Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yks pieni, mut ärsyttävä asia tuli just mieleen. Se kun istut vaikka jossakin yleisessä vessassa paskalla, ja joku älypää tulee rynkyttämään sitä ovea. Mikä saatana siinä ovessa on vikana kun ei avaudu ekalla yrityksellä, eikä tokalla. Eikä kolmannella, eikä vielä neljännelläkään yrityksellä! Heti kun siirrytään tuohon toiseen-kolmanteen yritykseen, nii mun mielessä kyseisen henkilön otsaan tatuoituu teksti "Retarded". Onko se niin helvetin vaikeaa tajuta että se ovi vois ehkä olla lukossa, ja joku kenties haluais rauhassa hoitaa tarpeensa sen sijaan et kuuntelee kun joku valopää yrittää tulla puoliväkisin lukitusta ovesta sisälle? Ei voi olla niin vaikeaa, ja vielä selvin päin! :curs:
Yks pieni, mut ärsyttävä asia tuli just mieleen. Se kun istut vaikka jossakin yleisessä vessassa paskalla, ja joku älypää tulee rynkyttämään sitä ovea. Mikä saatana siinä ovessa on vikana kun ei avaudu ekalla yrityksellä, eikä tokalla. Eikä kolmannella, eikä vielä neljännelläkään yrityksellä! Heti kun siirrytään tuohon toiseen-kolmanteen yritykseen, nii mun mielessä kyseisen henkilön otsaan tatuoituu teksti "Retarded". Onko se niin helvetin vaikeaa tajuta että se ovi vois ehkä olla lukossa, ja joku kenties haluais rauhassa hoitaa tarpeensa sen sijaan et kuuntelee kun joku valopää yrittää tulla puoliväkisin lukitusta ovesta sisälle? Ei voi olla niin vaikeaa, ja vielä selvin päin! :curs:
Monesti noi yleisen vessan ovet on turvonnut tai jotain, mutta saa kunnolla kiskoa, että saa auki. Itselläni monesti käynyt just niin, että kokeillut ovea, ja kun ei aukea, miettii että enkö vain vetässyt tarpeeksi. Mieluummin testaan uudestaan, kuin jään odottamaan mahdollisesti tyhjän vessan ovelle paskaa pidätellen. Ja jos siellä joku rynkyttää, niin varmaan kannattaa jotain sanoa. Vai onko paska niin tiukalla, että salpaa puheen? :D
Kysymysmerkkien ja huutomerkkien kirjoittaminen erikseen ! En ymmärrä mistä tämmöinenkin on alkanut leviämään. Eikö olekin tyhmän näköistä ?
Tämä ei edes rajoitu pelkästään "lol ihq"-kirjoituksiin vaan näkee tuota vanhemmankin polven käyttävän. Pistettä en sentään ole vielä nähnyt kirjoitettavan erikseen .
Eiköhän sekin vielä ala yleistymään .
Kysymysmerkkien ja huutomerkkien kirjoittaminen erikseen ! En ymmärrä mistä tämmöinenkin on alkanut leviämään. Eikö olekin tyhmän näköistä ?
Tämä ei edes rajoitu pelkästään "lol ihq"-kirjoituksiin vaan näkee tuota vanhemmankin polven käyttävän. Pistettä en sentään ole vielä nähnyt kirjoitettavan erikseen .
Eiköhän sekin vielä ala yleistymään .
^No niinpä, toi "ketä" käyttäminen "kuka" tilalla on niin hemmetin typerän kuuloista! Ilmeisesti jossain päin suomea kuuluu johonkin murteeseen yleisesti..
'Ketä' kuuluu yleisesti puhekieleen Varsinais-Suomessa.
Mua sitten taas ärsyttää, miten jotkut ihmiset haluavat kertoa olevansa henkisesti ala-asteikäisiä leikkimällä, että tietyssä osassa maata asuvat ihmiset olisivat jotenkin erilaisia ja niinku ihan tyhmii ja niitten kaa ei leikitä.. kas kun ei sen jälkeen vielä aleta itkeä ja huitoa hiekkalapiolla. Kotiin kasvamaan semmoset kakarat.
Sen sijaan mua eivät hetkauta pätkääkään turkulaisvitsit, koska en ole Turusta kotoisin, vaikka kotipaikkani kuultuaan moni alkaakin niitä minulle kertoa voitonriemuinen vähä-älyinen virnistys naamallaan. Niitä saa kertoa vaikka kunnes sylki kuivuu suusta, se o mul iha yks lysti :D