Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Wombo sanoi:
Siis mä tarkennan nyt, että toi avatar on valokuva musta.:) Mutta kiitos ZannaZ näistä kauniista sanoista. Hyvä että joku tykkää karvasista eläimistäki:D Ja sä pääset ZannaZ mun signatureen halusit tai ei..

mua vituttaa ku jotq p3ll3t luulee pakkist joksi vidun deittinetix!111!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eugen sanoi:
mua vituttaa ku jotq p3ll3t luulle pakkist joksi vidun deittinetix!111!

Ja mua vituttaa tollaset tosikot jotka vetää herneen palot nenuun heti! Hei, vähän huumoria peliin... Ei kannata niin tosissaan ottaa... En mäkään :)

P.S. Ei herneitä tästä nenään sitten...

:piis: & :haart: vaan

-edit-
Mike sanoi:
Kotiin unohtuva puhelin aiheuttaa ylenpalttisen stressin siitä että nyt kukaan ei saa mua kii ja siellä on ainakin sata(100) puhelua tullut. Todellisuudessa kukaan ei mua ikinä kaipaa ja ainoa joka on soittanut on korkeintaan lehtimyyjä..

Niin totta niin totta! Mullakin tulee hirvee paniikki jos puhelin unohtuu matkasta. Tosi harvoin niin käy, mutta sillonkin kun käy ni hätä on mitä suurin... Hyvä ettei vessaan ota puhelinta mukaan että jos tulee vaikka tekstari sillä aikaa ku vääntää pa***a, puheluun nyt ei ehkä viitti vastata ... Nii ja voihan puhelimella pelata matopeliä aina :D

ZannaZ sanoi:
Ja mua vituttaa tollaset tosikot jotka vetää herneen palot nenuun heti! Hei, vähän huumoria peliin... Ei kannata niin tosissaan ottaa... En mäkään :)

P.S. Ei herneitä tästä nenään sitten...

:piis: & :haart: vaan

Gotcha. Arvaa olinko tosissani?

p.s. lähe rehveil?

En tiedä onko jo sanottu, mut kuitenki:

Jauhelihaa tai melkeenpä mitä tahansa paistelee pannulla ja jättää sen paistolastan(?) siihen johonki nojaamaan tukevasti pannua vasten. Menee vaikka jääkaapille hakemaan jotain tai vielä pahempaa on siinä vieressä ja se lasta tippuu lattialle. Ei JUMALAUTA :curs: , siinä menee hermo. Kaikki safka lastasta räjähtää lattialle neliökilometrin alueelle ja lasta menee täyteen kaikkea mitä lattialta nyt löytyy, vaikka jälkimmäinen ei niin vakavaa ole.

Sääsket inisemässä yötä myöten jossain päin huonetta. Ei vois v****maisempaa hommaa ollakkaan kun lähteä jahtaan niitä joskus 3 aikaan yöllä..

Amerikan Jeesus sanoi:
Sääsket inisemässä yötä myöten jossain päin huonetta. Ei vois v****maisempaa hommaa ollakkaan kun lähteä jahtaan niitä joskus 3 aikaan yöllä..

Varsinkin se ininä, jota ne pitää rassaa hermoja. Jos nukkumaan käydessä kuuluu pikkusenkään hyttysen ininää niin valot päälle ja se saatanan ötökkä pääsee hengestään. Sen perkeleen kaivan vaikka matonalta esille :curs:
Karmee hyönteinen.

Punkki kilpailee melkein samassa sarjassa. Onneks se ei pidä ääntä, on vain muuten inhottava löytää koiran turkista.

:offtopic: Kyllä muuten ZannaZ on flooditredin vaikutuksesta heittäytynyt aivan vauhkoksi. Herkimmillä on kyynel silmissä kun noita lukee. Ja ennen oli niin mukava ja asiallinen tytöntyllerö. Nyt kiroillaan, puhutaan eritteistä ja tod.näk. bukkake-jutut vain antavat odottaa itseään. Karskeimmat merimiehetkin punastelisi noita juttuja kuunnellessa. Ilmeisesti seura tekee sittenkin kaltaisekseen :rolleyes:

Lisää flooditredejä :hyper:

Amerikan Jeesus sanoi:

Meitsi antaa niitten purra niin loppuu se ininä siihen kun ovat niin täynnä verta etteivät enää lentämään pysty...

VilleO sanoi:
Lisää näitä vessavitutuksia: Itseä vituttaa suunnattomasti, kun kusemisen jälkeen yrittää ravistaa loput tipat molosta sinne pönttöön, niin aina sitä kusta jää sinne sen verran, että kun pistät sen hepin takaisin sinne housuun ja otat kaksi askelta, niin tunnet ihanan pienen lämpimän kusivanan juoksevan alas reittä aina nilkkoihin asti.

Ei muuta. :jahas:

Samama homma. Tätä ei nyt aina tapahdu, mutta vähintää kerran päivässä kuitenkin. Vittu! :down:

Garion sanoi:
Varsinkin se ininä, jota ne pitää rassaa hermoja.

Kannattaa alkaa harrastaa vaikka sukellusta (tärykalvot venyvät sopivasti) ja ammuntaa (tarvittaessa ilman kuulosuojaimia) niin eipä enää ininä vaivaa :D Nimimerkillä MITÄ SANOIT! AIJAA, KIRVESVARTTA!

Päivän kohokohta: Cokis light suoraan automaatista. Kuinkas ollakaan, automaatti imee viimeiset kolikot, huoltopalvelun tyttö on aivan sekaisin eikä tajua edes Suomea ja kuulostaa muutenkin elämäänsä kyllästyneeltä. Yhdestä rahan palautuksesta voi saada aikaan 4min36s puhelun, kun tyttö ei tajua, että haluaisin rahat takas enkä mitään Batterya sitä Cokis lightia korvaamaan. Työhuoneeseen kävellessäni sadattelen jo valmiiksi mielessäni, ja sitten joku 195cm pitkä, rasvatukkainen nörtti kiitää kulman takaa pullonpohjat silmillään, juoksee päältä eikä edes pyydä anteeksi. Ruhjottuna palaan työpöydän ääreen, laitan kofeiininpuutteessa tulitikut silmiin ja jatkan uppoutumista Bayesin kaavoihin ja todennäköisyysjakaumiin..

Tälläinen asia vituttaa minua vaikka ei nyt niin kummoinen ole:
Kun menet vessaan kuselle niin kansi on aina talon naisien takia alhaalla!

ps. Voi olla että naisilla on juuri toisinpäin :evil:

Selkää kutittaa aina. Miksi aina just selkää kun sitä on niin vaikea itse raapia. Persettäkin olis paljon helpompi raapia kun selkää, niin että miksei persettä voi kutittaa selän sijaan. Nytkin kutittaa tietysti taas ihan keskeltä selkää ja yritän jo totaalisen hulluuden partaalla yltää raaputtamaan vaan ei tunnu yltävän mistään kautta. Yes, tämä viivotin auttaa... :evil:

KelkanNaru sanoi:
Tän viikon iltatyttö..laadutonta kamaa. Takas maatilalle lypsyhommiin!

Joo, kelpais tuo ainakin mulle lypsyhommiin. Vastataan nyt näin kun tuo lyhyt ja ytimekäs p...sin ei kelvannut modeille ;)

Auki olevat tiskikaapin ovet. Kun mies ottaa sheikkerin tiskikaapista, niin molemmat ovet retkottaa selällään. Jos ne tönäisee kiinni, niin jouset vetää ne niin äkäisesti että kuuluu kauhea paukahdus. Siksi joutuu silleen hiljaa ja rauhallisesti laittamaan ne kiinni.
Eniten kuitenkin vituttaa se, että asia ylipäätään vituttaa mua. On nimittäin vielä tuoreessa muistissa oman äidin ikuinen valitus allekirjoittaneelle: "Miksei niitä kaapin ovia voi laittaa kiinni kun sieltä jotain ottaa...valivali..."
Ja minähän en ala muistuttaa äitiäni, enhän, enhän?!?!

esni sanoi:
Se, että kaikki shampoot jne. pitää aina noukkia suihkun lattialta, kun ei ole hyllyjä, mihin ne pistäisi.

Tämä kyllä vituttaa välillä suorastaan ylenpalttisesti. Samoin kuin se, että noukittuani shampoon, hoitoaineen ja suihkugeelin suihkukopin lattialta, yritän aina ängätä ne suihkun termostaatin päälle, vaikka tiedän etteivät ne siinä pysy -> KILINKOLIN MUKSISRÄISKIS -> taas vituttaa :curs:

Jugurttipurkkien suikaloituvat kannet ja tuolinjalan alle jäävät johto kohottavat myös täällä suunnassa verenpainetta.

Ehkä kaikista eniten vitutusta aiheuttaa kuitenkin oma laiskuus ja saamattomuus, joka ilmenee esim. siinä, etten useinkaan jaksa pestä sheikkeriä heti käytön jälkeen - ja sitten, kun on lähdössä salille ja pitäisi laittaa palkkarijauhot valmiiksi, niin molemmat shakerit ovat likaisina tiskipöydällä :curs: Tai siinä, että matot (kokonaista 2 kpl) ovat nyt maanneet ainakin kuukauden kasassa eteisen nurkassa, kun en ole saanut aikaiseksi käydä puistelemassa niitä. Tai siinä, että toisen kaiuttimen päälle on TAAS kertynyt romahtamaisillaan oleva pino vanhaa postia, mainoksia yms. kun en vaan saa käytyä niitä läpi ja roudattua roskiin. Tai... eiku nyt mä lopetan, ettei mene lopullisesti päivä pilalle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom