Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kotona mua ärsyttää likaiset astiat, jotka ei mene itsestään tiskikoneeseen :D ja imurointia vihaan yli kaiken!!:down:

Ketuttaa ihmiset jotka valittavat tiskeistä, vaikka omistavat tiskikoneen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hih, sorry Raskolnikov, oli pakko avautua. :D Silloin, kun meillä ei vielä ollut tiskikonetta, muakin ketutti ihmiset, jotka niistä valitti! Mitä enemmän on kodinkoneita ja muita vempeleitä, sitä enemmän niistä aiheutuu ketutusta. Esim kaukosäätimet, inhottaa kun niitä on kohta kaikkiin vehkeisiin, jopa auton mankkaan! Daaa!!:eek:

^ eikun tiskipöydälle! On kato liian vaikeeta laittaa ne heti koneeseen tai jos niitä joutuu liottamaan, kun ovat ensin lojuneet olkkarin pöydällä yön yli.

Joskus mua ärsyttää radiossa soivat aivan hirveät biisit. Pitääkö sitä vielä soittaa monta kertaa päivässä samaa sontaa ja miksi ihmeessä. Nykyään ärsytyskynnyksen ylittää joku "jos lyöt vielä kerran niin tapan sut"-biisi...miksi ihmeessä tämmöstä tappamisen oikeellistuttavaa biisiä saa edes soittaa radiossa...joku hullu vielä tappaa jonkun jossain kähinässä tämänkin takia...

Joskus mua ärsyttää radiossa soivat aivan hirveät biisit. Pitääkö sitä vielä soittaa monta kertaa päivässä samaa sontaa ja miksi ihmeessä. Nykyään ärsytyskynnyksen ylittää joku "jos lyöt vielä kerran niin tapan sut"-biisi...miksi ihmeessä tämmöstä tappamisen oikeellistuttavaa biisiä saa edes soittaa radiossa...joku hullu vielä tappaa jonkun jossain kähinässä tämänkin takia...
Siinä nyt kuitenkin varmaan puhutaan siitä, että mies ei saisi paiskata naista seinälle (tai vastavuoroisesti nainen miestä). Jos joku nainen turpiinoton jälkeen tappaa miehensä, siitä vaan ja papukaijamerkki.

tätä juuri tarkoitin. Joku hullu tosiaan voi kuvitella että ihmisen tappaminen on oikeutettua :(
Jos kyseessä on joko oma henki tai toisen henki, kumpaa lähtisit suojelemaan?

Veikkaan, että itse kukin viljelee erilaisia uhkauksia suunnittelematta käytännön toteutusta.

Pienet asiat elämässä: parisuhteessa eroava käsitys siitä, mikä on "siisti" ja mikä on "romuläjä".

Kun lähes tyhjää suihkusaippua purkkiin laitetaan liikaa vettä, jotta ne loput tulisivat paremmin pois. Tuo on kyllä joissain määrin hyvä idea, mutta koitappa laittaa sitä saippuaa johokin harjaan (jolla pestää selkä) niin kaikki valuu pois eikä harjaan jää yhtää saippuaa.

Tämä oli menossa salikomediaketjuun, mutta ei tämä ehkä ole komedia-ainesta.

... juoksumattojen juomapulloille tarkoitettuja aukkoja ei muuten koskaan putsata! Ei tule mieleen salinomistajille. Eikä muuten tule mieleen myös käyttäjille kunnioittaa toisia salinkäyttäjiä olemalla laittamatta kaikenmaailman oksettavaa paskaa sinne.
Itse olen laittanut niihin paikkoihin mm. lokeron avainta, joka sitten pitää kaivaa sieltä ulos. En muuten laita enää, siellä on kaikenmaailman epämääräistä nestettä, jauhettua purukumia, räkäpaperia, ymsymsyms.
Ranskan opettaja yleensä aloittaa koulutuksen kysymällä mitä uutta kellekin kuuluu. Itse hän kertoi olleensa salilla, laittaneensa pyyhkeen juomakuoppaan juoksumatolla ja ruvennut jolkottelemaan. Hien tullessa pyyhki naamaansa pyyhkeeseen, vain huomatakseen, että pyyhkeeseen oli tarttunut juomapullo-onkalosta jonkun idiootin nuuskaklimppi! Hyi helvetti miten jotkut ihmiset ajattelevat että tuo on ok. Hän kävi lekurilla varmistamassa että mitä se nuuska sisältää ja nyt venailee hepatiittitestien tuloksia. Tosi kivaa. Se onnellinen nuuskamuikku ei varmaan kahdesti miettinyt heittäessään suustansa klimppejä juomapulloille tarkoitetuille paikoille.

Hyi saatana, jotkut ihmiset ei vaan osaa ottaa vastuuta juuri mistään tai kunnioittaa ketään. Muutenkin inhottaa, että siisteille pinnoille jotkut onnelliset räkii nuuskaa.

Vituttaa hätäiset ääliöt junassa, jotka rupevat jonottamaan käytävällä ulospääsyä heti, kun on kuulutettu junan saapuvan asemalle. Tätä kestää siis vähintään 10min ja tosi kiva sit istua käytävän puoleisella istuimella jonkun traanivalaan perse ohimossa kiinni. Ja tietysti ikkunan puolella istunutkin äheltää anorakkinsa kanssa toisella puolella.

Itse teen niin, että istun näennäisen tyyneyden vallassa siihen asti, että juna on pysähtynyt ja viimeinenkin sopuli on päässyt junasta ulos. Sitten poukkaan ylös, rempaisen takin päälle, otan kassin hyllystä ja harpaan ulos. Tähän menee n. 10 sekuntia ja ketään vatipäätä ei ole lähelläkään tukkimassa paikkoja.

Vituttaa hätäiset ääliöt junassa, jotka rupevat jonottamaan käytävällä ulospääsyä heti, kun on kuulutettu junan saapuvan asemalle. Tätä kestää siis vähintään 10min ja tosi kiva sit istua käytävän puoleisella istuimella jonkun traanivalaan perse ohimossa kiinni. Ja tietysti ikkunan puolella istunutkin äheltää anorakkinsa kanssa toisella puolella.

Itse teen niin, että istun näennäisen tyyneyden vallassa siihen asti, että juna on pysähtynyt ja viimeinenkin sopuli on päässyt junasta ulos. Sitten poukkaan ylös, rempaisen takin päälle, otan kassin hyllystä ja harpaan ulos. Tähän menee n. 10 sekuntia ja ketään vatipäätä ei ole lähelläkään tukkimassa paikkoja.

Yhtälailla vituttaa ne jotka eivät millään voi odottaa, että junasta pois jäävät ehtivät ulos, vaan on pakko tunkea junaan sisälle sen ulospäin liikkuvan väkimassan läpi. Samaa tapahtuu myös hisseissä. Mikä ihmeen kiire sinne junaan/hissiin on sisälle? Ei se juna jätä kyydistä vaikka antaisi niiden poistuvien matkustajien tulla ensin ulos.

Yhtälailla vituttaa ne jotka eivät millään voi odottaa, että junasta pois jäävät ehtivät ulos, vaan on pakko tunkea junaan sisälle sen ulospäin liikkuvan väkimassan läpi. Samaa tapahtuu myös hisseissä. Mikä ihmeen kiire sinne junaan/hissiin on sisälle? Ei se juna jätä kyydistä vaikka antaisi niiden poistuvien matkustajien tulla ensin ulos.

Hisseissä tuo on kyllä erittäin ärsyttävää.

Etenkin kun on yksin poistumassa hissistä ja joku yläasteikäisten sählyjoukkue yrittää tunkea samaan aikaan sisään hissiin.
Harmi, että olen niin rauhallinen etten viitsi käyttää isomman (ja vanhemman) oikeuksia.

Edit: Ja tuota tekee kyllä yhtälailla nuoremmat ja vanhemmat kanssakulkijat.

Kaari Utrio

- Työpaikan ainoa hissi on 7:ssä kerroksessa, minä pohjakerroksessa. Saatana siinä kestää kun se tulee alas. Ja tottakai se pysähtyy joka kerrokseen siinä välillä. :curs:
- Salilla saunan lattian laskut on tehty päin vittua, suihkuhuoneesta virtaa vesi saunan lattialle lillumaan. Ja mukana tietty karvat ja varvasvälinöyhdät. Saunaan ei pääse kuivin jaloin jollei sitten luutua. Saunat siivotaan aamulla, jotenka illalla kahdeksan aikaan saunan lattian peittää paskakerros.

Kauppajonot:
- Kauppajonossa mummo haluaa maksaa tasarahalla. Laskee 5c kolikoita pirun kauan, eivät riitä jonka jälkeen maksaakin ostokset setelillä.
- Joillekin tuntuu tulevan yllätyksenä että ostokset pitää maksaa: vasta kun kassaneiti sanoo loppusumman niin aletaan kaivelemaan sitä lompakkoa esille! Taas monta sekuntia elinaikaa hukkaan
- "Näitä päärynöitä ei oo punnittu" ---> "Jaa, mä kyllä katoin että niissä oli kappalehinta" ---> eipäsjuupas ---> kassaneiti lähtee punnitsemaan päärynät. Ja tietysti ainoa kassa.

:curs: ARRRHHH! Monta sekuntia menee hukkaan elämästä! :curs:

Yks ihan perkeleen ärsyttävä asia on jonku maitolasin tai vastaavan kaatuminen, niin turhauttavaa siivota. Eilen kaatus töissä maksalaatikosta puolet haaroväliin, vitutti niin :curs: :sti, että oksat pois. Kaikenlisäks viimenen ateria mukana, kauheessa nälässä ei kiva paahtaa.
Pääkopan lyöminen johonki terävään kulmaan toistuu ihan liian usein, siitä seuraa sellanen puolen minuutin vitutus maximus.

Joku neropatti seisoi taas rullaportaissa vasemmassa laidassa sellokotelon kanssa. En vittu olisikaan halunnut hyötyliikuntaa.

Se vasta ärsyttääkin, että on suunnitellut ostavansa kaupasta jotain tiettyä ja sitten se onkin loppu. Siis kokonaan loppu, niin ettei ole mitään korvaavaa. Vituttaa alkaa miettiä mitä sen sijaan kokkaisi, esim. eilen myöhästyin tämän takia bussista. Juuri siinä ainoassa välissä, jolloin joutuu odottamaan 20 min, muina aikoina ei tarvitse juurikaan kelloa katsoa. Lauantaina oli kaupasta neljä eri listalla olevaa juttua loppu, onneksi ei ollut kiire niin vaihdettiin kauppaa. Sieltä oli yksi eri juttu loppu, se haettiin sitten kolmannesta. Kiireessä ärsyttää, muuten aika sama.

Ultimecian avatar, kun siitä tulee Kaari Utrio mieleen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom