En tiedä onko tullu vielä, mutta itteä vituttaa jos ei saa sukkaa jalkaan. Esim. jos jalat on hikoillu tai suihkun jälkeen huonosti kuivattuihin jalkoihin yrittää laittaa sukka niin voi vittu sitä vitutusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missukka sanoi:* ihme mulkkaajat salilla (kuka tunnustaa...)
Ärsyttää ravintolat, joissa kahvikuppi maksaa 5 euroa ja vielä kuvitellaan, että asiakkaan pitäisi ITSE viedä astiansa pois pöydästä älyttömän hinnan maksamisen jälkeen.sadisti sanoi:-Ihmiset, jotka ei kahviloissa vaivaudu palauttamaan astioitaan astiankeräyskärryyn (jos tällainen siis ko. paikasta löytyy)
Mike sanoi:Esimerkki:
Paskalla käyminen, ekana tulee lorautettua kuset sinne pönttöön ja sitten tulee luonnollisesti pökäle. Murphy hoitaa homman takuulla kotiin ja pökäle ei lukkona veteen mene, vaan molskahtaa iloisesti roiskuttaen kusen ja paskan sekaista vettä pakaroille. Tämä vituttaa joka ikinen kerta aivan mahdottomasti, mutta silti se tapahtuu jostain syystä aivan liian usein.
kakesta? Kake? Siis vähä niinku joku pumpattava barbara, mutta miespuolinen?Sisyfos sanoi:Huomasinpa taas juuri äsken, miten rasittavaa on, kun kakesta on patterit miltei loppu.
Mä en tiedä olenko mä taas ihan Deivid, mutta kakehan on kaukosäädin. Vai jäikö multa jokin ymmärtämättä? Vituttaa suunnattomasti, jos jäi.Wombo sanoi:kakesta? Kake? Siis vähä niinku joku pumpattava barbara, mutta miespuolinen?
No ei vaan oikeesti, täs nähtiin oikeinkirjoituksen merkitys:D
joo tota noin..... tais olla mun moka Ei mun pieneen pervoon päähän mahdu, että kakella voitais tarkottaa jotain muuta ku karvaista naapurin setää... vai että kaukosäädin! Ei mulle oo äippä tollasta sanaa opettanuWarheart sanoi:Mä en tiedä olenko mä taas ihan Deivid, mutta kakehan on kaukosäädin. Vai jäikö multa jokin ymmärtämättä? Vituttaa suunnattomasti, jos jäi.
Joo mä aattelin että tosta kakesta on jääny i pois, siis mä luulin että siinä olis pitäny lukee kaikesta joo vois mennä nukkumaanSisyfos sanoi:Huomasinpa taas juuri äsken, miten rasittavaa on, kun kakesta on patterit miltei loppu.