Mä käytin töissä (sisätöissä ja vieläpä asiakaspalveluhommissa, LOL ) hattua vielä viikko sitten, kun en kerennyt parturiin ja unohdin aina tilata ajan...Tyhmää, mutta eräs keski-ikäinen rouva jopa kehui mun hattua. Perusteena hatunkäytölle oli epäsiisti pehko, jossa hiukset tulivat jatkuvasti silmille. Ei ihmiset pahemmin muuten kiinnittäneet huomiota mun lätsään, koska se on vähän kypsemmän näköinen kuin perus Karjala/Karhu-lätsä. Sinänsä joissain kaupoissakin näkee kavereita istumassa kassalla kaupan lätsä päässä, eikä herätä paheksuntaa kenenkään osalta.
Nyt on hiukset lyhyet ja siistit, jolloin tarvetta lätsänkäytölle ei sisätiloissa ole. Ja imo jossain mäkkärissä ei tarvitse ottaa lätsää päästä, mutta sen käyttöä voi toki rajoittaa tietyissä paikoissa ja tilanteissa.
Nyt on hiukset lyhyet ja siistit, jolloin tarvetta lätsänkäytölle ei sisätiloissa ole. Ja imo jossain mäkkärissä ei tarvitse ottaa lätsää päästä, mutta sen käyttöä voi toki rajoittaa tietyissä paikoissa ja tilanteissa.