Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mä käytin töissä (sisätöissä ja vieläpä asiakaspalveluhommissa, LOL :david: ) hattua vielä viikko sitten, kun en kerennyt parturiin ja unohdin aina tilata ajan...Tyhmää, mutta eräs keski-ikäinen rouva jopa kehui mun hattua. Perusteena hatunkäytölle oli epäsiisti pehko, jossa hiukset tulivat jatkuvasti silmille. Ei ihmiset pahemmin muuten kiinnittäneet huomiota mun lätsään, koska se on vähän kypsemmän näköinen kuin perus Karjala/Karhu-lätsä. Sinänsä joissain kaupoissakin näkee kavereita istumassa kassalla kaupan lätsä päässä, eikä herätä paheksuntaa kenenkään osalta.

Nyt on hiukset lyhyet ja siistit, jolloin tarvetta lätsänkäytölle ei sisätiloissa ole. Ja imo jossain mäkkärissä ei tarvitse ottaa lätsää päästä, mutta sen käyttöä voi toki rajoittaa tietyissä paikoissa ja tilanteissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:anssi:yks juttu kans mikä on ni ku iskee duunis kauhee pehis (persehiki) ku miettii et joko on pieni märkä puro takamukses eikä viitti mitää vessa paperiakaa laitta kahisee.,sissus ssatana:anssi:

Eilen tuli pakattua duunissa vaivaiset neljä tuntia kardemummaa ja nyt jo vituttaa jos tänäänkin joutuu pakkaamaan kun on sormet niin kipeenä jottei pysty edes näppiksellä kunnolla kirjottamaan!! Aarg!:curs:

Eilen tuli pakattua duunissa vaivaiset neljä tuntia kardemummaa ja nyt jo vituttaa jos tänäänkin joutuu pakkaamaan kun on sormet niin kipeenä jottei pysty edes näppiksellä kunnolla kirjottamaan!! Aarg!:curs:

pullaaaa :kuola:

ne putkilot on kyllä pottumaisia (jos siitä sormes kipeytyneet) ite repäsen aina noin 10% kaardemummista pöydälle siinä vaiheessa kun se putkilon korkki viimein antaa periks

pullaaaa :kuola:

ne putkilot on kyllä pottumaisia (jos siitä sormes kipeytyneet) ite repäsen aina noin 10% kaardemummista pöydälle siinä vaiheessa kun se putkilon korkki viimein antaa periks

Juu juurikin tuosta korkkien paikoilleen laittamisesta on tullut sormet kipeeksi. Voitte vaan kaikki muutkin itse kuvitella miltä ne sormet tuntuvat kun olet koko päivän napsautellut kardemumma putkilon korkkeja kiinni...Auttakaa mua ja keksikää uusi keino pakata kardemummaa jottei tarvii käsin sitä pakata:)

Juu juurikin tuosta korkkien paikoilleen laittamisesta on tullut sormet kipeeksi. Voitte vaan kaikki muutkin itse kuvitella miltä ne sormet tuntuvat kun olet koko päivän napsautellut kardemumma putkilon korkkeja kiinni...Auttakaa mua ja keksikää uusi keino pakata kardemummaa jottei tarvii käsin sitä pakata:)

Kumma, ois luullut et tollasessa hommassa käytetään konetta :wtf:

Se vitun Helsingin Elielin aukion joka-aamuinen Satasen jakaja. Vittumainen helppoheikki, jonka suu käy koko ajan tuputtaessaan lehteään jokaiselle. Aivan liian tuttavallinen, todella limainen tapaus. Pitäisi runkvisti turpansa kiinni.

Itseä kyllä vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua itse ottaa sitä lippistä ym päästä pois kun ruokaillaan sisällä. Luulisi että tuollaiset perustavat opitaan pienenä kotona. Yleinen hyvä tapa, jolle ei tarvinne etsiä jotain fysikaalista syytä. Vähän sama kuin se, että ruokapöydässä ei röyhtäillä, syödä monttu auki tai räitä lattialle.

Päähine pois sisätiloissa aina, paitsi kun se tuomii suojavälineenä.

Vituttaa se, että ei haluis sanoa työkavereille, että mitä vittua teet, ku kuitenkin sanon. Ja saan kauheen niskaanhengittäjän ja arvostelijan maineen.

Tehkää työnne kunnolla ni ei tarvi sanoa! :curs:

Niin mäki oon ennen luullu mutta ei, koko perkeleen homma tehdään alusta asti käsin!!:wall:

no jos pomos tahtoo niin voin antaa mun esimiehen numeron :D

vähän vastaavanlaisia vehkeitä ennenkin suunniteltu

(haittapuolena se, että menetät mahikses ko työpaikkaan jos prosessi automatisoidaan...)

Niin mäki oon ennen luullu mutta ei, koko perkeleen homma tehdään alusta asti käsin!!:wall:

seuraavan kerran ko teen pullia, nii täytyy osata arvostaa sitä pientä putkiloa, pienen ihmisen kädenjälkeä. Eikä hakata, kääntää, vääntää vit**jen säestämänä.

ärsyttävintä ikinä
:curs:..fiksut ihmiset jotka eivät osaa tervehtiä tai kiittää, jos o tilanteessa missä näin pitäisi toimia..:curs:
:curs: ihmiset tiskaa ja ne ei pyyhi tiskipöytää kuivaksi, vaan jättää sen täyteen vesipisaroita..sehän näyttää lähes yhtä sotkuselta ilman vain niitä tiskejä..
:curs:suu auki syöjät
:curs:pitkään tuijottavat ihmiset
:curs:kun vihdosta viimein olet löytänyt keskustasta sen parkkipaikan ja huomaat, että sinulta puuttuu se parkkiraha..se v*uttaa ja nakarasti..ja näin yleensä käy kun parkkiaikaa on viekä joku 20 minuttia jäljellä
:curs:ihmiset jotka ovat pahallapäällä aivan koko ajan..osaako ne ikinä ottaa rennosti ja nauraa (suosittelen)

ärsyttävintä ikinä
:curs:..fiksut ihmiset jotka eivät osaa tervehtiä tai kiittää, jos o tilanteessa missä näin pitäisi toimia..:curs:
:curs: ihmiset tiskaa ja ne ei pyyhi tiskipöytää kuivaksi, vaan jättää sen täyteen vesipisaroita..sehän näyttää lähes yhtä sotkuselta ilman vain niitä tiskejä..
:curs:suu auki syöjät
:curs:pitkään tuijottavat ihmiset
:curs:kun vihdosta viimein olet löytänyt keskustasta sen parkkipaikan ja huomaat, että sinulta puuttuu se parkkiraha..se v*uttaa ja nakarasti..ja näin yleensä käy kun parkkiaikaa on viekä joku 20 minuttia jäljellä

:curs:ihmiset jotka ovat pahallapäällä aivan koko ajan..osaako ne ikinä ottaa rennosti ja nauraa (suosittelen)

En väitä että olisit tällainen ihminen mutta tuntu vähän oudolta tollasen vuodatuksen päätteeksi ;)

Kämppis tekee tota :( Kaiken lisäks astiakaapin ovetkin jää auki ja tiskiharja keskelle tiskipyötää. :curs:

Vittumaista kun oon semmosessa työpaikassa missä ei ole säännöllisiä taukoja. Ruokailu tapahtuu sillon kun on hiljaisempaa. No sitten kun saan aina sen eväsruoan lämmitettyä niin eiköhän sieltä tule taas joku asiakas. Sama toistuu monta kertaa päivän aikana. Monesti oon syöny sit kylmänä kun ei oo jaksanu enää lämmittää...:curs:

Se vitun Helsingin Elielin aukion joka-aamuinen Satasen jakaja. Vittumainen helppoheikki, jonka suu käy koko ajan tuputtaessaan lehteään jokaiselle. Aivan liian tuttavallinen, todella limainen tapaus. Pitäisi runkvisti turpansa kiinni.

Hehe, taidan tietää tapauksen, se tunkee sen saatanan lehden naamaan kiinni! Pääseekö se pois siitä mitä nopeammin se on ne paskalehdet syöttänyt viattomille ohikulkijoille??

Onneksi asun nyt keskustassa niin osaan valita reitin töihin ilman yhtäkään ilmaislehden tuputtajaa. Mutta kun asuin Espoossa, vitutti joka aamu aivan perkeleesti!! Ensin bussissa otat ja luet 100-lehden, ei ole muutakaan tekemistä. HETI kun astut Kamppikeskukseen, joku tunkee 100-lehteä naamaan. HETI kun astut Kampin aukiolle, joku tunkee 100-lehteä naamaan. Kun olet Kampin aukion ylittänyt, joku runkkari tunkee 100-lehteä naamaan. Kun pääset manskun yli, Sokoksen kulmalla joku runkkari tunkee 100-lehteä naamaan. Elielin aukiolla tungetaan sitä 100-lehteä naamaan. Kyllä viimeistään Mikonkadun 100-lehden naamantunkijaa tekisi mieli vetää turpaan.

MINÄ LUEN HESARIA!! MINÄ TIEDÄN JO PÄIVÄN UUTISET!! MINÄ VOIN LUKEA NE TÖISSÄ!! MINÄ VOIN AVATA INTERNETIN!! EN OMISTA TAKKAA, EN TARVITSE SYTYKETTÄ, EN JAKSA ROUDATA ENEMPÄÄ PAPERIROSKIA, EN LUE TEIDÄN RUPUISTA LEHTEÄNNE!!

Feissaajat on jättäneet rauhaan. Onkohan kylmien säiden tultua niiden into lakannut, ja ovat hankkineet oikean työpaikan. Kumpa nämä ilmaislehtien tuputtajat tekisivät samoin.

Lumessa kastuvat lahkeet.

Se, kun niistää nenää raivokkaasti ja pitää paperia hieman väärässä kulmassa saaden räkämällin silmäänsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom