Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri näinhän se joka kerta menee. Vielä kun himasta lähtee, niin muistaa: "osta tiskiharja, osta tiskiharja". No kaupassa sitä ei muista, ja sitten kun oot kassalla tavarat lastattuna tiskiin, muistat: Ai vittu, se tiskiharja. :curs:

Ja vähintään kerran viikossa käy näin. Kyseessä ei toki aina ole tiskiharja! ;)
Jeh. :D

Äärimmäisen v*ttumaisia ovat tapaukset joissa muistat sen tiskiharjan ja juuri kun oot tyytyväisenä kotona ripustaessasi sitä harjaa siihen paikalleen ajatellen *muistinpas kerrankin kaiken* - huomaat että tiskiaine on loppu.

:curs::curs::curs:

Kun olet alasti aamusuihkussa ja lämpimän veden sijaan kilahtaa sekunnin verran kylmää vettä niskaan.

Tähän liittyen. Salin suihkun hanikassa on kaksi asentoa: käsisuihku ja normisuihku. Voi miten ärsyttävää on kun ei muista kumpi asento on kumpi.

Laitan hanikan yläasentoon ja olen aivan varma, että vesi tulee ylhäältä, joten seison suihkun vieressä odottamassa veden lämpenemistä. Ylläripylläri saankin telineessä olevasta käsisuihkusta kylmät vedet päälleni :curs: väistän kylmää vettä ja samaan aikaan mitäänajattelematta väännän hanikan ala-asentoon -> saan kylmät vedet myös niskaan :curs::curs:

Autojen istuimet. Olen pieni lyhytjalkainen ihminen, joten luonnollisesti joudun pitämään autolla ajellessani penkkiä mahdollisimman edessä. Noh, ei tässä vielä mitään, mutta kun joka kerran kun menen autoon, joudun siirtämään penkin eteenpäin ja joka kerran kun poistun autosta, joudun siirtämään penkkiä taaksepäin, että pääsen (vaivattomasti) pois ratin ja penkin välistä!

Autojen istuimet. Olen pieni lyhytjalkainen ihminen, joten luonnollisesti joudun pitämään autolla ajellessani penkkiä mahdollisimman edessä. Noh, ei tässä vielä mitään, mutta kun joka kerran kun menen autoon, joudun siirtämään penkin eteenpäin ja joka kerran kun poistun autosta, joudun siirtämään penkkiä taaksepäin, että pääsen (vaivattomasti) pois ratin ja penkin välistä!

Tästä sain taas aasinsillan (:D):

Miksi helvetissä autojen (manuaalivaiht.) polkimet on niin jumalattoman lähellä toisiaan? Aina vähintään kerran päivässä tulee samanaikaisesti jarrutettua vaihteenvaihdon yhteydessä, kun jalka osuu jarruun ellei paina kytkintä aivan vasemmasta reunasta. Ja siinä sitten on mahdollista, että jalka lipsahtaa siltä rusinan kokoiselta polkimelta. :david:

Edit. muutenkin näyttää se ajoasento siltä, että olisi kusihätä koko ajan (jalat melkein ristissä), kun vaikka vaihteen vaihtaa tai odottelee valoissa vaihde päällä! Vähän väliä niihin polkimiin, KIITOS.

Mua vituttaa kyräilijät...ihmiset jotka esim. kaupassa kihisee naama punasena kun ei pääse kulkee mun ohitseni. Tietenkään he eivät voi avata suutaan ja sanoa: "anteeks, pääsiskö tästä kulkee". Venaavat vaan että huomaan ja sit tyrmistyneen oloisena kulkevat ohi tilaa saadessaan.

Kyllähän tuo vähän vituttaa kun kaveri treenaa ties miten...

Keskustelu meni kutakuinkin näin:

"miten treenailet?"
"no, 4x4 hauiksille ja olkapäille, 6x4 rinnalle ja yläselälle"
"aha, siis 4 toiston sarjoja 4 :confused: "
"ei, ku neljä liikettä jokaista neljä sarjaa" :david:
:eek: "paljos sitte teet jaloille jos hauiksillekki noin vitusti"
"no kyl mä ihan hyvin teen, 6 sarjaa kyykkyä* + jalat treenautuu hyvin juoksemalla" *tupla-deivid*
"okei..." :jahas: :wall:

*puolipyllistyksiä 60kg:lla (todistin tätä itse)

Mua vituttaa kyräilijät...ihmiset jotka esim. kaupassa kihisee naama punasena kun ei pääse kulkee mun ohitseni. Tietenkään he eivät voi avata suutaan ja sanoa: "anteeks, pääsiskö tästä kulkee". Venaavat vaan että huomaan ja sit tyrmistyneen oloisena kulkevat ohi tilaa saadessaan.

itellä pahana tapana ihan vittuillakseni seisoa mahdollisimman tilaa vievästi jos huomaan että joku tahtois ohi mutta ei vaan suu aukea muuhun kuin hiljaseen mutinaan. mielelläni väistän jos kohteliaasti kysytään.

Kun on autolla liikkeellä ja etsii jotain osoitetta, eikä tarkkaan tiedä mihin pitäisi kääntyä ja ajaa siksi hiljaa... No silloin perään liimaantuu aina auto, joka tekee täsmälleen samat käännökset kuin itse. Esim. oikealle, vasemmalle, vasemmalle, oikealle jne. ja sitten jos vetää johonkin parkkipaikalle kääntämään auton, se vitun takana tuleva auto tulee sinnekin.

itellä pahana tapana ihan vittuillakseni seisoa mahdollisimman tilaa vievästi jos huomaan että joku tahtois ohi mutta ei vaan suu aukea muuhun kuin hiljaseen mutinaan. mielelläni väistän jos kohteliaasti kysytään.

Eikö olisi kohteliasta seurata ympäristöään sen verran, että antaa tietä jo etukäteen kun näkee että joku lähestyy? Vai onko tuo "odotetaan kunnes se pyytää lupaa kulkea mun ohi" joku dominointitaktiikka?:jahas:

t. kyräilijä

Ärsyttää kun työpaikan mikrouunin ovi on vähän ränkkä eikä se aukea yhdellä kädellä.
Ja ikuisuus ärsytysaihe nosti tänään taas päätään eli liikenteessä hitaasti ajavat

Just tää tapa vituttaa esim.baarissa.. "tää on mun reviiriä,miehän en väistä" muutenkin tungosta niin sit on näitä olevinaan kehoja edessä..

jos ei tajua niin mie en oo kyselly.. oon töniny vittuun edestä..

Mua vitutti tuo ennen, nyt se tulee ihan refleksinä aina enkä ees huomaa tuota.

Yksi vittumaisimpiin asioihin (mutta niin pieniin sellaisiin) kuuluu madalletusta autosta nouseminen ahtaalla parkkipaikalla...

Tai no pitkäjalkaiselle kaverille kuten meikäläinen se madalletusta autosta nouseminen on aina vituttavaa

Mua vituttaa:curs: mun pienet elim:nolo: Just...vituttaa:curs:...bensanhinta...kuivuneet läpät (ne sellaset "humoristiset" letkautukset mitä kuulee joka toisen ihmisen suusta)...verot...kipeenä oleminen...se et mun autosta putos pakoputki eilen...kattella hyviä perseitä avuttomana...hajonneet kortsut...jos leikkaa kynnet liian lyhyiks:itku:...marttyyrit...röökin polttamat reiät vaatteissa...nopeusrajoitukset :rolleyes: vanhustenhaju rappukäytävässä...alkoholin hinta baareissa...örisevät nörttihevarit...jätkät joilla on sellanen typerä virne naamal kokoajan...maanantai aamut:zzzz: homot...

Mua vituttaa kun ihmiset syö äänekkäästi ruokaa, purkkaa, sipsejä jne. Se suu pysyy saatana kiinni kun syödään eikä ääntä todellakaan kuulu. Varsinkin leffateatterissa tätä tapahtuu. Onko se niin saatanan vaikeaa olla rapistelematta just siinä hiljaisessa kohdassa?
Toinen ihan vitun ärsyttävää on kun joku harjaa hampaita suu saatana ihan ammollaan auki ja roiskii plakkimällinsä suusta pitkin poikin asumusta.
Ja se vituttaa myös kun joku viheltelee.

Homeiset leivät, etenkin jos juuri heränneenä menee väsäämään aamupalaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom