Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu että vituttaa se, kun jotkut eivät osaa mässyttää purkkaansa suu kiinni. Dösässä yks urpo jauhaa joka saatanan aamu aina purkkaa kuin apina ja on itse pitänyt vaihtaa paikkaa, ettei kuuluisi. Tappaisin saman tien, jos olisi vain laillista.

Mulla on kipee huumorintaju, joo, mutta:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu että vituttaa se, kun jotkut eivät osaa mässyttää purkkaansa suu kiinni. Dösässä yks urpo jauhaa joka saatanan aamu aina purkkaa kuin apina ja on itse pitänyt vaihtaa paikkaa, ettei kuuluisi. Tappaisin saman tien, jos olisi vain laillista.

Komppaan 100%. Yksi maailman vittumaisimmista äänistä varsinkin busseissa ja muualla, missä ei pääse karkuun :curs:

Muutenkin se, että syödään mitä vain monttu auki. Jokin aika sitten junassa istui takapenkillä joku eläkeikäinen rouva. Alkoi sitten syömään banaania niin että maiskutus raikui varmaan seuraavaan vaunuun saakka. Luulisi että tuollaiset perustavat opittaisiin viimeistään 20 ikävuoteen mennessä :wall:

Pesee auton kauniilla ilmalla oikein rakkaudella ja ihastelet lopputulosta melkein tippa linssissä ja seuraavien kolmen päivän aikana sataa, jolloin auto on taas likainen.

Väistämätöntä, mutta kyllä se silti ärsyttää.

jos maiskutus on ärsyttävää, niin myöskin niskavillat saa pystyyn se, kun rakas mieheni raapii ja kaapii lusikalla puhtaaksi lautasta tai jotain purkkia:curs: Voi helvatta mikä ääni voi lähteä, kun hiljaisessa kämpässä muun perheen nukkuessa kaavitaan posliinilautaselta viimeisiäkin sapuskan rippeitä, ärr. Nätisti olen asiasta huomauttanut, seuraavaksi sitten lentää joko lusikka, lautanen tai ukko pihalle :D

tänään tapahtui moinen pitkästä aikaa. aina käy noin kun aattelee että "hei, en oo sopottanut enää aikoihin palkkaria tehdessä"

vähän sama kun pirstoo lasin/lautasen vähän sen jälkeen kun aattelee että millonkohan viimeks tullut hajoitettua moisia..
Juurikin näin. Murphyn laki.

...kun rakas mieheni raapii ja kaapii lusikalla puhtaaksi lautasta tai jotain purkkia:curs:

Mä saan taas jotain sairasta mielihyvää, kun joku tekee noin! :evil:

Pieni kertakäyttölusikka ja jugurttipurkki on varmaan se parhaan kuuloinen yhdistelmä. Joskun oikein harmittaa, kun joku ei raaputa purkkiaan tyhjäksi :D

Pieni pikku laakeri tuolla koneen sisuksissa näyttiksen tuulettimen sisällä. Ei jukopliuta kun lähtee ärsyttävä pärinä. Yritä siinä sitten katsoa leffaa tahi kuunnella musiikkia.

Kun ihmiset eivät osaa käyttää pyörätelineitä. Prkl. Eihän autoakaan ajeta parkkiruutujen VÄLIIN vaan sinne ruudun SISÄLLE. Että jos on teline, tunkekaa se pyöränne eturengas sinne telineeseen!!! Ärsyttää kun yhden laiskuus vie kolmen pyörän tilan.

Tää tuskin on kovin yleinen ongelma, mutta mun vasemman käden etusormeen tulee joka päivä uusi viilto. Kaikki tulevat noin suunnilleen samaan kohtaan. Kuusi tommosta viiltoa nähtävästi näkyy, seitsemässä päivässä yksi paranee. Näiden hassujen haavojen määrä on siis vakio, kun joka ikinen päivä tulee uusi samalla kuin yksi hälvenee.
Enkä mä tiennyt ennen eilistä että mistä tämä johtuu. Mihin mä kosken vasemmalla etusormella, joka päivä, kerran päivässä, ja saan pipin. Eilen mä sitten keksin. Joka kerta on otan suihkun, ja suihkun päätteeksi laitan suihkupään takaisin telineeseensä, telineeseen muodostunut piikki repäisee vasemman sormenpään auki.
Nähtävästi mulla tulee olemaan erittäin mielenkiintoisen näköinen vasen etusormi, kunnes keksin miten teline korjataan tai hiotaan tasaisemmaksi, tai keksin jonkun muun tavan laittaa suihkupään paikalleen.

On tässäkin ongelma.

Kun ihmiset eivät osaa käyttää pyörätelineitä. Prkl. Eihän autoakaan ajeta parkkiruutujen VÄLIIN vaan sinne ruudun SISÄLLE. Että jos on teline, tunkekaa se pyöränne eturengas sinne telineeseen!!! Ärsyttää kun yhden laiskuus vie kolmen pyörän tilan.

Maastofillarini 2,5" kumi ei telineeseen mahdu, enkä ole laittanut kauppamankeliani telineeseen sen jälkeen kun joku apaasi oli keksinyt vääntää etuvanteen solmuun kallistamalla fillaria sivulle.
Eli ei se aina ole siitä kiinni ettei osaa/jaksa/kiinnosta.

jos maiskutus on ärsyttävää, niin myöskin niskavillat saa pystyyn se, kun rakas mieheni raapii ja kaapii lusikalla puhtaaksi lautasta tai jotain purkkia:curs: Voi helvatta mikä ääni voi lähteä, kun hiljaisessa kämpässä muun perheen nukkuessa kaavitaan posliinilautaselta viimeisiäkin sapuskan rippeitä, ärr. Nätisti olen asiasta huomauttanut, seuraavaksi sitten lentää joko lusikka, lautanen tai ukko pihalle :D

Samaan sarjaan menee kun joku pallinaama sekoittelee maitokahvia lusikalla saatana vähintään 5 minuuttia!:curs: KiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKili..."hörps"....pikku tauko...."hörps"....KiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKili......pikku taukoa taas.....KiliKiliKiliKiliKiliKiliKilivitunKili..."ryyyyys"...tässä vaiheessa on enää puoli kuppia kahvia jäljellä ja se vitun maito ja sokeri on salettiin jo sekoittunut sinne kahviin, mutta silti......KiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKiliKili. :curs::curs:

Jos joku täällä harrastaa tuota niin LOPETA SE!

Ekaa kertaa todistin tätä että hitaampi ajoneuvo ajaa keskiviivan vieressä näköesteenä ettei pääse ohitse.. ja se tosiaan siirty siihen vasta kun otin auton kiinni. Kyllä näitä on tullut monia vastaan jotka kiihdyttää ja hidastaa siitä riippuen onko ohitusalue vai ei mutta tuo tosiaan oli eka kerta että oikeen blokataan näkökenttä.

pyöräilijät jalkakäytävillä kun pyörätie on ihan vieressä. sit ne vielä ajaa melkein päälle ja joskus jopa huutaa jotain pois alta paskaa. itsekin pyöräilen aika paljon ja en ymmärrä semmoisia.

Nää saattaa jo löytyäkin threadista mut laitetaan ny kumminkin:

Kun on keittelemässä kahvia niin usein palaa käpy kun ne purkissa olevat (kahvin)porot loppuu JUST sopivasti niin että joutuu avaamaan uuden kahvipaketin sen yhen mitallisen takia. Muuten kahvista tulisi liian laihaa. Ottaa aivoon ihan hillittömästi vaikka se paketti pitäis kuitenkin avata sitten seuraavalla kerralla.

Joissakin risteyksissä on nuolivalo oikealle kääntyville sijoitettu siten että se on eri tolpassa kuin suoraan ajavien liikennevalot ja näin ollen jotkut autoilijat eivät tätä nuolivaloa hoksaa vaan tuijottavat vaan niitä toisia valoja. Viimeksi pari päivää sitten satuin kyseisenlaiseen tilanteeseen jossa edelläoleva pakukuski vahtasi sitä väärää tolppaa eikä tajunnut mennä vaikka kuinka tööttäsin takana. Siinä sitten meni vihreät ohi.. Voi aame että v...tti!

Salkkareiden mainoskatkolla juuri kun lapioin makaronilootaa naamaani, lempeä miesääni kajahtaa televisiosta kertoen kuinka peräsuolen vaivat, peräaukon kutina ja ummetus ovat varsin yleisiä... :urjo:
Meikäläisellä nyt ei ruokahalut helposti katoa mutta kyllä moinen pistää ketuttamaan kuitenkin.

Että tässäpä nämä tältä erää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom