Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysymysmerkkien ja huutomerkkien kirjoittaminen erikseen ! En ymmärrä mistä tämmöinenkin on alkanut leviämään. Eikö olekin tyhmän näköistä ?

Tämä ei edes rajoitu pelkästään "lol ihq"-kirjoituksiin vaan näkee tuota vanhemmankin polven käyttävän. Pistettä en sentään ole vielä nähnyt kirjoitettavan erikseen .

Eiköhän sekin vielä ala yleistymään .
http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showpost.php?p=565698&postcount=1

Kaikki välimerkit erikseen. :wall:

Paskalla käyminen

:D:D heitä sinne vaikka pari paperin palaa ennen tarpeitas, jos noin häiritsee:D:D
Itteeni häiritsee monesti se, kun aamulla herään aikasin niin joku sanoo mulle huomenta. Pitää kuitenkin kohteliaisuus syistä olla kunnolla ja mutista "huommm... menta..." Joo tiedetään, että tyhmältä kuulostaa mut näin se vaan on mun kohdalla:)

Ei viitsi "oikeaa" vitutusthreadia pilata joutavalla ärsytyksellä..

Vituttaa kun laitteet ei toimi. Siis itellä toimii ihan ok, mutta elektroniikka ei. Digiboksi oli kuukauden huollossa. Tänään soittivat että paska se on, hae takuuvaihtona uusi. Hain uuden ja asensin. Noin 5 sec toimi tuo uusi ja sitten hajosi...

Onko näissä oikeesti näin paljon vikoja?

Ei viitsi "oikeaa" vitutusthreadia pilata joutavalla ärsytyksellä..

Vituttaa kun laitteet ei toimi. Siis itellä toimii ihan ok, mutta elektroniikka ei. Digiboksi oli kuukauden huollossa. Tänään soittivat että paska se on, hae takuuvaihtona uusi. Hain uuden ja asensin. Noin 5 sec toimi tuo uusi ja sitten hajosi...

Onko näissä oikeesti näin paljon vikoja?

Onhan niissä. Kulutustavaraa kun ovat niin eivät kestä mitään... 2 vuotta vanha Finluxin telkkari otta ja hajosin eilen. Hain kellarista 15 vanha Sharpin telkkarin (tippunu hyllyltä pariin otteeseen) joka toimii vieläkin moitteettomasti. :D

Ärsyttävää todellakin on kun ihmiset puhuu ja kirjoittaa sanan lihoa "lihoaa" eikä lihoo tai "suomalaiset lihoavat" eikä suomalaiset lihovat.

Lihoaminen ärsyttää;)

1. proidi pelaa pokeria 24/7
2. paska läsähtää pisu veteen.
3. aina ku meen paskalle, paperi on loppu ja pitää hakee keittiöstä lisää >:(
4. tietsikan / telkkarin ruutuu heijastaa aina valoa *argh*
5. ^ sit ei nää yhtää mtn.
6. raejuustos on mehuu
7. aina ku kusee ja lopettaa ni sit just tulee vikat kuset pöksyy :D
8. koiran pitää herää aina nin aikasee pissalle
9. aina ku syön jotai iltapalaa telkkarin edessä ni sit tietenki joku telkkarissa oksentaa tai jotai leikataa tai jtn (kuvottavaa):urjo:
10. turkinpippurit kovettu yhteen ja sit ne on tahmasia.. jne jne jne

Pieni, ärsyttävä asia: ILTAVUOROT! Hyi, yäks ja oksennus. Koko päivä on pepullaan kun koko ajan saa kytätä kelloa että milloin pitää lähteä. En vaan tykkää. Juu ja sekin on pieni, ärsyttävä seikka että mulla on kuusi yötä seuraavassa 3 vk listalla. Ärsyttää, muttei niin paljon että vituttais. Tai jotain.

Pieni, ärsyttävä asia: ILTAVUOROT! Hyi, yäks ja oksennus. Koko päivä on pepullaan kun koko ajan saa kytätä kelloa että milloin pitää lähteä. En vaan tykkää. Juu ja sekin on pieni, ärsyttävä seikka että mulla on kuusi yötä seuraavassa 3 vk listalla. Ärsyttää, muttei niin paljon että vituttais. Tai jotain.

iltavuoron on kyllä suhteellisen vittumaisia. yks suurimpia syitä miksi ei ole enää ikinä hinkua vuorohommiin.....

iltavuoron on kyllä suhteellisen vittumaisia. yks suurimpia syitä miksi ei ole enää ikinä hinkua vuorohommiin.....

Eikö iltavuoron parhaita puolia ole a) saa nukkua pitkään, b) aamupäivällä kerkeää hyvin asioille.

Monen vuorotyöläisen mielestä ehdottomasti paras vuoro.

Eikö iltavuoron parhaita puolia ole a) saa nukkua pitkään, b) aamupäivällä kerkeää hyvin asioille.

Monen vuorotyöläisen mielestä ehdottomasti paras vuoro.

joo, nukkuu pitkään eikä kerkeä hoitaa mitään asioita ennen vuoron alkua -> jää asiat hoitamatta. ja itellä oli suuria ongelmia kun meinas kroppa valmistautua sohvallalöhöilyyn ja untenmaille menoon siinä kasin maissa ja kaks tuntia piti väkisin vääntää ja potkia itteään liikkeelle.

Jos oisin viel vuorotyössä niin mieluiten tekisin juurikin iltaa, yötä ja varsinkin viikonloppuna.

Ei ikinä tartte herätä töihin ja lisät rullaa mukavasti.

joo, nukkuu pitkään eikä kerkeä hoitaa mitään asioita ennen vuoron alkua -> jää asiat hoitamatta. ja itellä oli suuria ongelmia kun meinas kroppa valmistautua sohvallalöhöilyyn ja untenmaille menoon siinä kasin maissa ja kaks tuntia piti väkisin vääntää ja potkia itteään liikkeelle.

Jos nukut kahteentoista, niin ei kai kroppa ois viel kaheksalta menossa nukkumaan:D?

Mua taas ärsyttää vuorotyössä just se, että aina kun olis joku "ylimääräinen" vapaa, niin se ei koske vuorotyöläistä. Lisät ei (ainakaan sairaanhoitajan palkalla) ole niin ruhtinaallisia, että ne korvais vapaa-ajan. Mä olen henkisesti maanantai-perjantai klo. 8-16 -ihminen. Nih.

Hellurei. Mistä tahansa ruuasta jos löytyy jotain mikä ei sinne kuulu; rusto, luu, ruoto, ötökkä, hius, juuriharjan harjas (onko harjas oikea sana?), pikkukiviä, you name it. Menee käpy. Ei helevetti että osaa ärsyttää moinen.

Koko ruoka menee ihan pilalle, sekin osa minkä on jo syöny alkaa maistumaan pahalle. Ja loppuja ei tietenkään tee mieli syödä, vaikka se olis periaatteessa kuinka hyvää.

Jos se löydös on ollu jotain muuta kuin jotain inhoIttavaa eli ruoka on syömiskelpoista niin joutuu haarukoimaan extravarovasti sen lopun ja siinä menee hermo koska ruoka on parhaimmillaan sillon kun saa ahmia vapautuneesti suun täyteen.

Hellurei. Mistä tahansa ruuasta jos löytyy jotain mikä ei sinne kuulu; rusto, luu, ruoto, ötökkä, hius, juuriharjan harjas (onko harjas oikea sana?), pikkukiviä, you name it. Menee käpy. Ei helevetti että osaa ärsyttää moinen.

Koko ruoka menee ihan pilalle, sekin osa minkä on jo syöny alkaa maistumaan pahalle. Ja loppuja ei tietenkään tee mieli syödä, vaikka se olis periaatteessa kuinka hyvää.

Jos se löydös on ollu jotain muuta kuin jotain inhoIttavaa eli ruoka on syömiskelpoista niin joutuu haarukoimaan extravarovasti sen lopun ja siinä menee hermo koska ruoka on parhaimmillaan sillon kun saa ahmia vapautuneesti suun täyteen.

Kuinka selvisit armeijasta? :)
Ainakin mä söin ruoan mukana varmaan 170 kiloa soraa ja hiekkaa..

Vuorotyöläisenä voin sanoa että iltavuoro EI todellakaan ole se paras vuoro koska:

1. Vaikka heräisit "ihmisten aikaan" ja hoitaisit asioita niin silti koko aamupäivä menee siihen että odotellaan josko sitä lähtis duuniin
2. Välillä ainakin itselleni sattuu tilanne Iltavuoro --> Aamuvuoro... ja tämä meinaa sitä että vuorojen välillä on 4-5 tuntia aikaa nukkua joka ei todellakaan ole riittävästi ainakaan minulle... vähän unta --> paska treeni

ps. IMHO :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom