Kun olet alasti aamusuihkussa ja lämpimän veden sijaan kilahtaa sekunnin verran kylmää vettä niskaan.
Vielä enemmän vituttaa, kun on vaatteet päällä aamusuihkussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun olet alasti aamusuihkussa ja lämpimän veden sijaan kilahtaa sekunnin verran kylmää vettä niskaan.
Vielä enemmän vituttaa, kun on vaatteet päällä aamusuihkussa.
Jeh. :DJuuri näinhän se joka kerta menee. Vielä kun himasta lähtee, niin muistaa: "osta tiskiharja, osta tiskiharja". No kaupassa sitä ei muista, ja sitten kun oot kassalla tavarat lastattuna tiskiin, muistat: Ai vittu, se tiskiharja. :curs:
Ja vähintään kerran viikossa käy näin. Kyseessä ei toki aina ole tiskiharja! ;)
Autojen istuimet. Olen pieni lyhytjalkainen ihminen, joten luonnollisesti joudun pitämään autolla ajellessani penkkiä mahdollisimman edessä. Noh, ei tässä vielä mitään, mutta kun joka kerran kun menen autoon, joudun siirtämään penkin eteenpäin ja joka kerran kun poistun autosta, joudun siirtämään penkkiä taaksepäin, että pääsen (vaivattomasti) pois ratin ja penkin välistä!
Mua vituttaa kyräilijät...ihmiset jotka esim. kaupassa kihisee naama punasena kun ei pääse kulkee mun ohitseni. Tietenkään he eivät voi avata suutaan ja sanoa: "anteeks, pääsiskö tästä kulkee". Venaavat vaan että huomaan ja sit tyrmistyneen oloisena kulkevat ohi tilaa saadessaan.
itellä pahana tapana ihan vittuillakseni seisoa mahdollisimman tilaa vievästi jos huomaan että joku tahtois ohi mutta ei vaan suu aukea muuhun kuin hiljaseen mutinaan. mielelläni väistän jos kohteliaasti kysytään.
itellä pahana tapana ihan vittuillakseni seisoa mahdollisimman tilaa vievästi jos huomaan että joku tahtois ohi mutta ei vaan suu aukea muuhun kuin hiljaseen mutinaan. mielelläni väistän jos kohteliaasti kysytään.
Autojen istuimet. Olen pieni lyhytjalkainen ihminen, joten luonnollisesti joudun pitämään autolla ajellessani penkkiä mahdollisimman edessä. Noh, ei tässä vielä mitään, mutta kun joka kerran kun menen autoon, joudun siirtämään penkin eteenpäin ja joka kerran kun poistun autosta, joudun siirtämään penkkiä taaksepäin, että pääsen (vaivattomasti) pois ratin ja penkin välistä!