Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
En mä ymmärrä miksi ihmiset ostavat räksyttäviä pieniä koiria. Aina kun joku räksyttävä pieni koira räksyttää tekisi mieli mennä tunkemaan joku sukka sen kurkkuun. Tässä sisäpihalla näyttää vähän väliä olevan alituiseen räksyttävä pikkupiski. Ehdotan että joku rupeaa pitämään sisäpihalla jotain pikkasen isokokoisempaa rakkia, josko räskyitikka menettäisi halunsa olla ulkona. Tai sitten se kimittäisi vielä kahta kauheemmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joka kerta oon hajonnut tuohon samaan. "kywwä meeedioiden pitäfi kefkuftewwa!"
wtf. meedioiden?

Onko tuo tosiaan validi lausunta tuolle sanalle? Vaikuttais siltä että tahallaan vääntää sanaa, koska tietää oikean lausunnan..(?)

Se on varmaan joku ruotsista kantautunut tapa ääntää. Toinen vastaava sana on penis, jonka jotkut ääntävät peenis. Tarjan suusta en tosin ole tuota sanaa kuullut. Todella ärsyttävää. Se on penis.

Mutta syy jonka takia tulin tänne kirjoittamaan on se, että haluan avautua Irinan sanoituksista. Ei... :itku: Lyriikoissa pitää joko olla riimejä, tai sitten ei, mutta ei mitään vähän sinnepäin versioita. "Mistä sait sen käsityksen, et noin voi tehdä toisille?" Korvia särkee! :curs:

Se on varmaan joku ruotsista kantautunut tapa ääntää. Toinen vastaava sana on penis, jonka jotkut ääntävät peenis. Tarjan suusta en tosin ole tuota sanaa kuullut. Todella ärsyttävää. Se on penis.

Mutta syy jonka takia tulin tänne kirjoittamaan on se, että haluan avautua Irinan sanoituksista. Ei... :itku: Lyriikoissa pitää joko olla riimejä, tai sitten ei, mutta ei mitään vähän sinnepäin versioita. "Mistä sait sen käsityksen, et noin voi tehdä toisille?" Korvia särkee! :curs:

Mulla meinaa pää lähteä irti kun oma emäntä sanoo kaakaoo kaakkaoks...Saatana!

Siis ei vittu. Mikä on kun ei osata tehdä LOPPUUN ASTI toimivia hajustepulloja, siis ei paineilmajuttuja vaan näitä peruspumpputekniikalla toteutettuja. Aina jää sentti litkua sinne pohjalle mitä ei vaan meinaa saada pihalle kun se pumpeduse jumittaa. :aaarhgh:

edit: ja sitten kun tottuneena jumitukseen ja heikkoon suihkuun painelet sitä raivolla se suihkauttaa päälle semmosen määrän sitä kamaa, että ihmiset luulee turkkilaiseks. :wall:

On muuten paska biisi :D . ETENKIN sen käyttö.

En muista 100% varmasti, mutta tuotahan taidettiin hehkuttaa sen teemasta, että miehet ei muuta tee kuin hakkaa ja käytä hyväksi naisia etc. tai sitten se olikin joku samantyyppinen biisi, mutta jostain vuoden alun jälkeen tuo lähti soimaan.

Jos on vahingossa kuunnellut jotain tietynlaista kanavaa, niin varmaan 15 krt tullut näitä "haluisin kuulla sen Irinan Pokka-paskan, kun se on niin kova ämmä. ha, siitäs saitte miehet angst angst!!11" :lol2:

En mä ymmärrä miksi ihmiset ostavat räksyttäviä pieniä koiria. Aina kun joku räksyttävä pieni koira räksyttää tekisi mieli mennä tunkemaan joku sukka sen kurkkuun. Tässä sisäpihalla näyttää vähän väliä olevan alituiseen räksyttävä pikkupiski. Ehdotan että joku rupeaa pitämään sisäpihalla jotain pikkasen isokokoisempaa rakkia, josko räskyitikka menettäisi halunsa olla ulkona. Tai sitten se kimittäisi vielä kahta kauheemmin.

Ja nimenomaan sellaset piskit jotka haukkuu ihan kaikelle ja ihan koko ajan :curs:
Eri asia on jos dogi leikkii ja haukkuu siinä mukana. Tosin tämä meidän perheen uusi tulokas ei osaa edes haukkua. Se itkee tai vinkuu kuin vinkulelu :haart:

Ja nimenomaan sellaset piskit jotka haukkuu ihan kaikelle ja ihan koko ajan :curs:
Eri asia on jos dogi leikkii ja haukkuu siinä mukana. Tosin tämä meidän perheen uusi tulokas ei osaa edes haukkua. Se itkee tai vinkuu kuin vinkulelu :haart:

Oi ne on sitten söpöjä pentuna kun ei saa aikaan kunnon haukuntaa <3 jos yrittää näyttää niille mallia niin ne pitää omistajaa ihan hulluna.
Tosi usein kun kävelen töistä kotiin matkan varrella on joku vanha mies ulkoiluttamassa itikkaansa joka haukkuu joka vitun askeleella... Sillä on 4 jalkaa, tulee paljon ääntä. Ihan ilman syytä, keskellä helsinkiä, ei yhtään muita koiria lähellä... häh

Ärsyttää salilla ne jousella varustetut lukot, jotka siis laitetaan tangon päihin. En uskonut olevani mitenkään ylettömän heikko, mutta niitä saa puristaa ihan kiukulla ennen kuin ne mahtuvat tangon päihin. Ja se kyllä sattuu, kun puristaa siitä kädensijasta. Miksei siihen päähän voinut laittaa vaikka jotain muoviosaa - nyt täytyy puristella kahta 4 mm:n paksuista metallitankoa.

Vituttaa myös se, että ihmiset eivät osaa ns. sivistyneen keskustelun alkeita. Tarkoitan tällä sitä, että jos vaikka joku kertoo ostaneensa asunnon/auton/veneen, niin luulisi että muut suhtautuvat iloisesti ja onnitella arvokkaasta ostoksesta, jonka jälkeen alkaisi kysely sen ostoksen yksityiskohdista. Sehän on vaan normaalia ja kohteliasta toimintaa, eikö tottaa? Mutta mulle näyttää siunaantuneen kaveripiiriin ainakin muutama sellainen kaveri, jotka kuittaavat jutun yhdellä sanalla ja sitten siirrytäänkin seuraavaan aiheeseen. Ja siis sama koskee esim. tilannetta, jossa kerron vaikka uudesta, hienosta työpaikasta. Taas kuittaus ja hiljaisuus. Itse ainakin tulkitsen sen kateellisuudeksi, vaikka siihen ei tietenkään pitäisi olla syytä kavereiden kesken. Vois sitä nyt vähän innostua kaverin puolesta.

Kun huomasin tuon "ongelman", aloin kiinnittämään huomiota puheeseeni ja muuttamaan juttujani sellaiseksi, että siellä oli VARMASTI jonkin kiinnostava yksityiskohta, johon kuulijat voivat tarttua ja kommentoida. Tämä mielessä, aloin kertoa ulkomaanmatkastani ja siitä miten siellä syötiin mm. sammakkoa, kilpikonnaa ja muita erikoisia eläimiä sekä nähtiin vaikka mitä ihmeellistä. Mutta vastaus oli silti: jaa. :eek:

Mitä sitä oikein pitäisi sanoa, että ihmiset tekisivät jatkokysymyksiä ja edes hieman ottaisivat osaa ilooni? On se nyt kumma...

Nyt kerron TonyA:lle vähän faktoja:

1) Juuri SINUN jutut ei kiinnosta heitä
Et ole siellä porukassasi suosituin henkilö. Jos huvittaa, niin voihan sen tulkita epäkunnioitukseksi, jos tietyn hepun juttuihin suhtaudutaan tyyliin "aha" ja jos joku muu kertoo pissakagavitsejä niin kaikki kuuntelee. No offence, mutta tämä voi helpostikin olla tilanne.

2) Kaverisi sellaisia vitun nyyssyköitä
Joko luulevat jo tietävänsä kaiken tai eivät muuten vaan osa sanoa tollaiseen mitään. Monissa tilanteissa koulussa jos pistin jotain poliittisempaa tai liittyen erikoisiin systeemeihin mielipidettä, niin ihmisillä ympärillä on semmoinen kevyt hymy ja kaikki jää hiljaiseksi. Huvittuneisuus tai se, ettei mitään kiinnosta lisätä on tässä syynä. Yksi voi olla myös, ettei kuunnella toisen puhetta, joka sopii myös kohtaan yksi.

3) Samojen juttujen kertominen
Itse olen välillä tällainen mulkku, joka toistelee päättömyyksiä, mutta huumorimielessä. Se nyt ei liityt tähän mitenkään, mutta esim. yhden kaverin yleisimmät aiheet olivat jatkuvasti "hei, tiesittekste tän Vistasta..." "Juo, zum keke, MUN uudesta MOPOSTA lähtikin ketjut eilen, hehe, ja meni puol tuntii pistää takasi" Ja nuo kaikki kuulee kolmesti päivässä, kun ei enää ole css:ssä mitään egoiltavia juttuja. Itse vältän toistelemasta tuohon tyyliin.

Nyt kerron TonyA:lle vähän faktoja:

Luulen, että nro. 2 pitää paikkansa, ja täytyy valitettavasti myöntää, että joskus myös nro 3 - tosin ei kovin usein. Nro. 1 ei pidä paikkaansa, koska suhtautuminen on samanlaista muidenkin juttuja kohtaan. Tosin se pitäisi selvittää, että pitääkö kukaan muu tuota vastaamatta jättämistä epäkohteliaana.

Juu-u, mulla vähän samanlaisia kavereita oli ennen. Niiden jutut keskittyi lähinnä ryyppyreissuihin jne. itse yritin välillä puhua esim. jostain ajankohtaisaiheesta tai joskus jostain filosofiastakin (ihan alkeellisella tasolla vielä :D ), ehkäpä treenistäkin, niin vastaus oli yleensä juurikin se "Jaa?". Sitten jatkui omat jutut juomisista ja baaripanoista. ...Välillä tosin horisen omiani ja toistelen itseäni, mutta niihin vastatut "Jaa..." ei kyllä haittaa millään tavalla, kun useimmiten tekisi mieli itsekin vaan äkkiä pystyä vetämään horinansa takaisin :D Pata kattilaa soimaa, en minäkään heidän kummallisia kännäyskonttailuja ja järjettömiä parisuhdeongelmia jaksanut kuunnella... Juupajoo.

Pieni mutta ärsyttävä asia elämässä on myös tämä ajoittainen treenejen sotkeutuminen. Pari kuukautta sai rauhassa treenata, sitten muutama viikko sairastelua ja lopputulos on se, että eipä viitsi alkaa piikkailemaan vaan pitää aloittaa peruskausi alusta. Elämä on. :( Mie kun olin suunnitellut penkkitreenit jo syksyyn asti, mutta ei prkl väkisin :D

Tämä onkin todella pieni mutta välillä ärsyttävä asia (ennen kuin sen jo vähän oppi ennakoimaan.) Nettiselain aukeaa googlen hakuun, ja lähes aina kun sen selaimen aukaisi ja alkoi jo kirjoittamaan osoitetta sivu latasi vielä ja sitten kun se oli ladannut täysin se kirjoituskursori tai mikä lie siirtyi sinne googlen hakupalkkiin, jonne sitten se teksti jota kirjoitti siirtyi.

Jätkät jotka keksivät jollain ilveellä olevansa parempia kuin muut, ja sen jälkeen ryhtyvät julistamaan paremmuuttaan haistellen päivän päätteeksi peiton alla omia, parempia pierujaan. "oi vittu kun MÄ olen paljon kypsempi, parempi, viisaampi, komeempi, nopeempi ja vittu kun pierutkin haisee hyvälle"

Jätkät jotka keksivät jollain ilveellä olevansa parempia kuin muut, ja sen jälkeen ryhtyvät julistamaan paremmuuttaan haistellen päivän päätteeksi peiton alla omia, parempia pierujaan. "oi vittu kun MÄ olen paljon kypsempi, parempi, viisaampi, komeempi, nopeempi ja vittu kun pierutkin haisee hyvälle"
Toi on kyllä todella ärsyttävää. Sitten nuoret pojanalut ajavat isiensä autoilla ikkunat auki ja ylpeä ilme kasvoillaan. Ärsyttää aina ihan mielettömästi. Sen tason autoissa on ilmastointi, eikä niitä ikkunoita tarvitse pitää auki sateellakaan. Jos on tarpeeksi hyvät kaiuttimet, niin se musiikki kuuluu kyllä muutenkin. Ja se kyynärpään roikottaminen väkinäisesti oven päällä näyttää todella tyhmältä. (Niin ja en ole kateellinen. Olen saanut ajaa yhtä hienoilla autoilla:D)

Luulen, että nro. 2 pitää paikkansa, ja täytyy valitettavasti myöntää, että joskus myös nro 3 - tosin ei kovin usein. Nro. 1 ei pidä paikkaansa, koska suhtautuminen on samanlaista muidenkin juttuja kohtaan. Tosin se pitäisi selvittää, että pitääkö kukaan muu tuota vastaamatta jättämistä epäkohteliaana.

Hmm, jotkut tykkää kamalasti puhua itsestään. Se ei ole aina kamalan mielenkiintoista. Itsellä on pari kaveria, jotka kääntää kaikki mahdolliset puheenaiheet niihin omiin reissuihin, töihin, parisuhteisiin jne., odottaa, että muistan kaiken mitä on aikaisemmin sanonut, kuuntelen mielenkiinnolla ja esitän jatkokysymyksiä. Ymmärtäisin, jos odottaisit kavereiltasi keskustelua, jossa jokainen osapuoli voi sanoa mielipiteensä ja keskustella asiasta yleiselläkin tasolla. Mutta että muiden pitäisi esittää jatkokysymyksiä sinun mielenkiintoisesta elämästäsi ja kuunnella, kun esitelmöit? Ajattelitko kysyä, mitä kaverille kuuluu, onko hän käynyt matkalla tai mitä tuli syötyä viime lomalla?

Vertaa:

A) Mä oon syöny kissaa, koiraa, lintua, makkaraa, kusta....
B) Mikä on omituisin ruoka, jota olet syönyt?

Ei sillä ole kateuden kanssa välttämättä mitään tekemistä. Ehkä sun puhe kuulostaa siltä, että yrität tehdä ne kateelliseksi jankkaamalla omia juttujasi ja niitä ärsyttää se? Totta kai sitä on kaverin puolesta onnellinen, kun jotain kivaa tapahtuu, mutta kyllä se vähän haihtuu jos toisen asenne tuntuu siltä, että "MULLE tapahtui näin, SULLE ei, vituttaako?".

Vituttaa sellaset ihmiset jotka ei kuuntele. Tai siis sillä lailla että saat vieressä huutaa sen nimee että kuulee. En tiiä sitten keskittyykö se johonkin muuhun juttuun niin hartaasti että aistit ei toimi vai ignoraako se tahallaan.

Tosin täytyy myöntää että itte oon ainakin joskus niin keskittyny etten nää enkä kuule mitään muuta, ja tulee itte kyl tahallaan ignorattuu henkilöitä kun ei niitten jutut kiinnosta.. :P

Tulee mieleen miten paljon vihaan moukkamaisia ihmisiä jotka puhuvat päälle. Eikä vanhemmat opettanut mitään? Saa itse olla aloittamassa samaa lausetta monta kertaa kunnes tämä päällelänkyttävä kusinaama on saanut kaikki asiansa sanottua. Kun luulee ettei sillä enää ole lässytettävää ja avaa suunsa, kas kun sieltä rupeaa taas ryöppymään paskaa. En rupea huutamaan kisaa saati lätkäsemään nyrkillä pöytään. Että mä haluaisin eliminoida kaikki vastaavat moukat elämästäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom