Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä onko tullu vielä, mutta itteä vituttaa jos ei saa sukkaa jalkaan. Esim. jos jalat on hikoillu tai suihkun jälkeen huonosti kuivattuihin jalkoihin yrittää laittaa sukka niin voi vittu sitä vitutusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun yöllä on juuri nukahtamassa ja joku hyttynen lentää korvaan. Siinä säikähtää aina niin helvetisti ja säpsähtää ylös:prkl:

Tulipahan vielä mieleen että illalla on vittumaista jos on aivan jumalattoman väsynyt mutta ei vaan saa unta... Liikaa asioita mielessä tj,mutta sitä sitten vaa pyörii sängyssä ja alkaa hatuttamaan se ettei saa unta vaikka pitäis nukkua

-edit- on ylipäätään ikävää jos on nukahtamaisillaan ja sitten herää siihen et joku vitun pörriäinen on huoneessa. Varsinkin jos sen on hyttynen ni sit on pakko herätä ja metsästää ja nitistää se, ettei se vaan kerkeis pistää ja sitten voi hyvin mielin mennä takaisin nukkumaan. Paitsi että tän jälkeen mulla "soi päässä" se ininä ja vähän aikaa sitä miettii että onko täällä joku viä vai kuvittelenko vaan.. No, uni voittaa viimein

pikkasen myös häiritsee se että,
1. netti ei ikinä toimi silloin ku tarvis pikasesti maksaa joku lasku tai tsekata joku asia.
2. jos pitää aamulla herätä aikasin niin ei tietenkään saa unta.
3. suihkussa kori on täynnä tyhjiä shamppoo pulloja jotka lentelee sit pitkin lattioita, mut niitä ei jaksa heitää poiskaan.
4. käsipyyhe ei ikinä ole paikallaan kun pitäis kuivata kädet.

ärsyttää ylikaiken se kun ajaa polkupyörällä tuntuu että kaikki saatanan pikkukärpäset lentää suoraan mun naamaan.
ärsyttää kun kukaan muu ei saa meillä noita helkkarin roskapusseja roskikseen kuin minä

sadisti sanoi:
-Ihmiset, jotka ei kahviloissa vaivaudu palauttamaan astioitaan astiankeräyskärryyn (jos tällainen siis ko. paikasta löytyy)
Ärsyttää ravintolat, joissa kahvikuppi maksaa 5 euroa ja vielä kuvitellaan, että asiakkaan pitäisi ITSE viedä astiansa pois pöydästä älyttömän hinnan maksamisen jälkeen.

Se, kun joku käy kusella yöllä tai vaikka silloin kun on just telkkarissa joku hiljanen kohta menossa, ja kusee suoraan sinne veteen ihan täysillä, niin että varmasti naapuriin asti kuuluu. Ei oo niin vaikeeta yrittää vähän edes tähdätä sen laidan kautta.

Se, kun joku syö banaania vieressä. Ihan saatanallinen mäiskytys kuuluu aina, ja sehän alkaa vituttaa.

Se, kun töissä naiset puhuu häistään, omista tai muiden, eikä mistään muusta. Kyllähän sen ymmärtää, että joillekin naimisiin meno on ihan jumalattoman iso asia, mutta voisko puhua muista asioista vaikka kerran viikossa, kun ne häät on kuitenkin vasta ens vuoden syksyllä?

1.Kovan päivän jälkeen sitä kaatuu sängylle klo 23:30 aamulla 06:30 herätys
ai niin joo hampaat jäi pesemättä prkl.. :wall: ja vielä iltaproteiini ottamatta :wall:

2.Treeniohjelmien muutokset

:offtopic: ZannaZ on tainnut viettää liikaa aikaa Pakkiksella, kun teksti alkaa kuulostaa siltä kuin se tulisi suoraan jonkun rekkamiehen suusta... :piis:

Huomasinpa taas juuri äsken, miten rasittavaa on, kun kakesta on patterit miltei loppu. Jos haluaa vaihtaa kanavaa tai lukea teksti-tv:tä, niin koko ajan saa olla pyörittelemässä paristoja, jotta namiskat toimisi.

Mike sanoi:
Esimerkki:

Paskalla käyminen, ekana tulee lorautettua kuset sinne pönttöön ja sitten tulee luonnollisesti pökäle. Murphy hoitaa homman takuulla kotiin ja pökäle ei lukkona veteen mene, vaan molskahtaa iloisesti roiskuttaen kusen ja paskan sekaista vettä pakaroille. Tämä vituttaa joka ikinen kerta aivan mahdottomasti, mutta silti se tapahtuu jostain syystä aivan liian usein.

Lisää näitä vessavitutuksia: Itseä vituttaa suunnattomasti, kun kusemisen jälkeen yrittää ravistaa loput tipat molosta sinne pönttöön, niin aina sitä kusta jää sinne sen verran, että kun pistät sen hepin takaisin sinne housuun ja otat kaksi askelta, niin tunnet ihanan pienen lämpimän kusivanan juoksevan alas reittä aina nilkkoihin asti.

Ei muuta. :jahas:

mua vituttaa suuresti kun pitäs alkaa pylsimään ni yleensä pierettää ihan saatanasti >>> äkkiä vessaan tai parvekkeelle fartsulle niin säilyy uskottavuus kaupungin tavoiteluimpana poikamiehenä

1. salilla jos joku on jättänyt painot vaikka jalkaprässiin mutta ei ole ketään lähellä ni ei tiedä että onko se vapaa... no jos jää venaamaan ni rupee vituttaa se venaus ja jos menee siihen ja vaihtaa painoja ni ei kauaa mee ku sieltä tulee joku sanomaan et "mitä vittuu sä menit vaihtelee noit painoja mä olin tekemässä" ja se äijä ite on ollu jossain toisel puolel salii
2. penkkihauispellet jotka naureskelee sille että ne saa enemmän penkistä ku sä mutta sitten ne esim kyykkää jonkun pelkän tangon
3. just ku on postaamassa pakkikselle ja on kirjottanu pitkän viestin ja sit kone sanoo: "ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon" ja sit joutuu kirjottaa sen koko vitun postin uudestaan

Sisyfos sanoi:
Huomasinpa taas juuri äsken, miten rasittavaa on, kun kakesta on patterit miltei loppu.
kakesta? Kake? Siis vähä niinku joku pumpattava barbara, mutta miespuolinen?:kuvia::david:
No ei vaan oikeesti, täs nähtiin oikeinkirjoituksen merkitys:D
Ja se tosiaanki vituttaa ku pitäis lähtee salille ja MP3 soitin näyttää että patterit on vähis.. Mua oikeesti pelottaa jos se sammuu ja joutuu kuunnella muitten juttuja salilla :itku:

Wombo sanoi:
kakesta? Kake? Siis vähä niinku joku pumpattava barbara, mutta miespuolinen?:kuvia::david:
No ei vaan oikeesti, täs nähtiin oikeinkirjoituksen merkitys:D
Mä en tiedä olenko mä taas ihan Deivid, mutta kakehan on kaukosäädin. Vai jäikö multa jokin ymmärtämättä? Vituttaa suunnattomasti, jos jäi. :)

Warheart sanoi:
Mä en tiedä olenko mä taas ihan Deivid, mutta kakehan on kaukosäädin. Vai jäikö multa jokin ymmärtämättä? Vituttaa suunnattomasti, jos jäi. :)
joo tota noin..... tais olla mun moka:nolo: Ei mun pieneen pervoon päähän mahdu, että kakella voitais tarkottaa jotain muuta ku karvaista naapurin setää... vai että kaukosäädin! Ei mulle oo äippä tollasta sanaa opettanu:nolo:

Sisyfos sanoi:
Huomasinpa taas juuri äsken, miten rasittavaa on, kun kakesta on patterit miltei loppu.
Joo mä aattelin että tosta kakesta on jääny i pois, siis mä luulin että siinä olis pitäny lukee kaikesta:david: joo vois mennä nukkumaan

Kaveri, joka aina kun ollaan kävellen liikkeellä rupeaa pikakäveleen, kun joku tulee takaa nopeammin.. ..ttu.

Kämppis, laittaa olohuoneen töllön päälle ja menee pelaamaan tietokoneella, kailottaa puhelimeen, lepertelee koiralle, hirveän kuuloista. stn.

Grilli sisäpihalla, savut tulee sisälle, samaten tupakkapaikka siinä ikkunan alla. Viikonloppuisten baarista viiden aikoihin palailevat juhlijat jotka jäävät ikkunan alle mökäämään puoleksi tunniksi. Grillibilettäjät yöllä, olin kolmelta menossa nukkuun niin eiköhän alkanut larppaus, prkl..

Tietokoneet, windows.. Sama mitä pientä asetusta vaihdan niin eiköhän se ole "Aseta windows 98 -levy asemaan" --> "Käynnistä tietokone uudelleen". Ja videocodeccien säätäminen, cambusbaana, kovalevytila loppuu jne. Vittupilluneekeri. :curs: Ja piti vielä alkaa opiskelemaankin tietojenkäsittelyoppia.
Nyppii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom