Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Työkaveri 1., joka aivastaa yht`äkkiä ja jumalattomilla desibeleillä, että hyppään tuolista kattoon ja sydän läpättää puoli tuntia lisälyöntejä jälkeenpäin.
Työkaveri 2., joka haisee aivan karseesti hielle ja vaihtaa/ostaa uuden paidan vasta kun toisten naamoista ovat nahat irronneet.

Kadonnut vessapaperirulla, tai hylsy löytyy pesukoneesta jotensakin pörröisten vaatteiden seasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missukka sanoi:
???? Ymmärrän että vituttaa, mutta kuinkas on mahdollista että se rulla sinne eksyy?

Sa se?
Itse epäilen, että kun se oli "väliaikaisesti" siinä koneen reunalla ja sinne on ladattu pyykkiä, niin...
Tämä vielä tapahtui talvella, jolloin pesussa oli villapaitaa sun muuta karheaa materiaalia. Oli siinä tarraharjalla töitä...

Nogood sanoi:
1. Kadoksisa oleva kake. Varsinkin kun yleensä kaikki muut mahdolliset kaket on siinä kätevästi esillä, niin just sen digiboxin, videon tjms. kake on kateissa.

Niin totta, perkele. 3 säädintä, ja aina se tarvittava näppien ulottumattomissa.

Purkinavaaja, perkele. Sen kerran, ku mä sitä tarviin, ni eihä sitä mistää löydy.

Pennut kaupassa, perkele. Sen kerran, ku mä oon puhelinta ostamassa, ni siihe ampuu lauma älyasteelaisia leikkimään kameraluureilla, ja niitä hätistelemään tulleella myyjällä menee viiko palata takasin, ku matkalla joku mummo kyselee neuvoa Internetin ostamiseen.

Kännääminen, perkele. Sen kerran, ku mä meinaan iha humalatilaan päästä, ni nukkumasa vetää pelin poikki jo alkuillasta.

Boxerit, perkele. Sen kerran, ku mä jalkoja teen, ni jo menee vähintää yhet pieneks. Minkä helvetin takia ei oo voinu ostaa niitä löysälahkeisia malleja.

Aamut, perkele. Sen kerran, ku mä aamulla herään, ja yritän suunnata töihi, ni ei tietenkää oo muistanu/jaksanu tehä illalla eväitä valmiiks. Väsyneenä väsäät jotai leipiä, ja kaatelet rahkaa isompaan purkkii, joista tietenki puolet leviää pitkin pöytiä. Luonnollisesti lusikka tahi Fun Light unohtuu paketista.

SniffDaddy sanoi:
:offtopic: Kyllä muuten ZannaZ on flooditredin vaikutuksesta heittäytynyt aivan vauhkoksi. Herkimmillä on kyynel silmissä kun noita lukee. Ja ennen oli niin mukava ja asiallinen tytöntyllerö. Nyt kiroillaan, puhutaan eritteistä ja tod.näk. bukkake-jutut vain antavat odottaa itseään. Karskeimmat merimiehetkin punastelisi noita juttuja kuunnellessa. Ilmeisesti seura tekee sittenkin kaltaisekseen :rolleyes:

Lisää flooditredejä :hyper:

AAHAHAHAAAA! :lol2: ...
Hyvä Sniffy :), sun täytyy liittyä V.I.P.iksi ja tulla vähintäänkin chattiin ellei peräti risteilylle asti :yllytys:

-edit-
"Ja ennen oli niin mukava ja asiallinen tytöntyllerö"
--> 0:-)

Juuri äsken(kin) tapahtunut:

Lähdet lenkille, laitat jalkaan verkkarit joihin solmit normi rusetin vyötärönaruun.

Lenkiltä kotiin, aivan helvetinmoinen pissahätä. Normi rusetin tilalle on ilmestynyt kuin taikaiskusta vähintään neloisumpisolmu kahdella kierteellä. Yrität pysyä rauhallisena, koska tiedät, että hermostumalla et ainakaan saa sitä ajoissa auki, tuskanhiki alkaa valua ja saksia ei näy missään.

Ikuisuudelta tuntuvan ajan jälkeen saat solmun auki ja kiitollisena ajattelet sekunnin verran, että nyt otat viimein koko narun housuista pois, avaat vyötärönauhan ja kiristät kuminauhan sopivaksi, ettei koko narua enää tarvitse. Kaiken edellämainitun unohdat kuitenkin välittömästi sen jälkeen, kun olet päässyt helpottamaan oloasi.

Samaa toistuu mulla lähes joka päivä.

Merkillisintä on, että näitä kidutusboasolmuja ei ilmesty koskaan silloin, kun olisi aikaa räplätä niitä auki, vaan ainoastaan silloin kun on kovin kiire saada housut jalasta.

Mariko sanoi:
Merkillisintä on, että näitä kidutusboasolmuja ei ilmesty koskaan silloin, kun olisi aikaa räplätä niitä auki, vaan ainoastaan silloin kun on kovin kiire saada housut jalasta.

No näinhän se on aina asiassa kuin asiassa :curs: :D

Mun ulko-oven edessä on pikkuinen matto joka on sellaista karheaa materiaalia. Mun sandaaleissa on tarrasulkemismekanismi ja joka perkeleen kerta kun olen ulos menossa, löydän sandaalit siihen mattoon tarrastansa kohtuullisen pitävästi kiinnittyneenä. :curs:

Suunnatonta raivoa aiheuttaa ihmiset jotka eivä tajua olla elokuvateatterissa hiljaa ja mässyttämästä eväitänsä suu kiinni. :curs:

En voi sietää kynsien naputusta esim. pöytään. Tai ihan sama, jokin pieni ääni joka jatkuu pitkään samanlaisena kiehauttaa meikäläiseltä hermot.

Kiire. Ihan sama minne olen menossa, vaikka leffaan, olen teatterilla jo puolta tuntia aikaisemmin. Sitten on hauska nauraa ihmisille kun ne tulee viime tipassa ja jäävät ilman lippua tai joutuvat jonottamaan. :lol2:

Töykeät ihmiset. Monesti vanhemmat, jo keski iän ylittäneet ei vaan osaa olla nuoremmille ystävällisiä.

Liikennevaloissa, kun joku Einari 55v tulee viereiselle kaistalle ja vilkaisee sua ja sun paskaa autoa nopeasti. Kun vihreät vaihtuu, Einari ampaisee matkaan tuli perseen alla. Einarin auto kiihtyy takuulla paremmin kuin sun. :curs:

Vessapaperi ei todellakaan tule sieltä seinän puolelta. Mulla on tapana käännellä rullat oikeinpäin ihan vieraissakin paikoissa. :D

Mua pännii aivan silmittömästi se että jos sattuu olemaan hermot kireellä niin rupeaa hampaat kirskumaan yhteen.. Asialle ei voi tietysti tehdä mitään muuta kuin hetkellisesti kunnes unohtuu jaa taas narskuu hampaat yhteen.. Mulla tapaahtuu tätä melkein joka yö ainakin kavereiden ja vanhempien mukaan.

Mua kyrsii lähinnä nää perusjutut:
-kuulokkeiden johto jää tuolin rullan alle
-lyön joka päivä vahingossa kyynerpään "hermo" pisteen johonkin
-aina koirankarvaa tummissa vaatteissa (dalmantialaisista lähtee sellasia valkosia piikkejä jotka ei lähe kirveelläkään vaatteista)
-maitopurkki jonka nokka ei aukee kunnolla
-hidastelijat yms. sössöt liikenteessä

aina kun vessapaperi jää kiinni kenkään niin se saa minut jostain kumman syystä raivon partaalle :curs: Ja aina kun kassalla kysytään "olikos teillä sitä plussakorttia" voi vittujen vittu :evil:

1. Vähintään kerran viikossa pitää säntäillä kotona siihen malliin, että potkaisee pikkuvarpaan johonkin kulmaan ja sattuu niin saatanasti.

2. Keski-ikäiset "tilaa mulle taksi tähän, siis tähän" miehet, jotka on tehnyt joka alan duunia vähintään 17 vuotta.

3. Lestadiolaisperheet jotka vaihtavat kuulumisiaan kaupan käytävällä, ettei millään mahdu ohi.

4. iltalehtien otsikot, jotka ovat harhaanjohtavia/paskapuhetta

5. B&K lehden artikkeleissa kummittelevat ruotsinkieliset tekstit :curs:

Kynsiä syövät ihmiset. Ensin järsitään sillai v**un ärsyttävästi että hampaat lipsuvat tasaisin väliajoin yhteen kalahtaen ja lopulta saadaan pehmennyt kynnenlipare orgastinen ilme naamalla irtoamaan.

Tekisi mieli kaivaa sakset esiin ja poistaa sormenpäät moisilta peukunlutsuttajaliianaikaisintissistävieroitetuiltalerssi-imureilta.

McLee sanoi:
5. B&K lehden artikkeleissa kummittelevat ruotsinkieliset tekstit :curs:

:curs: Varsinkin kun menossa mielenkiintoinen artikkeli niin sitten yksi pätkä on ruotsia! Tuota tuntuu vielä sattuvan joka lehdessä eli ei ole kovin satunnaista edes. Silloin kyllä ahistaa...

Bussissa jos joutuu istumaan käytävän puolelle niin sata varmasti ikkunanpuolella istuva haluaa nousta samalla pysäkillä kuin itse.

Eihän tässä mitään, muttakun se haluaa nousta jo ylös puoli kilometriä ennen sitä pysäkkiä tai vähintää ennen pahinta kaarretta, jolloin pitää taistella pystyssä pysymisen kanssa. Sitten joutuu vielä odottamaan ärsyttävän kauan ovien avautumista seisaaltaan ahtaassa tilassa. Aargh!

Mulla on kamala neuroosi kaikista niistä hirvittävistä äänistä, mitä ihmiset päästää syödessään. Itseni kun on tiukasti kasvatettu niin, että suu pidetään KIINNI kun syödään ja ei maiskutella. Voi jeesus kun joskus joutuu syömään semmoisessa porukassa, jossa joku mäiskyttelee suu auki, se litinä ja lätinä ja ällöttävä plötinä saa vatsan kiertämään. Ja edes kavereille tästä ei viitsi huomauttaa. Myös se ärsyttää, jos jollain ihmisellä kuuluu selvästi hampaiden "kalina" pureskellessa ruokaa, vaikka puuroa syö niin silti pitää purra niin perkeleesti ja kova kolina käy... Bussissa on matka pilalla jos joku teinixx mässyttää purkkaa/irtiksiä jossain lähipenkillä. AAARRGGHH!!! Ja leffateatterissa tietenkin kaikki ne maiskuttajat ja vitun karkkipussien rapistelijat. Mun mielestä joku leffateatteri vois järkätä hiljaisia näytöksiä, mihin ei saisi viedä ruokia tai juomia!!

Luultavasti myös meikäläisen suusta kuuluu syödessä jotain ääniä, vaikka pyrinkin mahdollisimman ääneti pureksimaan ja nielemään, mutta siitä huolimatta ÄRSYTTÄÄ :curs:

Plussakortin kysely huoltoasemalla oli jo ennen ärsyttävää, mutta nyt ne keksi siihen vielä lisäkysymyksen!

Ne: "Onko plussaa, bonusta...?"
Minä: "Joo, tässä"
Ne: "Otatko bonuksen normaalisti vai alennus heti?"
Minä: " :curs: "

Ja auta armias ku meet tankkaamaan, ni ei varmasti automaatti huoli ainoaa seteliäsi, vaan pitää käydä nostamas ja rikkomas ensi jossain. Tämä tietenkin silloin kun bensa on jo loppumas kesken ja pääset työntämään autoa. :curs:

Mua rupee vituttaan kun meen päivällä kylppäriin peseen käsiä/naamaa ja alat veivaan sitä hanaa auki niin eiköhän se hana olekkin jääny suihku asentoon (eukon jäljiltä) ja sukat kastuu ennen ku kerkee kääntää sitä v***n vipua :curs:
Toinen juttu joka mua ketuttaa on just kun joskus rankan työpäivän päätteeksi tekee mieli ottaa yks kylmä kalja niin eiköhän ne kaljat ole juuri sillon loppu ja kauppaan ei jaksa mennä. Sillon kyllä oikeesti meinaa keittää yli. :curs:

Yksi ERITTÄIN ärsyttävä asia unohtui.
Henkilöt jotka lipovat sormiaan lukiessaa kirjaa, monistetta, lehteä whateva..
Siis JOKA sivunkäännön yhteydessä sormet käy suussa. Hyi hitto.

Varsinkin kirjastossa tämä on iljettävää, mutta voiton vie jos tälläinen henkilö tulee kylään ja lukee minun lehtiäni ja lipoo ne täyteen sylkinesteitään. Kiva itse yrittää sitten lukea niitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom