Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et kai ole unohtanut ensimmäistä sääntöä? ;)Ne just sulle tarkoitetut varatut tytöt.
mie en myöskään pysty ymmärtämään minkä takia se pipo/lippis/kukkahattu/tms pitää olla päässä jos ollaan sisätiloissa.
Ymmärtäisin jos kyseisellä henkilöllä olisi joku järjettömät mittasuhteet saavuttanut hilseongelma, niin että ilma muistuttaisi lumimyrskyä jos hatun ottaisi pois, mutta muuten en.
Sama kun kävelisi kengät jalassa sisällä (kotona)... ei mitään järkeä.
Ottaa välillä päähän jo sekin jos vanhemmat tulee "käymään" ja isä steippailee sen ½-tunnin visiitin verran ulkotakki päällä.
"Hei, etsäviitsisitsä ottaa sen takin pois... meillä ei ole noin kylmä!" :jahas:
....
Kyllä nyt oksettaa jo.
Tämän viikon verran olen päivittäin pari tuntia ranskan tehokurssilla. Kätevästi työpaikan tarjoama, tulee todella tarpeeseen kun ollaan vähän ruosteessa oltu.
Mutta nyt alkaa jo kyrsiä, istun sellaisen naisen vieressä, joka sen parituntisen ajan raapii päänahkaansa!!! Menisi hemmetti kotiin raapimaan. Ensimmäisenä päivänä olin järkyttynyt että ämmä raaviskeli päänahkaansa siinä vieressä, mutta vielä järkyttyneempi olin kun korviini kantautui ääni että se raapi jotain kovaa. Sillä on päässä rupi!! OKSETTAVA ääni!! Kyllä nousi välittömästi oksennus kurkkuun. Miten joku voi noin raapia päätänsä, kun on joku vieras ihminen vieressä?? Todella oksettavaa! Ja minkä sortin ihmisellä on päänahassa rupi? Onko tullut raavittua pikkasen liikaa?!
Joka kerta kun sen kädet nousee pään lähelle, refleksinomaisesti katson vihaisesti siihen suuntaan (muttei se näe, hiukset on edessä kun sitä päätä raavitaan oikein antaumuksella) ja omat kädet haluavat tarttua hänen käsiinsä ja laskea ne takaisin alas.
Hemmetin rupipää.
Ja jos tuo ei okseta tarpeeksi, hän myös pureksii kynsiään!!! Siis täyttä tuskaa istua tollaisen vieressä. Loput aikaa se selailee meilejä kommarilla, pitää pyytää että kaikki pommittaisivat häntä nyt oikein olan takaa turhilla meileillä ja vastauspyynnöillä. Pysyisi ne kädet aisoissa.
Kehtaisipa sanoa jotain tai tehdä jotain. Oksettaa todella pahasti. Sama kuin mä rupeasin tonkimaan nenää tai korvia vieraiden vieressä istuessa. En nyt tiedä, 2 päivää jäljellä, kestetäänkö me tämä ilman minkäänsortin huomautuksia rupipäälle.
Heh, voi ei. Kaikkia omituisia ihmisiä sitä kohtaakin. Jotenkin alko naurattaan koko kertomus kun kuvittelin niitä sun tuskantäyteisiä ranskan kieliopin käänteitä kun joku rapsuttaa vieressä. :D...teepä niin että viimeisellä tunnilla jätät sen pulpetille vaikka valmiiksi pullon hilseshampoota niin ehkä se jopa ymmärtäis pointin.
RAAPS RAAPS!
Hanki semmonen lasten nokkapullo ni ei läiky kaffeet.:DKahvia hakiessa huoneeseen onnistun tuomaan sen kupin lähes koko matkan läikyttämättä, mutta lähes poikkeuksetta, joka kerta kun astun huoneeseeni niin johan alkaa kahvit lentää :curs: Kuppi on kuitenki saatava täyteen ettei tarvi ravata tossa keittiön välillä :D