Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sekin ärsyttää et mun viesti tuli tähän viestiketjuun mut ketjun tiedot ei päivittyny (viimeisin posti oli muka edelleen Tähtitytöltä eikä ketju siirtyny ylös) :rolleyes:.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yks pieni, mut ärsyttävä asia tuli just mieleen. Se kun istut vaikka jossakin yleisessä vessassa paskalla, ja joku älypää tulee rynkyttämään sitä ovea. Mikä saatana siinä ovessa on vikana kun ei avaudu ekalla yrityksellä, eikä tokalla. Eikä kolmannella, eikä vielä neljännelläkään yrityksellä! Heti kun siirrytään tuohon toiseen-kolmanteen yritykseen, nii mun mielessä kyseisen henkilön otsaan tatuoituu teksti "Retarded". Onko se niin helvetin vaikeaa tajuta että se ovi vois ehkä olla lukossa, ja joku kenties haluais rauhassa hoitaa tarpeensa sen sijaan et kuuntelee kun joku valopää yrittää tulla puoliväkisin lukitusta ovesta sisälle? Ei voi olla niin vaikeaa, ja vielä selvin päin! :curs:

Itsellä pari kertaa unohtunut lukita tuo ovi.. niin toimistossa, lentokoneessa kuin junassakin. Pitänee skarpata.

Yks pieni, mut ärsyttävä asia tuli just mieleen. Se kun istut vaikka jossakin yleisessä vessassa paskalla, ja joku älypää tulee rynkyttämään sitä ovea. Mikä saatana siinä ovessa on vikana kun ei avaudu ekalla yrityksellä, eikä tokalla. Eikä kolmannella, eikä vielä neljännelläkään yrityksellä! Heti kun siirrytään tuohon toiseen-kolmanteen yritykseen, nii mun mielessä kyseisen henkilön otsaan tatuoituu teksti "Retarded". Onko se niin helvetin vaikeaa tajuta että se ovi vois ehkä olla lukossa, ja joku kenties haluais rauhassa hoitaa tarpeensa sen sijaan et kuuntelee kun joku valopää yrittää tulla puoliväkisin lukitusta ovesta sisälle? Ei voi olla niin vaikeaa, ja vielä selvin päin! :curs:

Monesti noi yleisen vessan ovet on turvonnut tai jotain, mutta saa kunnolla kiskoa, että saa auki. Itselläni monesti käynyt just niin, että kokeillut ovea, ja kun ei aukea, miettii että enkö vain vetässyt tarpeeksi. Mieluummin testaan uudestaan, kuin jään odottamaan mahdollisesti tyhjän vessan ovelle paskaa pidätellen. Ja jos siellä joku rynkyttää, niin varmaan kannattaa jotain sanoa. Vai onko paska niin tiukalla, että salpaa puheen? :D

Monesti noi yleisen vessan ovet on turvonnut tai jotain, mutta saa kunnolla kiskoa, että saa auki. Itselläni monesti käynyt just niin, että kokeillut ovea, ja kun ei aukea, miettii että enkö vain vetässyt tarpeeksi. Mieluummin testaan uudestaan, kuin jään odottamaan mahdollisesti tyhjän vessan ovelle paskaa pidätellen. Ja jos siellä joku rynkyttää, niin varmaan kannattaa jotain sanoa. Vai onko paska niin tiukalla, että salpaa puheen? :D

No voi se paska joskus tiukassa ollakin, mut ei mulla oo tapana vessasta huudella muille ;). Ja tää sama homma voi toistua esim. työpaikan vessassa jossa nyt voi olettaa ihmisten jo tietävän et onko ne ovet turvoksissa vai ei...

Kurkkukipu, ei vittu. Tai ei mikään pikku juttu. Elämän keskipiste. Ei vtu voi mitään niellä ilman tuskia.

^ Onneksi kurkkukipu mennyt jo lähes vittuun ja tämä onkin paljon pienempi asia, mutta mainitsen:
CLICKCLICKCLICK KLIKKAA SUOMI MAAILMANKARTALLE, IHAN VITUN TÄRKEE JUTTU HEI!!!!

Ei helvetti. Joku klikkailusivusto, jota on nähnyt suurinpiirtein siitä saakka, kun tänne rekkasin. Jotkut tyypit ihan orgasmeissa, kun suomi nousi 6:lta sijalta 5:lle!!!1111 Ja sitten toisella foorumilla vissiin viisi nuubia tehnyt siitä mainoksen sinne.

IHAN NIINKUIN JOTAIN VITUN VÄLIÄ JOLLAIN KLIKKLIKILLÄ SUOMEN MAINEELLE.

Ihmiset jotka nielevät silleen kaiken nesteen että kuuluu perkeleenmoinen "kulahdus"!!

Kysymysmerkkien ja huutomerkkien kirjoittaminen erikseen ! En ymmärrä mistä tämmöinenkin on alkanut leviämään. Eikö olekin tyhmän näköistä ?

Tämä ei edes rajoitu pelkästään "lol ihq"-kirjoituksiin vaan näkee tuota vanhemmankin polven käyttävän. Pistettä en sentään ole vielä nähnyt kirjoitettavan erikseen .

Eiköhän sekin vielä ala yleistymään .

Kysymysmerkkien ja huutomerkkien kirjoittaminen erikseen ! En ymmärrä mistä tämmöinenkin on alkanut leviämään. Eikö olekin tyhmän näköistä ?

Tämä ei edes rajoitu pelkästään "lol ihq"-kirjoituksiin vaan näkee tuota vanhemmankin polven käyttävän. Pistettä en sentään ole vielä nähnyt kirjoitettavan erikseen .

Pakko myöntää, mutta on itekin tullut käytettyä tosi paljon varsinkin tekstiviesteissä ja nettikirjoittelussa..

Se, että luulee laittavansa paistettuihin muniin tarpeeksi suolaa, ja varmuuden vuoksi laittaa vielä vähän päälle. Ja sitten kun niitä syö, NIISSÄ EI OLE MUKA OLLENKAAN SUOLAA!!:curs:

Kiintoisa havainto, mikä ei ole itsellä hyppinyt silmille.

Taas Näitä Ihqdaa Teinimese Muoteja Ehkä...

( vertaan tuossa sanojen aluissa oleviin isoihin kirjaimiin ja pistepistepiste teinityttöjen kirjoitukseen )

Tietysti pitäisi vaan pitää suu supussa, jos joku ärsyttää. Näin olen kuullut tietyiltä meitä muita viisaammilta kirjoittajilta. Aina jos kertoo mielipiteensä jostain, hyökkää joku ukkeli ja sanoo "lollllloooollll vähäks oot nolife hei lopeta kaikkien tekstien luku jos et pidä tosta jutust xD"

Ärsyttää salilla treenailevat tyypit, jotka käyttävät löysiä salipaitoja - siis mallia kehonrakentaja - vaikkei niihin ole mitään täytettä. Niissä pitäisi olla painorajana vaikka 100 kiloa ettei mitkään rimpulat pääse niitä käyttämään.

Hm. Koulusta kesälomaksi tuli sellainen kerää/ota kuvat 20 kasvista, jotka tässä listassa mainitaan ja kokoa yhteen ja merkitse niihin kasvin nimi, kuvauspaikka ja ajankohta. No, olen sitä todella pikkuhiljaa (tylsä tehtävä, kun ei kasveja ole hirveästi tiedossa, mutta kyllä sen päivässä saisi vetästyä, jos haluaisi) tehnyt kuvaillen kasveja tienvarsilla ja lähettänyt sitten välillä kuvat, mitä on otettu sähköpostiini (kännykästä siis). Tietenkin kuvauspäivämäärä ja joskus paikka on ihan unohtunut, kun on keskittynyt niitä kuvia ottamaan, että saisi tämänkin alta pois.

Niskasta itseä kiinni ja otan jonkun päivän, jolloin vittu herätään aamulla aikaiseen ja vedetään tämä homma valmiiksi kerralla.

Makuupussin tunkeminen takaisin omaan suojapussiinsa...

Se, ettei netissä ole oikeasti mitään mielenkiintoista. Ei puutu hyödyllistä ja tärkeää luettavaa, sitä kyllä löytyy enemmän kuin yhden elämän aikana ehtii lukea. Ympärillä on niinikään läjittäin kirjoja ja lehtiä, jotka pitäisi lukea, jotta olisi parempi ja sivistyneempi ihminen.

Mutta just nyt (kuten todella usein) väsyttää fyysisesti ja henkisesti niin, että tarvitsisi vain vähän aivolepoa. Vois tehdä jotain järkevää, mutta kun ei jaksa. Vois lueskella jotain viihdyttävää netistä, mutta kun ei löydä mitään sellaista. Eikä töllöstäkään tuu mitään.

Särkee korvaa ku niin moni korvaa sanat "joka" ja varsinkin "kuka" sanalla "ketä". Mitän vitun suomen kieltä se on, kysyn vaan prkl...

^No niinpä, toi "ketä" käyttäminen "kuka" tilalla on niin hemmetin typerän kuuloista! Ilmeisesti jossain päin suomea kuuluu johonkin murteeseen yleisesti..

^No niinpä, toi "ketä" käyttäminen "kuka" tilalla on niin hemmetin typerän kuuloista! Ilmeisesti jossain päin suomea kuuluu johonkin murteeseen yleisesti..

'Ketä' kuuluu yleisesti puhekieleen Varsinais-Suomessa.

Mua sitten taas ärsyttää, miten jotkut ihmiset haluavat kertoa olevansa henkisesti ala-asteikäisiä leikkimällä, että tietyssä osassa maata asuvat ihmiset olisivat jotenkin erilaisia ja niinku ihan tyhmii ja niitten kaa ei leikitä.. kas kun ei sen jälkeen vielä aleta itkeä ja huitoa hiekkalapiolla. Kotiin kasvamaan semmoset kakarat.

Sen sijaan mua eivät hetkauta pätkääkään turkulaisvitsit, koska en ole Turusta kotoisin, vaikka kotipaikkani kuultuaan moni alkaakin niitä minulle kertoa voitonriemuinen vähä-älyinen virnistys naamallaan. Niitä saa kertoa vaikka kunnes sylki kuivuu suusta, se o mul iha yks lysti :D

'Ketä' kuuluu yleisesti puhekieleen Varsinais-Suomessa.

Mua sitten taas ärsyttää, miten jotkut ihmiset haluavat kertoa olevansa henkisesti ala-asteikäisiä leikkimällä, että tietyssä osassa maata asuvat ihmiset olisivat jotenkin erilaisia ja niinku ihan tyhmii ja niitten kaa ei leikitä.. kas kun ei sen jälkeen vielä aleta itkeä ja huitoa hiekkalapiolla. Kotiin kasvamaan semmoset kakarat.

Sen sijaan mua eivät hetkauta pätkääkään turkulaisvitsit, koska en ole Turusta kotoisin, vaikka kotipaikkani kuultuaan moni alkaakin niitä minulle kertoa voitonriemuinen vähä-älyinen virnistys naamallaan. Niitä saa kertoa vaikka kunnes sylki kuivuu suusta, se o mul iha yks lysti :D

Täysin samaa mieltä Apollonia:n kanssa! :)

On se kumma miten jonkun elämää häiritsee niin valtavasti joku toinen murre, minusta kun niitä muita murteita on vain ja ainoastaan mielenkiintoista kuunnella. Oma murre kun menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ohi. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom