Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Okei, oli pakko tulla tänne tunnustamaan omat ärsytyksen aiheet. Se, että joku sun vieressä/lähellä syö, rouskuttaa ihan kybällä ja vielä mussuttaa sitä ruokaa suu auki. Todella ällöttävän kuuloista ja tulee melkein inhotus ja iho menee kananlihalle.
Sama juttu purkan jauhamisesta, sellanen ällö pissismäinen mäiskytys pistää vihat päälle. Mun mielestä se mitä suussa tapahtuu ei tarvii näkyy eikä kuulua ulkopuolelle. Kiitos avautumismahdollisuudesta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se vituttaa suunnattomasti kun mokaa aina ja vain silloin, kun joku muu huomaa sen. Esim. Menet ekan kerran anopin ja appi ukon luokse käymään ja syodessä kaataa maidot itsensä päälle tai vielä pahempaa jonkun muun päälle sama asia amiskan ruokalassa kun tiputtaa lasin lattialle, niin kyllä tulee aplodeja! Kun taas yksin on kotona, niin mitään tämmöistä ei tapahdu! PRKL!:curs:

Vaimolleni on tullut ärsyttävä tapa. Hän on viime aikoina alkanut jättämään AINA maitopurkin auki laittaessaan sen jääkaappiin. Vitutus on mahdoton kun hamuan maitoa ja purkki on aukinaisena kaapissa. :curs:

Lieneekö kuvittelua, että jos purkki on avonaisena jääkaapissa päivän, maito maistuu helvetin pahalle..?
Maito kerää helposti kaikki hajut, joten et kuvittele. Oma puoliso kyllä sulkee maitopurkin, mutta ei laita kantta salaattirasiaan, tai avattua kinkku/juustopakettia muovipussiin. Sitten on kiva syödä nahistunutta salaattia ja tomaattia, kuivunutta juustoa ja käpristynyttä kinkkua josta on valunut nesteet jääkaapin pohjalle :curs:.

Hihansuiden tai sukkien kastuminen on aivan helvetin ärsyttävää! Muutenkaan en pidä siitä, jos jotain asiaankuulumatonta kosteutta ilmaantuu vaatteisiini. Hiki ei haittaa, mutta esimerkiksi hiuksista paidalle tippuva vesi alkaa suivia ja äkisti. Lapsena inhosin jo samaa, en käsittänyt kuinka kukaan saattoi pukea paidan märän uimapuvun päälle. Saatika sitten, kun talvella sisälle tulee lumipaakkoja, jotka sulavat pieniksi lätäköiksi ja imeytyvät sitten sukanpohjiin. Sietämätöntä.

Myös jatkuva tavaroiden katoaminen (tai kaiketikin niiden hukkaaminen) käy hermoille. Joskus tuntuu, että käytän suunnattomasti aikaa siihen, että etsin jotakin. Verokorttia, reseptiä, pyyhekumia, sukkia, rintsikoita, ottelupaitaa, ihan mitä vaan! Mies on samanlainen hukkaaja, jostain syystä löydän hänen hukkaamansa esineet melko usein, mutta en omiani.

Havaintojeni mukaan todella moni pitkätukkainen mies vetää saunan/suihkun jälkeen paidan päälle niin, että hiukset jäävät sinne alle. Käsittämätöntä. Itse muistutan tuossa lähinnä häntäänsä jahtaavaa koiraa, kun se märkä piiska paidan alla tuntuu niin käsittämättömän kamalalta. Yyh.

En tiedä onko mainittu, mut tajusin yks päivä että mua ärsyttää suunnattomasti ne ihmiset, jotka liikennevaloissa seisoessaan painaa koko ajan sitä nappia, vaikka sitä ois jo painettu!!!! Ja tottakai, kun sitä nappia koko ajan siinä runkuttaa, niin jollain painalluksella se valo vaihtuu vihreeksi ja ne tyypit saa vaan vahvistusta teorialleen, että sitä pitää painaa tai se ei muuten vaihdu. On se perkele!!! :wall:

Vituttaa kun kattoo jonkun toisen tekevän jotain homma mihinkä on itellä tullut se tietty rytmi ja tapa.. ja sitten kun se toinen tekee jotain eritavalla tai ei tajua tehdä jotain tms.. vitupilu!

Itteäni kyrsii se, että aina kun mä teen matkaa bussilla, niin melkein joka helvetin kerta se haisevin, karvaisin ja törkyisimmän näköinen juoppo istuu niiden kaikkien matkustajien joukosta juuri mun viereeni! Siis ei jumalauta!

Jos aikoo matkustaa julkisilla, niin joku raja siinäkin pitäisi olla, ettei haise paskalle! Lähes joka viikko saa oikeesti kärsiä siitä, kun joku spurgu tulee painavien alkokassiensa kanssa siihen viereiselle penkille, ja löyhkää siltä kun ei olisi eläissään käynyt suihkussa. Eräälläkin herralla oli sen verran vahvat hajut, että varmasti oli kussut kerran jos toisenkin housuihinsa! :curs:

Jos aikoo matkustaa julkisilla, niin joku raja siinäkin pitäisi olla, ettei haise paskalle! Lähes joka viikko saa oikeesti kärsiä siitä, kun joku spurgu tulee painavien alkokassiensa kanssa siihen viereiselle penkille, ja löyhkää siltä kun ei olisi eläissään käynyt suihkussa. Eräälläkin herralla oli sen verran vahvat hajut, että varmasti oli kussut kerran jos toisenkin housuihinsa! :curs:

Näitä ihmisiä on myös mukava yrittää saada ulos kaupoista jne. Sitten kun oksetuksen ja vaikean hengittämisen jälkeen on saanu tyypin ulos, niin jäljelle jää sellanen leijuva hajupilvi:urjo:

Mua taas julkisissa, erityisesti busseissa ärsyttää kun ihmiset on jäämässä pois pysäkillä x, jolla itsekin jään. Ne laittaa kätensä siihen pysähtymisnapille, mutta ei kuitenkaan paina vielä. Miksi oi miksi? Aikansa kun ne siinä odottelee, niin on itse ihan pakko painaa sitä nappia:D

Linja-autojen penkit!

Ikkunapaikalla ei voi istua, selkä ei sovi racing mallin kovaan kuppituoliin.

Linja-autojen penkeistä voisin itekkin valittaa, jossain busseissa ne on niin saatanan lähekkäin, että saa istua jalat ties miten vinossa että mahtuu sinne.

Se ärsyttää suunnattomasti, ettei varsinkaan vanhemmat ihmiset tajua, että sen kännykän saa äänettömälle yhtä nappia painamalla, jos ei halua vastata....kiva kuunnella kun se soi ja soi kassajonossa tms.:curs:

Munan laittaminen veteen. Mikä siinä on, että mitä kylmempi muna, sitä todennäköisemmin vesi tekee vain hallaa. Kuka sitä nyt sellaista enää suuhunsa haluaisi laittaa.:(

Mikä helvetti tässä on, haen alakerrasta kahvia ja saan kannettua sen hyvin läikyttämättä yläkertaan asti, mutta AINA kun huoneeseeni astun ja tietokoneelle koitan istahtaa kahvit aina läikkyy... Hajottavaa.

Mikä helvetti tässä on, haen alakerrasta kahvia ja saan kannettua sen hyvin läikyttämättä yläkertaan asti, mutta AINA kun huoneeseeni astun ja tietokoneelle koitan istahtaa kahvit aina läikkyy... Hajottavaa.

Sulla on liian kova vauhti ja sit jarrutat liian äkäsesti kun pääset perille.

Ihteä ketuttaa tämä käsittämätön kissankarvojen määrä mitä on läppärin näytössä kiinni päivittäin. Puunaan ja putsaan (sekä kissaa että näyttöä) kokoajan mutta ei ne vaan lopu. (ne karvat)

Munan laittaminen veteen. Mikä siinä on, että mitä kylmempi muna, sitä todennäköisemmin vesi tekee vain hallaa. Kuka sitä nyt sellaista enää suuhunsa haluaisi laittaa.:(

Mä nyt en ymmärrä mistä sä puhut :-D

Ärsyttää yksi ERITTÄIN kovaääninen sihteeri töissä. Sen yksikön päällikkökin huutaa kovaa. Eikö ne osaa puhua? Kuuluu tosi kauas ja toisinaan häiritsee keskittymistä. Kykenen tällöin näköjään keskittymään parhaiten kun hoen "olkaahiljaaolkaahiljaaolkaahiljaa" itsekseni samalla kun näpytän tekstiä ruudulle. Hirveen kaukaa asti kuuluu työhuoneeseen heidän huuto, ihan käsittämätöntä. Tekisi mieli nauhoittaa sitä ja käydä soittamassa miten pitkälle heidän huuto kuuluu. RÄÄRÄÄRÄÄRÄÄRÄÄ. vittu.
Ylipäätänsä liioitellun kovaääniset ihmiset. Kaikesta puheesta kaikkoaa koko pointti sen ylettömän huudon alta, kuulostaa vain epämääräiseltä päämäärättömältä mölinältä.
En mä tosin voi sietää hissukoitakaan. No, nyt ärsyttää ne huutajat. Haluan säätää desibeliprotokollan töihin. Ja puheessaan tietyn desibelirajan alituisesti alittavat voisivat samantien olla kokonaan hiljaa.

Avaan maitopurnukkaa vahingossa väärästä päästä (en siis pohjasta, en niin konsta ole, vaan vastakkaiselta puolelta siihen "avaa tästä" merkkiin verrattuna) ja eihän se siitä aukea. Sitten ärsyttää kun joudun sitten sen toiselta puolelta avaamaan ja siihen jää repsottamaan sellanen molemmilta puolilta avattu sönkeli.

Ed.: Kuvat myöhemmin.

Ärsyttäviä asioita:

Yleisessä vessassa käyminen, jos onnistuu tiputtamaan syvyyspommin joka roiskii vettä perseelle. Aina mietityttää että minkähän ruton sieltä saa jos joku syöpäläisiä kuhiseva kuppakalu siellä käynyt :curs:

Linja autojen ahtaat ja pienet penkit, reunassa jos istuu niin aina ohikulkijat törmää käteen/hartiaan ellei nojaile luonnottomassa asennossa. Tai jos joutuu jonkun vieressä olemaan niin saa olla kippurassa että mahtuu :itku:

Suurta vitutusta ja raivoa tuottaa ihmiset jotka ei osaa/halua/tajua syödä suu kiinni, perkele sitä kiukkua minkä nostattaa joku suu auki kovaäänisesti purkkaa lässyttävä henkilö :curs:

:curs:Mua ärsyttää asiakkaat, jotka jättää tarjottimet ja kaikki roskat pöytään, vaikka sali on roskiksia väärällään!
:curs:Sit mua vituttaa teinit, jotka silppuaa papereita/pahvimukeja/ihan mitä vaan jonka voi silputa pienen pieneksi silpuksi pöydille ja lattialle!
:curs:Suututtaa, kun asiakas ei tervehdi takaisin.
:curs:Raivostuttaa sellaiset työkaverit, jotka ei tee hommiaan josta niille maksetaan! Eräällekin olen asiasta sanonut, mutta ei näköjään mene jakeluun!

Kotona mua ärsyttää likaiset astiat, jotka ei mene itsestään tiskikoneeseen :D ja imurointia vihaan yli kaiken!!:down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom