Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mikrokupu. Ai että, mutta siinä on riemastuttava keksintö. En tiedä miksi, mutta mä revin tollasista aina ihan hirveät pultit. Heitän sapuskaa lautaselle ja olen lykkäämässä sitä mikroon, mutta ei, edessä on joku hel...in kupu mikä pitää ottaa ensin pois. Ja sama juttu monta kertaa päivässä. Kaiken lisäksi se pitäisi laittaa vielä lautasen päälle takaisin, mutta arvatkaa laitanko.

Eikä siinä vielä kaikki. Lisäksi se kupu saa koko lautasen niin kuumaksi, että pitäisi olla patalaput käsissä kun otat lautasta pois mikrosta. Niin monta kertaa olen näppini polttanut lautaseen, että saa vähitellen riittää.

Eihän tossa koko keksinnössä ole mitään järkeä. Heittäisin sen niin pitkälle metsään kuin suinkin lentää, mutta kun sekään asia ei ole tietenkään mun päätettävissäni. AAARGH! Hajoo!
Tää on niin totta. Pienestä saakka vältellyt tota kupua. Vihaan sitä aivan järkyttävästi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yle TV 1&2. Niin rasittavaa kun katsoo jotain ulkomaalaista ohjelmaa ja sit ei toimi tekstit. Ja sit kun ne toimii ja kattoo vaikka ohjelmatietoja, niin saa taas ootella jonkun aikaa et tekstit tulee takas. Menee välillä hermot siinä.

Imuroiminen lämpimällä kelillä. Pelkkä tanktoppi ja verkkarit päällä, mutta siltikin hikoilen vielä jälkihikeä kuin pieni sika.
Arvaa vaan millasta oli pestä pari viikkoa sitten ikkunoita, kun aurinko paistaa päin. Hikoilin kuin suuri sika.

Onko Arabian 24h halpista? Meillä ei muita olekaan.

Edit: Niin, ei ne muuten kuumaksi tulekaan, mutta mikrokupu kun kerää kaiken vesihöyryn sisäänsä ja osa tietysti tulee siihen lautaselle, niin lämpiäähän se.

Mulla oli joskus sellasia tosi rumia ja halpoja lautasia, jotka kuumui aina niin tulisiks ettei pystyny moneen minuuttiin paljain käsin koskemaan.. ilmeisesti lautasen valmistusmateriaalissa oli siis paljon nestettä tai jtn.

Mua ärsyttää se ku menee suihkuun, ja aina kun sen suihkun laittaa päälle ni sieltä ihan ensimmäisenä lentää jäistä vettä päälle. Pitää siinä sitten pomppia pitkin kylpyhuonetta ja odotella että vesi lämpenis.

On. :D Se on vaan äärettömän hauskaa, kun itseä vituttaa, ja tuijottaa toista silmä kovana niin kauan että sen on pakko katsoa pois. Yhden kerran, siis vain YHDEN, olen hävinnyt tällaisen "kisan" eräälle vanhemmalle häijykatseiselle naishenkilölle. :dance:

Taa on kylla ihan mysteeri mulle.. mutta on ollu ikina tasan yks tuijotuskisa ja voitin sen lopulta, mutta kysyin itseltani etta oliko siina mitaan jarkea. Mulla ei varmaan ikina oo sellaisia aggreja iskeny paalle kun se tuijotuskisa. Se oli jotain aivan kasittamattoman arsyttavaa. Oliskohan kesto ollu 5 minuuttia, mutta tuntui suorastaan ikuisuudelta. Ja siis ilman mitaan jarkevaa syyta. Heppu oli varmaan ihan loistotyyppi normaalielamassa, mutta.... Ja ennenkun joku alkaa urputtamaan voisin lisata etta olen viimeisen paalle elaman rennosti ottava tyyppi joka ei suutu juuri mistaan. Miten tollainen voi herattaa sellaisen reaktion muistuttaa miten primitiivisia silti olla vaikka ollaankin "sivistyneita".

Vinoon niitatut A4-pinot. Siis pikkuisen nyhtää kun työkaveri tuo jonkun parinkymmenen sivun muistion, kaikki paperit on vinossa ja niitti lyöty suurin piirtein keskelle paperia. Olisiko vaikeeta kopauttaa sitä nippua pari kertaa pöytää vasten että ovat edes sinne päin?

Mitä mä valinta, tänään alkaa loma...

Jos on remontoimassa ja pitäs mitata tavallisella rullamitalla vähänki pitempää väliä nii se hemmetin mitta aina taittuu just ku on saamassa sen mitan toisen pään paikallee...

Kaikenlaiset paskat palomuuri/virusestosoftat Windowssissa, kun niitä ei saa sitten millään pois koneelta. Asensin kokeeksi virtuaalikoneeseen Kasperskyn suojasysteemin ja nyt se vain vittuilee, ettei oikeudet muka riitä sen poistamiseen.

Ihmiset joiden maailmassa kaikki kritiikki on sitä että asettaa itsensä alkuperäisen jäljen edelle. Jos kritisoin elokuvaa, en tarkoita että olisin itse osannut tehdä asiat paremmin, vaan että toivon että asiat olisi tehty paremmin. Sama pätee kaikkeen muuhunkin. "No mikset ite tee paremmin jos kerta osaat" on ihan vitun raivostuttava näkökanta mihinkään.

Ja se etten osaa ilmaista asioita niin hyvin kuin pitäisi. Tämänkin olisi joku toinen kirjoittanut nopeammin ja helvetisti selvemmin tässä ajassa ja tällä jäljellä millä minä tämän rustasin.

Sääennusteet ei ole pitäneet paikkaansa kovinkaan usein, ainakaan täällä päin. Onko kukaan tarkkaillut ilmatieteen laitoksen sivuja ja verrannut miten ne ennusteet muuttuvat koko ajan? Ihan naurettavaa. Esim. toissapäivänä ennustivat että tänään sataa, eilen että ei sadakaan, joten totta kai satoi. Huomiseksi on luvanneet poutaa, joten siis sataa. Tilannetta on tullut tarkkailtua jo pidemmän aikaa, joten kyllä hieman jopa ärsytti kun joku töissä kehtasi sanoa että "kyllä ne aika hyvin osaa ennustaa..". Joo. Entten tentten.:jahas:

Radiotoimittajat. Ei ole olemassa sellaista sanaa kuin TASURI, se kuulostaa s******n ärsyttävältä!!!:curs:

Lisää edelliseen. Jos paperissa lukee 30 - 50 km, sitä EI lueta "kolmekymmentä.. viisikymmentä kilometriä", se on KOLMESTAKYMMENESTÄ VIITEENKYMMENEEN KILOMETRIÄ!!!:curs:

Tuo yllämainittu on toistunut useamman eri radiotoimittajan suusta eri kanavilla. Toivottavasti lukevat tämän.

jossakin kapeammassa käytävässä käveleminen, kun edessä kävelee muita jonkinverran hitaammin.
Ohi ei aina kehtaa mennä, joutuu ottamaan puolikkaita askelia ja kattelemaan sitä löntystelyä.

Sääennusteet ei ole pitäneet paikkaansa kovinkaan usein, ainakaan täällä päin. Onko kukaan tarkkaillut ilmatieteen laitoksen sivuja ja verrannut miten ne ennusteet muuttuvat koko ajan? Ihan naurettavaa. Esim. toissapäivänä ennustivat että tänään sataa, eilen että ei sadakaan, joten totta kai satoi. Huomiseksi on luvanneet poutaa, joten siis sataa.

Olen tarkkaillut siinä toivossa että vielä tulisi kunnon kesäsäät. Näkyy ennusteet muuttuvan aika tiheään tahtiin. Ai nyt luvataan jo poutaa? Vielä joskus 18 maissa huomenna piti sataa. Täytyykin mennä katsomaan.

Parhaan säätiedotuksen saa kuitenkin katsomalla ikkunasta ulos.

Edit: Niin joo, ei meillä välttämättä olekaan sama ennuste kuin teillä... ;)

Se kun moottoripyörän/jenkkiauton omistajat alkavat melkein itkemään kun heidän peliänsä ei kehu suu vaahdossa. Haukkuvat vaan kateellisiksi ja etten ymmärrä mistään mitään. Ilmeisesti ei taida mennä yhteys korvien ja aivojen välissä ihan lyhintä reittiä kun ilmaisu Ei kiinnosta paskaakaan ei mene jakeluun.

Se kun ihmiset luulee, että tekee ilkeyttään kaikkea. Esim en avannut jollekin alihankkijan maalarille ovea, koska en tunnistanut tätä. Tullaan suu vaahdossa paasaamaan, että onko sulla menkat vittumainen akka.. :D

Bio asiat. Hyi helvetti ne ötökät pörrää siinä ympärillä, eikä voi edes syödä rauhassa kun alkaa ölköttää ne ötökät. Miespuolinen duunikaveri katsoi asiakseen ostaa sellaiset isot kerran viikossa tyhjennettävät pöntöt meille. Hyvähyvä.

Hah! Olin oikeassa! Pilvipoudan sijaan täällä on tänään satanut ja peräti aurinko paistanut!:evil:

Se, kun kaupassa edellä oleva hemmo panttaa ostoksiaan sylissään kassalle asti, niin että takana tuleva ei voi lastata omia ostoksiaan hihnalle ennen kuin toinen on maksanut omansa. Tai jos lastaa, niin saa murhaavan katseen tai ainakin turhautuneen huokauksen osakseen.

Joo-o, justiin tuo vituttaa ruokakaupoissa. Käyttäkää sitä SEURAAVA ASIAKAS -halkoa siinä kassahihnalla.

Samoin se ärsyttää jostain syystä, että kun jos itse laitan omien ostoksieni perään kyseessäolevan palikan, ei minusta seuraava asiakas ymmärrä aloittaa lastaamaan ostoksiaan perääni. Siis vaikka hänellä selvästi on siinä kärryllinen täynnä tavaroita ja hän huomaa toimenpiteeni. Voin kuvitella vielä taaempana olevien asiakkaiden piinan ja tuskan, tunnen myötä-ärsytystä.

Varmaan tästäkin on kyllä jo purnattu useampaan otteeseen, en jaksa searchia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom