Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Aftat. Suu oon niin kipeä että pystyn muodostamaan vain jotain vokaaleja ja niitäkin helpoimmasta päästä. Kuulostan vammaiselta.

AAAA...OOOOO.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se kun sattuu naapureiden kans samaan aikaan rappuun... Tai jos joku naapuri on poistumasta ovesta kun meinaa itse avata oven, jään yleensä sisälle odottamaan että naapuri ehtii rapusta ulos ennen kun tulen itse ulos :) Hassua ja niin ärsyttävää...

Se kun sattuu naapureiden kans samaan aikaan rappuun... Tai jos joku naapuri on poistumasta ovesta kun meinaa itse avata oven, jään yleensä sisälle odottamaan että naapuri ehtii rapusta ulos ennen kun tulen itse ulos :) Hassua ja niin ärsyttävää...

Mahtaa olla vaikeaa sanoa vain moi?

Mistä tulikin mieleen, että ärsyttää ihmiset, jotka eivät osaa tervehtiä (takaisin).

Mun kaikki alle 25 vuotiaat naapurit ovat tuollaisia. :rolleyes:

Sitten iäkkäämmät tervehtii jo takaisin. Tiedä sitten onko mulla jäänyt joku ylituttavallinen vaihde päälle jenkkivuodelta!? :)

Toi moikkaaminen ärsyttää myös. Katse pistetään maahan pari metriä ennen kohtaamista vaikka riittäisi pelkkä "moi". No ei väkisin

Miks vitussa hyvä lohi pitää jollain vitun tillillä?? Sama kun söisi takapihalla nurmikkoa :curs:

Persereikä on tulessa. Söin eilen Cantina Westissä ihania Lucky Luken friteerattuja jalapenoja ja äsken kävin paskalla. Pitää varmaan hieroa jugurttia tai rahkaa ryppyreikään..

Kimi Räikkösen maailmanmestaruutta seuraavat yleiset joukkorunkkaukset ties missä toreilla. Itse maailmanmestaruudessa ei mitään pahaa, vaan sen jälkimainingit ovat aina ihan kauheat.

Näitä on mun iässä tullut vasta muutamat elettyä, 95 lätkä ja Lordin euroviisut näistä surullisimmat.

Ärsyttää ihmiset joiden mielestä ruokapöydässä pitäisi syödä ilman hattua. Viittaan tällä esim. yleisiin ruokapaikkoihin, kuten koulu tai työpaikka. Mitä vitun järkeä on ottaa se lippis/pipo/cowboy-hattu pois kun syö? Siinähän sitä on järkeä, varsinkin hygienian kannalta!

Ei vaan ymmärrä..

Ärsyttää ihmiset joiden mielestä ruokapöydässä pitäisi syödä ilman hattua. Viittaan tällä esim. yleisiin ruokapaikkoihin, kuten koulu tai työpaikka. Mitä vitun järkeä on ottaa se lippis/pipo/cowboy-hattu pois kun syö? Siinähän sitä on järkeä, varsinkin hygienian kannalta!

Ei vaan ymmärrä..
Itseä kyllä vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua itse ottaa sitä lippistä ym päästä pois kun ruokaillaan sisällä. Luulisi että tuollaiset perustavat opitaan pienenä kotona. Yleinen hyvä tapa, jolle ei tarvinne etsiä jotain fysikaalista syytä. Vähän sama kuin se, että ruokapöydässä ei röyhtäillä, syödä monttu auki tai räitä lattialle.

Itseä kyllä vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua itse ottaa sitä lippistä ym päästä pois kun ruokaillaan sisällä. Luulisi että tuollaiset perustavat opitaan pienenä kotona. Yleinen hyvä tapa, jolle ei tarvinne etsiä jotain fysikaalista syytä. Vähän sama kuin se, että ruokapöydässä ei röyhtäillä, syödä monttu auki tai räitä lattialle.

Sama juttu kyrsii. Eikä pelkästään ruokailun yhteydessä, vaan myös muutenkin sisätiloissa (no, poislukien esim. kaupat). Miten ihmeessä kukaan viitsii kulkea sisällä tuntikausia pipo päässä?

Miten ihmeessä kukaan viitsii kulkea sisällä tuntikausia pipo päässä?

Aamen. Kyrpii kun aikuisilla miehillä pitää olla aina joku saatanan villapipo päässä.

Myönnetään, ettei meikäkään pipon pitämisestä sisällä perusta, mutta lippiksessä ei ole mitään vikaa. Pipossa kumminkin lämmön eristys toista luokkaa kuin lippiksessä. Kyllähän sitä vierailla tai ravintolassa otetaan lippis pois, mutta en koskaan ota sitä töissä tai töiden ruokalassa pois. Taikka baarissa. Mielestäni TÄYSIN sopivaa.

En muuta tapojani tässä asiassa, sanoi mikä tahansa kukkahattutäti mitä tahansa. Vielä löytyy kapinaa.. :D

Mä en näe mitään erityistä syytä miks just ruokaillessa pitäis ottaa päähine pois. Tosin näe mitään erityistä syytä miks sitä päähinettä pitäis ees sisällä pitää päässä.

mie en myöskään pysty ymmärtämään minkä takia se pipo/lippis/kukkahattu/tms pitää olla päässä jos ollaan sisätiloissa.
Ymmärtäisin jos kyseisellä henkilöllä olisi joku järjettömät mittasuhteet saavuttanut hilseongelma, niin että ilma muistuttaisi lumimyrskyä jos hatun ottaisi pois, mutta muuten en.

Sama kun kävelisi kengät jalassa sisällä (kotona)... ei mitään järkeä.

Ottaa välillä päähän jo sekin jos vanhemmat tulee "käymään" ja isä steippailee sen ½-tunnin visiitin verran ulkotakki päällä.
"Hei, etsäviitsisitsä ottaa sen takin pois... meillä ei ole noin kylmä!" :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom