Niskantakaapunnerrus 100 Kg

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
47
Kuinka moni on saavuttanut niskantakaapunnerruksessa 100 kg. Kuinka kauan tuohon meni aikaa.

Miten kova tulos tuo 100 kg ko. liikkeessä mielestänne on. Itse olen aloittelijana saanut juuri ja juuri tehdyksi sarjaa 45 kg:lla.

Originally posted by DOMS man
Miten kova tulos tuo 100 kg ko. liikkeessä mielestänne on.
Riippuu täysin siitä, miten alhaalle tangon laskee ja mahdollistaako olkapään nivelet ja taipuvuus liikkeen teon.

Kuinka moni on saavuttanut niskantakaapunnerruksessa 100 kg. Kuinka kauan tuohon meni aikaa.

Miten kova tulos tuo 100 kg ko. liikkeessä mielestänne on. Itse olen aloittelijana saanut juuri ja juuri tehdyksi sarjaa 45 kg:lla.

No semmonenhan se... kyllähän nuo kovemmat miehet vetelee isommilla ;)

Re: Re: Niskantakaapunnerrus 100 Kg

Originally posted by Tomi
Riippuu täysin siitä, miten alhaalle tangon laskee ja mahdollistaako olkapään nivelet ja taipuvuus liikkeen teon.

Eli suomeksi sanottuna, riippuu siitä mistä roikkuu vai roikkuuko ollenkaan.

Se kyllä roikkuu niin monesta asiasta, ettei tuloksia voi vertailla toisten kanssa. Funtsii vaan omia treenejä ja kehitystä niin hyvä tulee. Ite tein jo 4v. sitten 3x8 85kg:lla, kun treenasin olkapäät erikseen. Nyt teen 70/75kg:lla rintatreenin jälkeen.

Vastaa penkkipainoissa mielestäni jotain 150-170 kg.

Re: Re: Niskantakaapunnerrus 100 Kg

Originally posted by mtk77
Vastaa penkkipainoissa mielestäni jotain 150-170 kg.

Niin paljon? sillon ku mulla meni satanen rikki penkissä niin niskantakaa tuli 80 kiloa, et mun mielestä vastais jotain 130 kiloo penkis.

Smithissä niskan takaa ennätys taitaa olla 8*110kg,tangon laskiessa korvien tasolle.Onhan se sata kiloa tuossakin liikkeessä ensimmäinen merkkipaalu...aikaa tais mennä meikäläisellä jokseenkin 5 vuotta,ennenkuin sinne asti pääsi.

mites jos vertaa pystypunnerrusta niskantakaapunnerrukseen?
ite joudun vallan tekemään tuota ensimmäistä, koska nivelet huutaa hoosiannaa tuossa jälkimmäisessä :)

TEPA REINIKAINEN: niskantakaa >200kg jopa 250kg, kukaan ei usko mutta totta on. Suoritus puhdas lukkunottamatta pientä jalkojen "nytkäytystä", itse olin sivusta seuraaja!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by MaxWilkins
TEPA REINIKAINEN: niskantakaa >200kg jopa 250kg, kukaan ei usko mutta totta on.

Joo, mulla on toi sama tulos. kukaan ei usko, mutta totta on:D

Lol ... tepa...!

Originally posted by MaxWilkins
TEPA REINIKAINEN: niskantakaa >200kg jopa 250kg, kukaan ei usko mutta totta on. Suoritus puhdas lukkunottamatta pientä jalkojen "nytkäytystä", itse olin sivusta seuraaja!!

Tuota ei tosiaan usko kukaan. Seurailin itse tepan treenaamista joskus vuonno 1998-1999 ja jos liikepuhtaus ja uhoominen on edelleen samaa luokkaa kuin silloin niin todellinen tulos on vähän 100Kg:n päälle... :jahas:

En voi tosiaankaa sanoa pitäneeni äijän tyylistä salilla. Hirveätä painojen paiskomista ja möykkäämistä. Penkkiä selkä kaarella 150kg:lla muutama toisto.. Eihän sitä tosin tiedä hyvä lääkitys tepalla nykyään on?! Ja voihan se olla oppinu treenaa liikkeet vähän puhtaammin?!

Luulisi kuulan hiukan paremmin kuitenkin lentävän jos tuollaisia tuloksia saa... :D

Älä vapaalla tangolla edes kokeile, ennenkuin mene smithissa 10*100 kg..rikot vaan turhaan olkapääsi.

Re: Lol ... tepa...!

Originally posted by Larzan
Tuota ei tosiaan usko kukaan. Seurailin itse tepan treenaamista joskus vuonno 1998-1999 ja jos liikepuhtaus ja uhoominen on edelleen samaa luokkaa kuin silloin niin todellinen tulos on vähän 100Kg:n päälle... :jahas:

En voi tosiaankaa sanoa pitäneeni äijän tyylistä salilla. Hirveätä painojen paiskomista ja möykkäämistä. Penkkiä selkä kaarella 150kg:lla muutama toisto.. Eihän sitä tosin tiedä hyvä lääkitys tepalla nykyään on?! Ja voihan se olla oppinu treenaa liikkeet vähän puhtaammin?!

Luulisi kuulan hiukan paremmin kuitenkin lentävän jos tuollaisia tuloksia saa... :D
Joku reipas nuorukainen vois kaivaa kuulantyötäjä Andy Bloom:in tulokset esiin, noi Tepan raudat on nimittäin vielä ihan lasten kengissä siihen jannuun verrattaessa, eikä senkään jätkän kuula liikaa lennä...

Idioottien hommaa punnertaa niskan takaa ylipäätään ja vielä tyhmempää jotain ykkösiä ottaa, ihan oikeasti. Yksi päivä se rapsahtaa; se on milleistä kiinni - ja sitten vertaillaan, kellä on pisin arpi isoimmat KELA-korvaukset. Voi vittu!!!1111!!!2!!22!112!!!:)

Originally posted by AK-47
Idioottien hommaa punnertaa niskan takaa ylipäätään ja vielä tyhmempää jotain ykkösiä ottaa, ihan oikeasti. Yksi päivä se rapsahtaa; se on milleistä kiinni - ja sitten vertaillaan, kellä on pisin arpi isoimmat KELA-korvaukset. Voi vittu!!!1111!!!2!!22!112!!!:)

Totta.

Re: Re: Lol ... tepa...!

Originally posted by HCG-1
Joku reipas nuorukainen vois kaivaa kuulantyötäjä Andy Bloom:in tulokset esiin, noi Tepan raudat on nimittäin vielä ihan lasten kengissä siihen jannuun verrattaessa, eikä senkään jätkän kuula liikaa lennä...

Udo Beyer vahva. Andy Bloom heikko. Kaikki muut heikkoja.

http://www.elitefts.com/documents/factor-of-time.htm

Joskus kokeilin liikettä,mut en saanut siitä muuta kuin nivelet ja jänteet kipeiksi. Penkki nousi silti päälle 200 kg:n ilman niskantakaapunnerruksia. Etupunnerrusta/vauhtipunnerrusta silti harrastelen, mutten siinäkään ota maksimi ykköstä enkä sarjoissakaan vedä loppuun asti. se kun ei palvele mun tarkoituksia.

Suositut

Back
Ylös Bottom