Tulee mieleen miten paljon vihaan moukkamaisia ihmisiä jotka puhuvat päälle. Eikä vanhemmat opettanut mitään? Saa itse olla aloittamassa samaa lausetta monta kertaa kunnes tämä päällelänkyttävä kusinaama on saanut kaikki asiansa sanottua. Kun luulee ettei sillä enää ole lässytettävää ja avaa suunsa, kas kun sieltä rupeaa taas ryöppymään paskaa. En rupea huutamaan kisaa saati lätkäsemään nyrkillä pöytään. Että mä haluaisin eliminoida kaikki vastaavat moukat elämästäni.
Tästä tuli mieleen eräs jannu lukiosta, jota teki mieli tirvaista nokkaan oikein kunnolla. Meitä oli koulupäivän jälkeen bussipysäkillä minä, ko. jannu, ja pari tyttöä (toinen heistä amerikkalainen vaihto-oppilas, joka huomasi tilanteen vaikkei ymmärtänyt mistä "muut" puhuivat). Tämä jätkä höpöttää taukoamatta jotain turhaa paskaa kädet taskussa ja sylki roiskuen (kirjaimellisesti, oli meinaan aina sellainen tyhmä hymy ja ne purukalustot esillä) Minä sitten yritin jätkän pitäessä tauon paskapuheestaan sanoa jotain, niin tämä jätkä alkaa taas hölpöttämään päälle :wall::curs:
Teki mieli työntää höpöttäjän pää seuraavan bussin renkaan alle, sen jälkeen kun olisin vetänyt ensin kuonoon.
Edit: Lisäksi tilanteen törkeyttä pahensi juuri tämän sällin alituinen suomenkielinen ja itsekeskeinen puhetyyli. Jos porukassa on ulkomaalainen oppilas, pitäisi varmaan ottaa hänetkin huomioon, eikä puhua omasta vitun kiinnostavasta viikonlopusta.