Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mua vituttaa suunnattomasti ihmiset joita tuntuu vituttavan joka vitun pikkuasia niin vitun suunnattomasti. :curs:

:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niin tämä on vain tällainen pieni mutta hiukan ärsyttävä asia johon olen kiinnittänyt huomiota viime aikoina pakkista lukiessani varsinkin vähän nuorempien kirjoittajien osalta ettei sitä saatanan tekstiä osata jaotella mitenkään vaan kirjoitetaan vaan kaikki vittu yhteen putkeen onko tätä nyt kiva sitten lukea... vituttaa yleensä sen verran että skippaan suoraan viestit missä ainoat käytetyt välimerkit ovat kolme vitun pistettä... äidin kielen opettajille täytyy antaa kunnioitus siitä että jaksavat vuosi vuodesta opettaa vatipäisiä oppilaitaan jotka eivät ole kuulleet yhdys sanoista kappale jaoista saati sitten pilkuista kaksoista pisteistä tai väliviivoista.

Nää asiat on tainnu tullakkin jo jossain muodossa mutta:

Liikenteessä henkilöt jotka ajaa ensin erittäin hitaasti edellä, mutta kun lähtee ohittamaan niin ne laittaa hanaa niin että kohta itellä on joku 40+ kilsaa ylinopeutta että pääsee ohi. Itseasiassa liikenteestähän nyt löytyy vaikka mitä sanomista. Harvemmin pääsee paikasta A paikkaan B ilman vittuuntumista..

Shoppaillessa. Siis silloin kun sinne kerrankin tulee lähdettyä, niin mammat joilla on lastenvaunut ja skidit molemmilla puolilla PLUS frendi jolla on sama setti messissä. Nää sitten täyttää koko käytävän ja menee sellasta hidastettuu vauhtii siinä käytävällä. Ite pitää hiipii siel takana ja odottaa et pääsis joskus perille tai jossain ohi. Sit siellä kaupassa jostain syystä kaikki yrittää kävellä suoraan päin! Koko ajan joutuu väistelee jotain. Skidit huutaa ja joka mestassa on ihan saatanan kuuma. Hiki alkaa valuu ennen kun pääsee ess mitään kuteita sovittaa. Äkkiä pois. Kauppareissut on helvettiä.

ärsyttävää..

1. Kadoksisa oleva kake. Varsinkin kun yleensä kaikki muut mahdolliset kaket on siinä kätevästi esillä, niin just sen digiboxin, videon tjms. kake on kateissa. Ja jos se löytyy, niin konttaava tuholainen on nyppinyt siitä patterit irti.

2. Roskapussit jotka kaatuu. Kun pussi asetetaan eteisen ovea vasten siksi aikaa kun laitetaan kenkiä jalkaa, niin se pussi kaatuu ja kaikki irtosälä ja kahvin purut on lattialla. Jos se ei kaadu, niin sanka katkeaa tai joku terävä tekee reiän pohjaan ja ne purut valuu.

3. Näppäimistön kierrejohto. Kun venytät näppiksen jostain syystä kauemmaksi, niin juuri kun alat kirjoittamaan, niin se kierre ominaisuus piuhassa vetää sen näppiken sormien alta.

4. Vessapareri rulla jonka parerin pää on roikkuu siellä seinän puolella. Miksi se on AINA aseteltu niin päin?? Joudun joka kerta kääntämään sen toisinpäin.

Ruokapöytään istuessa tuolin jalan alle rynttääntyvä matto. Se tarvii aina suoristaa joko ponppimalla tuolin kanssa tai sitten nousemalla seisomaan. Että vituttaa. Ja varsinkin jos äiskä vielä sanoo että "älä ryttää mattoa". prkl.
Seuraavana juhannuksena on erikoiset sytykkeet kokossa. :evil:

Shakerin pohjaan jämähtänyt jauho. :curs:

Ja ne kirjoittajat, jotka ei osaa käyttää välimerkkejä.

Muistui muutama lisää mieleen...

Se, kun ollaan muka hyviäkin kavereita, mutta ei itse ikinä soiteta toiselle. Vituttaa sellainen käytös, kun saa ite aina olla ehdottelemassa toiselle, että josko sille kävis sinä ja sinä päivänä vaikka tällainen.

Se, kun joutuu maksamaan printterin mustepatruunoista jotain 70 € per setti, ja sitten kun jotain pitäis printata, niin muste on kuivunut, ja jälki olematonta.

Se, kun latailee netistä levyjä, ja sitten tyyppi lähteekin hubilta, ja jää ne puolikkaat levyt sinne latauskansioon pyörimään kuukausikaupalla, ennenkuin ne saa heitettyä pois ja ladattua uudestaan.

T.K. sanoi:
:offtopic: ZannaZ on tainnut viettää liikaa aikaa Pakkiksella, kun teksti alkaa kuulostaa siltä kuin se tulisi suoraan jonkun rekkamiehen suusta...

No niin! :hyper:
vai että rekkamiehen suusta... Mitä tohonkin nyt sit vois sanoa/miten ton nyt pitäis ottaa?

Wombo sanoi:
kakesta? Kake? Siis vähä niinku joku pumpattava barbara, mutta miespuolinen?:kuvia::david:

Tulin salilta ja lui tän --> totaalirepeäminen :lol2:

Wombo sanoi:
Mua vituttaa se, että kaukasäädintä sanotaan kakeksi. Sehän on selvä kauko.

...jatkoa piisaa... ja vedet valuu silmistä

-edit- MINÄ EN OLE VÄSYNYT

Sisyfos sanoi:
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. :)
Joo, näinhän se vähä on. Pitäis kai joskus miettiä mitä postaa, ettei tuu vittuilut omaan nilkkaan:)
edit: JEE! ZannaZ nauraa mun jutulle!!!:rock: mä oon kerranki saavuttanu elämässäni jotain!! Ja siis kyllähän mä tiesin jo aluksi että kake tarkoittaa kaukosäädintä. Enhän mä mikää tyhmä oo..:nolo:

Wombo sanoi:
...
edit: JEE! ZannaZ nauraa mun jutulle!!!:rock: mä oon kerranki saavuttanu elämässäni jotain!! Ja siis kyllähän mä tiesin jo aluksi että kake tarkoittaa kaukosäädintä. Enhän mä mikää tyhmä oo..:nolo:

Joo! Ja kun tota sun avataria kattoo saman aikaan ni ei voi muuta kun nauraa mahansa kipeeks :lol2: ... Hieno avatar toi on ! Ihan legenda! Ilmielävä Wombo! Elä ikinä vaihda sitä poies... Mut siis :lol2:

Siis mä tarkennan nyt, että toi avatar on valokuva musta.:) Mutta kiitos ZannaZ näistä kauniista sanoista. Hyvä että joku tykkää karvasista eläimistäki:D Ja sä pääset ZannaZ mun signatureen halusit tai ei..

se että kaupankassan pitää aina kysyä että onko sitä vitun plussa korttia, jos en anna mitään vitun korttia ni mulla ei silloin OLE SITÄ!!

Jos satun olemaan kasvissyäjä ni pitääkö aina kysyä että miks en syö lihaa, jos vittu ei huvita syödä ni sit ei hyvita syödä, en mäkään tuu kysyy et miks vitusssa oot noin tyhmä

Se että porkka sanoo patterit kun puhtaan PARISTOISTA ne on kaks täysin eri asiaa!!
patteri on seinässä ja paristo on esim. kapulassa

ja se että kun täällä kirjottaa jotain ni tulle tällänen viesti:
Invalid Thread specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster
voi vittu perkele saatana!!! :curs:

Missukka sanoi:
* * jatkuvasti ryyppäävät ja siitä puhuvat ihmiset
* hitaasti puhuvat ihmiset

Hah tämä on totta, ja tästä on hyvä minunkin jatkaa.

-Uusi WC-paperirulla, joka aina sitä avatessa repeää silleen tyhmästi vinoon ja käteen jää sellainen pitkä suikale.
-kaverit jotka nauraa/tanssii kusiessaan meidän wcssä ja sit on reunat aivan märkiä :curs:
-vastaanväittäjät! Jos tiedät jonkun asian/sanot olevasi jostain asiata tätä mieltä tyyliin "mun mielestä se ja se bändi on hyviä" joku saatanan aasi rupee väittää vastaan "ei sitä kannata, kuuntele tätä ja tätä, tai tota ja mun se ja se kaveri kuuntelee tota ja tota ja ne on muutenkin spedejä" VITTUAKO SE MINUA LIIKUTTAA!

kesäflunssa/allergia ....kai sitä nuhalääkettä vois hakea apteekista, mutta ei :david:

egoajat. Sellaiset tyypit joilla on joku vitun tarve pullistella kaikella itselleen kuuluvalla täyteen ääneen, vaikka mersumiehelle oman Corollansa ominaisuuksista.

kukkahattutätinperkeleet!!!!1 jotka juoruaa ja keksii valittamista melkein mistä vain. "oli se Kiuru taas käyny potkimassa lyhtypylväitä kännissä ja mesunnut tuossa leikkikentällä niitten sekokaveriensa kanssa"....Joo tai sitten olin laivalla tänä kyseisenä ajankohtana...."no näytti samalta ja se Lissu sano niin ja niin asnaskfnasdfkdansbfkjsdnjkndlPERKELE!

Kakaramaiset kaverit jotka lähtee eka mitäänkertomatta ryyppää ja ilmottaa kaikille kavereille joko että Manalan luona on bileet ja hän menee sinne (sit on koko kylän teinit ovella rämpyttämässä keskellä yötä), tai sitten Manala on LUVANNUT olla kuskina koko yön. Sitten koko kylän teinit soittelee et "SÄ LUPASIT" mitä vittua? sitten ku sanoo että kello on 2.00 yöllä en lähe heittää sua kotiis 120km päähän vaikka antasitkin sun lompakkos sisällön 3.5€ ja halin..sit haukutaan "lupausten pettäjäks ja homoks" VOI PERKELE!!!!!

kävipäs suututtamaan... meen syömään.! :wall:

Saapas sanoi:
Ruokapöytään istuessa tuolin jalan alle rynttääntyvä matto. Se tarvii aina suoristaa joko ponppimalla tuolin kanssa tai sitten nousemalla seisomaan. Että vituttaa. Ja varsinkin jos äiskä vielä sanoo että "älä ryttää mattoa". prkl.
Seuraavana juhannuksena on erikoiset sytykkeet kokossa. :evil:

Shakerin pohjaan jämähtänyt jauho. :curs:

Ja ne kirjoittajat, jotka ei osaa käyttää välimerkkejä.

Se tarvitsee.

Pikkuasiat jotka pistää vituttaan:

-Aina kun lenkkeilen (harvoin) tai pyöräilen kovaa, niin kaikenlaiset kärpäset ja ötökät lentävät lähes poikkeuksetta suoraan suuhuni tai vaihtoehtoisesti silmään. On se kiva sitten pyöräillä toinen silmä kiinni kotiin simmua puhdistaan.
-Aina kiireessä unohdan jotain kotiin, ja sitten pitää mennä hakemaan... sitten taas on vielä enempi kiirus.
-Pyöräillessä vituttaa vastatuuli suunnattomasti... Tämä on ehkä kaikkein vittuimaisin pikkuasia jolle itse ei voi mitään. Kun ei viitsis aina kilometrin tai kahden matkaa ajella autollakaan.
-nälkäisenä ja puutteessa vituttaa kyllä helvetisti kaikki asiat jotka ei ole täydellisesti, esim. jos vaikka kengänpohjassa on kivi, joka pitää erilaisen äänen kuin toinen kenkä kun sillä astuu asfaltille.

Olishan noita varmaan lisääkin...
niin, sekin on ärsyttävää, kun auton bensamittari näyttää aina osoittavan sitä tyhjenpää puolta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom