Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ultimecian avatar, kun siitä tulee Kaari Utrio mieleen...

Mä oon vaan pöllöjen jumala(tar), sori. Utrio on kyllä hyi, mutta lukuisista pyynnöistä huolimatta en luovu Margaretista ennen kuin löydän itseäni paremmin ilmentävän hahmon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Duunikaverit linnoittautuvat työhuoneeseeni puhumaan kolmeksi vartiksi työasiaa ja paskaa. Ei mitään, mukavaa juttua ja hyviä tyyppejä. Yritä siinä kuitenkin saada aikatauluttamaasi työtä etenemään. Iloisesti ärsyttävää kamaa. Mieluummin näin kuin pelkästään töitä tehden, mutta silti...

Viikon ärsytykset: kun ruokakaupassa on siirrelty tavaroita uusiin paikkoihin. Lähikauppani on unelmakauppa, jossa voin poimia tarvitsemani asiat vaikka silmät kiinni. Joka kerta.

Ja toinen: kun hitaat uimarit eivät ymmärrä päästää edes päädyssä nopeampia ohi, vaan hyökkäävät tasan takaatulevan uimarin eteen aivan kuin kiusallaan.

Ihmiset joiden mielestä säännöt on tehty rikottaviksi.
Toiset saa elää kuin pellossa, mutta sitten kun itse erehdyt vähän käymään sääntöjen rajalla tai toisella puolella niin heti moititaan :wall: + se että itse ei hyödy näiden sääntöjen noudattamisesta mitään :curs:

Sen lisäksi vituttaa kun entiset koulukiusaajat tulevat puhumaan kuin oltaisiin hyviäkin tuttuja, sitten kun huomattaa menneisyyden tapahtumista saa kuulla olevansa huumorintajuton nipottaja niin kuin silloin nuorenakin.

Ärsyttää ihmiset, jotka tunkee polkupyörän pyörätelineen eteen kuitenkaan siihen paikoilleen laittamatta. Eli jätetään pyörä joko telineen eteen jalan varassa, niin että rengas ei ole "lovessa", tai sitten tungetaan se pyörä niiden lovien väliin. Molemmissa tapauksissa pyörä vie kahden pyörän paikan, kun se ei ole siististi rivissä. Eikö sitä helkutin munamankelia voi tyrkätä sinne loveen asti, tai jos ei viitsi niin jättää sitten jonnekin muualle kuin telineen eteen tukkimaan muiden tien.

Ärsyttää duunissa kun keskelle meidän maisemakonttoria on laitettu iso kahvi/ruokailutila...puolet työajasta pitää kuunnella jotain vitun typeriä kovaäänisiä paskajuttuja ja naureskelua...

On se saatana kumma että aina kun meinaa saada keskustelua aikaan, melkein aiheesta kuin aiheesta, niin joku sivullinen tulee meuhkaamaan siihen että "lapsellista kinastelua, ei makuasioista voi kiistellä.

Ja toinen: kun hitaat uimarit eivät ymmärrä päästää edes päädyssä nopeampia ohi, vaan hyökkäävät tasan takaatulevan uimarin eteen aivan kuin kiusallaan.

Ja sitten kun ohittelee hidastelijoita, niin saa osakseen tympeitä katseita ja joskus jotain kommentteja. Kerran eräs vanhempi nainen kysyi multa v*ttumaisella äänen sävyllä, että miksi uin keskellä allasta enkä reunassa niin kuin kaikki muut. Juu-u. Uimaradat pitäs jotenkin jakaa nopeuden mukaan...

Uimaradat pitäs jotenkin jakaa nopeuden mukaan...

Usein nopeille uimareille onkin oma rata. Mutta radantukkeiden lisäksi mua ärsyttää kroolaajat, jotka roiskii vettä suoraan silmään. Joten musta pitäis olla oma rata roiskijoille... joo ja kusipäiset vanhemmat, jotka tuo toukkansa ruuhka-aikaan leikkimään keskelle kuntouimarien rataa. Hallissa, jossa on 3 lastenallasta ja yksi aikuisten allas, perkele. Mutta kun meidän pikku Erja-Petteri ihan välttämättä haluaa juuri siihen mekastamaan, tukkimaan koko radan ja sylkemään vettä. Hyi helevetti.

Pienen pienet haavat kämmenissä ja sormissa pilannut monet treenit, kirvelee välillä niin perkeleesti kun tanko repii ne auki.

Vaatteet ja kaikki muu roina sängyn päällä nukkumaan mennessä myös aiheuttaa lievän vitutuksen, siitä ne lentävät lattialle ja aamulla takasin sängylle.. Perkele

Pienen pienet haavat kämmenissä ja sormissa pilannut monet treenit, kirvelee välillä niin perkeleesti kun tanko repii ne auki.

Vaatteet ja kaikki muu roina sängyn päällä nukkumaan mennessä myös aiheuttaa lievän vitutuksen, siitä ne lentävät lattialle ja aamulla takasin sängylle.. Perkele

Tarvit salihanskat ja sängynpeitteen. Sängynpeitettä kun ottaa kulmista kiinni niin voi kätevästi nostaa kaiken roinan nyyttiin lattialle ja siitä aamulla taas sängylle sekoittamatta edes roinan järjestystä. Kätevää kuin poni.

Mua ärsyttää sitte vielä ihmiset, jotka pitää käsiä nyrkissä hanskojen sisällä, koska sormia palelee ja ne pysyy lämpimämpinä kämmentä vasten. On meinaan helkkarin ärsyttävän näköistä kun lapasen sisällä on möykky ja sormiosa roikkuu löysänä. Ostakaa hitto vie tarpeeksi lämpimät hanskat! Tämän pienempää ja harmittomampaa ärsytystä en kyllä ees keksi.

Ärsyttää tai ehkä enemmänkin kummastuttaa, että aina kun Pakkotoistolla keskustellaan pilalle hemmotelluista lapsista ja heidän vanhemmistaan, jotka antavat jälkikasvunsa tehdä mitä vain, lapseen viitataan aina kaksiosaisella nimellä, jonka jälkimmäinen osa on Petteri, esim. Erja-Petteri edellisellä sivulla.

Osaako joku selittää, mistä tämä tulee? Mitä pahaa Petterit ovat tehneet?

Osaako joku selittää, mistä tämä tulee? Mitä pahaa Petterit ovat tehneet?

Tunnen yhden lellikakaran, jonka nimi on Ville-Petteri, että mun kohdalla siitä. Sit vaihdoin siihen tytönnimen etunimeksi osoittamaan, ettei kyse ole mistään yhdestä tietystä lellikakarasta, vaan puhun yleisesti lellikakaruuden universaalista sukupuolettomasta ruumiillistumasta.

Tunnen myös yhden ihanan Petterin enkä tunne mitään tarvetta pyytää häneltä anteeksi.

Ärsyttää tai ehkä enemmänkin kummastuttaa, että aina kun Pakkotoistolla keskustellaan pilalle hemmotelluista lapsista ja heidän vanhemmistaan, jotka antavat jälkikasvunsa tehdä mitä vain, lapseen viitataan...

Samanaikaisesti vaaditaan lapsille tiukkaa kuria mutta ollaan vetämässä kuonoon niitä jotka sitten laittavatkin lapsensa kuriin.
Remmiä kurittomille kakaroille jotka eivät kunnioita vanhempiaan, opettaijaan eivätkä sääntöjä ja turpiin niille lastenpahoinpitelijöille jotka julmasti fyysisesti kurittavat remmillä kakaroitaan.

nappikuulokkeiden solmuuntuminen. Vituttaa niin ankarasti kun on aivan uskomaton fiilis, "nyt lähtee, nyt mennään, nyt onnistuu.... Ei vittu nää kuulokkeet on taas solmussa!" ja fiilis tiessään. Joku päivä revin sen perkeleen johtosykkyrän vielä kappaleiksi.

Aivan perkeleen vituttavaa on, kun ostat kauluspaidan mikä on paketissa ja siinä on niitä nuppineuloja miljoona. Sitten kun et tajua sitä purkaa valmiiksi ja käyt suihkun jälkeen repimään niitä, niin rassaa aivan älyttömästi. Varsinkin jos on pienoinen kiire, niin ne oikein raastavat hermot riekaleiksi.

Usein nopeille uimareille onkin oma rata.
V*tut oo. Ainakaan täälläpäin Suomea ei oo ja jos muualla päin maailmaa onkin, niin ei paljon lohduta! Eikä oo kyllä ollu missään missä oon uiskentelemassa käynyt. Jollekin oikeille urheilijoille tietty on omat ratansa, mutta en nyt viitsi mitään sammakkoa siihen mennä polskimaan...

En nyt tiedä onko tämä pieni ärsyttävä asia, vai ankarasti v*tuttava asia, mutta pää on niin sekaisin, että tänään töissä kuvittelin että on perjantai! Tavarantoimittaja sitten soitteli ja kyseli kaikennäköistä ja minä sitten olin ihan hölömönä kun sano, että huomenna on jotain tulossa. Varmaan pitävät nekin minua ihan dorkana. Muutenkin oon ihan sekaisin päivistä ja aika luirahtaa ohi ennen kuin ehtii huomata. Pitäsköhän jäädä lomalle...

1. Hiukset lavuaarissa, likakaivoissa, ruoassa... Elämä tuntui niin paljon helpommalta lyhyttukkaisena!

2. Märät lenkkarit lenkillä.

3. Kesän ensimmäinen pehmis ulkona ja Korkeasaaren lokit!!!

4. Kuskit, jotka jumittavat ohituskaistan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom