Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Yksi vittumaisimpiin asioihin (mutta niin pieniin sellaisiin) kuuluu madalletusta autosta nouseminen ahtaalla parkkipaikalla...

Tai no pitkäjalkaiselle kaverille kuten meikäläinen se madalletusta autosta nouseminen on aina vituttavaa

Jep, ja kokeile sitä samaa kun olet raskaana. Erittäin rasittavaa! Nykyisin miehen pitää työntää mua takapuolesta että pääsen autosta ulos. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai makaa krapulassa kylmällä suihkunlattialla lähes elottomana ja alasti.:D
vielä enemmän vituttaa herätä kylppärinlattialta jossa on lattialämmitys täysillä krapulassa ja huomata kielen kuivuneen kiinni kitalakeen... kerran olen kokeillut ja toista kertaa en ajatellut testata... :hyper:

En tiedä pitäskö avautua "vituttaa" threadiin vai tänne, mut kai tää tänne sopii paremmin. :-D Eli nää urpåt, jotka ajelee sillä tsykkelillä jalankulkijoiden puolella!! En vittu ymmärrä! Siin on vieressä koko kaista vapaata pyöräilijöille, mut sit nää sankarit porhaltaa jalankulkijoiden puolella. Ja tätä tapahtuu _usein_. Mielenkiintosimpia on nää, jotka vetää kaarteet ihan täysiä kävelijöiden puolelta aiheuttaen kaaosta ja ajaa melkee päälle.

Vittu. Tästä eteenpäin kävelen vaan tylysti päin sitä pyöräilijää jos on väärällä kaistalla. Jos ajaa päälle ni ei ainakaa oo mun moka..

En tiedä pitäskö avautua "vituttaa" threadiin vai tänne, mut kai tää tänne sopii paremmin. :-D Eli nää urpåt, jotka ajelee sillä tsykkelillä jalankulkijoiden puolella!! En vittu ymmärrä! Siin on vieressä koko kaista vapaata pyöräilijöille, mut sit nää sankarit porhaltaa jalankulkijoiden puolella. Ja tätä tapahtuu _usein_. Mielenkiintosimpia on nää, jotka vetää kaarteet ihan täysiä kävelijöiden puolelta aiheuttaen kaaosta ja ajaa melkee päälle.

Vittu. Tästä eteenpäin kävelen vaan tylysti päin sitä pyöräilijää jos on väärällä kaistalla. Jos ajaa päälle ni ei ainakaa oo mun moka..

En ajele jalankulkijoiden puolella...paitsi tiukoissa kurveissa...mut poljen niin perkeleen lujaa. Ihmiset säikkyy vaik ne ois metrin sivussa musta :D

Mua vituttaa jalankulkijat jotka kävelee pyöräkaistalla... Tätä tapahtuu hyvin usein.

vielä enemmän vituttaa herätä kylppärinlattialta jossa on lattialämmitys täysillä krapulassa ja huomata kielen kuivuneen kiinni kitalakeen... kerran olen kokeillut ja toista kertaa en ajatellut testata... :hyper:

pistän vielä paremmaksi. Ei tapahtunut minulle.ONNEKS.

Heräät siihen että makaat suihkussa ja suihku on PÄÄLLÄ. Olet tukkinut viemärin ja koko kämppässä on 3cm:n vesikerros. kaverille siis kävi näin:)

En tiedä mitään mieltä rassaavammat kuin kaupan kassat ja jonottaminen. Olen jo useasti maininnut, mutta aina ne rasittaa joka kerta saman verran.

Toisena kovana tulee sitten pk-seudun lähiliikenne työpäivän jälkeen. Sitä ei ota tosikaan mikä tungos on lähtevillä junilla keskustasta Keravan suuntaan. Ei pysty liikkumaan kun on ihan iholla ihmisiä kiinni. Neljäntenä bussit joissa on niin kuuma että tuulilasiin voisi löylyä heitellä kesäkuumilla. Se onkin hyvä jos juuma tulee ja alkaa hajuhaittoja tulemaan kun on ihmisiä kylki kyljessä samassa sumpussa.

Ilkeintä on tuo kohmelo tuossa kylppäriskenaariossa. Lämmintä peittoa kun saa päälle, niin se tuntuu lähes taivaalta.:D

Julkiset kulkuvälineet. Miksi ne on tehty japanilaisille keskenkasvuisille? Eilen taas yritin matkustaa tuollaisessa ilmastoimattomassa hornankattilassa, tietysti ruuhka-aikaan. Ainoa vapaa paikka sellaisen ylilihavan vanhan miehen vieressä, joka ei tietenkään voinut yhtään antaa tilaa vaan rötväsi siinä leveästi. Alkoi syömään jotain helvetin valkosipulia vielä siinä ja aina mutkissa kaatui päälle.

Vanhukset tuntuu muutenkin aina noissa busseissa tunkevan päälle eivätkä anna yhtään tilaa. Kiva sitten itse istua siinä puoliksi käytävällä polvet suussa, kun ei viitsi runnoa pappaa sinne seinäänkään. Mussuttaa suu auki sitä valkosipuliansa, hyi stna.. niin, se pieni ja ah niin ärsyttävä asia tiivistettynä: vanhojen ihmisten bussikäyttäytyminen.

Edit. ja niin, sitten se kaivoi muutaman sekunnin välein aina taskustaan jotain pastilleja. Yhden aina vaan kerrallaan. Koski aina mun pakaraan samalla. Ihanaa.

Liikenteessä tuppaa vituttaan. Ajokortin saamiseksi pitäs ajaa joku sujuvan ajamisen koeajo esim parin vuoden päästä sen saatuaan ja jos ei läpäise lähtee kortti pois ikuisiksi ajoiksi.

Ei vituttas ollenkaan ajella tuola jos ihmiset osais A: Ennakoida, B: Käyttää vilkkua, C: Ottaa muut huomioon, D: Käyttää vilkkua.

Kärpäset.. unohinki et mikä kesäs vitutti. Rasittavaa ku koitat tehä jotaa tai oot vaikka nukkumas ni kuuluu se ärsyttävä kärpäsen surina ja itikat on sit toinen mut ne on helpompi saada hengiltä.. huoh :curs:

- Se kun kysyy "monesko päivä tätä kuuta" ja vastaukseks saa "kato kalenterista":curs:

- Kun ottaa jääkaapista esim: maidon toiseen käteen ja rasvan toiseen, niin AINA se voiveitsi tippuu voirasian päältä lattialle, jolloin se tahrii oman sukan, lattian sekä itse veitsen:wall:

Kaupat joissa on x määrä kassoja mutta vaan 1 myyjä vaikka jonossa 10 lapsiperhettä viikottaisilla ostoksilla. Siinä sitten odotetaan joko tunti tai vaihdetaan kauppaa, onneksi on toinen ihan vieressä.

pistän vielä paremmaksi. Ei tapahtunut minulle.ONNEKS.

Heräät siihen että makaat suihkussa ja suihku on PÄÄLLÄ. Olet tukkinut viemärin ja koko kämppässä on 3cm:n vesikerros. kaverille siis kävi näin:)

Tästä oli muistaakseni Hesarissa juttua joskus. Mm. Tampereen opiskelija-asuntosäätiö rakennuttaa nykyään kaikkiin uusiin taloihinsa kylppäreihin kaksi lattiakaivoa, jotta mainitun kaltaisilta vahingoilta vältyttäisiin. Opiskelijat (eritoten teekkarit :jahas:) ovat kuulemmat alttiita sammumaan suihkuihin...

nimim. kerran tätä mainiota kaksoiskaivo-ominaisuutta hyödyntänyt... :D

Olen täällä foorumilla useasti parkunut vilkun käytöstä... ja nyt se jatkuu taas:

Okei, jengi osaa nyt käyttää vilkkua, MUTTA siitä ei ole mitään vitun hyötyä sen jälkeen kun on aiheuttanut sydänkohtauksen takana tulevalle autojonolle!! ENSIN vilkku, SITTEN vasta jarrutetaan/käännytään.

On se niin saatanan vaikeaa. Ja jos huomaat, että oikea risteys onkin se seuraava siinä 10m päässä, ET todellakaan lyö jarruja lukkoon ja yritä vielä siitä risteyksestä, VAAN kierrät korttelin tms. (Häkkiskielellä, jos useampi ymmärtäisi)

Jep, ja kokeile sitä samaa kun olet raskaana. Erittäin rasittavaa! Nykyisin miehen pitää työntää mua takapuolesta että pääsen autosta ulos. :lol2:

Ilomielin mutta olen vain miespuolinen henkilö :( mutta puhut varmasti asiaa, voin vaan kuvitella !

ps. Saapa mies syyn puristella pyllystä :kippis1:

;)

Ehkä turhin postaus ikinä, mutta alkoi just vituttamaan kun Tarja
Halosen pitää sanoa sana media "meediana".
Joka kerta oon hajonnut tuohon samaan. "kywwä meeedioiden pitäfi kefkuftewwa!"
wtf. meedioiden?
meedio2.jpg

Onko tuo tosiaan validi lausunta tuolle sanalle? Vaikuttais siltä että tahallaan vääntää sanaa, koska tietää oikean lausunnan..(?)

Hyttyset. Kuolkaa te verta imevät saastaiset iljetykset! KUOLKAA KAIKKI POIS!

Eilen pisti kyl vituttaan kun koko ajan kimpussa ja tapat niitä minkä kerkeet mutta aina tulee vaan lisää.. kuinka monta niitä pitää tappaa ettei niit enää tuu lisää?

Hyttyset. Kuolkaa te verta imevät saastaiset iljetykset! KUOLKAA KAIKKI POIS!

Eilen pisti kyl vituttaan kun koko ajan kimpussa ja tapat niitä minkä kerkeet mutta aina tulee vaan lisää.. kuinka monta niitä pitää tappaa ettei niit enää tuu lisää?

Jos tapat aina yhden lisää, niin eiköhän se siitä...

Ps. Mun pohkeeni ovat sun kanssa täysin samaa mieltä. Kuolema hyttysille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom