Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
"avataan tästä", "revi tästä", "paina tästä" -elintarvikepakkaukset.

Joutunu lisämään moottorisahan keittiön varustukseen vain näiden purkkien takia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Natina.

Natina, kun kävelet, ja kenkä natisee. Varsinkin, jos vain toinen kenkä natisee.

Natina, kun teet esim. reiden ojennusta puntilla, ja laitteen verhoilut natisee.

Natina, kun kävelet, ja kenkä natisee. Varsinkin, jos vain toinen kenkä natisee.
mikä helvetti tässä on? mulla natisee vain vasen kenkä ja sekös vituttaa kun jossain hiljaisessa paikassa kuuluu semmonen saatanallinen natina joka askeleella, mutta se ei johu jalan asennosta vaan se nyt vaan haluaa natista! :evil:

mikä helvetti tässä on? mulla natisee vain vasen kenkä ja sekös vituttaa kun jossain hiljaisessa paikassa kuuluu semmonen saatanallinen natina joka askeleella, mutta se ei johu jalan asennosta vaan se nyt vaan haluaa natista! :evil:

Mulla oli kans vanhojen kenkien kans, et vasen narisi niin saatanasti ja sehän vitutti! Justiinsa ku kävelet jossain mestas missä on iha hiljasta ni kuuluu vaan kengän nariseminen ..

Se jos autossa nitisee joku paikka mitä ei saa paikannettua! Se saa minut tuntemaan aivan silmitöntä raivoa! :curs:

Se jos autossa nitisee joku paikka mitä ei saa paikannettua! Se saa minut tuntemaan aivan silmitöntä raivoa! :curs:

En täysin komppaa tätä sanontaa, mutta joku vanhempi herra baarissa totesi että "jos auto tai nainen nitisee liiaksi niin nyrkillä lyöminen auttaa yleensä ensihätään"

(Komediaketjun puutteessa laitan tänne.)

Se kun pyyhkeestä hajoaa fankku (elikkä se millä pyyhe ripustetaan koukkuun). Pikkupyyhe ei omalla painollaan pysy naulassa joten sitten se on aina maassa. No, asiasta vittuuntuneena päätin ihan itte korjata kyseisen pyyhkeen vaikka naisten hommaahan se on. :p

Okei, neulatyyny ja lankaa, hyvä tulee. Mutta eipä tullutkaan sillä tapahtui näin:
* Käänsin pyyhettä niin että se pysyy pöydällä. Kääntyvä pyyhe viskaa neulatyynyn pyödänreunaa kohti.
* Nappaan neulatyynyn murskaamalla sen pöydänreunan ja etureiden väliin. Eipähän pudonnut lattialle.
* Punainen lammikko alkaa suureta housussa neulatyynyn kohdalla joka edelleen roikkuu kiinni reidessä. Tässä vaiheessa alkaa vituttaa ja naurattaa.
* Nyppäisen neulatyynyn irti, kaikki nuppineulat lähtee jalasta mutta pari silmäneulaa ~3-4cm ja parsinneula reilu 6cm jää kiinni. Verta vuotaa melkoisesti. Vedän neulat pois; yllättävän syvälle menivät vaikkei kipu ole sen pahempi kuin verta luovutettaessa.
* Lattialle makaamaan jalat ylös ja pyyhe "haavaan". Vuoto/suihku loppuu samantien.

---> Kerron eukolle miten kävi siivottuani sotkut ja korjattuani punatäpläisen pyyhkeen (huonosti), ja mokoma nauraa katketakseen.

Näin täällä. :jahas:

Auktoriteettiongelma.

On se kumma että ylemmät toimihenkilöt hyvin luottaa mun kykyihin hoitaa nykyistä tuuraushommaani, samoin duunarit, mutta sitten osa näistä saman tason toimihenkilöistä pitää minua jotenkin jäävinä hoitamaan asioita. Käytännössä siis tarkoittaa sitä, että hoitavat minun tuurausvastuulle kuuluvia asioita minun ohitseni.

Noh, nyt loppuu tuurauskausi tähän. Jatkossa jos on samanlaista toimintaa niin kyllä sanon asiasta. Olen jo useamman kerran eräille sanonutkin eräissä toisissa minulle kuuluvissa tehtävissä tapahtuneisiin ylikävelyihin, että tämä ei vetele näin, ja silloin kyllä on viesti mennyt perille ja asiat hoituneet jatkossa kunnolla, mutta kun on vaan niin rasittavaa, että samasta asiasta saa joka ainoan kerran olla sanomassa erikseen. Kysyisivät edes että voiko näin hoitaa tai jos oma-aloitteisesti hoitavat, niin kertoisivat mulle niin en jäisi ikävään välikäteen ja näyttäisi hölmöltä (tosin muut sitten ovat sitä mieltä että ylikävelijä näyttää hölmöltä, mutta SILTI).

Kun jengi haahuilee päin kaupungilla ja kaupoissa kännykkää räpeltäessään... **ttu, menkää istumaan jonnekin penkille ja räpeltämään sitä vehjettä :D

Onkos täällä nyt jotain uusavuttomuutta ilmassa?:D

Emännän tietokirja, WSOY, 1935, kolmas painos:

"Narisevat kengät saadaan hiljaisiksi pistämällä naskalilla kengänpohjaan reikiä, joihin valutetaan ompelukoneen voitelukannusta koneöljyä."

Niin paljon iloa on tuosta kirjasarjasta ollut! Kertokaahan toimiiko?:rolleyes:

Onkos täällä nyt jotain uusavuttomuutta ilmassa?:D

Emännän tietokirja, WSOY, 1935, kolmas painos:

"Narisevat kengät saadaan hiljaisiksi pistämällä naskalilla kengänpohjaan reikiä, joihin valutetaan ompelukoneen voitelukannusta koneöljyä."

Niin paljon iloa on tuosta kirjasarjasta ollut! Kertokaahan toimiiko?:rolleyes:

Riittääköhän sellaisiin aaltokuvioisiin kengänpohjiin pelkkä koneöljy :confused:

Ku aamupuuron keittäminen menee kiireen takia vituksi ja siitä tulee liisteriä. :(

Imuroiminen lämpimällä kelillä. Pelkkä tanktoppi ja verkkarit päällä, mutta siltikin hikoilen vielä jälkihikeä kuin pieni sika.

Ku aamupuuron keittäminen menee kiireen takia vituksi ja siitä tulee liisteriä. :(
Oiski aikaa/jaksaiski keittää mutku täytyy syödä raakana jogurtin(+banaani yms.) kans tai ilman...:hyper:

Imuroiminen lämpimällä kelillä. Pelkkä tanktoppi ja verkkarit päällä, mutta siltikin hikoilen vielä jälkihikeä kuin pieni sika.
Jeps, sama kaiken tiskaamisen, lattioiden pesun, imuroinnin, pyykkien pesun ja vessan pesemisen kanssa, kauhea soija ja vitutus vaan lisää sitä. Siksi varmaan kämppä onkin niin paskainen.

Mikrokupu. Ai että, mutta siinä on riemastuttava keksintö. En tiedä miksi, mutta mä revin tollasista aina ihan hirveät pultit. Heitän sapuskaa lautaselle ja olen lykkäämässä sitä mikroon, mutta ei, edessä on joku hel...in kupu mikä pitää ottaa ensin pois. Ja sama juttu monta kertaa päivässä. Kaiken lisäksi se pitäisi laittaa vielä lautasen päälle takaisin, mutta arvatkaa laitanko.

Eikä siinä vielä kaikki. Lisäksi se kupu saa koko lautasen niin kuumaksi, että pitäisi olla patalaput käsissä kun otat lautasta pois mikrosta. Niin monta kertaa olen näppini polttanut lautaseen, että saa vähitellen riittää.

Eihän tossa koko keksinnössä ole mitään järkeä. Heittäisin sen niin pitkälle metsään kuin suinkin lentää, mutta kun sekään asia ei ole tietenkään mun päätettävissäni. AAARGH! Hajoo!

Mikrokupu. Ai että, mutta siinä on riemastuttava keksintö. En tiedä miksi, mutta mä revin tollasista aina ihan hirveät pultit. Heitän sapuskaa lautaselle ja olen lykkäämässä sitä mikroon, mutta ei, edessä on joku hel...in kupu mikä pitää ottaa ensin pois. Ja sama juttu monta kertaa päivässä. Kaiken lisäksi se pitäisi laittaa vielä lautasen päälle takaisin, mutta arvatkaa laitanko.

Eikä siinä vielä kaikki. Lisäksi se kupu saa koko lautasen niin kuumaksi, että pitäisi olla patalaput käsissä kun otat lautasta pois mikrosta. Niin monta kertaa olen näppini polttanut lautaseen, että saa vähitellen riittää.

Eihän tossa koko keksinnössä ole mitään järkeä. Heittäisin sen niin pitkälle metsään kuin suinkin lentää, mutta kun sekään asia ei ole tietenkään mun päätettävissäni. AAARGH! Hajoo!

ne on niitä halpislautasia, jotka mikrossa kuumuu ;) osta laatuposliinia niin ei näpit pala..

Mikrokupu.

hehee, meillä se menee niin päin että mies urputtaa kun en käytä sitä. En käytä mikroa edes paljon, ja heivaan kuvun joka kerta helvettiin.

ne on niitä halpislautasia, jotka mikrossa kuumuu ;) osta laatuposliinia niin ei näpit pala..
Onko Arabian 24h halpista? Meillä ei muita olekaan.

Edit: Niin, ei ne muuten kuumaksi tulekaan, mutta mikrokupu kun kerää kaiken vesihöyryn sisäänsä ja osa tietysti tulee siihen lautaselle, niin lämpiäähän se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom