikkeessä mielestänne on. Itse olen aloittelijana saanut juuri ja juuri tehdyksi sarjaa 45 kg:lla.

Originally posted by DOMS man
Miten kova tulos tuo 100 kg ko. liikkeessä mielestänne on.
Riippuu täysin siitä, miten alhaalle tangon laskee ja mahdollistaako olkapään nivelet ja taipuvuus liikkeen teon.

Kuinka moni on saavuttanut niskantakaapunnerruksessa 100 kg. Kuinka kauan tuohon meni aikaa.

Miten kova tulos tuo 100 kg ko. liikkeessä mielestänne on. Itse olen aloittelijana saanut juuri ja juuri tehdyksi sarjaa 45 kg:lla.

No semmonenhan se... kyllähän nuo kovemmat miehet vetelee isommilla ;)

Re: Re: Niskantakaapunnerrus 100 Kg

Originally posted by Tomi
Riippuu täysin siitä, miten alhaalle tangon laskee ja mahdollistaako olkapään nivelet ja taipuvuus liikkeen teon.

Eli suomeksi sanottuna, riippuu siitä mistä roikkuu vai roikkuuko ollenkaan.

Se kyllä roikkuu niin monesta asiasta, ettei tuloksia voi vertailla toisten kanssa. Funtsii vaan omia treenejä ja kehitystä niin hyvä tulee. Ite tein jo 4v. sitten 3x8 85kg:lla, kun treenasin olkapäät erikseen. Nyt teen 70/75kg:lla rintatreenin jälkeen.

Vastaa penkkipainoissa mielestäni jotain 150-170 kg.

Re: Re: Niskantakaapunnerrus 100 Kg

Originally posted by mtk77
Vastaa penkkipainoissa mielestäni jotain 150-170 kg.

Niin paljon? sillon ku mulla meni satanen rikki penkissä niin niskantakaa tuli 80 kiloa, et mun mielestä vastais jotain 130 kiloo penkis.

Smithissä niskan takaa ennätys taitaa olla 8*110kg,tangon laskiessa korvien tasolle.Onhan se sata kiloa tuossakin liikkeessä ensimmäinen merkkipaalu...aikaa tais mennä meikäläisellä jokseenkin 5 vuotta,ennenkuin sinne asti pääsi.

mites jos vertaa pystypunnerrusta niskantakaapunnerrukseen?