Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmisten marina syksystä, IMO parasta aikaa vuodessa.
Kesälomat loppuu. On kylmä. Vettä sataa. Aamulla aikaisin töihin mennessä on vielä täysin pimeää ja lämpötila nollassa, sitten saa kyttäillä että onko motarilla mustaa jäätä.

Revipä tuosta sitten paras vuoden aika..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myös synkät talvipäivät on syvältä
Aamulla 8.15 kouluun (pimeää) koulusta pääsee 16.15 (pimeää) Juuri se valoisin aika ollaan koulussa neljän seinän sisällä opiskelemassa... :curs:

Tulipahan mieleen, että eräs henkilö ärsyttää koulussa aika huolella välillä, vaikka onkin ihan semi-kaveri. Jos jutellaan muiden kavereiden kanssa esim. välitunnilla normaalisti sellasessa vähän piirin tapaisessa muodostelmassa, joka syntyy helposti jos on vaikka neljä tyyppiä siinä, niin tämä yks tyyppi tulee aina siihen mun viereen ja tunkee mun eteen. Oon aina vähän, että mitä vittua ku tyyppi tunkee siis aivan mun näköetäisyydelle suoraan eteen vaikka ihan hyvin vois tulla siihen vierelle. Sitten samalla tyypillä on se, että se ei voi antaa tilaa jos tulee vaikka mukaan "jutturinkiin" niin täytyy sit olla sen takana. Kaikkia kohtaan se on samanlainen, mutta ärsyttää kyllä tuollainen, vaikkei mikään kovin suuri asia olekaan.
Tuollainen on just ärsyttävää. Yks työkaveri on palavereissa sellainen, että jos minä alan jotain puhumaan niin tämä alkaa hirveen kovalla äänellä kailottamaan samaa asiaa mun puhumisten päälle. Samoin jos minulta kysytään jostain asiasta mitä minä olen hoitanut, tämä alkaa kailottamaan mun tekemisiä. :david:

Tuohon vuodenaika asiaan. Olen myös sitä mieltä, että syksy ja talvi mukavinta vuodenaikaa.

Se, kun vessan hyllyllä on liian monta samankaltaista purkkia ja purnukkaa ja valikoi huomaamattaan väärän.

Nimimerkillä sheivausgeelit hiuksissa hiuslakan sijaan:jahas:

Fillaroitset kaikessa rauhassa, kun joku hätäisempi polkee ohi ja heti kanssasi samaan linjaan palattuaan niistää nenänsä räänlennätysmetodilla. Seurauksena jonkun turilaan limat kivasti spreijattuna päällesi.

Parkkeeraat pyöräsi väljästi, mutta kun tulet noutamaan ajokkiasi, se on saarrettu noin sadalla konkelilla. Ympäröivät fillarit on tikutettu tietysti niin tiukkaan, ettet pääse hakemaan omaasi pois ilman massiivista raivaus- ja uudelleensijoitteluoperaatiota.

Se, kun vessan hyllyllä on liian monta samankaltaista purkkia ja purnukkaa ja valikoi huomaamattaan väärän.

Nimimerkillä sheivausgeelit hiuksissa hiuslakan sijaan:jahas:
Ihan muuten vinkkinä, että liukuvoide- ja kylmägeelituubi voivat myös muistuttaa toisiaan erehdyttävästi.

Nimimerkillä kisamatkalla kaikki tarpeellinen.

World Visionin "Ryhdy kummiksi!" -mainos

"Piretähän me isoot huolta pikkuusista" ja kolme neekerimuksua tuijottaa. Koko ajan silmissä tämä iso mainos :wall: NettiPravdassa aina esillä.

Mummot: jumalauta näitä norsuja jotka ei ymmärrä miten pyörällä liikutaan.

Esim. Silloin kun on kiire eikä millään haluais pysähtyä, ajaa ihan normaalista pyörätiellä, oikeassa laidassa, horisontissa siintää mummeli VÄÄRÄSSÄ laidassa, no ajattelee että se tajuais tässä lähempänä väistää mutta ei, siinä vaan väen vängällä ollaa laidassa. Sitte joutuu pysähtymään.

tai esim. sama juttu mutta se päättääkin väistää kun minä väistän.

vielä yksi.. Alikulkutunneleissa on ihan selvät merkit kummassa laidassa ajetaan pyörällä/tai kävellään, sieltä tulee joku kiimanen lyllerö väärää laitaa vastaan, kerran oon törmänny semmoseen ku tuli väärää laitaa vastaan, jäi pieni kolo mummon koriin ku nyrkki osu siihen(en tiiä miten mutta rystyset aukes), mummo 4 voltilla perseelleen ja sitte se alkaa märiseen liikenne säännöistä... kun lyllerö on saanu juttunsa loppuun hän odottaa että pyydän anteeksi ja laitan pyörän taas kulkemiskuntoon (siis lokarit oli ihan kierosa, kettinki ja penkkiki piti kääntää suoraan, ja se kori oikua (silläki niin vitusti väliä pyörän kulkemiseen) en kummiskaan pyytänyt anteeksi häneltä kun vitutti niin paljo

Se kun olet pyörällä käymässä jossain helvetin kaukana kotoa, lähdet siitä sitten kotiin päin ja huomaat että pyörän takakumi on tussu... Voi sitä vitutuksen määrää :curs:

Kyylääjämummot. Juuri ne jotka ryntää ikkunaan kyyläämään naama norsunvitulla kun kuulevat että ajat kerrostalon pihaan, tai aamulla paukautat alaoven kiinni. Eniten vituttaa jos on oikeesti jotain tekemistä sielä pihalla ja mummot kyylää tunnin putkeen että mitä se nyt tekee. Vittu.

Kyylääjämummot. Juuri ne jotka ryntää ikkunaan kyyläämään naama norsunvitulla kun kuulevat että ajat kerrostalon pihaan, tai aamulla paukautat alaoven kiinni. Eniten vituttaa jos on oikeesti jotain tekemistä sielä pihalla ja mummot kyylää tunnin putkeen että mitä se nyt tekee. Vittu.
Noi on kyllä saakelin ärsyttäviä, kerran ajoin talon eteen kadun varteen parkkiin ja huomasin että naapuritalon pihalla mummo pysähtyi ja kääntyi kyyläämään. Istuin hetken autossa järjestellen levyjä ja kun tulin ulos oli mummo vieläkin kyyläämässä. Otin tavarat takapenkilta ja mummoa vieläkin kiinnosti niin käännyin mummoa kohti ja jäin tuijottamaan, kyllä se vihdoin tajusi jatka omaa olematonta elämäänsä.

Toinen on kyylääjä papat joilla pakko puuttua kaikkiin asioihin, kerran yksi pappa tuli valittamaan että pidän autoa heidän pihallaan(parkkipaikka menee ikäänkuin kahden talon alueella). Ja kun siinä naureskelin vaan papalle niin vänkäsi että autoni on sellaisella paikalla jossa ei edes autoa saa pitää. Oli sitten kutsunut jopa isännöitsijän katsomaan ja tuli postissa siirtokehoitus koska auto haittaa kuulemma pihatöitä. No ei siinä mitään, on tuolla tilaa autoaan pitää, mutta se periaate ärsyttää että nykyään siinä porukka pitää aivan samalla tavalla autojaan ja vielä samat autot siinä aina. Melkein tekisi mieli ihan vittuillakseen soittaa isännöitsijälle että eivätkö nämä autot haittaa pihatöitä.

Pakastimen ovi ei aukea kunnolla ilman, että joutuu siirtämään pöytää/tuolia. Lisäksi johdot menee miten sattuu, nekin on aina välillä oven tiellä. NIIN ärsyttävää ottaa pakastimesta mitään :curs:

Toinen on kyylääjä papat joilla pakko puuttua kaikkiin asioihin, kerran yksi pappa tuli valittamaan että pidän autoa heidän pihallaan(parkkipaikka menee ikäänkuin kahden talon alueella). Ja kun siinä naureskelin vaan papalle niin vänkäsi että autoni on sellaisella paikalla jossa ei edes autoa saa pitää. Oli sitten kutsunut jopa isännöitsijän katsomaan ja tuli postissa siirtokehoitus koska auto haittaa kuulemma pihatöitä. No ei siinä mitään, on tuolla tilaa autoaan pitää, mutta se periaate ärsyttää että nykyään siinä porukka pitää aivan samalla tavalla autojaan ja vielä samat autot siinä aina. Melkein tekisi mieli ihan vittuillakseen soittaa isännöitsijälle että eivätkö nämä autot haittaa pihatöitä.

Joo, kyllä ne on ne papat eikä mummot. Yläkerran äijä kyttää ikkunassa AINA kun lähdet autolla pihasta (jos sattuu olemaan kotona). Huomauttelee varsinkin lapsille siitä ja tästä, ei saa pelata palloa, ei saa juosta, ei saa sitä eikä tätä, vaikkeivat riko talon järjestyssääntöjä millään lailla.

Aikoinaan kun asuin Kalevankadulla, joka on siis melkoisen kapea katu ja vastapäisiin ikkunoihin näki ainakin siitä kadun loppupäästä hyvin, asui mua vastapäätä mummo joka kyttäs mua joka helvetin kerta kun poljin kuntopyörällä naama ikkunaan päin. Koko sen ajan kun poljin, ja joskus saatoin tunninkin vetäistä :D

Se, miten sain kuntopyörän mahtumaan 19m2 asuntoon, on jo toinen tarina :rolleyes:

Mullekin tuossa naapurin mummo narisi eilen roskakatoksen suojista, kun olin lähdössä töihin. Jotain se vissiin puhui lehtien haravoinnista tai jostain muusta, en kuullut enkä saanut selvää. Sillähän sitä aikaa olisi kun eläkkeellä kerran on ja maassa olevat lehdet häiritsee.

Nykyautot. Jäi parkit päälle ja akku tyhjeni täysin. No eipä siinä mitään, laturi vaan kiinni ja venailua.

Mutta sepä ei enää riitäkkään nykyautolle. Vanha vm. -85 mazda 626 ei olisi milloinkaan mennyt siihen kuntoon akun loppumisesta että olisi pitäny huoltamolle viedä. Kun akku oli täynnä, jurnuttelin siinä starttia jonnin aikaa ja viimein lähti käyntiin.

Seuraavaksi autossa oli seuraavat oireet:
1) auto sammui liikennevaloissa itsekseen... siis stallas vaan yhtäkkiä.
2) tyhjäkäynnin kierrokset alhaalla. Sammui itsekseen.
3) Kesken moottoritieajon nelosvaihteella auto sammui yhtäkkiä. Onneksi 80km/h vauhdissa niin sai saman tien moottorikäynnistettyä. Ei siis tuo sammuminen riippunu yhtään kierroksista, yhtä hyvin sammui tyhjäkäynnillä kuin 3500 rpm:ssä.
4) Ei startannu kuin pitkällä 'junnaamisella'.

Elikkäs se jokin tietokone tuolla konepellin alla oli nollautunu, kaikki säädöt päin vittua. Piti viedä huoltamolle, jossa iskivät tietokoneella uudet säädöt ineen, kesti noin 15min; laskuttivat 300€. Auto hyrrää nyt taas hyvin, mutta vituttaa tollanen kun ei mitään pysty enää itse korjaamaa. Heti pitäis laittaa läppäriä tjsp. kiinni moottoritilaan. :curs:

Akun vaihdon yhteydessä pitäis laittaa ensin kuulemma 9v paristo kiinni akkukaapeleihin ettei se tietsikka nollaa itteään. Saatana mitä paskaa.

Katti ei varmaan tykänny hyvää tuosta vauhdista käynnistämisestä?
Ikinä kuullutkaan mistään paristovirityksestä, ajatko ranskalaisella? Niissä kun tuntuu kaikki olevan mahdollista.. :D

Kun jotain tapahtuu niin suomalainen on tomera. Suomalainen laittaa caps lockin päälle ja lähtee päivitellen parantamaan maailmaa.
Maailman ärsyttävin asia ovat capslock-päivittelijät jotka ovat ensimmäisessä kieltämässä kaikkea, tai toinen aste, pitämässä hätäkokouksia. Pyssyt paukkuu, big fucking deal? Ei se maailma isoilla kirjaimilla ja kauhistelulla siitä parane.

Nyt sitten joku näsäviisas yliempaattinen caps lock -sankari sanoo että minä päivittelen. Paskan vitut, minä totean että empatiansekainen maailmanparannusvimma isoilla kirjaimilla on ärsyttävä asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom