Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään taas ihmettelin kassajonossa miten ihmiset yllättyy siitä että ostokset pitää maksaa. Eli siis kattellaan mitään tekemättä kun kassaneiti siirtelee ostoksia, ja sitten kun se sanoo loppusumman niin ruvetaan ettimään sitä kukkaroa.

Miten hankalaa on ymmärtää että ostokset pitää maksaa? Oli ottais bonuskortin ja pankkikortin/setelit käteen jo valmiiksi?? Tasarahalla maksajat vois kans painua vaikka mombasaan. Itte pistän 2€ pienemmät hilut sellaseen kurkkupurkkiin kämpillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään taas ihmettelin kassajonossa miten ihmiset yllättyy siitä että ostokset pitää maksaa. Eli siis kattellaan mitään tekemättä kun kassaneiti siirtelee ostoksia, ja sitten kun se sanoo loppusumman niin ruvetaan ettimään sitä kukkaroa.

Tuo asia on vaan niin helvetin ärsyttävää!! Pitää varmaan alkaa tästedes potkaisemaan jokaista joka hidastelee kassalla :D

Päinvastainen tapahtumasarja on kun seistään seteli kädessä kunnes on maksun aika. Sen jälkeen aletaan pakkaamaan niitä ostoksia kasseihin ja kuten arvata saattaa, tila ei aina riitä seuraavien ostoksille.

Päinvastainen tapahtumasarja on kun seistään seteli kädessä kunnes on maksun aika. Sen jälkeen aletaan pakkaamaan niitä ostoksia kasseihin ja kuten arvata saattaa, tila ei aina riitä seuraavien ostoksille.
Myönnän olevani just tuollanen. Tosin puolustellaan sillä että 90% ajasta siellä on avokki pakkaamassa. Sen 10% ajasta kun oon yksin kaupassa: kuitti allekirjotettu --> kortit ja lompakko takin taskuun ilman sovittelua, ruuat vauhdilla kassiin ja kortit autossa lompakkoon. Voi olla noin kerta sadasta, milloin joku joutuu minun takia odottelemaan..

Välinpitämättömät vanhukset! Vaikka en ole nuorukainen itsekään, niin välillä risoo. Teinit sentään osaavat käyttäytyä. Case kauppareissu salin jälkeen:

Etsin katseellani rahkaa kaupan kylmäkaapista. Yhtäkkiä huomaan liikettä silmäkulmassani ja refleksiomainen väistö pelastaa minut kohti heilahtavalta ovelta. Papparainen siinä kiskaisi oven rivakasti auki välittämättä siitä siitä, että se olisi osunut suoraan minuun. Katson pappaa hetken kummissani, ikään kuin anteeksipyyntöä odottaen, mutta hän vain kaivaa punaisen maitonsa ja lompsii pois.

Kassan tapahtumia voitte arvailla noista aiemmista posteista. Maksutapahtuman jälkeen mies käpsyttelee invapaikalle parkkerattuun autoonsa, jossa ei ole invatarraa.

Huulikiiltoon tarttuvat hiukset :curs: ja muutenkin se kun tuuli lennättää aina tukan naamalle.

Ratkaisuna olisi pitkä ponnaritukka, lyhyt kananpersetukka tai purkki lakkaa. Kaikki ihan huonoja vaihtoehtoja.

Hah, tosta tulee kyllä niin paljon raivoa :D. Samoin suihkun jälkeen kun rasvaa kasvot ja hiukset liimaantuu naamaan kiinni.

Mietin, että kuuluuko tämä vituttaa ankarasti ketjuun vai tänne, mutta kun tässä nyt ei ole mistään elämää suuremmasta kyse, niin pistetään tänne...

Eli ärsyttää tele-alan yritysten huonot huollot ja muutenkin palveluiden taso. Nettiliittymien palvelulinjoilla on tuntien jono ja kännykän korjauttaminen kestää kuukausitolkulla ("joo, se on vieläkin tehtaalla"). Kun työpäivät pyörii täysin tietokoneen ja kännykän välillä synkronoituvan kalenterin ympärillä, eikä lainakännykkä synkronoidu, niin tässä alkaa kokoukset ja tapaamiset unohtua. :curs: Ja ei. Paperikalenteri ei toimi.

Se kun kirjaston kirjoista taitellaan kulmat että muistetaan mille sivulle jäätiin. En omista kirjastokorttia enkä ole lukenu muutakun harjunpäät kirjoina, mutta pikkusisko harrastaa tota ja se vituttaa.

Vauva, joka jatkaa sontimista heti yhden ison lastin ja vaipanvaihdon jälkeen... Ja kaikki tämä aamulla ennen seitsemään, kun äiti ei ole vielä saanut aamiaistakaan...

illalla tietokoneen sammuttaminen, esim: Sammuta irc -> oletko varma?, Sammuta firefox -> Oletko varma?, Sammuta windows -> "OLETKO VARMA?",

Sipsin muruset ku kutittaa joka vitun paikassa ku istuu vaikka kankaisella tietokonetuolilla, en tiä mikä vittu niissä on mut vituttaa.

Ja ihmettelin oikeen kuinka monta kertaa käyn vessassa asioilla, pesemässä kädet, hampaat, naaman, niin pyyhe puuttu? se pistää vituttamaan

Aamulla kello 06.10 arkipäivänä herätys, koulu 8.15 - 16.30. Nukun aina ikkuna auki osittain ja se joka vitunpäiväinen lintujen tilitys " titityy " ja aamulla suihkuun meneminen kun pyyhkeitä ei löydä. Ei ole kunnon verhoja ikkunassa ja kun aurinkopaistaa niin se tekee nukkumisen tuskallisen kuumaksi peitto ja aurinko porottaa tätä listaa voisi jatkaa todella pitkälle :D

Et asu Suomessa? Tai muistelet viime kesää? Mulla on jo ikävä lintujen laulua ja auringon paahdetta..

Ihmisten marina syksystä, IMO parasta aikaa vuodessa.

Tulikuuma ruoka tai no niin kuuma ettei sitä voi niellä suuta polttamatta. Älytön nälkä ja sitten ruoka edessä, mutta sitä ei voi syödä! :curs:

Tulipahan mieleen, että eräs henkilö ärsyttää koulussa aika huolella välillä, vaikka onkin ihan semi-kaveri. Jos jutellaan muiden kavereiden kanssa esim. välitunnilla normaalisti sellasessa vähän piirin tapaisessa muodostelmassa, joka syntyy helposti jos on vaikka neljä tyyppiä siinä, niin tämä yks tyyppi tulee aina siihen mun viereen ja tunkee mun eteen. Oon aina vähän, että mitä vittua ku tyyppi tunkee siis aivan mun näköetäisyydelle suoraan eteen vaikka ihan hyvin vois tulla siihen vierelle. Sitten samalla tyypillä on se, että se ei voi antaa tilaa jos tulee vaikka mukaan "jutturinkiin" niin täytyy sit olla sen takana. Kaikkia kohtaan se on samanlainen, mutta ärsyttää kyllä tuollainen, vaikkei mikään kovin suuri asia olekaan.

Aamulla kello 06.10 arkipäivänä herätys, koulu 8.15 - 16.30. Nukun aina ikkuna auki osittain ja se joka vitunpäiväinen lintujen tilitys " titityy "
Toi lintujen laulu on muuten ihan helvetin ärsyttävää. Oon miettiny jonkun pienoiskiväärin hankkimista, jolla vois hätistellä vittuun ne tosta pihasta:evil:.

Mainokset, joissa on kielioppivirheitä. Esim. "Kahden farkun ostajalle T-paita veloituksetta." Ja kyseessä ei siis ole kaksi farmariautoa...

Mainokset, joissa on kielioppivirheitä. Esim. "Kahden farkun ostajalle T-paita veloituksetta." Ja kyseessä ei siis ole kaksi farmariautoa...
Totta, tänä aamuna muistaakseni luin Hesarista, että uuden Saabin ostajalle xx€:n metsästys_etu (joku varustepaketti). Suhteellisen kallista kuitenkin mainostaa Hesarissa, niin onkohan sinne järkeä päästää aivan tumpelot mainoksia väsäilemään. Ainakin henkilökohtaisesti katson aina kieroon kaikkia liikkeitä, joiden mainoksissa on idioottimaisia kirjoitusvirheitä kuten esim. yhdyssanavirheitä.

Minkä takia ihmisten on niin vaikea tervehtiä salilla? Kävin just salilla ja kun menin pukukoppiin, niin siellä oli yksi henkilö. Nyökkäsin siinä sitten tervehdyksen merkiksi, niin tämä ottaa kunnon tappajakatseen kasvoilleen ja katsoo kuin hullua. En nyt tarkoita, että kädestä pitäen pitäis salilla kaikkia tervehtiä, mutta mun mielestä ei ole mikään paha tapa jos esim. pukukopissa tervehtii nyökkäämällä sellaista tyyppiä, jonka on nähnyt siellä salilla jo monta kuukautta. Toiset kyllä tervehtii ihan ystävällisesti jopa ennen kuin itse kerkiää mitään tekemään.

Suositut

Back
Ylös Bottom