Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tulee mieleen miten paljon vihaan moukkamaisia ihmisiä jotka puhuvat päälle. Eikä vanhemmat opettanut mitään? Saa itse olla aloittamassa samaa lausetta monta kertaa kunnes tämä päällelänkyttävä kusinaama on saanut kaikki asiansa sanottua. Kun luulee ettei sillä enää ole lässytettävää ja avaa suunsa, kas kun sieltä rupeaa taas ryöppymään paskaa. En rupea huutamaan kisaa saati lätkäsemään nyrkillä pöytään. Että mä haluaisin eliminoida kaikki vastaavat moukat elämästäni.

Tästä tuli mieleen eräs jannu lukiosta, jota teki mieli tirvaista nokkaan oikein kunnolla. Meitä oli koulupäivän jälkeen bussipysäkillä minä, ko. jannu, ja pari tyttöä (toinen heistä amerikkalainen vaihto-oppilas, joka huomasi tilanteen vaikkei ymmärtänyt mistä "muut" puhuivat). Tämä jätkä höpöttää taukoamatta jotain turhaa paskaa kädet taskussa ja sylki roiskuen (kirjaimellisesti, oli meinaan aina sellainen tyhmä hymy ja ne purukalustot esillä) Minä sitten yritin jätkän pitäessä tauon paskapuheestaan sanoa jotain, niin tämä jätkä alkaa taas hölpöttämään päälle :wall::curs:

Teki mieli työntää höpöttäjän pää seuraavan bussin renkaan alle, sen jälkeen kun olisin vetänyt ensin kuonoon.

Edit: Lisäksi tilanteen törkeyttä pahensi juuri tämän sällin alituinen suomenkielinen ja itsekeskeinen puhetyyli. Jos porukassa on ulkomaalainen oppilas, pitäisi varmaan ottaa hänetkin huomioon, eikä puhua omasta vitun kiinnostavasta viikonlopusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hammaslääkärissäkäynti, mutta onneksi tämänpäiväinen hoito on jo ohi. Pelotti jo monta päivää ennen operaatiota. Päätin olla ottamatta puudutusta, vaikka hammaslääkäri sitä olisikin suositellut. Mutta kyllä se sitten sattuikin. :( Eikä kyseessä ollut edes kuin pienen lohkeaman korjaaminen. Toivottavasti mun viisaudenhampaita ei jouduta ikinä poistamaan.

Samoin hieman ärsyttävät nuo jawheadin, Naenen ja Weilandin mainitsevat ihmiset, jotka eivät kuuntele tai puhuvat päälle. Onneksi sellaisia ihmisiä ei mulla lähipiirissä nykyään enää juurikaan ole. :) Mistäköhän johtuu...:rolleyes:

Tulee mieleen miten paljon vihaan moukkamaisia ihmisiä jotka puhuvat päälle. Eikä vanhemmat opettanut mitään? Saa itse olla aloittamassa samaa lausetta monta kertaa kunnes tämä päällelänkyttävä kusinaama on saanut kaikki asiansa sanottua. Kun luulee ettei sillä enää ole lässytettävää ja avaa suunsa, kas kun sieltä rupeaa taas ryöppymään paskaa. En rupea huutamaan kisaa saati lätkäsemään nyrkillä pöytään. Että mä haluaisin eliminoida kaikki vastaavat moukat elämästäni.

Juu tuo vituttaa. Jos ite puhun jonkun päälle niin juttuni kerrottua sanon että niin mitäs sinä olit sanomassa.

Siemenet viinirypäleissä. Ne pienet limaset klöntit jotka on niin prkleen pahoja jos vahingossa purasee.

No otat vaikka jauhelihat kätees ja sitten toisella kädellä sen paperin poies? Kai sitä uskaltaa ruokasa käteen ottaa?

No otat vaikka jauhelihat kätees ja sitten toisella kädellä sen paperin poies? Kai sitä uskaltaa ruokasa käteen ottaa?

Toki, mut olishan se tietysti helpompi jos sen jauhiksen voisi kipata suoraan pannulle. Olen sitäkin yrittänyt tehdä mutta harmittavan usein se tippuu just niin kuin ei pidä, eli papru alaspäin. Tai sitten pannussa oleva rasva roiskuu keittiön ympäri.

Olenko joutunut naapurini silmätikuksi ? Kattelin leffaa tossa "kotiteatteri" äänet pikkasen kovemmalla ja naapuri soitti että voisko sitä musiikkia laittaa pienemmälle ku musiikki kuuluu pikkasen liian kovaa ku mulla ikkuna auki ja heillä koitetaan vauvaa nukuttaa pihalla. Laitoin pyynnöstä musat pois ja aloin kattoon leffaa kuulokkeet korvilla ... No vartin päästä puhelin soi uudestaan ja sanotaan että voisko sitä musiikkia laittaa vielä pikkasen pienemmälle ku ei täällä kuule ees omaa ääntänsä.Asun siis omakotitalossa ja valittavan naapurin luo sellaset 40 metriä :D

Olenko joutunut naapurini silmätikuksi ? Kattelin leffaa tossa "kotiteatteri" äänet pikkasen kovemmalla ja naapuri soitti että voisko sitä musiikkia laittaa pienemmälle ku musiikki kuuluu pikkasen liian kovaa ku mulla ikkuna auki ja heillä koitetaan vauvaa nukuttaa pihalla. Laitoin pyynnöstä musat pois ja aloin kattoon leffaa kuulokkeet korvilla ... No vartin päästä puhelin soi uudestaan ja sanotaan että voisko sitä musiikkia laittaa vielä pikkasen pienemmälle ku ei täällä kuule ees omaa ääntänsä.Asun siis omakotitalossa ja valittavan naapurin luo sellaset 40 metriä :D

Ota hyvä ihminen ne kuulokkeet pois päästä :eek:

Toki, mut olishan se tietysti helpompi jos sen jauhiksen voisi kipata suoraan pannulle. Olen sitäkin yrittänyt tehdä mutta harmittavan usein se tippuu just niin kuin ei pidä, eli papru alaspäin. Tai sitten pannussa oleva rasva roiskuu keittiön ympäri.

Se paperihan on laatikon pohjalla? Käännät pannulle niin se jää ylöspäin. Tiputa lähempää jauheliha pannulle, niin se ei pyöri niin montaa kierrosta :D:offtopic:

Kyllä mä sen jauhiksen kippaan suoraan paketista pannulle, ja nappaan sen paprun siitä lennosta. En jaksaisi ruveta käsin näpräilemään sitä paperia pannulta saati ottamaan koko jauhiskönttiä käteen, kestää kauemmin pestä käsistä lihan rasvat pois kuin jos vaan nappasee sen ja heittää rodeen ja pesee parit sormet. Eikä edes ärsytä. :-D

Mutta se ärsyttää jos joku tekee safkaa ja koskettelee lihaa, koskettelee öljyä ja rasvaa, eikä pese käsiään välissä kunnolla vaikka käsitiskiaineella ja limasilla käsillään koskettelee maustepurkkeja, hellan nappuloita, kaapin ovia... Tällainen ihminen kun kokkaa on kaikki paikat yltäpäältä limassa ja paskassa. Äh.

Nyt sieppaa ja huolella,löyty oikein jättikasvusto iltapalasta. Sattana ! Ja nyt on vasta 16pvä !

Liitteet

• Ehrman.jpg
    Ehrman.jpg
    46,8 KB · Katsottu: 420
Nyt sieppaa ja huolella,löyty oikein jättikasvusto iltapalasta. Sattana ! Ja nyt on vasta 16pvä !

Onks toi iso? Kaikki läiskät, mitä mun ehramista on löytynyt (vittu että inhoon tota EHRAM-sanaa, pakko silti aina käyttää), on vähintäänkin tuollasia. :urjo:

Onks toi iso? Kaikki läiskät, mitä mun ehramista on löytynyt (vittu että inhoon tota EHRAM-sanaa, pakko silti aina käyttää), on vähintäänkin tuollasia. :urjo:

Ai, ennemmin kansien alta bonganneeni läiskäyksilöt on olleet ehkä kolmas/neljäsosa tuosta; senverran pieniä että ne oon kuopassut vain raakasti pois. Tuo kuvan läiskä lähti niskapersotteella kasvualustansa kanssa roskikseen. :urjo:

Ai, ennemmin kansien alta bonganneeni läiskäyksilöt on olleet ehkä kolmas/neljäsosa tuosta; senverran pieniä että ne oon kuopassut vain raakasti pois. Tuo kuvan läiskä lähti niskapersotteella kasvualustansa kanssa roskikseen. :urjo:

Jaa, mä oon kyllä aina kaapassu noi isommatkin vaan pois ja sitten nassuun. :D

Jaa, mä oon kyllä aina kaapassu noi isommatkin vaan pois ja sitten nassuun. :D

Mummo sanoo aina, että tulee kaunis lauluääni kun syö vähän homeista ruokaa :)

Ärsyttävä asia on se, kun suihkussa ollessa perse osuu hanaan jä vääntää sen asentoon "jääkausi". Koko talo varmaan taas aamulla kuuli, kun meikäläinen kirkuu kuin 12-vuotias tyttö. :nolo:

Ärsyttävä asia on se, kun suihkussa ollessa perse osuu hanaan jä vääntää sen asentoon "jääkausi". Koko talo varmaan taas aamulla kuuli, kun meikäläinen kirkuu kuin 12-vuotias tyttö. :nolo:

Kokeileppa sama siten, että hana on yli sen kuuman veden rajoittimen ja sitten osut perseelläsi siihen hanaan. Voin sanoa, että siitä tulee kiljuttua hieman enemmän. :D

:
:lol2:

Tänään löytyi pisteen kokoinen homeklöntti juhannukselle päivätystä rahkapurkista. Tein poikkeuksen ja heitin roskiin -tosin huomasin klöntin nälissäni vasta aivan viimeistä lusikallista vailla.

Yks pieni, mut ärsyttävä asia tuli just mieleen. Se kun istut vaikka jossakin yleisessä vessassa paskalla, ja joku älypää tulee rynkyttämään sitä ovea. Mikä saatana siinä ovessa on vikana kun ei avaudu ekalla yrityksellä, eikä tokalla. Eikä kolmannella, eikä vielä neljännelläkään yrityksellä! Heti kun siirrytään tuohon toiseen-kolmanteen yritykseen, nii mun mielessä kyseisen henkilön otsaan tatuoituu teksti "Retarded". Onko se niin helvetin vaikeaa tajuta että se ovi vois ehkä olla lukossa, ja joku kenties haluais rauhassa hoitaa tarpeensa sen sijaan et kuuntelee kun joku valopää yrittää tulla puoliväkisin lukitusta ovesta sisälle? Ei voi olla niin vaikeaa, ja vielä selvin päin! :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom