Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
rintafile sanoi:
Kun laittaa ruokaa, esimerkis pastaa kiehumaan tai pizzan uuniin, pitäs kattoa kellosta, koska ne on sinne tuikannu. Mä en jumalauta ymmärrä, kuinka mulle on niin vaikeeta muistaa, mitä se kello näytti. Mä oikein ajattelen, että nyt mä oikeesti katon sen kellon!
Tosi kumma juttu, itse muistan AINA monelta heräsin, menin nukkumaan, tein jotain yksilöllistä asiaa. Ne ajat vaan painuvat mieleen vaikka niillä ei ole tarkoitustakaan.
Mike sanoi:
Auton tupakansytyttimessä on jotain vikaa, kun sillä röökin sytyttää, jää röökistä noin sentin verran puruja siihen sytyttimeen kiinni ja siinä ne sitten käryää, itse rööki on täysin sammuksissa. Sitten kun se vituttaa, niin iskee toinen probleema, sytkä on AINA housujen taskussa ja liikenteessä lähes mahdoton sieltä kaivaa ilman kolaria.
Aina kun mulla ei ole tulta ja pitäis se tupakansytytin kaivaa, se ei IKINÄ toimi. Kenenkään autossa! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa suunnattomasti se, kun joku saatanan kyrpäpersekusipää oli parkkipaikalla ajanu meidän auton kylkeen, tehden siihen n. nyrkin kokoisen lommon ja 15cm mittaisen naarmun. Eikä tietenkään lommon aiheuttajaa mailla halmeilla, kun itse paikalle saavuin....saatikka mitään lappua....prkl :curs: :curs:
Saatana...jos joskus saan kiinni (mitä ei koskaan tule tapahtumaan) niin löytyis kyllä heti saunan takaa tilaa.... :curs:

Mariko sanoi:
Siis mulla on sellainen pomo, jolla on pakkomielteenä säätilan kommentoiminen joka kerta, kun sen näkee ensimmäistä kertaa päivän aikana.

Aina kun tulen töihin, kävelen pomon työhuoneen ohi ja JOKA IKINEN KERTA käydään seuraava dialogi...
Sano seuraavan kerran:

esim. "Moi, siellä sataa." niin tulee hiukan vaihtelua keskusteluun. :thumbs:

Dreamer sanoi:
Plussakortin kysely huoltoasemalla oli jo ennen ärsyttävää, mutta nyt ne keksi siihen vielä lisäkysymyksen!

Ne: "Onko plussaa, bonusta...?"
Minä: "Joo, tässä"
Ne: "Otatko bonuksen normaalisti vai alennus heti?"
Minä: " :curs: "
Heh.. mulla kävi melkein vastaava viime viikonloppuna. Ostin mäyräköiraa lauantaina ja se maksoi plussalla joku alta 10€ ja ilman 12€.

Myyjä: "Onko plussakorttia?"
Mä: "Odota niin katon... ei ole mukana."
Myyjä: "Jaa... no sillä olisi saanut 10€:llä"
Mä: "Just"
Myyjä: "Niin onko sitä korttia?"
Mä: "No ei ole! Myyttekö te edes sitä kaljaa ilman korttia? prkl!"
.
.
.

Lisäksi super-ärsyttävää on kun paskalla käydessä pommi aiheuttaa julmetun loiskahduksen ja hanuri on märkä ku perkele. Tolla päivä lähtee niin hyvin käyntiin, että...

Mike sanoi:
Miksi ne muuten kysyy sitä plussakorttia? Ei kai se niiltä pois ole jos jollain ei sitä ole? Vai saako kaupat ite sitten jotain spesiaalia hintaa tukusta kun on tarpeeksi bonuksia käytetty?
Kai ne koittaa vaan lassota porukkaa oman ketjunsa piiriin. Tarpeeksi kauan kun jankkaavat siitä niin moni kyllästyy ja hankkii sen kirotun kortin.

Tuskin on mitään bonuksia kaupalle, vaikka mistä noista aina tietää...

Ei sinänsä, saa sillä kohtalaisia alennuksiakin, mutta mua ottaa nuppiin yli kaiken miljuuna erilaista etukorttia tms.

Mike sanoi:
Miksi ne muuten kysyy sitä plussakorttia? Ei kai se niiltä pois ole jos jollain ei sitä ole? Vai saako kaupat ite sitten jotain spesiaalia hintaa tukusta kun on tarpeeksi bonuksia käytetty?

:offtopic: Tuskinpa saavat. Syy siihen, että plussa/bonus yms. kortteja niin ahkerasti kysellään, lienee ihan siinä, että kassahenkilöiden koulutuksessa painotetaan TODELLA voimakkaasti sitä, että jos joku ei oma-aloitteisesti tuota kanta-asiakaskorttia näytä, tulee sitä AINA kysyä (tai näin ainakin oli silloin, kun itse kaupassa työskentelin). Tämä taas johtunee ihan siitä, että (kuten joku jo arvelikin) pyritään haalimaan mahdollisimman paljon potentiaalisia asiakkaita oman (keskus)liikkeen piiriin, luulen mä.

Gillyanne sanoi:
...Tämä taas johtunee ihan siitä, että (kuten joku jo arvelikin) pyritään haalimaan mahdollisimman paljon potentiaalisia asiakkaita oman (keskus)liikkeen piiriin, luulen mä.
joku kiittää vahvistuksesta :)

Haalitaan lisää asiakkaita vittuilemalla niille potentiaalisille ehdokkaille? What evah...

Mutta se vituttaaa kun lämmittää mikrossa maksalaatikkoa, niin se maksaloora räjähtelee siellä mukavasti ja sotkee koko mikron, tai jos käyttää kupua, niin sotkee sen kuvun ja mikron lattian.

Rin Tin Tin sanoi:
Haalitaan lisää asiakkaita vittuilemalla niille potentiaalisille ehdokkaille? What evah...

:vieläenemmänofftopic: Meillä lienee sitten vähän eri käsitys vittuilusta - IMHO kohtelias "onko teillä plussa/bonus/kanta-asiakas-korttia?" kysymys ei tod. vittuilun kriteerejä täytä. Mutta ihan miten vaan... :rolleyes:

Proteos sanoi:
joku kiittää vahvistuksesta :)

Be my guest :)

Gillyanne sanoi:
:vieläenemmänofftopic: Meillä lienee sitten vähän eri käsitys vittuilusta - IMHO kohtelias "onko teillä plussa/bonus/kanta-asiakas-korttia?" kysymys ei tod. vittuilun kriteerejä täytä. Mutta ihan miten vaan... :rolleyes:
Joo, ei se munkaan mielestä vittuilua ollu esim. mitä henk.koht. sain osakseni kaupassa, mutta määritelmä "ärsyttävä jankkaus" voisi olla lähempänä totuutta. Eli vaikka tarkoitus on kaupan kannalta hyvä niin ajoittain toiminnalla saattaakin olla päinvastainen vaikutus.

Gillyanne sanoi:
Be my guest :)
sure ;)

Gillyanne sanoi:

Jos asiakkaalla ei vielä ole poonus-korttia niin voi hyvin olla ettei häntä kiinnosta sellaista hankkiakaan, syynä vaikkapa se ettei tarvitse kantaa lompakossa miljoonaa erilaista muovilirpuketta. Jos asiakasta ei siis kiinnosta kortti, eikä hän aio sellaista hankkia, niin kyllä se pikkuhiljaa vittuilun sävyn saa jos joka kerta sitä kysytään, yhtä hyvinhän voisi jokaiselta asiakkaalta kysyä "Oletko tänään juonut omenamehua?", "Omistatko hirvikiväärin?" tai "Oletko lukenut Sinuhe egyptiläisen?", varmaan yhtä kiinnostavia kysymyksiä nuo kaikki sellaisen mielestä jolla korttia ei ole ei tule, varsinkin kun kassalla on yleensä sellainen iso mainos niistä korteista että sen tajuaa kaivaa esiin jos sellainen on.

Ensin tuntui ettei itsea niin paljon muiden jutut
harmita (vrt. paha naapuri -threadi, jossa kerroin hullusta naapuristani), mutta tassa joitain toisten pakkislaisten ensin toteamia ikavia tapoja kanssaihmisilla :

(/start pakkis-quote)

- Se, kun joku käy kusella ja kusee suoraan sinne veteen ihan täysillä, niin että varmasti naapuriin asti kuuluu.

- Ärsyttävää myös kadulla, ovilla ja porteilla kun monta lylleröä estää normaalin reippaan kävelyn

- Pyyhkeen laittaminen naulaan jos siinä ei ole sitä lerpaketta

- Kengät eteisessä keskellä käytävää

- ihmiset jotka syovat suu auki tai maiskuttaen / neuroosi kaikista niistä hirvittävistä äänistä, mitä ihmiset päästää syödessään

- Avaa Helposti Tästä -paketit

- kasipyyhkeitä ei saa peltilootasta ulos, ilman että paperi joka kerta repeää

- nälkäisenä ottavat paahan kaikki asiat jotka ei ole täydellisesti

(/end pakkis-quote)

Ainoa oma vitutuksenaihe: kyyhkyset eli pulut vai miksiniitasanotaan. Inhottavia kujertajia ja jaloissa pyorijoita :curs: kaikki tapettava ! :curs:

Eli taidan olla aika normaali (?)

Siis voi vittujen kevät! Mä niin vihaan tätä. Riehut, ähkyt, puhkut ja karjut salilla ja hiki virtaa. Kiskot siinä semmoset väh. 2 litraa vettä koko session aikana sitten pukkariin ja palkkari naamaan, jossa siinäkin on varmaan 0,5 l vettä. Sitten ajelet kotiin 15-30min ja kun nouset autosta pihalla on sulla jo ni jumalaton kusihätä että ei paremmasta väliä. No sitten otat kassit takaluukusta jotenkin vängerrät taloon ja hissillä. Ja TOTTAKAI sen vihoviimeisen hissi tulo kestää kolme vuosisataa. Kun se vihoviimein tulee, tuntuu 12 kerrokseen matka ikuisuudelta. Jalat ristissä siellä manaat ja toivot että tää tuska pian loppuis. Juoksen hissistä ulos -> tappelen avaimen kaa että saan sen avaimenreikään eteiseen heitän kaikki kamat ja vessaan AAAHH, SITÄ TUNNETTA! Ihminen käy kusella miljoonia kertaa elämänsä aikana ja aina se tuntuu yhtä mukavalta :D. Mutta siis voi jumalaare kun on ärsyttävää toi joka kerta sama juttu salin jälkeen! Tarttis varmana hankkia kämppä jostain salin läheltä...

-edit- ajatus sademetsistä ja vesiputouksista ei helpota tilannetta :rolleyes:

Seuraavan kerran kun joku kysyy, miten mulla menee, mä mietin että miten ihan oikeesti menee ja vuodatan kaiken kysyjän niskaan. Mitäs kysyy jos ei halua tietää, hä? :D

Mike sanoi:

Yks syy miks sitä korttia kysytään on se, että kaikki ihmiset ei muista sitä kysymättä antaa, vaikka sen omistaisivatkin. Sitten ku oot rahastanu, ne muistaa et ai niin, olihan miulla tää plussakortti täällä. Sit joudut tekemään kuitinkorjauksen, ottamaan kuittikopion ja kirjottaan vihkoon miks oot korjannu ja mitä, eli menee aikaa ja energiaa (tai mikä parasta jos on yhtä pässi ku mie eikä muista miten se tehdään, ku istuu niin harvoin kassalla, ni joutuu kysyyn vielä neuvoakin ja se vasta kestää). Joskus kun aattelee et ei jaksa kysyä sitä pirun korttia, kun ostoksetki maksaa vaan 3 € eikä korttia näy, niin tottakai se asiakas tajuaa sitten myöhemmin, että plussat jäi ja eiku uutta kuittia kehiin.

Mullekin tuli joskus tommonen kortti hankittua, mutta en jaksa antaa sitä vaikka aina sitä kysyvät.

h_jones sanoi:
Yks syy miks sitä korttia kysytään on se, että kaikki ihmiset ei muista sitä kysymättä antaa, vaikka sen omistaisivatkin.

Ihanko totta? :D

Mä en kyllä koskaan muista antaa niitä kaiken maailman etukortteja, joita rahapussi on pullollaan, jos ne ei kysy niitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom