Jotenkin tuntu, et nekin oli ihan kujalla. Ehkä tulleet vaan äitiinsä.Eniten mä mietin millä ne on doupannu noi ipanat.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin tuntu, et nekin oli ihan kujalla. Ehkä tulleet vaan äitiinsä.Eniten mä mietin millä ne on doupannu noi ipanat.
Mutta on silkkaa tyhmyyttä luulla, että jääkaudet lopettanut ilmastonmuutos ja nykyinen ilmaston lämpeneminen johtuu samoista syistä. Näinhän toi Mikkonen viittasi...Tottahan tuo tavallaan on, onhan ilmastonmuutoksia ollut maapallolla
jo ennen ihmisiäkin :nusnus:
Mutta on silkkaa tyhmyyttä luulla, että jääkaudet lopettanut ilmastonmuutos ja nykyinen ilmaston lämpeneminen johtuu samoista syistä. Näinhän toi Mikkonen viittasi...
http://www.youtube.com/watch?v=EnueUCFw3bo&NR=1
Nina Mikkonen-komediaa....
http://www.youtube.com/watch?v=EnueUCFw3bo&NR=1
Nina Mikkonen-komediaa....
Tosin ei ole ihan uusi juttu, olen kuullut yli 30 vuotta sitten.Torttu, harppu ja korppu.
Naisen kolme vaihetta!
Voi olla että tota joutuu käyttämään jossain
Äsken sanoivat just Suomipopilla että 38000 EI ääntä olis jo annettu.Jos Iltalehden galluppiin on uskomista, niin sarja ei jatka. n.35 000 ääntä annettu joista 89% ovat jatkamista vastaan. Mutta toihan ei kerro vielä yhtään mitään.
Eipä tuo nyt mitenkään ihmeellistä ole. Julkisuusarvo näkyy suoraan tuloissa. Mitä enemmän kansa puhuu, sitä enemmän voi pyytää rahaa haastattelusta. Eipä Mikkostenkaan ohjelmaa olisi tarvinnut millekään tv-kanavalle kaupitella, jos siellä olisi vain normaali perhe puhumassa normaaleja asioita.Ihme hinku joillain pysya julkkiksina. Esim. tuksu ja nyt naa mikkoset. Jos ei keksita mitaan jarkevaa niin paastetaan suusta jarjettomyyksia - ihan vaan etta oltais julkisuudessa. Ei voi kun toivoa vaan mielenterveyden pikaista paranemista... toivoa tuskin tosin on. Kansa paattaa viime kadessa mita se haluaa nahda. Aina on tilaa kylahulluillekin.