Nina Mikkonen - mitä hittoa!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Ei saatana mitä skeidaa toi noiden ohjelma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en tajua vittuakaan noiden pointtia noissa jutuissa... Noi on kyllä rakastunut vaan omaan ääneensä ja puheeseensa. Puhutaan vaan siksi, koska se kuullosta fiksulta... Joka lauseeseen lisätään kaikkia täytesanoja ja eikä ees puhuta mistään.

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU taas mitä vittua toi ämmä puhu?!

Eniten mä mietin millä ne on doupannu noi ipanat.

Onkohan toi Nina noin rasittava kameroiden ulkopuolellakin? Puhuu kokoajan oman miehensäkin puheen päälle. Ärsyttävän konservatiiviset mielipiteet kaikista asioista. Non-stop valitusta aiheesta kuin aiheesta, mutta tämä kai on ohjelman pointtikin? Niin mikä tää intti teema on? :D

Ninalla oli vähän faktatietoa ilmastonmuutoksesta:

-"Aina on ilmasto lämmennyt. Vai oliko jääkaudella muka autoja ja tehtaita ja silti ilmasto on nyt tämä?"

Ninalla oli vähän faktatietoa ilmastonmuutoksesta:

-"Aina on ilmasto lämmennyt. Vai oliko jääkaudella muka autoja ja tehtaita ja silti ilmasto on nyt tämä?"

:offtopic: Tottahan tuo tavallaan on, onhan ilmastonmuutoksia ollut maapallolla
jo ennen ihmisiäkin :nusnus:

No ei mutta oikeesti, tähän sarjaan on pakko saada jatkoa. Kunnon vatipäitä koko perhe. :)

Toisella foorumilla oli joku kommentoinut:

Olen Myrskylästä

Ja muistan, miten eräs rouva tuli esim. perhekerhoon ja oli kovasti hyää kaveria kaikkien kanssa. Puhui kotiäitiydestä, mutta ei mitenkään hyökkäävästi.

Vähitellen alkoi systeemi muuttua: perhekerhossa ei saanut käydä perhepäivähoitajat (nuo kamalat naiset, jotka vievät lapsilta lapsuuden) eikä ne, jotka oli aikeissa palata töihin (kamalia uranaisia!) eikä muutenkaan kukaan sellainen, joka oli mistään eri mieltä.

Arvata voi, että hyvänpäiväntutut ja potentiaaliset ystävät katosi. Eihän kukaan ollut samanarvoinen (eikä saman arvoinen) kuin rouva. Kaikki olivat huonoja, tehneet vääriä valintoja, pilasivat lastensa tulevaisuuden.

Aika yksinäisiä siinä "linnassaan" nyt ovat, lapsille ei kelpaa kukaan kaveriksi ja kaupassakin käyvät pääosin muualla. Rouvan ehdottoma tupakoimaton keskusta-alue (myös kodit!) kun aiheutti sekin kansanliikkeen, vastustavan siis.

Ei taida olla kovin terve tulevaisuus noilla lapsilla. Ovat varmaan vielä teini-iässäkin kotona leikkimässä kahdestaan äitinsä kanssa, kun muut ikätoverit on natsien kasvattamia tai heidän isänsä ei ole vähintään reservin majuri. :dance:

Toi ohjelma saattoi hyvinkin olla typerintä mitä olen koskaan nähnyt.

Toinen "kuin kaksi marjaa" -havainto:

perhe0503SL_vi.jpg

farmer0kr7.jpg

Mikkosten maailmaa katsoessa tuli mieleen aikaisemmin päivällä tullut Simpsoneiden jakso. Patty ja rehtori Skinner tulivat hyvin toimeen keskenään, koska molemmat vihasivat samoja asioita. On kyllä aika kuluttava elämänasenne, jos kaikkea pitää käsitellä sen kautta, kuinka muut ihmiset ovat idiootteja tai kuinka asiat ovat olleet/ovat/tulevat olemaan huonosti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom