Ultimecian avatar, kun siitä tulee Kaari Utrio mieleen...
Mä oon vaan pöllöjen jumala(tar), sori. Utrio on kyllä hyi, mutta lukuisista pyynnöistä huolimatta en luovu Margaretista ennen kuin löydän itseäni paremmin ilmentävän hahmon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja toinen: kun hitaat uimarit eivät ymmärrä päästää edes päädyssä nopeampia ohi, vaan hyökkäävät tasan takaatulevan uimarin eteen aivan kuin kiusallaan.
Uimaradat pitäs jotenkin jakaa nopeuden mukaan...
Pienen pienet haavat kämmenissä ja sormissa pilannut monet treenit, kirvelee välillä niin perkeleesti kun tanko repii ne auki.
Vaatteet ja kaikki muu roina sängyn päällä nukkumaan mennessä myös aiheuttaa lievän vitutuksen, siitä ne lentävät lattialle ja aamulla takasin sängylle.. Perkele
Osaako joku selittää, mistä tämä tulee? Mitä pahaa Petterit ovat tehneet?
Osaako joku selittää, mistä tämä tulee? Mitä pahaa Petterit ovat tehneet?
Ärsyttää tai ehkä enemmänkin kummastuttaa, että aina kun Pakkotoistolla keskustellaan pilalle hemmotelluista lapsista ja heidän vanhemmistaan, jotka antavat jälkikasvunsa tehdä mitä vain, lapseen viitataan...
V*tut oo. Ainakaan täälläpäin Suomea ei oo ja jos muualla päin maailmaa onkin, niin ei paljon lohduta! Eikä oo kyllä ollu missään missä oon uiskentelemassa käynyt. Jollekin oikeille urheilijoille tietty on omat ratansa, mutta en nyt viitsi mitään sammakkoa siihen mennä polskimaan...Usein nopeille uimareille onkin oma rata.