Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä nyt oksettaa jo.

Tämän viikon verran olen päivittäin pari tuntia ranskan tehokurssilla. Kätevästi työpaikan tarjoama, tulee todella tarpeeseen kun ollaan vähän ruosteessa oltu.

Mutta nyt alkaa jo kyrsiä, istun sellaisen naisen vieressä, joka sen parituntisen ajan raapii päänahkaansa!!! Menisi hemmetti kotiin raapimaan. Ensimmäisenä päivänä olin järkyttynyt että ämmä raaviskeli päänahkaansa siinä vieressä, mutta vielä järkyttyneempi olin kun korviini kantautui ääni että se raapi jotain kovaa. Sillä on päässä rupi!! OKSETTAVA ääni!! Kyllä nousi välittömästi oksennus kurkkuun. Miten joku voi noin raapia päätänsä, kun on joku vieras ihminen vieressä?? Todella oksettavaa! Ja minkä sortin ihmisellä on päänahassa rupi? Onko tullut raavittua pikkasen liikaa?!
Joka kerta kun sen kädet nousee pään lähelle, refleksinomaisesti katson vihaisesti siihen suuntaan (muttei se näe, hiukset on edessä kun sitä päätä raavitaan oikein antaumuksella) ja omat kädet haluavat tarttua hänen käsiinsä ja laskea ne takaisin alas.
Hemmetin rupipää.

Ja jos tuo ei okseta tarpeeksi, hän myös pureksii kynsiään!!! Siis täyttä tuskaa istua tollaisen vieressä. Loput aikaa se selailee meilejä kommarilla, pitää pyytää että kaikki pommittaisivat häntä nyt oikein olan takaa turhilla meileillä ja vastauspyynnöillä. Pysyisi ne kädet aisoissa.

Kehtaisipa sanoa jotain tai tehdä jotain. Oksettaa todella pahasti. Sama kuin mä rupeasin tonkimaan nenää tai korvia vieraiden vieressä istuessa. En nyt tiedä, 2 päivää jäljellä, kestetäänkö me tämä ilman minkäänsortin huomautuksia rupipäälle.

mie en myöskään pysty ymmärtämään minkä takia se pipo/lippis/kukkahattu/tms pitää olla päässä jos ollaan sisätiloissa.
Ymmärtäisin jos kyseisellä henkilöllä olisi joku järjettömät mittasuhteet saavuttanut hilseongelma, niin että ilma muistuttaisi lumimyrskyä jos hatun ottaisi pois, mutta muuten en.

Sama kun kävelisi kengät jalassa sisällä (kotona)... ei mitään järkeä.

Ottaa välillä päähän jo sekin jos vanhemmat tulee "käymään" ja isä steippailee sen ½-tunnin visiitin verran ulkotakki päällä.
"Hei, etsäviitsisitsä ottaa sen takin pois... meillä ei ole noin kylmä!" :jahas:

Viimekesänä oli töissä yhellä suviuunolla koko kesän ajan joka työpäivä pipo päässä, myös syödessä, yms.. Tyypillä oli kuitenki semmonen reippaasti hartioille ulottuva letti et ei ees senkään takia ollu varmaan mikään kovin viilee varustus(kuitenki tuolla työpisteissä oli yli 30c lämmintä)... Ehkä jotenki olis voinu ymmärtää hiusten suojaks sen jos olis ollu joku ohut pipo, mut se oli ihan semmonen kunnon talvipipo :D

Kyllä nyt oksettaa jo.

Tämän viikon verran olen päivittäin pari tuntia ranskan tehokurssilla. Kätevästi työpaikan tarjoama, tulee todella tarpeeseen kun ollaan vähän ruosteessa oltu.

Mutta nyt alkaa jo kyrsiä, istun sellaisen naisen vieressä, joka sen parituntisen ajan raapii päänahkaansa!!! Menisi hemmetti kotiin raapimaan. Ensimmäisenä päivänä olin järkyttynyt että ämmä raaviskeli päänahkaansa siinä vieressä, mutta vielä järkyttyneempi olin kun korviini kantautui ääni että se raapi jotain kovaa. Sillä on päässä rupi!! OKSETTAVA ääni!! Kyllä nousi välittömästi oksennus kurkkuun. Miten joku voi noin raapia päätänsä, kun on joku vieras ihminen vieressä?? Todella oksettavaa! Ja minkä sortin ihmisellä on päänahassa rupi? Onko tullut raavittua pikkasen liikaa?!
Joka kerta kun sen kädet nousee pään lähelle, refleksinomaisesti katson vihaisesti siihen suuntaan (muttei se näe, hiukset on edessä kun sitä päätä raavitaan oikein antaumuksella) ja omat kädet haluavat tarttua hänen käsiinsä ja laskea ne takaisin alas.
Hemmetin rupipää.

Ja jos tuo ei okseta tarpeeksi, hän myös pureksii kynsiään!!! Siis täyttä tuskaa istua tollaisen vieressä. Loput aikaa se selailee meilejä kommarilla, pitää pyytää että kaikki pommittaisivat häntä nyt oikein olan takaa turhilla meileillä ja vastauspyynnöillä. Pysyisi ne kädet aisoissa.

Kehtaisipa sanoa jotain tai tehdä jotain. Oksettaa todella pahasti. Sama kuin mä rupeasin tonkimaan nenää tai korvia vieraiden vieressä istuessa. En nyt tiedä, 2 päivää jäljellä, kestetäänkö me tämä ilman minkäänsortin huomautuksia rupipäälle.

Heh, voi ei. Kaikkia omituisia ihmisiä sitä kohtaakin. Jotenkin alko naurattaan koko kertomus kun kuvittelin niitä sun tuskantäyteisiä ranskan kieliopin käänteitä kun joku rapsuttaa vieressä. :D...teepä niin että viimeisellä tunnilla jätät sen pulpetille vaikka valmiiksi pullon hilseshampoota niin ehkä se jopa ymmärtäis pointin.:)

Paskoja ideoita: äkkiä kiiressa ennen salille lähtöä huomaat että kainalot voisi sheivata ettei kanssareenaajat järkyty. Siinä sitten kuiviltaan vetäiset Gilletellä -kato kyllä mä osaan varoa!- ja dödöä päälle.

KIRVELEE!!!!

Heh, voi ei. Kaikkia omituisia ihmisiä sitä kohtaakin. Jotenkin alko naurattaan koko kertomus kun kuvittelin niitä sun tuskantäyteisiä ranskan kieliopin käänteitä kun joku rapsuttaa vieressä. :D...teepä niin että viimeisellä tunnilla jätät sen pulpetille vaikka valmiiksi pullon hilseshampoota niin ehkä se jopa ymmärtäis pointin.:)

Toi on hyvä idea!! Tänään ranskantunnilla unelmoin, että seuraavan kerran kun sen käsi nousee päänahkaa kohti, sanon "raapsraapsraapsraaps" ja ehkä se häämääntyy ja luulee että raapimishommat on siltä istumalta hoidettu ja jättää raapimatta. :lol2:
aina voi unelmoida...

RAAPS RAAPS!

On kai vähän väärin nauraa toisten tuskaisille tilanteille, mutta mä vaan niin näin itseni katselemassa murhaavasti samantyyppisessä tilanteessa:D

Mua salilla TODELLA ärsyttää ihmiset, jotka juoksee juoksumatolla se pukuhuoneen kaapin avain jalassa, jollon joka askeleella kuuluu kilinä. Sama koskee spinningpyörällä polkemista avainkuminauha nilkassa. Ensin lämmittelyssä kil.... kil.... kil.... sitten alkaa vähän nopeempi biisi kilkilkilkilkilkil! ARGH!

Penkin tai kyykkytelineiden korkeuden säätäminen, voi jumalauta. Toisella kädellä pidät telinettä ylhäällä, toisella yrität ronklata sitä tappia läpi niistä kahdesta reiästä ja kurkkia, että meniskö se nyt ennen joulua paikoilleen.

Kuntotestissä palloa kuljetettiin 8-radalla kiertäen tolpat etc. Vedin ekan kerran huonosti ja kun armolla sain uuden yrityksen, lensi pallo jo alussa hevonvittuun.

Olin aivan ... .

Ja sitten pari min "voi vitun vitun vittu".

Oli kai huono päivä sen tekemiseen tai olen vaan aika sählä.

No ei mittään, muut testin osat kuitenkin meni ihan ok.

Jääpaakut kengän koroissa joita saa raspata avaimilla ja milloin milläkin. Liukkaalla lattialla olen turvallani alta aikayksikön.

Kahvia hakiessa huoneeseen onnistun tuomaan sen kupin lähes koko matkan läikyttämättä, mutta lähes poikkeuksetta, joka kerta kun astun huoneeseeni niin johan alkaa kahvit lentää :curs: Kuppi on kuitenki saatava täyteen ettei tarvi ravata tossa keittiön välillä :D

Kahvia hakiessa huoneeseen onnistun tuomaan sen kupin lähes koko matkan läikyttämättä, mutta lähes poikkeuksetta, joka kerta kun astun huoneeseeni niin johan alkaa kahvit lentää :curs: Kuppi on kuitenki saatava täyteen ettei tarvi ravata tossa keittiön välillä :D
Hanki semmonen lasten nokkapullo ni ei läiky kaffeet.:D

Tällä hetkellä ärsyttävin asia on jätkä samasta lukiosta. Tyyppi on liki kaksimetrinen ja omaa kaikki mahdolliset ryhtiviat. Kaveri on kallellaan ainakin neljään eri suuntaan. Ja niin härski tyyppi, ettei viitsi pestä iljettävää päätään tai käy muutenkaan suihkussa. Pitkän rasvaisen letin näkemisen vielä melkein sietäisi, mutta se lemu tappaa kaikki kymmenen metrin säteeltä.

Miten jotkut ihmiset kehtaa olla vastaamatta, kun niitä tervehtii?!:curs: Saakelin törkeetä ja vittumaista asiakaspalvelijaa kohtaan. Tänäänkin joutu muutaman tollasen päivänsäteen kohtaamaan. Katellaan vaan muualle/muuten vältetään katsekontaktia/ollaan niinkuin ei oltaiskaan siinä tilanteessa ja sitten kun sanoo ilosesti sen hei/moi/päivää/whatever, jonka asiakas selkeesti kuulee, ei tule mitään vastausta/epämääräinen murahdus (no sekin parempi, kuin toi eka vaihtoehto:D). Reagoiskohan ne, jos sanoisikin sen perinteisen tervehdyksen sijasta "haistapaska". Ehkä sit vikana työpäivänä...:evil:

Öljyn valuttaminen tonnikalapurkista. Voi vitutuksen multihuipennus.

Avaan kannen puoliksi ja sitä hyväksikäyttäen puristan öljyn ulos. Tai näin sen kuuluisi ainakin teoriassa tapahtua. Vaan eikös se perhanan kansi irtoa koko töntön ympäriltä ja seurauksena on se, että öljy eruptoituu päälleni. Ja kuka Osmo on suuressa viisaudessaan keksinyt sen, että sitä öljyä tungetaan sinne tunan sekaan niin jumalattoman paljon. Luulisi vähemmälläkin läträämisellä pärjäävän.

Eniwei, em. episodiakin enemmän sapettaa se, että tiedän ilmiön tapahtuvan joka kerta. En kuitenkaan tee asialle mitään, vaan ainostaan toivon ettei sitä tapahtuisi. Silti se tapahtuu. Että perkele.

Toisena se kun menee aamulla vessaan ja kusee pitkin seiniä. En tiedä onko mulla anatomiassa jotain häikkää vai hakkaanko tattia unissani, mutta aina aamuisin on temmi niin rutussa ja vinossa, että kusi menee ihan jonnekin muualle kuin pitäisi. Tietääpä ainakin olevansa hereillä kun kusisuihku osuu omaan silmään taikka suihkuseinään. Osuisi edes reunoille, mutta ei. Tämänkin tiedän tapahtuvan joka aamu, mutta en tee asialle mitään. Olisiko kova homma ottaa tappi käteen ja tähdätä edes suunnilleen pönttöön päin.

Tämmöistä täällä.

:edit: vittu sitä huomaa todellakin olevansa tyhmä kun lukee omaa tekstiään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom