Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
AINA kun lähden autolla liikenteeseen, toistuu sama RAIVOSTUTTAVA ralli:

Auton ovet eivät kotipihassa ole lukossa, joten avaan oven ja istun ratin taakse. Siinä vaiheessa huomaan, että virta-avain on farkkujen etutaskussa ja sen saa sieltä ainoastaan A) nousemalla autosta tai B) taivuttamalla itsensä etupenkillä siltaan siten, että ulkopuolisesta näyttää kuin yrittäisin raiskata airbagin. Valitsen aina vaihtoehdon B.

Tämän jälkeen starttaan auton kyrpiintyneenä ja lähden ajamaan. Tässä vaiheessa muistan turvavyön. Ja tietysti sitä lukon vastakappaletta täytyy yrittää kaivaa sieltä penkin ja oven välistä, kunnes hiki kihoaa otsalle. Tässä vaiheessa odotan risteystä ja siinä pysäytän auton ja alan nykiä turvavyötä paikalleen, huomatakseni että vyö on jäänyt ovenväliin. :curs:

Kun lopulta pääsen jatkamaan matkaa, soi kännykkä ensimmäisen kerran. Sen olen tietysti laittanut -minnekkäs muualle kuin farkkujen etutaskuun. :david:

:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noista syömisäänistä/tavoista minäkin hermostun...
Tänne tuli aikoinaan uusi työntekijä, se megadesibeliaivastelija.
Oltiin kahvihuoneessa syömässä. Se lämmitti neljä kämppäriä mikrossa ja tuli sitten lautasineen minua vastapäätä.
Se KAUHEA maiskutus mitä se sai aikaan syödessään kita auki, nosti ihoni kananlihalle ja ärsytyskynnys laski niin, että meinasin pamauttaa oman lautaseni sen päähän. En sitä kerennyt tekemään, kun hän alkoi suoltamaan TOISESTA suupielestään MAKKARANKUORIA ulos!
Näky oli niin hirveä, että oli pakko syöksyä vessaan yökkäilemään.
Kun kerroin tuosta toiselle työntekijälle, niin hän vain totesi, ettei se vielä mitään, kun he olivat ravintolassa lounaalla yhdessä, tämä ko. tyyppi NUOLI lautasensa lopetettuaan syömisen... :eek:
Sitten vielä naureskeli päälle, että kastike oli NIIN hyvää... :rolleyes:

PMLats sanoi:
Mulla on kamala neuroosi kaikista niistä hirvittävistä äänistä, mitä ihmiset päästää syödessään.

Huh, kylmät väreet kulkee kun näitä ääniä ajattelee: Syödessä lonksuvat tekohampaat antaa tosi uskomattoman lisäefektin, toisilla on tapana lusikkaa/haarukkaa suuhun vielessään tehdä sellainen pitkä sluuuurrpp -ääni, nielemisestä lähtee sellainen glomp - kuin junanvessassa, erilaiset maiskutukset yhdistettynä edellisiin... hrr...

Pakko taas kitistä. Raivostuttaa ihmiset jotka ei voi ymmärtää että sitä hajuvettä/partavettä/dödöä ei tarvitse laittaa puolta saatikka sitten koko purkkia kerralla. Kiva kun ei pysty edes hengittämään kunnolla näitten törkimysten takia... (kuka tunnustaa...)

Tää on luultavasti :wanha: ja johtuu siitä että olen kädetön :david: mutta yksi asia tympii todella pahasti: Avaa Helposti Tästä -paketit. Mä vähän veikkaan että joku naisinsinööri on suunnitellut nää pakkaustekniikan mestariluomukset koska jokaisessa paketissa on erilainen logiikka jolla muovin saa repäistyä auki - tai sitten ei vaan pitää repiä veitsellä koko paketti kappaleiksi. Nytkin otin kaupasta vaihteeksi palvikinkkua evääksi ja yritin saada sitä saamarin muovia irtoamaan. No eipä tietenkään irtoa, repii sitä sitten reunasta, kulmasta, sisempää etiketin vierestä tai ihan mistä vaan. Tää on raivostuttavaa!

:wall: :curs: :itku:

P.S. Tomi, photoshoppaa mulle yleispätevät universaalit kompaktit makkarapaketin avausohjeet. Kiitos!

Mua ottaa päähän joskus, kun ei pysty päättämään miten tekisi jonkin pienen mitättömän asian. Esimerkiksi jos pitää tehdä joukko pieniä askareita ja yksikään tavoista ei ole selkeästi muita parempi, niin usein tulee mietittyä pitkään ja hartaasti keksimättä ihanteellista järjestystä, koska sellaista ei ole. Aikaa vaan tuhlaantuu pähkäilemiseen. :wall:

Välillä vituttaa suunnattomasti sellaiset ihmiset, jotka ulkona kävelevät parin metrin päästä roskisten ohi ja sitten heittävät roskat maahan. :curs:

Perässä kiinni ajavat. :curs:

protsku sanoi:
Tää on luultavasti :wanha: ja johtuu siitä että olen kädetön :david: mutta yksi asia tympii todella pahasti: Avaa Helposti Tästä -paketit. Mä vähän veikkaan että joku naisinsinööri on suunnitellut nää pakkaustekniikan mestariluomukset koska jokaisessa paketissa on erilainen logiikka jolla muovin saa repäistyä auki - tai sitten ei vaan pitää repiä veitsellä koko paketti kappaleiksi. Nytkin otin kaupasta vaihteeksi palvikinkkua evääksi ja yritin saada sitä saamarin muovia irtoamaan. No eipä tietenkään irtoa, repii sitä sitten reunasta, kulmasta, sisempää etiketin vierestä tai ihan mistä vaan. Tää on raivostuttavaa!

:wall: :curs: :itku:

P.S. Tomi, photoshoppaa mulle yleispätevät universaalit kompaktit makkarapaketin avausohjeet. Kiitos!
Ai vittu. Tulikin tosta mieleen kuinka vituttaa kun litran jätskeihin on kehitetty se uus "aivan vitun kätevä" systeemi, joka avataan silleen vittumaisesti joka puolelta repimällä, kun taas ennen ne sai avata vain päädyistä ja 100xhelpommin. Vielä enemmän vituttaa se, jos joku on saanu fyrkkaa tosta keksinnöstä.

kuuvertailut. "miksei osata parantaa flunssaa kun kerran kuussakin ollaan käyty" tai "miksi kaikki kynsileikkurit on niin paskoja, onhan sitä ihminen käynyt kuussakin, kyllä luulis et osais kunnon leikkuritkin rakentaa". huoh.

Meillä duunissa on vessoissa, keittiössä yms. sellaisia peltisiä käsipyyhelodjuja. Niissä käytettävän paperin laatu on hiljattain vaihtunut huomattavasti pehmeämmäksi. Uudet käsipyyhkeet ovat muuten oikein miellyttäviä, MUTTA: niitä ei saa sieltä vitun peltilootasta ulos, ilman että paperi joka saatanan kerta repeää. Tämäkään ei ole suuren suuri asia, mutta vituttaa suorastaan hysteerisesti.

VelttoV sanoi:
Miksi aina puhelin soi, kun olen vetelemässä nro2:seen suihkussa. Jos ehdin vastaamaan on poikkeuksetta soittaja on lehtimyyjä.

Korjattu :D. Otan osaa...

Joo. Mua ärsyttää ihmiset jotka käsittää asioita väärin ja kun/jos yrittää korjata ni ei voi kirveelläkään kuunnella edes vaan haluaa vankasti uskoa omaan "totuuteensa" :evil:. Sit ärsyttää ihmiset jotka arvostelee, tuntematta ihmistä tippaakaan. Kysymys kuuluukin millä oikeudella? Sit ärsyttää tää koko ärsytys-thread :D

En jaksanut kahlata koko threadia läpi, joten tää voi olla :wanha:
Mutta ylivoimaisesti valion maitorahka purkit. Että ottaa päähän kun joka kerta tota avatessa se pahvinen kansi repeää siten, että siihen purkkiin jää sellainen valkoinen paperi ja sitä pitää sit veitsellä leikellä pois. :curs:

Yksi kesto :curs: -aihe on kävelyllä vereslihalle hinkkautuvat sisäreidet. Pidemmillä kävelylenkeillä on aivan pakko käyttää housujen alla juoksutrikoo-shortseja. Mutta ei niitä voi laittaa päälle kun kaupungilla liikkuu -> jälleen yksi syy lisää välttää pitkiä ostosreissuja.

ZannaZ sanoi:
Korjattu :D. Otan osaa...

Joo. Mua ärsyttää ihmiset jotka käsittää asioita väärin ja kun/jos yrittää korjata ni ei voi kirveelläkään kuunnella edes vaan haluaa vankasti uskoa omaan "totuuteensa" :evil:. Sit ärsyttää ihmiset jotka arvostelee, tuntematta ihmistä tippaakaan. Kysymys kuuluukin millä oikeudella? Sit ärsyttää tää koko ärsytys-thread :D

Jaiks, en kuule onneksi suihkusta puhelinta. :rock:

Yksi hyvä joka tuli mieleen on valmiiksipilkotut leivät, hitto niitä ei saa _ikinä_ siististi irti toisistaan! Sapettaa kun leipä kymmenessä palassa paahtimessa :(

Ihmiset jotka ei käytä kiertoliittymästä poistuessaan suuntamerkkiä. Eli noin 90 % autokuskeista. Se ärsyttää joka ikinen kerta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom