Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Toissapäivänä meinas pinna palaa kun olin menossa tankkaamaan autoa. bensa-asema oli molemmilta puolilta varattu, oikella, johon olisin helposti päässyt vain suoraan ajamalla jonottamaan (Bensansyöttö vasemmalla puolella autossa) oli joku vanha mummo just alottanu tankkauksen niin ajattelin sitten että tollahan menee ikuisuus, ja päätin mennä jonottaa vasemmanpuoleiseen hanaan. No siihen mun piti ajaa tankkaavan auton etupuolelle jonottamaan, jotta saan auton oikein päin sitten. Odotin muutaman minuutin, kunnes joku vanha ukko sitten päättääkin ajaa tankkaavan auton taakse odottamaan samaan hanaan vuoroaan, ja kun se paikka viimein avautui, hän tietysti ehti ensimmäiseksi mennä siihen. Jumalauta otti pattiin kun itse oottaa pitkän tovin ja sit tulee aivoton pappa eikä älynny tätä. Odotin sitten vielä pidemmän tovin jotta pääsis toiselle hanalle mummon viimein saatua tankattua... Ukolle meinasin sanoa pari valittua sanaa mutta en sitten kuitenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toissapäivänä meinas pinna palaa kun olin menossa tankkaamaan autoa. bensa-asema oli molemmilta puolilta varattu, oikella, johon olisin helposti päässyt vain suoraan ajamalla jonottamaan (Bensansyöttö vasemmalla puolella autossa) oli joku vanha mummo just alottanu tankkauksen niin ajattelin sitten että tollahan menee ikuisuus, ja päätin mennä jonottaa vasemmanpuoleiseen hanaan. No siihen mun piti ajaa tankkaavan auton etupuolelle jonottamaan, jotta saan auton oikein päin sitten. Odotin muutaman minuutin, kunnes joku vanha ukko sitten päättääkin ajaa tankkaavan auton taakse odottamaan samaan hanaan vuoroaan, ja kun se paikka viimein avautui, hän tietysti ehti ensimmäiseksi mennä siihen. Jumalauta otti pattiin kun itse oottaa pitkän tovin ja sit tulee aivoton pappa eikä älynny tätä. Odotin sitten vielä pidemmän tovin jotta pääsis toiselle hanalle mummon viimein saatua tankattua... Ukolle meinasin sanoa pari valittua sanaa mutta en sitten kuitenkaan.

En tiedä asiasta enempää mutta olisiko seuraavalle huoltsikalle ollut paljonkin matkaa?
Vai olitko ns. Tienpäällä eli huoltsikat harvassa?

Naapuri, jumalauta joka kerta kun lähtee minne vaan ja koska vaan hän on pihalla ja tulee juttelemaan ja kun juttelu päättyy onkin jo aamu. On niin saatanan ärsyttävää kun ei voi minnekkään lähteä ilman että on "pakko" jäädä juttelmaan jonnenjoutavista asioista. :jahas:

Tämä on käyny itellekki. Kylläpä oli lähellä, etten hypänny autosta ja menny karjumaa 40v rouvalle päin naamaa:david::D

Perunavarpaan lyöminen ihan mihin tahansa, tässä tapauksessa pöytään.

En tiedä onko tämä nyt ärsyttävää vai surkuhupaisaa, mutta nationalistiset kahakat youtuben kommenttiketjuissa.
"maybe you should have stayed out of Vietnam..."
"FUCK YOU YOU FUCKING RUSSIAN COMMUNIST FUCKING SHIT THE USA SAVED YOUR ASS AND THE WHOLE FUCKING WORLD AND WE ACTUALLY WON IN VIETNAM BECAUSE WE OCCUPIED IT YOU STUPID COMMUNIST FUCK!!!!1!11!!!!"

fan-boyt ikään, kokoon ja aiheeseen katsomatta ovat vittumainen ilmiö.

En tiedä teistä mutta ainakaan minulle ei tuota kovin suurta nautintoa istua aamulla jääkylmälle vessanpytylle..

Vedä sähkö siihen ja ajastimella lämmitys :D

Pyöröovet ja liiketunnistimilla toiminvat hitaat ovet. Yksinkertainen asia pitää tehdä mahdollisimman vaikeaksi ja hitaaksi! :curs:

Kun lasit kastuvat lenkillä sateessa, eikä näe eteensä niiden kanssa tai toisaalta sitten ilmankaan niitä :curs:. Vastatuuli on myös raivostuttavaa, etenkin sateessa (joskin se lisää ehkä asteen verran treenin tehokkuutta). Piilolinssit pitäisi varmaan taas uusia niin näkisi eteensä.

On myös noloa, kun kaupassa ostaa käteisellä jotakin ja joutuu maksamaan suurehkon summan jollain 20 senttisillä mummojen tapaan, samalla kun tuntee ihmisen kärsimättömät katseet kohdistuneena itseensä ja lähes kuulee niiden vitutuksen. Siksi oman rahapussin kolikkotasku pursuaakin pikkuhiluja joita ei tule usein käytettyä.

Kun lasit kastuvat lenkillä sateessa, eikä näe eteensä niiden kanssa tai toisaalta sitten ilmankaan niitä :curs:. Vastatuuli on myös raivostuttavaa, etenkin sateessa (joskin se lisää ehkä asteen verran treenin tehokkuutta). Piilolinssit pitäisi varmaan taas uusia niin näkisi eteensä.
Tuuli ottaa kyllä päähän. Varsinkin sellaiset tuulenpuuskat, että välillä tuntuu ettei liiku ollenkaan ja sit hetkeks tulee helpotus ja sit taas tuuli pysäyttää liikkeen. Eikä kuulokkeistakaan kuule mitään kun suhisee.
Sateella tykkään tosin lenkkeillä, tulee jotenkin sellainen man against nature fiilis siinä ja antaa voimia :)
Tosin mulla ei ookkaan laseja.

Se vituttaa ihan perkeleesti kun raahaan kuukausien pulloja kerranki kauppaan niin on koko kaupunki tietty lauantaina kaupassa ja pulloja palauttamassa, sitten ne paskat vehkeet menevät tukkoon ja saa ootella monta kymmentä minuuttia että joku kyrpänaama tulee naama norsunvitulla tyhjentään niitä tonkkia, ei vissiin huvita lauantaina enää töitä tehdä. Tänään tapahtui näin kahdesti, lopulta kyrpiinnyin niin että jätin 3 kassia kaljapulloja lojumaan lattialle kun eivät kelvanneet takanani olevalle jätkällekkään palautettavaksi. :curs:

Perseen hikoaminen, mistä helvetistä johtuu että näin syksyn tullen perse hikoilee kuin sika.

Perseen hikoaminen, mistä helvetistä johtuu että näin syksyn tullen perse hikoilee kuin sika.

:lol2: Sama vika, ihan vitun rasittavaa.. Sama pätee myös jalkoihin. Kesällä ei koivet hikoo mutta heti kun ilmat jäähtyy niin työpäivän jälkeen kun ottaa kengät veke.. voe helvetti sitä sukkamehun löyhkää.. :urjo:

Se kun yrittää erottaa reissumiehen puolikkaita toisistaan ja se keskusta jääkin siihe paikoilleen ja leipä repeää!

Toinen on toi että tekee uunissa safkaa eikä ikinä muista väistää niitä höyryjä jotka sieltä puskee.

Eikö niitä hemmetin katukiveysten madalluksia voisi tehdä kunnolla ja madaltaa ne alas asti? Tai tökätä asfalttia "luiskaksi" kiveyksen eteen, kuten joissain paikoissa?

Ärsyttää myös uudenlaiset ajohidastekorotukset, sellaiset "ohuet" ja terävät. Mukava ajaa pyörällä.

nuohoojan mielestä takassa ei saa polttaa kuin paavin siunaamaa seetripuuta täydenkuun aikaan tai piippu kärsii, hammaslääkärin mielestä puolestaan ei saisi juoda kuin vettä ja syödä vehnäjauhoja, ja näitäkin mielellään vain kerran kuussa.

Mielestäni on huvittavaa että näiden kahden ammattikunnan mielestä ei saisi oikeastaan tehdä mitään, kieltoja kyllä tulee muttei kerrota mitä SAA tehdä. Tai ainakaan minulle eivät ole koskaan kertoneet.

edit: ei siis sillä että näitä ihmisiä mitenkään inhoaisin, mutta kun aina kaikki kielletään. Vähän sama kuin automekaanikko sanoisi ettei autolla saisi ajaa lainkaan tai se menee rikki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom