Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se kun sattuu naapureiden kans samaan aikaan rappuun... Tai jos joku naapuri on poistumasta ovesta kun meinaa itse avata oven, jään yleensä sisälle odottamaan että naapuri ehtii rapusta ulos ennen kun tulen itse ulos Hassua ja niin ärsyttävää...
Komppaan 100%. Yksi maailman vittumaisimmista äänistä varsinkin busseissa ja muualla, missä ei pääse karkuun :curs:
Itseä kyllä vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua itse ottaa sitä lippistä ym päästä pois kun ruokaillaan sisällä. Luulisi että tuollaiset perustavat opitaan pienenä kotona. Yleinen hyvä tapa, jolle ei tarvinne etsiä jotain fysikaalista syytä. Vähän sama kuin se, että ruokapöydässä ei röyhtäillä, syödä monttu auki tai räitä lattialle.Ärsyttää ihmiset joiden mielestä ruokapöydässä pitäisi syödä ilman hattua. Viittaan tällä esim. yleisiin ruokapaikkoihin, kuten koulu tai työpaikka. Mitä vitun järkeä on ottaa se lippis/pipo/cowboy-hattu pois kun syö? Siinähän sitä on järkeä, varsinkin hygienian kannalta!
Ei vaan ymmärrä..
Itseä kyllä vituttaa ihmiset, jotka eivät tajua itse ottaa sitä lippistä ym päästä pois kun ruokaillaan sisällä. Luulisi että tuollaiset perustavat opitaan pienenä kotona. Yleinen hyvä tapa, jolle ei tarvinne etsiä jotain fysikaalista syytä. Vähän sama kuin se, että ruokapöydässä ei röyhtäillä, syödä monttu auki tai räitä lattialle.
Miten ihmeessä kukaan viitsii kulkea sisällä tuntikausia pipo päässä?