Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisena se kun menee aamulla vessaan ja kusee pitkin seiniä. En tiedä onko mulla anatomiassa jotain häikkää vai hakkaanko tattia unissani, mutta aina aamuisin on temmi niin rutussa ja vinossa, että kusi menee ihan jonnekin muualle kuin pitäisi. Tietääpä ainakin olevansa hereillä kun kusisuihku osuu omaan silmään taikka suihkuseinään. Osuisi edes reunoille, mutta ei. Tämänkin tiedän tapahtuvan joka aamu, mutta en tee asialle mitään. Olisiko kova homma ottaa tappi käteen ja tähdätä edes suunnilleen pönttöön päin.

Eikö oo aamusin tatti pystyssä :wtf::D No mut ite ainaki aamulla niin unessa että istun pöntölle viideks minuutiks, suljen silmät ja "nukun" ja annan kusen valua hiljalleen :hyvä: Eli koitappa istualteen vaikka saattaa aluksi pahaa tehdä ;)

Jotkut on luistelemassa läheisellä jäällä farkut jalassa. Oma asiaha se on millasis vaatteis sitä luistelee mut näyttää tyhmält ku on farkut jalassa. Luulis viel hiertävän joka paikasta.

Lähellä sijaitsevan K-kaupan omistaja kassalla aina heittää jotain yli-tuttavallista tyyliin: "Semmonen setti sitten tänään. Se tekee 16 isoa ja 3 pientä."

Kortsuja en ole kehdannut sieltä ostaa, tulee varmaan vielä parempaa kommenttia: "Jaahas, sitä saadaan tänään vai mitä?"

Lähellä sijaitsevan K-kaupan omistaja kassalla aina heittää jotain yli-tuttavallista tyyliin: "Semmonen setti sitten tänään. Se tekee 16 isoa ja 3 pientä."

Kortsuja en ole kehdannut sieltä ostaa, tulee varmaan vielä parempaa kommenttia: "Jaahas, sitä saadaan tänään vai mitä?"

Saman ilmiön olen tunnistanut eräällä huoltoasemalla, mistä on tullut ostettua joskus jotain.

Kerran ostin pakastepizzan ja vissii 6-päkin kaljaa, niin myyjä kommentoi: "Jaahas, taitaa olla koti-ilta edessä"

En nyt sanois että mitenkään superärsyttävää, mutta tosiaan laittaa pohtimaan mitä viitsii ostaa :D

Joka jumalan kerta kun mä lapan safkaa telkkarin edessä suuhuni, niin siellä mainostetaan ratkaisua emättimen kuivuuteen, hiivaan tms.
Perkele, mä en halua ajatella mitään v***n valkovuotoa syödessäni. :curs:

Hiiri vittuilee ja tekee aina välillä kaksoisklikkauksia yhden klikkauksen sijaan. Esimerkiksi jos haluan palata yhden sivun taaksepäin pakkiksella, saattaa se heittää mut ihan jonnekkin helvettiin.

Hiiri vittuilee ja tekee aina välillä kaksoisklikkauksia yhden klikkauksen sijaan. Esimerkiksi jos haluan palata yhden sivun taaksepäin pakkiksella, saattaa se heittää mut ihan jonnekkin helvettiin.

sama vika. Hakkasin omaani nyrkillä, muttei auttanut.Käy pitemmän päälle rasittavaksi hoitaa kaikki klikkaukset touchpadillä

Saman ilmiön olen tunnistanut eräällä huoltoasemalla, mistä on tullut ostettua joskus jotain.

Kerran ostin pakastepizzan ja vissii 6-päkin kaljaa, niin myyjä kommentoi: "Jaahas, taitaa olla koti-ilta edessä"

En nyt sanois että mitenkään superärsyttävää, mutta tosiaan laittaa pohtimaan mitä viitsii ostaa :D
Katoin aluksi että milloin oon tänne kerenny kirjottaa! :D
Joku aika sitten huoltoasemalta tismalleen samat ostokset, tismalleen sama kommentti. :dance:

Vaimolleni on tullut ärsyttävä tapa. Hän on viime aikoina alkanut jättämään AINA maitopurkin auki laittaessaan sen jääkaappiin. Vitutus on mahdoton kun hamuan maitoa ja purkki on aukinaisena kaapissa. :curs:

Lieneekö kuvittelua, että jos purkki on avonaisena jääkaapissa päivän, maito maistuu helvetin pahalle..? Minun mielestäni ainakin. Vaimoseni itse käyttää maitoa ainoastaan kahvin kera, joten hän ei makumuutosta ole huomannut. Ja jääkaappikin pidetään kyllä kohtuu siistinä, ei loju homeiset pöperöt viikkokausia hyllyn perukoilla.. :urjo:

Yli-itsevarmat ihmiset jotka tuntuvat olevan "takki auki" 24/7 paikasta riippumatta. Eikö vaatimattomuus enää kaunistakaan?

Mitäs Hard Justice tuolla tarkoittaa? Röyhkeyttä? Koppavuutta?

Mitäs Hard Justice tuolla tarkoittaa? Röyhkeyttä? Koppavuutta?
Perisuomalaista luonnetta, ujoutta. Pitää olla hiljaa, eikä saa katsoo ihmisiä silmiin. Jos meet bussiin, eikä oo enää yhtään kahden istuttavaa paikkaa vapaana, joudut seisomaan tai jäämään heti seuraavalla pysäkillä ja koittaa toista bussia. Jos voitat pelikoneesta enemmän kun 5e, joudut häviään ne rahat tarkotuksella, sillä kolikot kolisis liikaa kun ne tulee koneesta ulos ja muut tuijottais sua ja olis kateellisia. Jos jollain on isot lihakset, sen on pakko käyttää aineita. Jos joku vilkasee sua silmiin kaupungilla ja hymyilee, varsinkin jos se on nainen, se pitää sua vaan rumana ja sun pitää laskee katsees ennen sitä. Jos joku morjestaa sua, jatka kävelemistä, sun takana olevaa moikattiin, ei sua.

edit: niin siis ton perisuomalaisuuden vastakohtaa tarkotti. mieti nyt miten ihminen vois olla itsevarma...

Pistän lämpimät sukat patterilta jalkaani ja kiskaisen kengät päälle. Poistun kotiovesta rappukäytävään ja siitä ulkoilmaan. Ja samantien kun olen astun kolme piharappua päästäkseni kadulle astun helvetinmoiseen vesilätäkköön ja sukka, sekä kenkä kastuvat litimäriksi.
Onko tällä koko foorumilla ketään kuka EI vittuuntuisi tällaisesta asiasta?

Haen kahvia alakerrasta ja lähen sen kanssa sitten seilaamaan huonettani kohti, tietokoneen ääreen istumaan. Mikä ihme on kun pääsen rappuset hyvin ylös kahvikupin kanssa läikyttämättä kahvia, mutta samantien kun huoneeseeni pääsen tai lähellekkin tietokonetta niin aina rupee läikkyyn. Tää on hermoja raastavaa.

Pistän lämpimät sukat patterilta jalkaani ja kiskaisen kengät päälle. Poistun kotiovesta rappukäytävään ja siitä ulkoilmaan. Ja samantien kun olen astun kolme piharappua päästäkseni kadulle astun helvetinmoiseen vesilätäkköön ja sukka, sekä kenkä kastuvat litimäriksi.
Onko tällä koko foorumilla ketään kuka EI vittuuntuisi tällaisesta asiasta?

Onko pakko käyttää talvella jotain balettitossuja jotka imaisevat itsensä täyteen vettä ekalla askeleella ulkona? Pukeudutaan sään mukaisesti perkele :)

Märän t-paidan poissa ottaminen! Voi jumalauta että vituttaa kiireessä tollasta hikistä paitaa rullata poissa! Sitten jos alkaa ottamaan "normaalisti", niin venyy kuin mikäkin...

Lämmitän saarioisten pizzan alhaalla mikrossa pahvilautasella, otan mukin maitoa/mehua toiseen käteen, lähden astelemaan kohti rappusia kohti huonettani ja tietokonepöytää, saavun huoneeseeni, punttivehkeet makaavat keskellä lattiaa koska en ole jaksanut siivota, potkaisen 20kg painoon juomat lentävät, pizzapahvilautanen lerpahtaa ja pizza lentää maahan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom