Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.Wombo sanoi:Mua vituttaa se, että kaukasäädintä sanotaan kakeksi. Sehän on selvä kauko.
T.K. sanoi:ZannaZ on tainnut viettää liikaa aikaa Pakkiksella, kun teksti alkaa kuulostaa siltä kuin se tulisi suoraan jonkun rekkamiehen suusta...
Wombo sanoi:kakesta? Kake? Siis vähä niinku joku pumpattava barbara, mutta miespuolinen?
Wombo sanoi:Mua vituttaa se, että kaukasäädintä sanotaan kakeksi. Sehän on selvä kauko.
Joo, näinhän se vähä on. Pitäis kai joskus miettiä mitä postaa, ettei tuu vittuilut omaan nilkkaanSisyfos sanoi:Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Wombo sanoi:...
edit: JEE! ZannaZ nauraa mun jutulle!!! mä oon kerranki saavuttanu elämässäni jotain!! Ja siis kyllähän mä tiesin jo aluksi että kake tarkoittaa kaukosäädintä. Enhän mä mikää tyhmä oo..
Missukka sanoi:* * jatkuvasti ryyppäävät ja siitä puhuvat ihmiset
* hitaasti puhuvat ihmiset
Saapas sanoi:Ruokapöytään istuessa tuolin jalan alle rynttääntyvä matto. Se tarvii aina suoristaa joko ponppimalla tuolin kanssa tai sitten nousemalla seisomaan. Että vituttaa. Ja varsinkin jos äiskä vielä sanoo että "älä ryttää mattoa". prkl.
Seuraavana juhannuksena on erikoiset sytykkeet kokossa. :evil:
Shakerin pohjaan jämähtänyt jauho. :curs:
Ja ne kirjoittajat, jotka ei osaa käyttää välimerkkejä.
Mike sanoi:Niitä ei vain tule vietyä kauppaan, ennenkuin eka vierii jarrupolkimen taakse.