Kotona mua ärsyttää likaiset astiat, jotka ei mene itsestään tiskikoneeseen :D ja imurointia vihaan yli kaiken!!:down:
Ketuttaa ihmiset jotka valittavat tiskeistä, vaikka omistavat tiskikoneen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kotona mua ärsyttää likaiset astiat, jotka ei mene itsestään tiskikoneeseen :D ja imurointia vihaan yli kaiken!!:down:
Todellakin. Minne ihmiset sitten laittaa likaiset tiskit jos ei juuri sinne koneeseen kun niitä on kerran käytetty? Tiskokoneen viereen?Ketuttaa ihmiset jotka valittavat tiskeistä, vaikka omistavat tiskikoneen.
Siinä nyt kuitenkin varmaan puhutaan siitä, että mies ei saisi paiskata naista seinälle (tai vastavuoroisesti nainen miestä). Jos joku nainen turpiinoton jälkeen tappaa miehensä, siitä vaan ja papukaijamerkki.Joskus mua ärsyttää radiossa soivat aivan hirveät biisit. Pitääkö sitä vielä soittaa monta kertaa päivässä samaa sontaa ja miksi ihmeessä. Nykyään ärsytyskynnyksen ylittää joku "jos lyöt vielä kerran niin tapan sut"-biisi...miksi ihmeessä tämmöstä tappamisen oikeellistuttavaa biisiä saa edes soittaa radiossa...joku hullu vielä tappaa jonkun jossain kähinässä tämänkin takia...
Jos joku nainen turpiinoton jälkeen tappaa miehensä, siitä vaan ja papukaijamerkki.
Jos kyseessä on joko oma henki tai toisen henki, kumpaa lähtisit suojelemaan?tätä juuri tarkoitin. Joku hullu tosiaan voi kuvitella että ihmisen tappaminen on oikeutettua :(
Vituttaa hätäiset ääliöt junassa, jotka rupevat jonottamaan käytävällä ulospääsyä heti, kun on kuulutettu junan saapuvan asemalle. Tätä kestää siis vähintään 10min ja tosi kiva sit istua käytävän puoleisella istuimella jonkun traanivalaan perse ohimossa kiinni. Ja tietysti ikkunan puolella istunutkin äheltää anorakkinsa kanssa toisella puolella.
Itse teen niin, että istun näennäisen tyyneyden vallassa siihen asti, että juna on pysähtynyt ja viimeinenkin sopuli on päässyt junasta ulos. Sitten poukkaan ylös, rempaisen takin päälle, otan kassin hyllystä ja harpaan ulos. Tähän menee n. 10 sekuntia ja ketään vatipäätä ei ole lähelläkään tukkimassa paikkoja.
Yhtälailla vituttaa ne jotka eivät millään voi odottaa, että junasta pois jäävät ehtivät ulos, vaan on pakko tunkea junaan sisälle sen ulospäin liikkuvan väkimassan läpi. Samaa tapahtuu myös hisseissä. Mikä ihmeen kiire sinne junaan/hissiin on sisälle? Ei se juna jätä kyydistä vaikka antaisi niiden poistuvien matkustajien tulla ensin ulos.
Sofi OksanenKaari Utrio